Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 23:32
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 21:58
Nincs ilyen, értsd már meg. Ingyenes reklám, amiről mindenki beszél, mert mindenki erre vágyik. Ettől még nem létezik. És ha majd valóban létezik, akkor sem taxi lesz belőle, hanem vízi, majd zárt pályás személy vagy áruszállítás, utána kamion - csak a sztrádán - aztán busz csak utoljára a taxi. Ebből a felsorolásból melyiket tudod megmutatni nekem mindenféle felügyelet nélkül a forgalomban?
Egyiket sem, nincs ilyen, senki sem vállalja a felelősséget, az első hibánál szénné perelnék a céget, a gigamulti 10 másodperc alatt bukna ebbe bele.
Csak az autópályás kamionos önvezetéshez képest a városi forgalomban lévő önvezető taxi forgalmi helyzeteinek variációi a végtelenszerese. Hogyan táplálja ezt be a gépnek? Sehogy, ehhez mesterséges intelligencia szükséges. Melyik cég vállalja a perelhetőség kockázatát, az uber? Miért tenné?
Jelen pillanatban abból él és hízik, hogy semmilyen költsége nincs és kapja a nagy egész negyedét tisztán. Minden költség az autós partnereié, a rejtett költség is. És akkor ezt feladja, elkölt 100 milliárdokat arra hogy ne legyen sofőr és tulajdonos az autóban és magára vállalja az összes autó összes költségét még a rejtett költségeket is azért, hogy.....? Miért? Miért tenné? Majd hülye lesz.
Az autós partnereknek alapból nem éri meg, veszteséget termelnek - miközben azt nyilatkozza az egyikük, hogy 300 nettót keresett míg volt uber - ennyire ostobák. Azt hiszed ezt az uber nem tudja? És majd ő átvállalja az ostobák szerepét, magára vállalva az összes költséget, az autók finanszírozását, a fenntartást, a károkozás utáni helyreállítást, a 100 milliárdos befektetést és még a perelhetőség kockázatát? Dehogy vállalja, nem azért van pénze, mert ő hülye.
És nem árt tisztázni azt sem, hogy ha az önvezető autó annyiból áll, hogy oda-vissza megy a Rákóczi úton, az nem taxi. Az a 7-es busz, ilyenünk meg már van.
A fuvarszervezők nem tudnak velünk kiqrni, ugyanis taxiengedélyem nekem van és nem neki. Tehát ha jönne ez a Szép Új Világ, én leszek az aki hadrendbe állíthat ilyen autót, ugyanis nekem van hozzá engedélyem.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 19:45
Dehogy lesznek, propaganda és pozícióharc az egész. Nincs ilyen és még nagyon sokáig nem is lesz. Ha lesz akkor is a taxi lesz az utolsó ahol az elérhetővé válik. Ezer és egy oka van ami miatt igy van, a taxisok még nagyon sokáig fogják boldogítani a városok lakóit.
Hihetetlen, hogy ezt még maguk a taxisok sem látják át, én már kértem pár hónapja erről egy szavazást - hogy a valóban hozzáértők véleménye is megjelenjen - sajnos ebből nem lett semmi.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 16:10
Azon gondolkodtam, hogy van ez a digitális huszár, ez az Árpa Attila, aki lojalitásból teljes mértékben megbukott, akit a 6x6 évtizede cipel, akinek az okosságait a taxisok hallgatták végestelen végig az utazások alatt... aki mikor az Argo c. filmje megjelent a televízióban hisztizett, hogy le a digitális liberalizmussal és aki le meri tölteni torrentről az ő filmjét jogtalanul azt egyesével feljelenti, mert hogy nekik ehhez nincs joguk és aki ezek után belekiáltotta a pesti éjszakába, hogy #ubervagyok, majd lovon(!) elment a minisztériumhoz petíciót átadni az engedély nélkül tevékenykedő uber és a digitális liberalizmus érdekében és a felé évtizedek óta lojális taxisoknak konkrétan a pofájába sz@rt, szóval.... nem lehetne azt mondani egy ilyen embernek, hogy nem küldünk autót??
Nem tudom, most épp melyik fuvarszervezőhöz sírta be magát, de leesne az aranygyűrű az ujjunkról, ha a diszpécser nem küldene neki kocsit? Akkor mi lenne, összedőlne a világ? Ezek után üljön be az én autómba és hallgassam tovább az okoságait az utazás alatt, épp úgy mint előtte?
Ki a tököm kíváncsi a kétezer forintjára? Hívjon magának ubert, odatette a voksát.
Nem lehet, hogy a taxisok szemében egy ilyen következetes fuvarszervező nagyot nőne? Az is mérhető pénzben. Ahogy nem lehet, hogy egy adott fuvarszervező szintén nőne a taxisok szemében, ha a volt uber sofőröket - akik a taxisok tönkretételén dolgoztak - nem vennék fel a cégek?
Hogy miért? Mert engedély nélkül végezted a mi tevékenységünket. Épp ahogy a régi nagy hiénákat sem veszi fel egy cég sem, mert nincs elfelejtve a dolog.
Folyamatosan veszik fel a nul-kilométeres ubereseket, akkora károkat okoznak az adott cégeknek, hogy a tulajdonosoknak erről sejtelmük sincs. Olyan szinten rombolja a cégek hírnevét, amit csak évek alatt lehet újra felépíteni.... és ki építse fel újra..? Persze a régi, rutinos taxis. Igaz, hogy ő már ezt felépítette (nem is egyszer), de újra tegye meg. És ki lesz hivatalos etikára, ha nem a megfelelő ütemben vette a levegőt az autóban? Természetesen ő. Hisz a volt uberes az még nem tudja, ez mentesiti minden alól.
A nul-kilométeres azon vitatkozott össze a diszpécserrel a csatornán, hogy már pedig a diszpécser ne mondja, hogy a Rákóczi út az a hetedik kerület, ha mást nem ezt az egyet ő tudja hisz ő ott lakik, márpedig a Rákóczi út az a nyolcadik kerület és slussz. Ő még csak a diszpécser volt, mi lesz ha beül az utas?
Lojalitás? Nagy 0 itt is. Csak akkor én miért legyek állandóan, mindig, minden helyzetben lojális? Ezt mondja el nekem valaki.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 14:34
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.08.30 18:48
Állításod szerint, nem vagy/voltál uber driver, sőt emlékeim szerint még utas sem. Ráadásul nem is Magyarországon élsz, újabb ráadás, hogy az uber már itt nincs is.... ezek után elmondanád, hogy mi a fenét birkózol itt az uber cégért - amihez semmi sem fűz?
Ez egyfajta fétis? Mert logika ebben nincs.
tomajer miért nem rúgod ki a gyereket a fenébe? Irjon ellen véleményt, de emberi keretek között, igy vele dumcsizni értelme nincs.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.08.29 20:51
Önvezető autó:D Az uber hájpolása megint. Annyira önvezető, hogy már nem egy pali vezeti, hanem kettő. De önvezető.
És irkálják mindenhol ész nélkül. Egy ilyen jönne értem, azért pár kérdést feltennék annak a két palinak ott az utastérben.
Pl. azt hogy: kik maguk?:D
- Hát mi jöttünk az önvezető autóval.
- De az nem arról szól, hogy csak a kocsi jön értem?
- De-de, hát csak a kocsi jött.
- Akkor maguknak itt mi a szerepe?
- Hát mi vigyázunk a kocsira.
- Nem lenne egyszerűbb egy sofőrt beleültetni?
- Hát akkor az már nem lenne önvezető!
- És mikor lesz olyan, hogy jön csak az autó értem?
- Ááá, ahhoz ez túl drága, hogy csak úgy felügyelet nélkül kiengedjük az utcára. Meg ki takarítaná ki a fuvarok után? Meg melyik cég vállalná a sok pert a nyakába, ha valami balul sül el?
- Ha sofőrt ültetnének bele akkor ezekkel nem kellene foglalkozniuk.
- De minek ebbe sofőr? Hisz ez önvezető!
- ...
Az uber már rég nincs, de még van aki szerelmet szeretne neki vallani. Németország uber barát lesz címmel jelent meg a mai nap a cikk, ez a cikk címe, annak ellenére, hogy amiről a cikkben ír annak konkrétan semmi köze az uberhez.
Hogy miért ez a cikk címe? Nem derül ki, pedig még meg is lett kérdezve.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.08.29 16:02
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.08.22 11:51
Felesleges ezt túlspiláznod, menet közben úgyis ragad rád, ha akarod, ha nem. A gps megjelenésével az a korszak már elmúlt mikor egy életre megjegyeztél adott címeket és egy kalap alatt a körülötte lévő területet is megtanultad. Ha leizzadsz egy címen amibe csak sokadszorra találsz bele azt biztos nem felejted el többé. Most csak azokon a címeken izzadsz le amit a gps rossz helyre tesz, ez pedig egyre kevesebb. Emiatt az öreg rókák tudása is kopik, de ők tudják majd kezelni a helyzetet, nem fognak beparázni.
Ez a tanácsom neked is, ne parázz be, ha már tényleg mindent elszúrtál amit csak lehetett még akkor se, igy úszod meg legolcsóbban a dolgot.
A gps nem csak hátrány ebből a szempontból előny is, miközben suhansz nézd a tableten a keresztutcák neveit, előbb utóbb azt veszed észre hogy nem is kell már nézned. Ha nem is fogod tudni perfekt hova esik az adott házszám, legalább azt tudod merre indulj egyáltalán hova esik az utca, ez már egy jóval stabilabb pont mint az hogy az utca neve hallattán még az sem dereng, hogy Pest vagy Buda.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.08.11 15:58
"A fuvarmegosztó július 24-én szüntette be tevékenységét az országban, miután életbe lépett a működésüket szerintük ellehetetlenítő jogszabály."
Mikor beléptek a piacra már érvényben volt a jogszabály, amit ők áthágtak, többszöri figyelmeztetés és büntetés kiszabás ellenére. A kiegészítő törvénymódosítás csak azért született, hogy a gyakorlatban is meg lehessen állítani az engedély nélküli tevékenységet, ne csak levelezgessenek velük.
Ráadásul ez minden más jogosulatlan tevékenykedésnél előveszik, nem csak az innovatív cég jár igy. A törvényhozás felkészült a digitális jövőre, erről szól ez semmi másról.
Az uber álsegélykiáltása pedig egy szimpla promó, az önreklámról szól, ami újra végigsöpörhet az interneten ingyen. Az érdeklődés fenntartása újra és újra. Természetesen ingyen. Csak írjanak, csak beszéljenek róla, mindegy milyen áron - és az ár itt nem pénzben értendő, hanem abban, hogy mindegy mekkorát kell ehhez hazudni.
Az uber - ha a vezetői körük nem csak 8 általánossal rendelkezik - pontosan tudják mi lenne egy ilyen hivatalosan is benyújtott panasz végeredménye. Már ha valóban benyújtásra is kerülne... ugye emlékszünk még a majd mostmár nemsokára veszünk 100ezer darab mercedest promóra.... ahol minden volt csak 100ezer db. mercedes nem. Ez pontosan ugyanez.
Mert hogyan nézne ki ez a gyakorlatban, a bizottság első kérdése mi lenne?
- Uraim, volt engedélyük?
- Nem, nem volt.
- Akkor mit akarnak?
A másik érdekes hír velük kapcsolatban, hogy nyelvvizsgát kell csinálniuk a londoni ubereseknek, ugyanis döntő többségük egy szót nem beszél angolul. Mindez Londonban. Két dolog amit ebből érdemes leszűrni és megjegyezni a jövőre nézve. Az egyik, hogy az uber a társadalom mely rétegét célozza meg és tudja kihasználni. A másik pedig a harc stílusa amivel ez ellen a törvénymódosítás ellen indul. A felhasználóit biztatja petíció benyújtására, hogy ők győzzék meg a helyi honatyákat a törvény visszavonásáról. Ha számunkra ismerős a módszer az nem a véletlen műve.
A cég a társadalom legvédtelenebb rétegét használja ki azért, hogy a felsőbb réteget olcsón kiszolgálja és ha bajba kerül akkor ennek a felsőbb rétegnek a segítségét kéri a törvényalkotókkal szemben. Már ez tény vérlázító, de ennél még vérlázítóbb, hogy miközben ez zajlik ő ezért azon kívül hogy egy számítógép egerét mozgatja semmit nem tesz és nem is kockáztat. Minden kockázat az autós partnereké, sőt, akár a megrendelői állományé.
Nagyon remélem, hogy az Európai Bizottság észbe kap, megkergetik és elszámoltatják ezt az egész céget az összes szervezőjével együtt.