Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Szia Gyuri! Igazad van, én szaladtam kicsit előre az időben. a jelenlegi szabályozás szerint jelenleg rájuk is vonatkozik a sárga rendszám, de az új kormányrendelet már csak fehéret ír elő. Bocs
Pontosítanálak: Ha taxi: -akkor szabadjelző, sárgarendszám, taxióra, droszthasználati engedély (Budapestre) Ha személygépkocsis személyszállító - akkor személygépkocsis személyszállítói vizsga (a gépkocsivezető részére) - Személygépkocsis személyszállítói engedély (a vállalkozás részére) - Fehér rendszám - menetlevél vezetés - útvonal nyilvántartás - Utaslista stb (ebben az esetben nincs: taxióra - nem használható a buszsáv - Nem használható a taxiállomás ( a hotelek előtt sem) - csak előzetesen megrendelt (írásban) fuvarok teljesíthetőek stb Tehát ha személygépkocsis személyszállítást szeretnél végezni akkor a taxi engedélyt vissza kell adni (vagy egy másik autót erre a célra üzembe állítani, de ugyanazzal a személygépkocsival nem végezheted mindkét tevékenységet)
hánymacska? válasz | 2013.09.17. 17:46:23 (2717) Te csak szaladgálj szép sárgán nekünk jó így aszerinted levedlett német taxikba . az enyémbe még csak fél millió van de nem cserélném el .Tudod mit mondanak az utasok köszömöm élvezet volt utazni az ön autojában.. hmm...

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.17 13:24

Ahhoz hogy tudd, hány "fizető nézővel rendelkezik" a szervezet ahhoz minimum admin joggal kellene rendelkezned. Mivel kétlem, hogy te lennél a rendszergazda ezért fogalmam sincs honnan vetted ezt a számot. Ugyanakkor nem attól tag valaki, hogy fizet vagy sem, hanem attól, hogy önként belépett a szervezetbe és a tagságát nem mondta le.
és nem mind fekete!

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.17 08:23

"Hogy hülyének néznek???? Mit bukok?Ha veszítjük a pert egy ezer ft-t." Nem tudom mi áll a szerzödésben de biztos vagyok benne, hogy nem az ügyvéd fogja fizetni a gázsijából a perköltséget

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.09.16 22:35

Kicsit visszalapoztam. Új-régi problémák? döntse el mindenki. újabb APEH értelmetlenség- taxióra topic nyitás: 2007.01.03. 11:31:24 (1) Van-e 10 perced az életért, a jövőért, a szakmáért? [i]Van e tíz perced magadra? 10:10.-kor 10 percre dőlj hátra! Vedd le a kezed a gombról, és fújd ki a feszültséget. Ez a tíz perc csak a tiéd. A jövődért, a szakmáért, az életért.[/i] topic nyitás: 2009.05.20. 20:02:10 (1) Te miért és hogyan sztrájkolnál? [i] 2006.11.02. 09:33:44 (1) Ha egyáltalán meg mernéd tenni hogy három napig nem veszel fel címet. Mert én így képzelném. A sztrájk törőknek meg mindenki tudja hogy mi jár. -tarifákat állítsák a megélhetés színvonalára, illetve ezt ne végezhessék a cégek mert azt már ismerjük hogyan teszik. - ne kategorizáljon senki ,főleg ne 1 olyan ember aki az érettségi öltönyében feszít 40 évesen.mert mindenki ugyan azon tarifával fuvarozik, a fóbia meg mercedes is. - legyen arányos a címfelvétell a dögdíjj -minimu induló 1000ft ebbe 2km. a többi kialkudott törvényben elfogadott tarifa szerint. -éjszakai tarifa vissza állítása -és még sorolhatnám de hagyok helyet nektek is[/i] Pacsipénzek [i] 2007.08.05. 00:59:11 (2) Na, ma besokalltam! Meg tudná nekem mondani vki, miért adunk a saját pénztárcánkból 2-300 ft leadót hoteleknél, éttermeknél…stb. Kiszámolta vki, hogy mennyi km. után rentábilis ez az üzlet? [/i] nálatok minden rendben? [i] 2006.10.08. 06:06:47 (1) Avagy te mit tennél hogy a"szekér"jobban menjen? Mit változtatnál a cégen belül? Mármint akivel szerződést kötöttél. -vezetőség -etikusok -diszpécserek -autók -címek -taxis kollégák Minden mehet csak őszinte legyen,még ha hülyeség is. [/i] Etikai problémák- Hogyan itélkezik a "vérbíróság" nálatok? [i] 2006.02.09. 17:23:38 (2) A tegnapi soproni utunk során, egy soproni kollégával utazva- találtam egy igen jó tarifatábla feliratot. Van még mit tanulnunk a fővárosban. [/i] Tedd meg magadért/sztrájk [i]Topic nyitás: 2007.11.27. 15:09:33 (1) tomajer válasz | 2007.11.27. 15:24:48 (5) Nem fogok mindent kétszer mindent kétszer leírni!:-) És akkor sztrájk! A figyelmeztető sztrájkokat bődületes baromságnak tartom. Semmi más, csak erőpróba. Mindenki röhög is rajta. Egyetlen "haszna" hogy a gazdasági vezetés előre látja, ki az aki sztrájkolni készül, és tudja kit kell befenyíteni:-( A sztrájk egyértelmű célja, a KÁROKOZÁS !!! Qvázi a munkavállalók, okoznak kárt a munkaadónak, a munkabeszüntetéssel. Ezt általában konkrét, teljesíthető, a munkaadó hatáskörébe tartozó követelések kikényszerítésére szokták használni. Nézzük akkor most ezt a budapesti taxis viszonyok között: Konkrét követelés: Mit is követelünk??? Elárulom. Minden taxis, és taxis szervezet szerint mást. Van aki, (pl. én) a fixtarifát. Van aki, a maximált tarifa felemelését. Van aki a sárga rendszám, és az évenkénti vizsga eltörlését. Van aki a drosztdíj eltörlését. Van aki létszámkorlátozást. Van aki, adható, vehető taxilicencet. Soroljam még? Mind mind érvekkel alátámasztható jogos követelés. De egy sincs köztük, amivel minden taxis egyetértene! Tehát nincs egység. Kitől követelünk? Mindet, más és más szervtől kell követelnünk. Van olyan köztük, ami több szerv egyidejű együttműködését feltételezné. Tehát nincs egység. Már abban nem tudnánk megegyezni, hogy kitől is követeljük azt, amiben nem tudtunk megegyezni!!! [/i] Zsákutca [i]2005.11.06. 16:22:25 (1) ..Maga a taxizás évről-évre nehezebb kenyér. Az árak rohannak felfelé, a tarifák már rég nem tudnak ezzel lépést tartani. Igaz az elmúlt hónapokban voltak változások, de ez még kevés. 1999 óta 70%-os tarifaemelés volt és az árak 154%-al emelkedtek átlagosan, de a mi szakmánkat ez jobban terhelte Pl.: üzemanyag, szervizköltség. Messze nem megfelelőek a tarifáink, nem megfelelő az emberek fizetése, drasztikusan magasak a közüzemi díjak, kamatok. Elégedetlen az egész ország, nem csak a taxis. Zsákutcában vagyunk, igazán gyors orvoslásra nem számíthatunk. Ezért gondoltam erre a címre, mert így „otthon” érezhetjük magunkat itt is. [/i] nemkarnak igaza van. Általános engedetlenség!!!!!!!!!!!!!!! [i] 2008.03.17. 04:22:57 (1) nemkar elgondolkodtató beírása a 6x6 topicból (1972) nemkar (2008.03.15. 12:40:57) Kérdésem a következő! Mi lenne, ha minden társaság önhatalmaalulag felemelné a taifáját 300ft körülire? Ott fennt, mit csinálnának? Mikor vesszük már észre, hogy a zsebünkre megy ki a játék? Ahogy a pékek, a benzinkútasok, meg jó páran...stb emelnek az áraikon, úgy miért nem emelhetünk mi is? Miért is van megkötve a mi kezünk? A mi megélhetésünk, a mi családunk a téma! Miért kell várnunk, egy olyan engedélyre, amit felsőbb szinten elfogadnak? MIÉRT!!! Emelünk, azt kész! Ilyen egyszerű!! Tetszik, nem tetszik, EZ VAN! Mi bajunk lehet? Mától, ennyi a tarifa, azt jó éjszakát! [/i] Balfék vagyok,vagy csak nincs szerencsém? [i] 2008.04.10. 15:10:09 (1) Mostanában gyakran megyek haza,hogy miután levonom a napi rezsimet,kiderül a családnak alig marad valami.Azon gondolkodom,hogy vajon mit csinálok rosszul?Eszembe jutnak ötletek:talán műszakot kellene cserélnem,vagy még többet az utcán lenni.Esetleg 12h helyett 15h-át kint lenni.Végleg eltörőlni a pihenőnapot?Nem vagyok kezdő,bár ez sem jelent semmit.Több évtizede csinálom ezt a munkát.Elfogytak az ötleteim.Az ország elszegényedése bizonyára közrejátszik,hogy egyre kevesebben utaznak taxival.Az alacsony tarifa és az aránytalanul magas rezsikőltség hozzájárul a gyorsan csökkenő nettó munkabér kialakulásához.Természetesen ez otthon is okz némi feszűltséget.Csak velem tőrténik ez,vagy mások is hasonló cipőben járnak?Szerencsétlen balfék vagyok,vagy csak sodor a rohamosan növekvő infláció és elszegényedés?[/i] Van e kiút a híg fos tengeréből, avagy van e élet a taxi után? [i] 2008.05.13. 07:46:36 (1) A taxizáshoz vezető utat mindannyian jól ismerjük. Lecsúszott egszisztenciájú emberek, akiknek válás, betegség, játékszenvedély, tönkrement vállalkozás vagy egyéb ok miatt kicsúszott a lábuk alól a talaj, esetleg fiatalok, akik ebben a munkában a szabadságot, a jó autót és a könnyű pénzt látják ( persze később csalódnak, de akkor már késő, mert ki sem látszanak a hitelekből ) és a semmihez sem értők, akik rájönnek, hogy kormányt tekergetni ők is tudnak. Nyílván ez nem mindenkire igaz, tehát akinek nem inge, nem veszi magára, viszont alighanem az elmúlt 10 évben kezdők döntő többsége így került a szakmába, ahogyan én is. Természetesen ez nem baj, csak azt mondom ezzel, ahogy kezdtem is, hogy az idevezető utat ismerjük. Hogy hogyan lehet ebből kilábalni, azt viszont már kevésbé ismerjük. Ezért indítottam ezt a témát, hogy igaz történeteken keresztül talán megpillanthatjuk a fényt az alagút végén, felnyílhat néhányunk szeme. Mások sikeréből esetleg ötleteket és erőt meríthet az, aki minden reggel undorral kapcsolja be az órát és az urh-t. Nem az ötletek koppintására gondolok, hanem arra, hogy ráébredjünk végre, nem csak a taxizásban lehet gondolkodni. [/i] Szerinted havonta átlagban mennyi a nettó órabéred? (nettó) [i] 2008.07.10. 17:51:39 (1) Valaki, aki nálam sokkal okosabb és ért is ehhez, levezetné, hogy mondjuk egy ezer forintos nettó órabérhez mennyi bruttó órabért kell produkálni? Jobb oldalt meg lehet szavazgatni a témában.[/i] Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal? [i]2008.07.21. 08:11:53 (1) Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz? Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner? [/i] Miért kamatoznak a taxisok milliói a a taxiscégeknél? [i] 2008.11.18. 00:57:59 (1) Egyes taxitársaságoknál a belépéskor fizetendő kaució a százezer forintot is meghaladja. Az így beszedett pénzek addig vannak a társaságoknál, amíg az alvállalkozó ott dolgozik. A befolyt kamatokból a pénz tulajdonosa egy fillért sem kap. Miért honosodott meg ez a szokás? A hivatalos verzió szerint az utaspanaszokat (pl. repülőgép-lekésés, ruha-bepiszkolódás) ezekből e pénzekből fedezik. Ezt azonban nevetséges indoknak tartom, mert ilyesmi nem gyakran fordul elő, sőt inkább sohasem. Sokkal gyakoribb a fordítottja: főleg az éjszaka futó autóknál. Az, hogy egyes vígkedélyű utazó egyszerűen belehány, vagy a hamburger salátáját esetleg a rágógumit az ülésre keni. Mégsem kér a taxis az utasától az utazás előtt 50.000 Ft kauciót. Hihetetlen hogy mennyi bőrt lehúznak rólunk! [/i] Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell? [i] 2008.02.06. 13:43:38 (1) Rádiótaxi tegnap:Mammut1 a rendelés.Innen a kolléga viszi az utast Etyekre a Kórda studióba. Transzfer ára:5500 ft.koradélutáni forgalomban. Azt hittem rosszul hallok. Lehet,hogy ezért tartunk itt? Nekünk TAXISOKNAK mindent kötelességünk eltűrni a "gazdáinktól"? Erről is kellene beszélni. dog[/i] MIt, miért, hogyan... és tényleg így? [i]Topic nyitás: 2008.02.26. 18:10:50 (1) "tomajer válasz | 2008.02.26. 19:05:01 (13)..Ma atomizálódott a szakma. A központba havonta egyszer járunk be, (ha nem egy haverral küldjük be a dézsmát) ülünk a tutiban, feltekert ablakkal, és várjuk a csodát. Ma az urh fegyelem is más mint régen, talán van aki emlékszik a Kern taxisparódiájára. Az kicsit kihegyezve a valóságot tükrözte. (Ha lesz időm, megkeresem nektek, valahol megvan) Ma az urh-n csak a munka mehet. ha egy poén elhangzik, valamelyik etnikás már kapja is le a májkot....:-( Szóval, egyszerűen, csak kódok lettünk egymás számára. (leverendő kódok) Ki a franc fog rohanni egy kódnak segíteni??? (miközben egy másik kód közben elviszi a fuvart!?!) "[/i] A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás! (1. oldal) 2011.01.29. 10:00 "...A taxit drágának leginkább az autóval nem rendelkező, ritkán taxizó utasok szokták tartani. Egy húszperces utazással 2-3.000 forintot keres, és még ráadásul folyton panaszkodik, gondolják. Csakhogy a fuvardíj bevétel, amiből kiadásokat kell fedezni, és ami marad - ha marad, az a kereset.." Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján [i]Határozott lépés a semmibe Kaptunk finom pogácsát, volt bubis, és bubi mentes víz. Közvetlen, barátságos hangulatú beszélgetésen tisztáztuk, hogy mindannyian látjuk a szakma problémáit. Igaz, nem egyformán.[/i] Hajlandó lennél névvel, kóddal aláírni egy petíciót a cégvezetők felé, ami arról szól, hogy szeptember 1-től címreérkezéskor indítjuk az órát? [i]Felhívás! Avagy: "Gyáva népnek nincs hazája!" Mielőtt NEM-mel szavaznál kérlek, gondold végig miről is szól ez az egész![/i] 2008.07.09. 18:00
te tudod is miről beszélsz,. vagy csak szaporítod a szót?

Téma: Ausztria reptér

Hozzáadva: 2013.09.16 20:45

ugyan nem te tetted fel a kérdést és nem is neked válaszoltam, de a lényege az, hogy 2011 év elején derült fény a minisztérium taxis rendelet-tervezetében szereplő korhatár előírásra (innen vette át a főváros a korhatár előírást) lett volna lehetőség ennek a a megvétózására, aminek érdekében aláírásgyűjtést végeztünk. sajnos, főleg Budapesten pont a taxisok voltak azok akik szinte a torkunkat harapták el azért mert mi megpróbáltunk ez ellen fellépni! 2 évvel ezelőttről beszélünk. ha valóban annyira fájdalmas kérdés ez a taxisoknak akkor legalább ebben kellett volna megmutatni az összefogást. Nem azért indítottunk (az idén is) aláírásgyűjtést ez ügyben mert nem volt jobb dolgunk, hanem azért mert úgy éreztük, és a mai napig is úgy érezzük, egy autó nem a korhatár, hanem a műszaki állapotától függően kell megfeleljen. Sajnos a bp-i taxisokat hidegen hagyta ez kérdés. Most meg előkerülnek ilyen írások: "Osztrákoknak jó dülledt szemű merci." Továbbra is hiszem és vallom, hogy ezek az autók tökéletesen megfelelnek taxinak és a korhatár megkötés nagyon rossz megközelítés a szűrésnek. Sosem fogom elfelejteni amikor a minisztériumban beletolták a képemben azt, hogy 3.000 taxis tiltakozik a korhatár kérdés ellen, de 8-9.000 meg nem, vagyis a 8-9.000 elfogadja. nem voltunk képesek 5-6-7 ezer vagy több aláírást összeszedni, hogy megcáfoljuk ezt. ezért kérdeztem tőle, hogy alá írta-e a tiltakozó ívet!

Téma: Ausztria reptér

Hozzáadva: 2013.09.16 18:10

fránya szerkesztés.. ok. a te aláírásod rajta volt a TGFSZ tiltakozó ívén? Mert ha nem, nem is értem a felháborodásod!