Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.05.09 06:18

Szia, Gyuri! Rendben vagy, hogy kritizálsz. De leírnád, mik azok a szigorítások amit mi kértünk? Az ellenőrzést ne írd le, mert azt valóban kérte a TGFSZ. Szóval: 10 éves korhatár - nem kértük, kaptuk, tiltakoztunk ellene. Te nem voltál a tiltakozók között 2011. szept. 21-én. Miért? tengelytáv, csomagtér. - nem kértük, kaptuk, de ez csak a pályára lépőkre vonatkozott volna illetve az autót cserélőkre vonatkozott volna. elfogadtuk mi a kifogásod ez ellen? Mit hagytam ki? sárga tető? Hm... ha jól emlékszem ez jóval a tárgyalások kezdete előtt merült fel a városházán. Euro4, euro5 Nekem speciel ezzel sincs semmi bajom. Főleg úgy , hogy van felkészülési idő. Elkezdjem kifejteni ezt bővebben van szükségtelen? Viszont több már tényleg nem jut az eszembe.
Szia, Diamond Hawk! Fix tarifa esetén csak az adott tarifát tartalmazza az óra. Kérlek, írd le, hogyan lehet ennek ellenére kiskaput találni benne. Nekünk nem sikerült ilyet találni! Üdv

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.04.12 20:23

Szia, Gyuri! Vázlatot kaptál véleményezésre.Senki sem állította, hogy az a TGFSZ anyaga. alatta az aláírás. Miből gondolod, hogy a TGFSZ anyaga ugyanez lenne. Véleményt kértünk, de írd meg nyugodtan, nem érdekelt téged. Aki annyira kritizál a hallo-n mindent, nem akar véleményezni egy anyagot. nem akar hozzájárulni. Miért? Jó kérdés. Partvonalról bele-bele, de amikor élesben ott a lehetőség akkor meghátrálsz! Ezt magyarázd meg az olvasóidnak. Nekem sem a Bősz Péter, sem más nem a főnököm. De én nem is teszem a lovat a Budapest taxi vezetője alá (T.I.M) Engem speciál sosem érdekeltek a mezítlábas drosztok. Nem zavartak. ettől függetlenül meg tudok állni ahol szeretnék. valamiért sosem volt ebből gondom. Hol van az anyagunkból a létszámszabályozás anyaga? Majd amikor újra beolvasom az urh-n, felhívlak előtte, hogy meg tudd hallgatni.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.04.12 18:09

nem a holdat ugatod. félrevezeted őket. kezdve ott, hogy nyilvánosságra hozol egy vázlatolt anyagot. Fix tarifa esetén csak a megállapított tarifa elem(ek) van az órában. Vélhetően ez egyetlen elem lesz csak. a 2-8 tarifa nincs használatban címszóval lesz. ebből adódik, nem lesz törvényes lehetőség a transzfer alkalmazására. Gyuri! Minden tiszteletem a tiéd. Sok okos dolgot leírtál már ezeken az oldalakon. Sokszor fikáztad, birkáztad a "matricás" taxisokat, mert eltűrik a jelen helyzetet. Ebben akár igazad is lehet(ne). De ennek Ti, mezítláb dolgozó, helyeket elfoglaló, kisajátító taxisok ugyanúgy okozói vagytok. A fuvarszervezők kisajátították a piac nagyobbik részét. Ami maradt, Ti sajátítottátok ki. Annak a taxisnak, akinek elege van a céges rendszerből, szinte csak a taxizás abba hagyása marad mint lehetőség, mert saját lábon nem fog tudni megélni, Mert nincs hely, ahol szabadon megállhatna.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.04.10 17:54

Ott nem lesz sem City, sem Bősz Péter. Lesz viszont OTSZ és TGFSZ. Nem kötelező eljönni és kérdéseket feltenni. Lehet továbbra is fotel forradalmárkodni. nem csak neked írtam, mindenkinek.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.04.10 11:58

MEGHÍVÓ a két taxis érdekképviselet (TGFSZ-OTSZ) egy közös Fórumra hív meg benneteket 2012.04.11-én 17 órai kezdettel ahol beszámolunk a várható szabályozás(ok)ról, a lehetőségeinkről illetve kikérjük a véleményeteket is ezzel kapcsolatban [b][font size=4]időpont: 2012.04.11-én (szerda) 17 óra Helyszín: Budapest, XI.ker. Vahót u.6 szám, nagy tárgyaló, földszint[/font][/b]
MEGHÍVÓ a két taxis érdekképviselet (TGFSZ-OTSZ) egy közös Fórumra hív meg benneteket 2012.04.11-én 17 órai kezdettel ahol beszámolunk a várható szabályozás(ok)ról, a lehetőségeinkről illetve kikérjük a véleményeteket is ezzel kapcsolatban [b][font size=4]időpont: 2012.04.11-én 17 órai Helyszín: Budapest, XI.ker. Vahót u.6 szám, nagy tárgyaló, földszint[/font][/b]
Lesz egységes arculat, mely egyrészt vonatkozik a szabadjelzők egységesítéseire a taxikon maximum csak a cég logók, telefonszámaik lehetnek, minden más tiltott lesz (tervezetek) Vagyis nem lesznek reklámok, hívogató tarifák, stb. Cél, hogy hibrid és elektromos autók legyenek (mikortól, miből? nem tudni..) A fixtarifát szinte mindenki támogatta, ettől eltérő véleményt a Budapest Taxi illetve a Max Taxi vezetői fogalmaztak meg. Meglepő módon Vitézy Dávid sem keresett most kibúvót ez alól. Bár úgy gondolom, várjuk meg, mi is az az anyag ami az ő részükről már készen van, de valami oknál fogva nem tartották fontosnak, hogy első körben velünk is megismertessék.
Hol is kezdjem... Talán onnan, hogy a mi nap kellett volna ismertetni a szabályozás tervezetet. Ehelyett egy nyílt vitafórum volt melyen BKK vezetése, a Taxis oldal képviselői, a fuvarszervező irodák tulajdonosai, VEKE, Levegő munkacsoport, újságírók, taxisok, Ellenőrzési szervek képviselői, vezetői vettek részt. Igazából azt vártuk a mai naptól, hogy a Főváros ismerteti a saját konkrét elképzelését, majd ezt elkezdjük finomítani mindenki számára elfogadható formába önteni. A BKK vezérigazgatója röviden összefoglalta az elmúlt időszak eseményeit, kitért a szabályozások szükségességére majd ismertette azokat az elvárási elképzeléseket melyeket már tavalyról ismerünk. Azonban konkrét előírás tervezet, a tartalmi elemekre kiterjedően, nem került ismertetésre. Volt viszont ásványvíz és mindenki elmondhatta a saját elképzelését, hogyan és miként szabályozná a piacot. Olyan kinézete volt az egésznek, mintha visszamentünk volna az időben tavaly nyár elejéig amikor is az egyeztetések elkezdődtek. Vagyis ott tartunk ahol tavaly nyár elején, azzal a különbséggel, hogy a Fővárosnak már kész, kidolgozott elképzelése van az egész szabályozásról (amit még nem osztott meg velünk) és ez már májusban a közgyűlés elé fog kerülni. Meghallgathattuk a VEKE elképzelését, a Levegő munkacsoport javaslatát, mely azért rendesen kiverte a jelenlévők között a biztosítékot. Elhangzottak olyan igények, hogy a jelenlegi gépkocsikra kerüljön felszerelésre részecskeszűrő, olyan ami még az Euro4-es besorolású motorokon sincs, legyenek akár 10 feletti személy szállítására is lehetőség taxiként ugyanakkor legyen minél olcsóbb a szolgáltatás. Természetesen ezek a civil oldalról hangzottak el. Tudom, kibicnek semmi sem drága. Én csak azt nem értem, ha valaki nem ért valamihez, akkor miért is kell hozzászólnia? Jól mutat a szervezete neve a sajtóban? Igazán nem értem. A mai nap eredménye: - 2 féle ásványvíz - okos hozzászólások, javaslatok mind a fuvarszervezők, mind a taxis oldalról - földtől elrugaszkodott elképzelések a civil oldalról - májusban minden el lesz fogadva (nem tudjuk mi lesz az, nem tudjuk mikori bevezetéssel, és nem tudjuk mibe fog ez nekünk kerülni) - valamint a végén 3 féle pogácsát lehetett megkóstolni. A részünkre átadott anyagot szkennelés után átküldöm tomajernek aki majd elétek tárja a fő oldalon. Üdvözlettel: Farkas Zsolt

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.04.04 08:46

a taxis ujság februári ill. márciusi számában olvastsz róla bővebben.