Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Milyen taxis cégnél dolgoznál szivesen!!

Hozzáadva: 2010.11.20 18:58

Te láttál már valaha cityst? Vagy most a City Liner nevet viselő csapatról írsz? Mert az egy csöppet más...

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.11.20 18:45

Már leírtam korábban, hogy mit kellett volna tenni. Azt, hogy most mit lehetne tenni, nem fogom leírni. Jól látható, hogy valakik kinézték maguknak a budapesti taxipiacot. A kezüket már évekkel ezelőtt rátették; fuvarhoz, nagy mennyiségben csak rajtuk keresztül lehet jutni. Most elérkezett az ideje, hogy megtegyék a megfelelő lépéseket bevételeik maximalizálása felé. Ehhez a vállalkozókat kell bedönteniük és meg is fogják tenni. Komoly ellenállás nem lesz, mert mind azt hiszi, hogy Ő lesz a túlélő. Én szóltam.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.11.20 18:35

Volt ott még egy nyerő mondat. "Ebből senki nem fog nyertesen kijönni, legfeljebb az a szereplő, aki ezekben a pillanatokban csendesen vár a háttérben, és még nem is ismerjük."

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.11.20 15:50

Csak kár, hogy én nem vagyok rocker, így nincs mit áthidalnom. :-Dp

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.11.20 15:46

Akár többet is...

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.11.20 15:43

Mutatok én Neked áthidaló megoldást. :-)

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.11.20 14:54

Nem szeretném minősíteni. :-D

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.11.20 14:43

A fizetőképes keresletet vegyük ki a kosárból, mert akiket jelenleg fuvarozunk, azok a többszörösét is ki bírják fizetni a jelenlegi áraknak. Az árakat amúgy is csak egy bizonyos határig ésszerű a megrendelő pénztárcájának általunk vélelmezett méretéhez igazítani, hiszen egy vállalkozás elsődleges célja, hogy profitot termeljen. Nem lehet veszteséget okozó tarifákat alkalmazni arra hivatkozva, hogy a piac csak ennyit bír el. Az pedig nonszensz, hogy piaci viszonyokkal dacolóknak nevezzük azokat, akik igyekeznek gazdaságilag racionális tarifákat alkalmazni. Sajnos a szotyisodási folyamat engem is érint. A 6x6 és minden más cég szotyisodása is. Fanyalogva ugyan, de én is szoktam magyarokat szállítani, még idegenforgalmi szezonban is. Mivel az utazóközönség nagyjából állandó és ugyanazokból áll, nekem baromi nehéz a dolgom, ha valakit be akarok terelni az autómba valami elfogadható árért, akit már elvittek egyszer valami szotyiszar tarifával. De én ezért még nem fogok kétezerért kimenni Árpádföldre, és erre írtam ,hogy ez nem az én háborúm; én ebben nem vagyok hajlandó részt venni. Csak azért nem fogok veszteséget termelni magamnak, hogy elvihessem más elől a fuvart. Így viszont a legtermékenyebb éveim telnek el azzal, hogy egy helyben üldögélek ahelyett, hogy bárhova is fejlődnék. Nekem a vegetálás nem életcél. Bocsánat, hogy nyuggernek néztelek! :-) De ebben az esetben tényleg nem értem a magabiztosságod. Én például olvasgatom a minisztériumi rendelet-tervezetet és a hideg kiráz. Ha neked van 3-4 milliód lezsírozva arra az esetre, ha bevezetnék az autók évjáratkorlátozását, annak szívből örülök. Nekem nincs. De a következő autóra valót majd a 166-ból fogod összeszedni? Vagy a 166-ból tervezed fizetni a törlesztőrészletet? Napi hány órai munkával? És mi lesz ennek az értelme? Azért taxizni, hogy taxizhass??? "Eddig igazából nagy cég nem adott ilyen választ." Ettől volt nagy cég. A szotyikat nem nagy cégként kezeljük, hanem szotyiként. :-) Sorolom, jó? Szotyi Taxi4. Nem nagy cég? Szotyi Taxi 2000. Nem nagy cég? A drága, jó Szotyi Taxi Plus! 440 autó. Nem nagy cég? Ti hányan vagytok? A fuvart elszipkázni önmagában még kevés lesz. Meg is kell tudni tartani. Ez nagyjából addig fog sikerülni, amíg valaki alátok nem vág. Van annyi tartalékotok, hogy hónapokig, vagy évekig finanszírozzátok a ráfizetést? Lesz annyi szerencsétek, hogy évekig ne fogjatok ki egy próbautas ellenőrzést? Gábor! Amikor majd ott álltok győztesen (?), elfogyott tartalékokkal, leamortizált autóval, és vissza kellen mászni 166-ról mondjuk 300-ra, arra már van terv, hogy azt miként fogjátok tudni megcsinálni? És mennyi idő alatt?

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.11.19 19:56

Most már megvan digitálisban is, csak még nem írtam ki. Naná, hogy megkapod. :-)))

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.11.19 19:47

"...nem véletlen, hogy ennyi utas átment a szotyikhoz." Persze, hogy nem véletlen. Oda mennek, ahol olcsóbban kapják meg ugyanazt a szolgáltatást. De ez nem jelenti azt, hogy nem bírnak el többet. "És a saját kollégáim bebizonyították, amikor fölfuttatták a szotyikat, hogy a feléből is meg lehet!" Nem. A saját kollégáid egyetlen dolgot bizonyítottak be: ugyanúgy lopnak, csalnak, hazudnak, mint az oly nagyon megvetett hiénák. Nem fogom egy taxisnak elmagyarázni, hogy hányféle trükk van kiadáscsökkentésre és hányféle trükk létezik bevételnövelésre. "Ha meg trükközik, akkor kirúgják. Előbb-utóbb megdől. Az apróbb trükkök azonban legtöbb esetben azt jelentik, hogy feléli az autóját, és nem fizeti a járulékokat." Igen. És? Ezek nem új dolgok. Évek óta ez megy. Kihullik innen bárki is? Igen. Aki meghal. Akit kirúgnak, az átmegy egy másik céghez. Aki föléli az autóját, vagy az APEH bevonatja a vállalkozói engedélyét, az meg elmegy droidnak. És ez egy lényeges dolog, álljunk meg itt egy szóra! Mert azt kellene észrevenni, hogy EZ A CÉL! Korábban leírtam, most megismétlem: ránk ebben a rendszerben vállalkozóként NINCS SZÜKSÉG! Taxisként kellünk, de nem vállalkozóként! "És neked fogalmad sincs arról, hogy nálunk mennyi hülye van! Tudod mit csinál? Legyen meg a napi 3-4 söre, meg a két doboz cigije, és ennyi elég! És úgy néz ki, mint egy hajléktalan!" És az ilyen igénytelen, koszos proli lesz jobban rákényszerülve a trükközésre, vagy az, akinek céljai vannak még az életben? Mert a nagy számok törvénye alapján az fog inkább megdőlni, aki többször és többet csal.... "De sokan biztos meg fognak (Bár ebben is kezdek kételkedni, mert ha igaz az amit írtál a tarifával kapcsolatban, akkor már tömegesen kellet volna elhullani a gyengébb taxisoknak." A saját szemednek csak hiszel... Nem működik, nem hullik ki senki. De, ha elvétve egy-két taxis kiesek, kettő lép a helyére. Látjuk, tapasztaljuk. Minden kibaszott nappal többen leszünk. Most egyszeriben miért gondoljuk azt, hogy ez a gyakorlat megfordul? Nem fog megfordulni. Annyi fog történni, hogy a még talpon lévő vállalkozók becsődölnek és mennek droidnak. "Ez nem csak a cégek harca, hanem a taxisoké is. Csak nekünk még a cégek ellen is harcolni kell. Ez eggyel több front." Az enyém nem. Én nem fogok 100 forintért járni, mert tudom, hogy azzal nem nyerhetek. Azzal csak az nyerhet, akinek van száz autója és ki akar adni további kétszázat. Vagy kétezret. "Ostoba, és önérdek vezérelt politikusaink vannak, akiknek az a legfontosabb tevékenységük, hogy teletömjék a saját zsebüket. De ugyanez vonatkozik a saját érdekképviselőinkre is, meg a cégvezetőkre is. Ezért aztán, ha rajtuk múlik, soha nem lesz rend." Ezen biztos nem fogunk vitatkozni. :-) "Aki megmarad, az győztesen kerül ki." Ettől tartok én is. Én értem, hogy Te miért érzed úgy, hogy győzni fogsz, de a személyeskedés látszatát is szeretném elkerülni. Úgyhogy ne értsd félre, légyszíves! De... Ha nekem a postás minden hónapban hozna egy kis aprót, plusz négyezer-párszáz forint járulékot kellene fizetnem, negyvenezer helyett, akkor én is magabiztos lennék. Csak én még nem vagyok ebben a helyzetben. Így aztán engedtessék meg nekem, hogy aggódjak picit a saját jövőmért és ne helyeseljek semmilyen olyan akciót, amely során nincs megígérve, hogy jól jövök ki belőle, sőt, pont az ellenkezője borítékolható. Arról nem beszélve, hogy minden akció reakciót vált ki. Tegyük föl, hogy a 166 csodafegyver! Ez egy hülyeség, de legyen! Meddig? Hány nap múlva fog valamelyik cégvezető előállni a válaszcsapással? "Csak a fele fog megmaradni. Fele taxis, fele cég. Ők is beadják a kulcsot." Kár, hogy az árcsökkentősdi kezdete óta eltelt időben pont az általad felvázoltak ellenkezője történt. Nagy kár. Mert így nem tudom, mi a vihartól változna ez meg hirtelen.