Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.22 14:14
Tévedsz!
Nem a mi ötletünk volt, sőt, még csak nem is most merült fel ennek a megvalósítása.
Van egy mentorunk aki nagyon sokat segít nekünk de kérte, tartsuk titokban a kilétét!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.09.22 10:50
ez a megoldás számos problémát vet fel. ezek közül az egyik, hogy mire hozzád eljut a cim addig az akár 2-5 perces is lehet a telefonos felvétel óta.
az előző irásomban lévő megoldási lehetőség viszont ki volt próbálva és můködött.
régebben már leirtam de röviden újra:
a Taxi4-nél szilveszterkor az utasok 5 percet kaptak.
amikor a taxi megérkezett a cimre 5 perce kellett várjon. ha 5 perc elteltével sem volt utasa akkor automatikusan tovább állt.
természetesen erről az utasok már napokkal elötte. tájékoztatva lettek.
Én nem tudtam olyan gyors lenni, hogy elöbb legyek a cimen mint a kedves.
nem volt felesleges várakozás, nem terheltük a központ munkáját a reklamákkal, nem volt kifele telefonálgatás,kvázi pénzt sporolt a cég.
mint mondtam, csak akarat és hozzáállás kérdése az egész.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.09.22 09:25
Kedves dodonna!
az általad leirtak tükrözik a valoságot. ám hiába irjuk le minduntalan a problémákat ha az csak süket fülekre talál. könnyebb lenne mind a központok, mind a taxis és nem utolsó sorban a cég(ek) helyzete, ha a taxis megérkezik a cimre, az utas ott várja, beszáll és utazik.
ha nem azzal kezdenénk a probléma boncolgatását, hogyan és miért nem lehet, hanem azzal, hogy miként is lehetne megoldani, talán eredményt is el lehet(ne) érni.
mennyivel egyszerübb lenne ha a cégvezetők azt a tendenciát követnék egységesen, hogy:
az utas rendelt, várja is a kocsit. amennyiben a taxi megérkezik a cimre de a kedves még nincs ott, akkor vár max.2 percet majd reklama nélkül tovább gurul, akár a következő cimre. az utasok ebben az esetben nagyon rövid idő alatt megszoknák, hogy csak akkor rendel autót, ha valóban utazni is szeretne és nem a fürdést kezdeni. az biztos, hogy az első hónapban a "megégések" százaival kellene számolni de utána olyan rend lenne amiről ma még csak álmodozunk.
persze ehhez az is kell hogy a cégek elfogadják egy közös kodexben.
ha az uatsok akár a központokon keresztül, akár a médián keresztül is erről tájékoztatva lennének, mondjuk egy hónapos átfutási idővel, biztos lehetsz benne, hogy műköne. csak akarat kérdése az egész.
azonban ha a szemlélet nem változik sem a vezetésnél sem a központokban, ameddig egy problémára nem a megoldást keressük hanem azt, hogy miért nem lehet, addig nem lesz változás ebben.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.21 20:20
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2011.09.21 18:47
Tisztelt Kolléganők és Kollégák!
Szeretnék köszönetet mondani nektek, hogy ilyen nagy számban támogattatok minket!
Külön üdvözlöm a cég vezetőségét - Pásztor Gábor, Reif Zoltán- is, akik a jelenlétükkel támogattak minket!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.21 18:13
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.21 17:49
Több száz taxis gyűlt össze tüntetni az 56-osok terén (hvg.hu)
Több száz taxis demonstrált a fővárosban (GALAMUS csoport)
Vicsorok és vigyorok (fn.hu)
Végre egy valamire való megmozdulás! A taxisok megtöltötték a számukra kijelölt részt a felvonulási téren és nagyon-nagyon mérgesek voltak.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.09.21 08:44
Nem mondom, hogy nincs igazad, de ez akkor is csak fél igazság és ha valaki külsős olvassa akkor a valóságtól teljesen eltérő képet kap!
Neked meg van a fuvarod és a pénzed!
Rendben!
Azonban, hogy ez a cég minden alvállalkozójára is igaz lenne, kétlem!
Nagyon egyszerűen kiszámítható csak a cég össz. fuvarszámát kell elosztani az alvállalkozók számával.
Mennyi címetek van?
én 20.000 körül hallottam, de mondtak már kevesebbet is.
Hányan vagytok?
150 fő?
Maradjunk ennél a két számnál és osszunk-szorozzunk:
20.000 / 150 = 133.3
vagyis 133.3 cím jut átlagosan 1 taxisra.
Legyünk nagyvonalúak és átlagfuvarként vegyünk 2.000ft-ot (persze tudjuk, hogy ez sehol sem igaz)
133.3 x 2.000 = 266.600ft/hó
Na ennyi bevétel jut átlagosan 1 taxisra havonta.
Amennyivel több jön össze neked, a másiknak annyival kevesebb marad!
számoljunk tovább:
209 ft a telefonos tarifa.
266.660 bevételt osszuk el a 209ft/km díjjal = 1.275.59 km-t mész utassal havonta.
ez 50%-os kihasználtság mellett is 2.551km/hó
ez 8 literes fogyasztással 204 liter üzemanyag.
a 204 litert szorozzuk fel 380ft-os üzemanyagárral. =77.556ft
Bevétel: 266.600ft/hó
Kiadás : 77.556 ft (üza)
52.000 ft (tagdíj)
-------------------------
marad : 137.044ft/hó
és akkor még nem adóztál,
nem fizettél járulékot
nem fizettél GFB-t
nem fizettél iparűzési adót
nem fizettél súlyadót
nem fizettél könyvelőt
nincs benne a javításra
a következő kocsira
a műszaki vizsgára
A droszt díjra félre tett összeg
arról nem is beszélve, hogy enned, ruházkodnod kellene és ha családod van akkor nekik is, valamint ha nem sátorban laksz, akkor van rezsi költséged is!
Amennyiben ezeket mind teljesíteni tudjátok akkor valóban ott a kánaán vagy valódi életművészek vagytok!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.21 02:40
Komáromi úr legelső közleményében az alábbi olvasható (kint van ez is a főoldalon):
"Fix tarifa:
A fix tarifa bevezethetőségével
összefüggésben számos probléma
merült fel . Egyes számú legfőbb
probléma az érdekképviseletek tagjai
egymás között sem jutottak
kompromisszumra a tarifa mértékével
kapcsolatosan, sőt a saját javaslatukat
is többször módosították a
tárgyalássorozat idején.
A tárgyban javasoltam a TGFSZ által
összeállított javaslatcsomaggal
összefüggésben az önálló..."
a másik közleményében már azt írja, hogy nem kapott semmilyen anyagot a tarifára vonatkozóan a TGFSZ-től.
Most akkor van vagy volt ilyen anyag, vagy sem?
Gondolkodjunk már egy kicsit!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.20 23:48
senki nem állitott olyat, hogy valaki is
hazudna.
legfeljebb csak rész igazságokat közölnek.