Felhasználó hozzászólásai
Téma: Segítségeteket szeretném kérni
Hozzáadva: 2018.12.31 19:51
Téma: Taxim
Hozzáadva: 2018.12.21 05:13
Nálam ez viszi a pálmát..:
"..létre hozták a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek."
Hogy megy ez a gyakorlatban?
- Na, nézz a szemembe..! Mire gondolsz most..??
- (..arra hogy hülye vagy..?)
Most hogy lepkehálóval kell normálisabb taxist fogni, ők úgy nyitnak, hogy - állításuk szerint - trénerek hada vizslatja azt a kettőt aki jelentkezett? És ha a gyerek minden tesztábrán csak ciciket vél látni, akkor felveszik vagy sem? Tehát végülis mi az elvárás?
Érdemes lesz megjegyezni, SMP = Sofőr Minőségbiztosítási Program.
Van pozitívum is, csak egyszer szerepel a leírásukban hogy innovatív.
Százszor le lett írva mi kell ahhoz hogy valaki normális, pénzt termelő fuvarszervező céget csináljon, egy olyat ahol elégedett a taxis és _csak_ igy lesz elégedett az utas. Sehogy máshogy. Csomagolhatják ugyanazt a rossz terméket egyre szebb és nagyobb dobozokba, ettől az nem lesz jobb.
Most jön ez a kézilabdás gyerek 100 millióval a zsebében - vagy valaki másnak a zsebében, ez még nem derült ki - és élből azzal nyit amibe már oly sokan belebuktak. Megszólítja az utazóközönséget. Azokból is a Király utcai részeg gimnazistákat. Akiknél ha veszünk belőlük ötöt nincs összesen 600Ft. Hogy lesz ebből pénze a taxisnak? És ebből következik ha taxisnak nincs, akkor neki honnan lesz pénze?
Én nem bánom, hogy megjelent a piacon. Sőt, szívből remélem, hogy követik mások is.
De nem kéne végre már egy olyannak jönnie aki a taxist szólítja meg? Aki értem versenyzik és nem az utasokért. Hiába verseng az utasokért, ha nincs taxis akit odaküldjön. Ezt olyan emberek akik 100 milliót fektetnek be, nem látják át?
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.12.18 07:34
Jófej sofőröket ígér az új cég, a taxiM
"Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei a legjobbak lesznek a piacon, köszönhetően a speciális szűrő és képzési rendszernek."
"a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővítené."
"Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket."
'A Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra ... létre hozták a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek."
"Megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a magyar felhasználók igényeit."
"Az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis major esetén fizetendő."
"A Taxim sofőrök egyenruhája mellett további kellemes meglepetésként szolgálhat az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhető egységes illat, a márkázott zsebkendő és a rossz idő esetén minden utasnak járó esőkabát."
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.12.16 20:04
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.12.14 17:37
Az Uber újra Magyarországon! Csak most rollerrel...
Kíváncsian várom, hogy fog ez kinézni a gyakorlatban.
Bárhol otthagyható rollerek? Azért ezeknek a szupermenedzsereknek, akik ezeket az eszement modelleket kitalálják az innovációra hivatkozva az oktatása valahol alaposan félresiklott.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.10.03 17:33
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.09.07 19:34
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.08.29 02:16
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.08.20 18:36
Kezd elege lenni az uber befeketetőinek az önvezető autókból
"Az Uber természetesen azon is dolgozik, hogy profitábilissá tegye alaptevékenységét, a digitális technológiákra épülő taxizást. Erre példa, hogy ugyancsak júliusban megállapodást kötött a Cargo nevű startuppal, amely a nehezen lefordítható in-car commerce (kábé utastérben való értékestés) terén vitézkedik. Ennek értelmében legelső körben a Los Angeles-i és San Franciscó-i sofőröknek lehetőségük lesz beszállni egy olyan partnerprogramba, amelynek keretében az energiaszeletektől az arcfrissítő maszkokon át a fülhallgatókig mindenféle apróságot árulhatnak majd a kényelemre vágyó utasoknak, és ezzel a Cargo becslése szerint havi átlagban 100 dollárral fejelhetik meg saját jövedelmüket is."