Felhasználó hozzászólásai
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:56
Biztos, mert egy ilyen integető f@szfej jelenik meg a hallo helyett. Majd kapsz róla prtscn-t.
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:54
Aztán majd valamelyik túlegészséges taxis meglátja valahol és olyat kattint neki... :-D
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:49
Milyen kárt, wazzeg???
Ráadásul egy idő után az a szar ki is rak az oldalról! Feltünt?
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:46
Nem tetszett neki, de 15 ezerért (/3) még szívesen hallgatja 8 évig. :-D
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:31
Ne irass ki vele hülyeséget!
Nálam is úgy jelenik meg, pedig ez egy jogtiszta XP, naprakész frissítésekkel.
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:29
50 éves, wazzeg, öregebbet nem találtál? :-Dp
Egyébként sem a külsejét szarozom, bár a 210-es rút mint az állat. Azt a feelinget, amit a vezetése okoz!
TEHERÓTÓ!!!
:-Dp
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:19
Teherótókat vezettek, b@sszátok meg! Haszongépjárművet!
Egyszer próbáljatok már ki egy
SZEMÉLYGÉPKOCSIT!
:-DDDppp
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 19:02
Nézd, ha teherautóban akarom érezni magam, akkor elkérem a Bácsi 124-esét. 20 éves, hibátlan, olyan hangja van, hogy az valami csoda.
De vezetni... Siralmas.
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 18:58
Én egyszer vezettem, hát, valami förtelem...
:-D
De az biztos, hogy elpusztíthatatlanok voltak. Csak a korrózió ugye... Úgy 20 év után. :-)
Téma: TommyCab
Hozzáadva: 2010.10.16 18:42
Tiltakozom! :-D
Minden idők legjobb taxija a W123.
Megbocsáthatatlan, hogy kimaradt.
Budapesten még fut belőle egy borzalmassárga példány taxiként, majd megpróbálom lefotózni. Egy ideig nem láttam, azt hittem, vége, kimúlt, de nemrég újra fölbukkant. Gondolom, restaurálták. Nagyon jó kiállású autó, pedig biztos vagyok benne, hogy a város legöregebb taxija, szerintem már beleszaladt a harmincba, vagy csak hónapjai vannak hátra.
Összehozhatnál róla egy riportot... :-)
A W123-hoz képest a 124 egy kotla. Gyakrabban hibásodott meg és sokan panaszkodtak a váltójára is.
Sofőrszemmel nézve egyébként mindkét típus iránti rajongás megmagyarázhatatlan. Tiszta fapad mindkettő; vezetési élményt nagyjából annyit nyújt, mint egy csőrös Zil teherautó, azzal az árnyalatnyi különbséggel, hogy ez utóbbi, az eredeti V8-as, benzines motorral egy picit jobban megy, mint az előbbi egy kétezres szívódízellel.
A W211 vonatkozásában a "nagyon nagyon tágas" költői túlzás.
"A motor nagyon erős..." - hát, már amelyik.
Az Octavia 1.4-es motorja nem csak gyenge, nem csak az olajat eszi, hanem kétszáz-egynéhány ezer kilométer után meg is pusztul. Aztán, hogy "a maga kis középkategóriás szintjén tágas"...
Hát, nem.
Az Octavia egy átb@szás. Kívülről egy nagy autó benyomását kelti, de valójában nem az. Nem is lehet az, hiszen a Golf padlólemezére épül, ami meg egy compact-kategóriás autó. Hátul három embernek rettenetesen szűk, elöl pedig összeér a gépkocsivezető és az utas könyöke.
Sok sikert a továbbiakhoz, TommyCab, de soha ne írj úgy cikket, hogy az internetről levadászol néhány általánosságot, adatot, aztán hajts!
Az ugyanis nem újságírás.