Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Istenem.. legalább néznél utána! ird le, szerinted mi a törvény ellenes ebben a rendeletben?
játszadozzunk el a gondolattal. meg van a pertársaság. megtámadjátok a nem tudjuk milyen pontját a rendeletnek ( hiszen azt nem irtad le) mi lehet a legrosszabb forgatokönyv? ahogy tomajer elöttem többször is leirta, ujraszövegezik az egészet, de immár fix tarifa nélkül. a követelmények megmaradnak de nem lesz kifutási idö. ezek után milyen lehetöséged lesz megfelelni az "új" rendelet által támasztott követelményeknek? és bár többen is leirták, te mégis átsiklasz afelett, hogy a nyáron megszületik a minisztériumi rendelet. benne van a 10 éves korhatár (is). ha ezt igy meghozzák akkor 2014 márc. 31 után nem használhato tovább taxinak ami 10 vagy attol idösebb. belegondoltál te ebbe? belegondoltál abba hogy az ámokfutásod segit majd kicsinálni azokat a kollégákat? de ne is törödj vele... velük..
Tomi! Kérdezd meg tőle és többi reklamástól, hogy aláírták-e azt az aláíró ívet, mely már egy hónapja kint van a neten (hallotaxi.hu, tgfsz.hu), melyet pont azért indítottunk, hogy legyen lehetőségünk a korhatárt kivetetni a rendeletből? vagy továbbra is csak a sarazás megy, de tenni érte aztán semmit?
Csak azért mert itt nem írjuk le percenként frissítve hogy éppen mit és hogyan tervezünk, az még nem jelenti azt, hogy nem is csinálunk semmit.
Megpróbálok válaszolni az általad felvetett problémákra amik részben igazak, részben tévesek. ...mikor a dobókockánál aláakarták iratni az új szolg. szerződést, a léparton volt egy kis összeröffenés, és akkor a TGFSZ részéről kijelentetted,hogy nem a szakszervezet rendezi,nem álltok mellénk,csak ott vagy. Pedig pont akkor lett volna a legnagyobb támogatásra szükség, és akkor onnantól lehetett volna megerősödni. Igaz,csak kb. 60-an voltunk ott, de legközelebb már biztos,hogy többen. .. azt a találkozót, vagy nevezzük gyűlésnek, a tgfsz szervezete le és hozta össze. nem azt mondtam, hogy a TGFSZ nem áll mögé, hanem azt, hogy ez a 6x-osok belső ügye. ezért is lett megválasztva az 4 küldött. a tgfsz nélkül az nem jött volna össze. A tgfsz véleményezte, véleményeztette (jogásszal) azt a szerződést és ezt az anyagot vitték a fiuk Z.Zolihoz. Azt hiszem, nagyon nem állja meg a helyét az a kijelentésed, hogy nem álltunk mellétek és én csak ott voltam. Majd amikor kijöttek az év elején az A meg B változatok a tervezetről, többen kérdezték,hogy nem teszünk valamit ellene? ha jól emlékszem, tettünk. Volt 2 demonstráció, de ez mellett további egyeztetések voltak ahol a tgfsz több kifogással és javaslattal élt. Fix tarifa erről azt kell tudni, ha kell, akkor csak 1 tarifa lehet. Volt javaslat az éjszaki tarifa megtartására, de lesöpörték az asztalról. kijelentették, hogy HA lesz is fix tarifa akkor az csak és kizárólag egy tarifa lehet. nincs éjszakai, nincs kedvezményes, nincs felár, nincs vidék. csak 1 tarifa. indoklásként azt hozták fel,(és ebben még egyet is tudok érteni ), hogy visszaélésre adhat okot. mi erre azt javasoltuk, hogy az órák kezeljék szoftveresen a tarifát és automatikusan álljon át. megoldható lett volna? Igen. de nem akarták. mellesleg ezért ugyanúgy leszedtétek volna a fejünket, mert ez meg óracserével, de legalábbis a szoftver módosításával járt volna, amit megint a taxisnak kellene kifizetni! megkérdezünk 10 taxist és 11 féleképpen fognak erről vélekedni, és persze tiltakozni. Mert a taxis már csak ilyen.
az viszont a te gyengeséged ha kinyomod az órát, hiszen a jelenlegi szabály szerint is működő órával kell szolgáltatnod. melyiktől félsz jobban, a kufároktól vagy a NAV-tól?
mivel soha nem volt olyan szervezet ami hiteles lett volna,amihez csatlakozhatott volna Ez tetszik! :)) A te nézetedben mi a hiteles szervezet? és mitől hiteles? :)

Téma: Vége a legalizált rablásnak

Hozzáadva: 2013.04.15 18:39

fogalmazhatnánk úgy is, hogy x.y cég, szervezet stb fizetett hirdetését látták..! :) "... Ezért a BKK felmondta az ez évi taxiállomás- használati hozzájárulását az gépjárműnek(!) és a számlaadási kötelezettség elmulasztását jelentette a NAV-nak...." hmm.. én ùgy láttam, volt számla. vagy másik videót néztem volna?
azért némi pontatlanság van abban amit leirtál, hiszen ez az összeg csak a most taxizni kezdökre lesz igaz. aki már pályán van annak max. a foliázás ára lesz költség növelö mert van taxi oránk és van terminál is. ugyanakkor még nem tudjuk, hogy az autogyártók kinálatában fog-e ill. mennyiért szerepelni ez a szin.
igazad van. azonban azt sem hagyhatjuk figyelmen kivül, hogy ha az utasok visszaszoknak az utcára akkor kiléphetsz a cégedtöl. és akkor éves szinten a zsebedben marad 700- 840.000 ft amit idáig tagdijként fizettél.