Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Tüntetnek végre a taxisok az Uber ellen!!!

Hozzáadva: 2016.01.25 13:25

A leendő tárgyalódelegáció figyelmébe:


A soron következő tárgyalás a hatalommal, tudtommal az ellenőrzési lehetőségekről fog szólni.  Ebben nagyon komoly lehetőségeink vannak, ha sikerül a következőt átverni a döntéshozókon!

Azt már tudjuk, hogy a NAV nagy erőkkel szándékozik ellenőrizni.

Követeljük, hogy a többi hatóság, NKH, Rendőrség, BKK, fogyasztóvédelem, is kezdjen ugyanolyan vehemenciával neki az ellenőrzésnek.

Itt persze falba fogunk ütközni.  Az NKH-nak nincs elég embere rá, a rendőrség milyen alapon és módszerrel szűrje ki őket, a fogyasztóvédőknek nincs kedve, mert ugye egy olcsóbb szolgáltatásról van szó, ami szerintük jó a fogyasztóknak, a BKK-nak nincs rá hatásköre (pedig van) stb.stb.

El tudjuk vágni a gordiuszi csomót, ha azt követeljük, hogy a NAV, az ellenőrzések folyamán készült jegyzőkönyveket, az elkövetéshez használt gépkocsi típusával, színével, rendszámával együtt küldje meg ezeknek a társhatóságoknak.  (kiegészítve az autós biztosítótársaságával, mert hisz a társadalomra fokozottan veszélyes helyzet, hogy bizonyos autósok, akik ráadásul mostantól sok időt töltenek a forgalomban, gyakorlatilag nem rendelkeznek kötelező felelősségbiztosítással, hisz a biztosító, ha megtudja hogy a járművet engedély nélküli taxizásra használták, nem fog helyette helyt állni)

Ezen hatóságoknak így nincs más feladatuk, mint az eljárásokat lefolytatni, amihez persze rögtön lesz kedvük, hisz a hatékonyságukat demonstrálhatják, különösebb befektetés nélkül!!!

Lánchíd rádió, ma reggel:

Nem feladni a Metálnál ...  leszek én is :-)

Téma: Nézzünk nagy melleket

Hozzáadva: 2016.01.25 11:27


Téma: Tüntetnek végre a taxisok az Uber ellen!!!

Hozzáadva: 2016.01.25 10:40

"Zugav & Agnessa Magánnyomozói Bt. jelenti:
A zuberes egykori taxis-engedélyét a BKK vette el túlszámlázás miatt."

Az ugye egyértelmű volt, hogy taxis volt.  Az is, hogy az autó, megfelelt volna taxinak.  Tehát, felmerült a gyanú, hogy a volt kolléga engedélyét a BKK vonta be valamiért ...

Beigazolódott!

Jozsef Bihari
6 órája · Végig néztem a szerencsétlen összevert emberrel készült riportot, és kavarognak bennem a gondolatok.
Véleményt alkotni sajnos én is csak az ő általa elmondottak alapján tudok.
..megérkezett a rendelésre..
Ezek szerint munkát végzett.
Milyet, és mivel?
Uber sofőr. Vajon rendelkezik a személyszállításról szóló törvény által előírt feltételekkel? PÁV 2? Szakvizsga? Egyéni vállalkozói igazolvány? Számla tömb?
Egy volt taxi gépkocsival, ami bár fehér rendszámos,de sárga színű, és még a "pepita sor" is rajta van. (az uber egy modernebb szolgáltatás mint a hagyományos taxi) Azt elfelejtették megemlíteni, hogy ez az autó a kora, vagy műszaki állapota miatt már nem volt alkalmas taxisnak...bár jelen állapotában tökéletesen alkalmas arra, hogy az emberek többségét megtévessze. Ez történt itt is.
Mint elmondta, taxinak nézték, megeshet nem először. Arra nem is merek gondolni, hogy az utcán integető, a kinézete miatt megtévesztett utasnak esetleg megáll, és elviszi, mert az ugye tilos! Biztosan betartja a szabályokat....bár a többit sem, miért pont ezt?
Szóval! Adva van egy ittas ember,aki taxinak nézi, de ő nem akarja elvinni. Sajnos minden napos eset, hogy ilyenkor részeg hőbőrgésükben az autón vezetik le az indulatukat. Kárt okoztak a gépkocsijában. A jogkövető magatartást szem előtt tartva... ja' nem, nem rendőrt hív, hanem kézbe véve az autójában tartott paprika sprayt, és a dolgok (szerinte való) elintézését, kiszáll. Rövid dulakodás után "jól telibefújja" ellenfelét, amitől az kifekszik.
Megjegyezni kívánom, hogy a tükör letörése rongálás, esetleg garázdaság, amit pedig ő csinált az önbíráskodás. Mindkettőt bünteti a törvény. Abba, már belegondólni sem merek, ilyen mentalitással, hogy foglalkozhat emberekkel valaki? Kiszállok és "lerendezem"
Idáig ezt a hozzá állást csak taxisokkal kapcsolatban hallottam, nem a kedves uber sofőrökről!
A többiek csak azt látták, hogy barátjukat helyben hagyták, ezért segítségére siettek,
Sajnos ittas emberektől nem várható el, hogy kontrollálni tudják magukat, a végeredményt ismerjük.
Ami a média "tájékoztatásából" kimaradt :
2 verekedő valóban taxis volt. VOLT! Az egyik 2005-ben, a másik 2006-ban hagyta abba... igaz, ez így már nem ugyanaz a szenzációs hír lenne.
Azért szívesen meghallgatnám a többi résztvevőt is. Lehet, hogy kiderűlne nem taxis vs uber probléma volt, hanem egy "átlagos" éjszakai kakaskodás szomorú végkifejlettel


Álnemzeti multikulti – avagy pont ti ugattok s taxisokra?

/

Tudod, mit? Menjünk oda, és üljünk le közéjük a betonra. Ne a taxisok mellett, mert minek? Azért, hogy végre a külföldi cégek is pont ugyanannyi jogot és kötelezettséget kapjanak, mint a magyar vállalkozók. Azért, hogy egyenlő feltételek mellett, egészséges versenyhelyzetet teremtve majd mi eldönthessük, kivel akarunk utazni, ha tehetjük.

  
Azért, hogy a magyar vállalkozó boldogulhasson, tisztességgel, adót fizetve, ahogy neked és nekem is létezni kell. Azért, hogy végre megértse a sok trendi birka, ez itt a mi jogainkról és életünkről is szól. Mert ha ez így megy tovább, holnap itt kitör az anarchia. Szabadabb lesz még inkább a rablás, és a maradék kicsi magyart is feláldozzák az amerikai álom és a multikulti oltárán.
  
Van itt, kérem, ez a taxis blokád. Tart már vasárnap éjjel óta, szóval három és fél napja. Na, ennyi idő alatt mindenki tökéletes taxi-szakértő lett. A teljes ország, azaz a kicsit sem érintett vidékiek is pokolian meg tudják mondani, hogy mi is a helyzet a budapesti személyszállítások frontján.
A taxi, jelentem tisztelettel, kényelmi szolgáltatás. Azaz nem kötelező használni, nem kötelező szeretni, de utálni sem. Van, kell és kész. Elvileg az Uber is az lenne, ha lehetne. Ha a cég tevékenységi körei között szerepelne egyetlen egy aprócska, erre vonatkozó megjelölés is. De nincs. Ezen túl van még vele temérdek más probléma is. Mondjuk olyan apróságok, mint hogy az Uber sofőrök holland bankszámláról kapják meg a pénzüket, amiből bizonyos százalékot levon a cég költségekre. Ez még nem baj, más is dolgozik külföldi cégnek. Ám valami rejtélyes oknál fogva javasolják a sofőröknek a kéthavonkénti bankszámla cserét. Az Uber nem ragaszkodik ahhoz, hogy a sofőrjeik saját bankszámlára kérjék a fizetésüket. Lehet anyué, apué, ángyié. De nem adóelkerülés ez. Kicsit sem. Aztán amikor szerződnek, aláíratják a sofőrrel, hogy mindenért ő a felelős. Szóval, mivel a sofőr nem taxis, és nincs utasbiztosítása (sem), ha megsérülsz, oldd meg valahogy. Mindent! Vagy pereld ki akár fél lábbal is a gatyájából a sofőrt, mert az Uber nem fog kártalanítani. Amúgy ha regisztrálsz az Uberre, elfogadod az apró betűst, azaz hogy megadod minden bankszámla adatodat, ők figyelhetik a számládat, van-e rajta elég pénz, hogy nemes hátsódat kényelmesen egy Matiz vagy Suzuki hátsó ülésére helyezd. Ja és inkasszót tesznek rá, merthogy nincs bankkártya terminál az Uberben, se készpénzes forgalom. Csak azonnali inkasszóval tudják beszedni a pénzüket.

  
De amúgy mindez tök mindegy. Ami nekem böki a csőrömet, az az, hogy igazi, nemzeti elkötelezettségű emberek fröcsögnek habzó szájjal a szemét taxisokra. Olyan emberek, akik egyébként se taxival, se Uberrel nem járnak, mert nem engedhetik meg maguknak, így bele sem látnak a dolgokba. Olyan emberek, akik követelik a multik bezárását, az offshore cégek kitakarítását az országból. Akik kérik a magyar vállalkozások, vállalkozók támogatását. Na, ezek drukkolnak most az offshore Ubernek, amelynek nincs magyar tulajdonosa, és amelyik a létező legnagyobb offshore paradicsomban van bejegyezve. És amelyik kimondatlanul, pusztán az árak alacsonyan tartásával épp megölni készül magyar vállalkozásokat és vállalkozókat – akiket aztán vagy szeretünk, vagy utálunk, de csak hazaiak. 

  
Azt az Ubert éltetik, amelyik kimondatlanul, de adócsalásra buzdítja és ösztönzi a sofőrjeit. Sofőrjeit? Hm, inkább szerződött partnereit. Mert nekem Gézuka a három éves jogsijával, és a mamát teszkóba szállítós rutinjával pont nem sofőr. Csak némi vezetési gyakorlatra szert tevő Gézuka. Drukkolnak az Ubernek, mert mindenkinek van egy sztorija a szemét taxisokról. Lehet, hogy csak hallotta valakitől, akinek mesélte valaki, de az akkor is tuti, igazi sztori. És utálja, mert neki nincs pénze taxira, és utálni kell mindent, mindenkit, aki egy kicsit jobban él, és megteheti. Tehát taxival csak a burzsujok járnak!

  
Szóval a nemzeti érzelműek nagy része egy offshore multit támogat, amolyan dögölj bele, rohadt taxis alapon. Ha nekem nem futja rád, te már ne is legyél, és ne is egyél. Mert most ez a többségi vélemény, hát birkaként beállnak a sorba, bégetnek egyet. Főleg mióta a drogos Juhász ráült a sztorira, és belevitte a politikát. Na ja. Biztos nem szerencsés, de kérdezem én: egyetlen más politikus odament, és segített nekik? Adott tanácsot, hogy mit mondjanak, mit tegyenek a taxisok, hogy valóban egyenlő legyen a verseny? Volt olyan nemzeti érdekek mellett elkötelezett politikus, aki azt mondta volna, lépjünk fel az offshore multi ellen? És amúgy szerinted nagy részük egyáltalán tudta, ki is az a Juhász?
Merthogy itt a dolgok nem szólnak másról, mint egyenlő jogokról és egyenlő kötelezettségekről. Csak éppen divat utálni a taxist, és trendi szeretni az Ubert. Merthogy ma ez a divat. Apuci kicsi fia szombat éjjel Ubert hív a Deák téren. Apuci pénzén betépve nyomkodja az appot, a papától kapott ájfonon, és baromi büszke rá, ő milyen trendi. Apuci pénzéért übereli a többi srácot, és bele sem gondol, hogy ötven méteres körzetben találná bőven taxit. Olcsóbban, ugyanis a taxi fix áras, az Uber pedig csúcsban felszoroz. Nem kicsit, nagyon. Így lett szilveszterkor 1100 forint egy kilométer. De akkor is trendi volt az Uber.
Most pedig ez a trendi a sok trend-gyűlölő nemzeti számára is. Mert azt hallotta, a taxisok bunkók. Na ja, csak szólok, a taxit is emberek vezetik. Van bunkó taxis, és cuki taxis, szemét Uberes és rendes – ám cseppet megvezetett és naív – Uberes is. Ahogy van tahó rohammagyar és tisztességes, becsületes nemzeti érzelmű ember is. 
De azért, ha kérhetlek, ne véleményezz másokat. És ha be akarod záratni a Tescot, utálsz minden multit, megveted a multikultit, ágálsz az offshore cégek ellen, akkor vedd fel a listádra az Ubert is. Nem kell szeretni a taxist, de legalább fogd be a pofád, amíg nem érted, miről szól ez az egész. Butának lenni nem bűn, de a napraforgó igencsak kétszínű növény.
Tudod, mit? Menjünk oda, és üljünk le közéjük a betonra. Ne a taxisok mellett, mert minek? Azért, hogy végre a külföldi cégek is pont ugyanannyi jogot és kötelezettséget kapjanak, mint a magyar vállalkozók. Azért, hogy egyenlő feltételek mellett, egészséges versenyhelyzetet teremtve majd mi eldönthessük, kivel akarunk utazni, ha tehetjük. Azért, hogy a magyar vállalkozó boldogulhasson, tisztességgel, adót fizetve, ahogy neked és nekem is létezni kell. Azért, hogy végre megértse a sok trendi birka, ez itt a mi jogainkról és életünkről is szól. Mert ha ez így megy tovább, holnap itt kitör az anarchia. Szabadabb lesz még inkább a rablás, és a maradék kicsi magyart is feláldozzák az amerikai álom és a multikulti oltárán.

Varga Moncsi

És egy hozzászólás a Facebookon, elgondolkodtató:

  

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2016.01.25 06:35

Csaba Halasi
6 órája

Hatalmas baleset a D portánál a city taxis index nélkül váltott sávot a mellette lévő autó kivitte a lámpákat mindent! Konkrétan háborús övezetet csinált😑 egy főtaxis kiugrott hogy segítsen ekkor a city taxis egy padló gázzal ott hagyott mindent! De megvan rendszám minden!

Téma: Tüntetnek végre a taxisok az Uber ellen!!!

Hozzáadva: 2016.01.24 19:57

Kénytelen vagyok komolyan reagálni a lőrinci verekedés témára!


Ma megkeresett a TV2 Tények.  Hosszan beszélgettem velük, és elmagyaráztam a tényállást:


Ez nem Uber Taxis konfliktus volt, hanem a klasszikus, taxis, potenciális utasjelölt konfliktus. Minden hétvégén van belőle három négy.....Az uberes odament rendelésre egy taxinak látszó tárggyal, amire a kocsmából kitántorgó potenciális utasjelöltek utazni szerettek volna vele. Nem vitte el, mert ő rendelésre jött. Innentől kezdve a dolog ugyanúgy szokott a társaság hangulatától függően, anyázásba, atrocitásba átmenni, mint ez most is történt. Az uber és a taxis csak mellékszál. ... persze biztos fokozta a feszültséget ....  de a lényeg, hogy berúgott, utasjelöltek zokon vették, hogy a rendelt taxi nem viszi el őket!
Mellékesen, miért nem tudjuk a többi támadó foglalkozását? Lehet hogy nem is taxis uber konfliktus, hanem újságíró uber konfliktus, mert a másik négy mondjuk újságíró volt ... vagy bármi más! :-)

Nagyon tetszett, a riporternek, és elvonult.  A riport a Tények műsorába nem került be.   Nem passzolt a koncepcióba, miszerint konfliktust kell gerjeszteni, és lejáratni a taxisokat:-(

Úgy tűnik, kevés úberes van az utakon :-)