Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Jól van srácok! Gratulálok a sok ötlethez! Leírtuk nem egyszer: EZ EGY NYÍLT? MINDENKI ÁLTAL SZABADON LÁTOGATHATÓ, OLVASHATÓ FÓRUM! Adjátok csak az ötleteket, mint ahogy az elmúlt években is tettétek! Ennek nagyon örülnek egyes helyeken, hiszen nem nekik kell kitalálni a szopatásokat, mert kitaláljátok ti magatok, és ők meg innen merítik az ötleteket! Kiteregetitek a kiskapus ötleteiteket is, ők meg időben fel tudnak rá készülni! Ügyesek vagytok! Gratulálok!
De tudjuk. a Budapesten jelentkező összes fuvarnak kb 75 %-a bonyolódik telefonos megrendelésen keresztül
semmi! Abban az esetben ha a fuvarnak csak az egyik pontja ( vagy az induló, vagy a végző) van Budapesten. Amennyiben a fuvar Budapesten kezdődik és ott is végződik, csak a Budapesti engedéllyel rendelkező taxis jogosult azt teljesíteni! Persze, ameddig nem lesz minden autó egyszínű, addig ennek a kikerülésére van lehetőség, de ha valakit megfognak : 1. engedély nélküli tevékenység végzésért 800.000 Ft-ra büntetik (2011.12.23-i országgyűlési határozat) 2. mellesleg az engedélyét is bevonják.
Sziasztok! Nincsenek pontos információim, de vélhetően az MSZP, Horváth Csaba szervezi! alapvetően már az nem tetszik benne, hogy nincs aláírva, ki, kik szervezik! Ne higgye senki, hogy most hirtelen megtértek a városatyák és kíváncsiak a véleményetekre. ha így lenne akkor vagy egy nagy befogadó képességű ( akár több száz) területre, vagy a városházára hívnának. Arról nem beszélve, hogy mindezt még a rendelet első benyújtása előtt tették volna meg. Egy egy jól hangzó felhívás amire a jelen helyzetben bárki ugrana. Nem azt mondom, hogy nem kell elmenni. De sok remény ne fűzzetek hozzá és ne kergessetek hiú ábrándokat.
Rosszul látod! Ez a teljes budapesti taxispiac éves Bruttó forgalma. és ennek a forgalomnak csak icipici százaléka marad a taxisnál. a fuvarszervezőknél kb 3,5-4 milliárd marad (éves szinten)
folytatás a szemezgetésekből: védelmi pénz Az évi 30 milliárd forgalmú budapesti taxis piac 2012-ben 5500 taxist tartott el, ennyien kértek droszthasználati engedélyt a fővárostól,… … Bár hinnénk, a taxisok taxitársaságoknál dolgoznak, már csak a nevükben fejezik ki az azonos típusú autókkal, bejelentett munkavállalókkal működő taxis cég imázsát – amilyen a Lada-flottát gyűrű Főtaxi és a Volántaxi volt a múltszázad nyolcvanas éveiben. Ma már a taxisok fuvarszervező cégeknek dolgoznak, belőlük 2012-ben 21-et tartottak nyilván, de volt olyan év, hogy a harmincat is elérték…. ...… Mára a fővárosi taxisok 99 százaléka egyéni vállalkozó, saját kockázatára vásárol, lízingel autót, és vagy csatlakozik egy fuvarszervezőhöz vagy mezítlábasként az utcáról szedi az utasokat. A taxisok kétharmada valamely fuvarszervező cég alvállalkozója, havonta 50-70 ezer forint tagdíjat fizet, hogy fuvart közvetítsenek számukra….. (Magyar Narancs, 2013.04.04 száma 16-17 oldal) A többit olvassátok el az újságban. érdemes!
Magyar Narancs mai számából szemezgetve A fuvarszervezés ma még rendkívül csekély befektetéssel nagy haszonhoz juttat. Nem kell más, csak néhány alkalmazott a fuvar felvételhez, kiadáshoz, ami néhány millió forintból megoldható, és már száz sofőr felett évi százmilliós bevételt hozhat. Ehhez képest figyelemreméltó, hogy a 650 sofőrrel dolgozó [u]Rádió Taxi 2011-ben mindössze 182 ezer forint nettó bevételt és 325 ezer forint adózott eredményt ért el, miközben a kollégák havonta hozzávetőleg 39 millió forint tagdíjat csengethettek be/u] – 60 ezer forinttal számolva. Még rosszabbul ment a 160 taxist mozgató Budapest Taxinak, ahová havonta körülbelül 9,6 millió forint folyhatott be tagdíjakból: a cégadatok szerint 2011-es árbevétele nulla forint volt, adózott eredménye viszont mínusz 2,8 millió forint. A Rádió Taxi ügyvezetője, Horváth Csaba március 27-én a Fővárosi Közgyűlésben nem lelkesedett a rendeletért.
Persze.. Most jutott el a szó, mi? nem rég kezdett el taxizni... Valahonnan csak jött az ötlet, hogy ezt kell csinálni?! Valaki csak tanácsolta, valaki csak belevezette? Bár lehet, éppen téged olvasva jött rá, hogy ez egy aranybánya. :)) Huss, vett is egy szép autót és pikk-pakk vállalkozó lett. Vállalkozó? pénzügyi tervek garmadáját készítve vizslatta meg előtte, igazolván az aranybánya tényét! de az is lehet, felült egy kocsira, úgy is mindegy alapon. Rátalált erre a honlapra (biztos látta tomajer kocsiját), beleolvasott az első két oldalba, eldöntötte, hogy ki a közellenség, aztán beállt ő is a sorba. Arra már nem tellett, hogy bal oldalon is kutakodjon, pedig majd kiszúrja a szemét az a logó!
nem tisztem megvédeni, de a fóliázáshoz neki aztán végképp semmi köze nem volt!
Szia Ricsi! hm.. most erősen gondolkodóba ejtettél.. (majdnem csúnyát írtam, de.. na mindegy..) nem lehet támaszkodni olyanra, aki ezt nem igényli.