Felhasználó hozzászólásai
Téma: CITY-S CENTER
Hozzáadva: 2020.11.28 11:13
Téma: CITY-S CENTER
Hozzáadva: 2020.11.28 00:31
Téma: Taxis egyeztetés, avagy magad uram, ha érdekképviseleted nincs
Hozzáadva: 2020.11.27 08:17
Lehet valakik vitáját vette alapul valamelyik alfórumban: "copjál le! nem te copjál le!" Feltételezem ez alapján gondolhatta, hogy itt jó helyen jár.:-)
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2020.11.24 09:00
Te a régi kocsit a kutyával együtt árulod? Mennyi a kettő együtt?
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.11.16 20:37
Eladja önvezető üzletágát az Uber
Csak pár kérdés... ki az aki ezt nem tudta? Ki az aki ezt nem tudta, hogy az ezzel kapcsolatos hírek csak a propaganda része? Sőt, az alapkérdés a legizgalmasabb: volt neki egyáltalán valaha ilyen?
Vagy csak lekönyvelt jó pár milliárd dollárt fejlesztés címszóval, mert már nem tudja hova dugni a pénzt.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2020.11.07 20:35
Ember a Holdon..??? :-O
Csak félve érdeklődöm... miért nem ott kérdezed meg, ahol ezt kirakták? Nem mellesleg a helyedben elolvasnám az első - és egyetlen - hozzászólást is, az nyújt a döntséhez némi segítséget.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.11.05 04:10
Az uber egyet visszalépett a szakadék szélétől
Lehetne még az is a címe, hogy: Az uber+200 millió dollár vs szakszervezet. A jelenlegi amerikai elnökválasztások alatt sok mindenre szavaztak. Például az úgynevezett ABC törvénnyel szembeni népszavazás.is az elnökválasztással egyidőben zajlott.
Az ABC törvényt, ami megálljt parancsol az uber ámokfutásának januárban mondta ki végérvényesen a bíróság. Nagyon egyszerű dologról van benne szó: munkavállaló vagy sem - például - egy uber sofőr.
A törvényi szabályzást elolvasva nem lehet mást válaszolni, mint azt hogy igen. Ez pedig annyit jelent, hogy az ubernek vége. Ha felelősségvállalásra van kényszerítve, ha ezentúl a nem csak bevétele, de kiadása is lesz ezzel a válalkozással kapcsolatban az már nem olyan vidám dolog.
Mit tett az uber? Népszavazást harcolt ki Proposition 22 néven, melynek népszerűsítésére 200 millió dollárt költött. Ez zajlott le most az elnőkválasztás alatt. Az uber érintő kérdésben kb igy nézhetett ki a a kitöltendő kérdőív: Akar e ön olcsóbban utazni? A, Igen B, Nem a megfelelőt húzza alá.
Meg fogtok lepődni, az emberek olcsóbban szeretnének utazni.
Az új szavazás dobott pár csontot is. Na nem azért, hogy a munkavállalónak jó legyen, hanem azért, hogy aki szavaz az nyugodt lelkiismerettel voksoljon az uber mellett. Ilyen például az, hogy bár nem alkalmazotti a státusz, de azért minimum kereseti garanciát kell kapjon, az aktuális minimálbér 120%-át.
Milyen jó. De vesézzük ki picit mint is jelent ez a gyakorlatban... ez csak és kizárólag azt az időt számolja mikor konkrétan fuvarozol, magyarul utasod van. Sem az egész napos várakozási időt a fuvarra, sem a már a már rögzitett fuvar cimre tartása nem tartozik bele. Itt a cikk írója (vagy akitől átvette a cikket) a munkaidőt 2/3-ad aktív és 1/3-ad passzív időnek számolja, nem tudom honnan veszi. Azt hiszem meglepődne, ha itt most a taxisok sorba beírnák, hogy napi 8 óra alatt mennyi időt is tölt utas a kocsiban. Ilyen 1-1,5 óra ez a szám hozzávatőlegesen.
Legyünk nagyvonalúak, legyen két óra. Ez azt jelenti, hogy van heti 10 ledolgozott órám - az uber szerint.
Na és tudjátok mi jár a Propositon 22 szerint heti 40 munkaóra után? Egészségbiztosítás:-) Na nem olyan, mint egy normál munkavállalónak, ez ilyen ha baj van, akkor még egy héten át kapok valami apanázst kategória, de azért mégis csak egészségbiztosítás. De most már van! Csak napi 48 órát kellene érte dolgoznod, ha a magadénak szeretnéd tudni. Ilyen finom kis fűszert már bele sem veszek, hogy ezt nem hetente számolják, hanem negyedévente. ami annyit tesz, hogy ha volt is egy vidámabb heted, az biztos, hogy negyed éven keresztül nem lesz mindegyik az, szóval garantáltan sosem fogod ezt elérni. Ha pedig mégis lenne olyan fanatikus aki beköltözött a kocsiba, arról majd az uber gondoskodik: nem kap címet és így biztosan nem éri el ezt a szintet.
Ilyenbe sem megyek bele már részletesen, hogy 120% minimálbér erre a 10 órára, de miből számolva? A nettóból, a bruttóból? Az ubernek nincs költsége, de nekem van, ráadásul meglepően sok. A kifizetéseim számláját benyújthatom az ubernek és e felett utalja el a heti 10 munkaóra után járó minimálbér 120%-át?
Tudjátok miért írtam le ezt az egészet?
Azért, hogy lelkiismeret furdalás nélkül leírhassam: az amerikaiak hülyék. De így nagyon. Ez van.
Még egy hülyét találtam most így hajnalban éhgyomorra. Még őt is ideveszem, ha már a hülyékről van szó. Akitől a témaindító cikket közöltem ő teljesen jól érti a folyamatot, még a kétségeinek is hangot ad mennyire jó ötlet teret engedni egy a kormáyt és törvényt kikerülő népszavazásnak. Ezért is linkeltem az ő cikkét.
Viszont ezt a hírt lehozta más oldal, más megfogalmazásban. Itt van példul ez a hülye Veszter Márton, az into.hu-n , ő még személyes megjegyzést is fűz a cikkhez. Idézem:
"Mint az ismeretes, 2016-ban a magyar kormány - bármiféle nyilvános szavazás és az emberek megkérdezése nélkül - pont ellentétes megállapításra jutott, és taxi-szolgáltatásnak minősítette az Ubert, amellyel felesleges és költséges feltételek elé állították a technológiai vállalatot, mely csak a működésének jelentős átalakításával, illetve a technológiai és árazási előnyének elvesztésével tudott volna megfelelni a feltételeknek. Ezzel párhuzamosan elfogadták azt is, hogy blokkolni lehet azokat az internetes oldalakat és alkalmazásokat, amelyek jogellenesen működő taxiszolgáltatást kínálnak, ezzel gyakorlatilag ellehetetlenítették az Ubert, mely kivonult az országból."
Összegezzük mit mond ez a hülye. Veszter Márton azt mondja, hogy úgy demokratikus, ha egy 60 milliárdos amerikai konszern Magyarországi piacra lépését ne a törvény határozza meg, hanem tartsunk róla népszavazást. Kérdezzük meg a népet, akarnak e olcsóbban utazni?
Amerikában igen, ott megkérdezték. Igaz, hogy ezt egy a gazdasági erőfölényét kihasználó 60 milliárdos konszern vásárolta meg egész pontosan 200 millió dollárért a szakszervezet 0 dollárjával szemben, de akkor is, ott döntött a nép. És ez igy helyes Veszter Márton publicista szerint.
Zárójelben jegyezném meg Veszter Mártonnak, hogy nem csak a Magyar Kormány, hanem az Európai Bíróság határozata szerint is taxiszolgáltatást végez az uber.
Na de ha ez a hülye azt mondja, hogy bármiről ki lehet írni népszavaztást akkor ő azt állítja, hogy ha nekem - mondjuk magyar viszonylatban - lenne 20 millió dollárom akkor kiírhatnék arról népszavazást, hogy az orvosoknak járjon e fizetés.
Nem, nem leszek ennyire radikális, bocsánat, visszavontam. Van egy jobb. Kiírnék arról népszavazást, hogy az újságíróknak ne járjon fizetés és azt pénzt inkább költsük a szegényekre.
Na mi a vélemyényed Veszter Márton, kiírjunk egy ilyen népszavazást? És hülyegyerek még azt is tippeld meg hány % lenne az igen - már most boritékolom neked, hogy 90% felett.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2020.10.17 18:23
Ezzel azért sikerült megmosolyogtatnod, pedig ez mára már egyre kevesebb embernek sikerül.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.10.16 19:14
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2020.10.16 14:58
Ha neki írok akkor te válaszolsz, ha neked akkor pedig Ő? Nem gondolod felnőtt embernek a spanodat? Remélhetőleg meg tudja ő védeni magát, ha ennek szükségét látja. Én inkább arra tippeltem, hogy megértette mire való a politikai topic.
Színes Pista sem a kormány, sem a az ellenzéknek nem tagja, sem képviselője. Kevered az alapvető fogalmakat..
Nem mellesleg több mint mókás mindkettőtök részéről az a hivatkozás, hogy ebbe tilos beleszólni. Ezt akkor mondhatnátok, ha ti ketten beszélnétek négyszemközt, én pedig közétek gyalogolnék okoskodni. Csakhogy ez egy publikus förum, ha ide írsz ne lepődj meg ha más is beleszól. Épp ez a szerepe. Illetve meglepődni meglepődhetsz, de engem ezért megfedni semmi, de semmi alapod.
Újabb fogalomzavar.