Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.09 10:43
Tomi!
ha van egy probléma, arra meg kell keresni a jó megoldást.
lehet, hogy amit leírtam, ebben a formában nem működne, de..
mi van akkor ha nincs közös BAR adatbázis?
Attól még minden cég tilthatná a saját "problémás utasait anélkül hogy ezeket az adatokat nyilvánosságra hozná. x társaságnál tiltásra kerül a kedves. át megy egy másik céghez, majd ott is eljátssza ugyanezt így ott is tiltásba kerül. egy idő után sehol sem kapna taxit, csak ha rendezte a sarát. ugyan az pepitában.
ötlet van. ki kell dolgozni és ha működőképes, támogatni és bevezetni.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.09 09:37
Az általam említett BAR listás rendszer nem egyetlen cégre vonatkozna, hanem egységesen az összesre.
Egyébként akkor is működik ha csak egyetlen cég alkalmazza.
Engem speciel nem érdekelne, hogy a mi rendszerünkben tiltásra került utas egy másik cég szolgáltatását veszi úgy, hogy nincs lehetősége engem többet megégetni. már ezzel is nyertem.
A Droszthasználati vitába meg nem mennék bele mert sok érv szól mellette és ellene is.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.09 09:00
Még mindig fordítva ültök a lovon!
Jo lenne...
Jó lenne ha kapnék kárpótlást.
Azt már rohadtul lesz@rom, hogy ezzel egy másik kolléga zsebéből veszem ki a pénzt.
Szép elgondolás.
Miért nem azt erőltetitek, hogy ha megéget az utas akkor arra legyen rá htk-zva ennek a költsége és csak akkor kapjon legközelebb kocsit, ha a megégést rendezi.
Az az utas(ok) aki(k) sportot űznek ebből, azok kerüljenek BAR listára.
Most szállj magadba és gondold végig az általam leírtakat.
Mi a fontosabb?
- hogy cím felvétel után megégsz ( elmegy a drága időd, üzemanyagod) és kapsz egy jó lenne címet amire megint csak rá kell gurulni ( és még azon is megéghetsz)
Vagy
Hogy felveszel egy címet és tudod, ha meg is égsz, a pénzed nem vész kárba (legalábbis egy része nem)
és most had idézzelek:
úgyhogy kérlek ne anyázz le a sárga földig,mert ha mélyen magadba nézel látod,hogy reális amit írtam
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.08 19:23
2012/2/5 xxxxxxxxxxxxxxx
Jónapot kivánok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a vasutállomáson áll e taxi.?
febr. -én x órára Kiállitásra megyünk ....... Fő utca 45-47,és vonattal érkezünk (16 50) Budapestről.Nem tudom hányan leszünk,mert szervezés nincs de nekem biztosan kell egy autó, és a 20 11.es vonathoz vissza az állomásra.Kérdésem éljek e az előrendeléssel?A vonaton már látni fogjuk mennyien leszünk és akkor telefonálunk is
üdv és köszönet
----- Original Message -----
From: xxxxxxxx
To: xxxxxxx
Sent: Sunday, February 05, 2012 5:52 PM
Subject: Re: kérdés
Tisztelt xxxxxxxxx! Jó napot kívánok. A vasútállomáson nem szokott állni taxi, csak ha telefonon odarendelik. Fel tudjuk venni előrendelését, de 15 percen belül ki is tudunk állni. A xy épület a vasútállomástól 850 méterre van.Cégünk minimálisan 1000Ft-os fuvardíjjal dolgozik. Várjuk megrendelésüket. Tisztelettel xxxxxxxxx
-----------------------------------------------
A választ köszönöm, a vonatról fogunk rendelni aki nem akar gyalogolni.
üdv:xxxxxxxxxxxxx
................................................
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.08 12:16
Szia!
Sajnos a belinkelt képen nem látni a lényeget. Megtennéd hogy elküldöd nekem email-ben a farkas.zsolt@tgfsz.org.hu címre?
Köszönöm!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.07 13:45
Igen így van!
A taxi nem szociális juttatás. A taxisok nem kapnak semmilyen támogatást sem a Fővárostól, sem az államtól. Éppen ezért nem értem azt a felvetést és irányvonalat, hogy a taxit minél olcsóbbá akarják tenni az utazó közönség részére.
Bár ebben is benne lennék, de..
Ebben az esetben szüntessék meg a BKV felszíni (nem kötött pályás) közlekedési ágazatát, az onnan kieső sofőröket képezzék ki taxisoknak és az állam adjon támogatást az üzemeltetéshez. Az az évi néhány 10-100 milliárdból a taxisok tökéletesen el tudnák látni ezt a feladatot ugyanakkor töméntelen mennyiségű pénz szabadulna fel a főváros részéről hiszen nem kellene irodaházat, többezer irodistával egyetemben fenntartani. A BKV garázsokat át lehet állítani taxis garázzsá ahol éjjel nappal fogadni lehet a karbantartásra vágyakozó autókat.
Uraim!
Lehet agyalni. Akár ilyeneken is!
:)
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.07 13:26
Uraim!
Ez egy érdekvédelem nyilvános fóruma ami azért lett létrehozva, hogy szakmai dolgokról csevegjünk akár pozitívan, akár kritikusan.
A személyes problémák kibeszéléséhez kéretik saját topicot nyitni "Miért utálom csogu-t, Apuka vagy málna kivesézése " címmel.
Mivel ez eredetileg is egy szakmai fórum, a továbbiakban kérem ezt figyelembe venni és ennek megfelelően nem szét off-olni!
Köszönöm!
Téma: Pécsi Taxisok
Hozzáadva: 2012.02.07 09:24
Pécs megint megmutatja, előrébb jár a probléma megoldásában mint a Főváros.
Először ott volt a létszám szabályozása.
Most meg a matricás megkülönböztetés.
...Ez a helyzet azonban nemsokára rendeződik, hiszen megszületett már egy megállapodás a városvezetés, a BIOKOM Kft. és a taxis társaságok között egy úgynevezett taxiparkoló matrica bevezetéséről. A taxisoknak ezt kötelező lesz kiragasztaniuk az autó hátsó ablakára, amit a közterület-felügyelet munkatársai fognak ellenőrizni. Akinek nem lesz ilyen matricája, az jogtalanul foglalja majd el a drosztokat....
Az érdekképviseletek már tavaly javasoltak hasonlót a Főváros felé de - mint sok más egyéb is- süket fülekre talált!
Hajrá Pécs Városvezetése! Mi felnézünk rátok!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.06 16:00
az előző hozzászólásomban már leírtam amit kellett.
Nem a hallo-n fog megoldódni a taxis kérdés, és a lényegi dolgokra itt nem is fogsz választ kapni.
Miből gondolod, hogy egy akció tervet, bármi is legyen az, itt kellene ki- és meg tárgyalni?
És mint már leírtuk ezerszer, a negatív kritika is lehet építő jellegű. ezen egyikünk sem fog meg sértődni.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.06 15:55
az a fránya "t" betű.. gondoltam erre ugrik és majd személyesen helyre igazít.
Tévedtem. ez sem verte ki a biztit.
:)