Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Háát, ő lenne.
Sok mindent nem néztem rajta, mert nagyon mocskos idő volt :-(
Elméletileg a jövő héten ütődik nyélbe az üzlet.
Mentem vele egy kört.  Teljesen rendben van, érzetre.  Persze ezt az tudná megállapítani, aki sokat ment már ugyanilyennel.
Nekem a skoda után nagyon jó érzés volt.
Talán vele eljutok odáig, hogy nem sírom vissza a mercit ....
A mercivel mentem oda, és vele is mentem tovább ugye ...  nem éreztem, hogy húú de sokkal jobb a merdzsó ...  amit a skodánál mindig.
Mondjuk igaz, hogy a merci betöltötte a húszat, ez meg három és fél éves sincs.
Nna lehet véleményezni.

2014 augusztusi  90 000 Km  automata  Vagyis ECV  1.5 Dci Limited változat.

Jahhh ... és 2.900 000.- pézt kérnek érte.


Motor és sebességváltó

Üzemanyag Dízel
CO2-kibocsátás 110 g/km
Környezetvédelmi osztály EURO 5
Hengerelrendezés Soros
Hengerek száma 4 henger
Sebességváltó Szekvenciális (6 fokozatú) sebességváltó
Hajtás Első kerék
Hengerűrtartalom 1 461 cm³

Fogyasztás, gyorsulás- és sebességadatok

Városi fogyasztás5,1 l/100km

Országúti fogyasztás3,7 l/100km

Vegyes fogyasztás4,2 l/100km

Végsebesség190 km/h

Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra12,1 s

Maximális forgatónyomaték240 Nm

Maximális teljesítmény81 kW, 110 LE

Gumiméret205/55 R16

Ha ez a fogyasztás valós ...  jó ...  ha hat körül tudom tartani, akkor azért szuper lenne.
Nekem a superb 1.9 pdtdi simán ette nappal a nyolcat, kilencet. :-(

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 12:19

Nnaugye ...  megvan a korrekt válasz :-)

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 11:44

Mindenkinek kedvezményes, nna! :-P

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 09:41

Mosatás előtt, lemosatsz, hogy minden rendben legyen ! :-P
Háát, ha taxi, akkor abban fizetni fog az utas.
Azért azt a könnyebb megoldani:-)

Jönnek a Mercedes önvezető taxijai: mit szólnak majd a taxisok?


Nnajó ...  de ha nincs kormány, hol lesz a csillag??? :-P (tomajer)

A német vállalat szerint az önvezető technológiák a kezdeti időkben leginkább a taxikban lehetnek sikeresek.

A taxik lehetséges jövőjének egy meghatározó tényezőjévé válhat a Daimler és a Bosch által közösen indított úgynevezett robo-taxi projekt. Ennek keretein belül fejlett önvezető technológiákkal felvértezett taxik jelennek majd meg az utakon, és nem valamikor a távoli jövőben, hanem akár hónapokon belül. A robo-taxi közúti tesztelése ugyanis várhatóan még az idén meg fog kezdődni.

Erről maga Volkmar Denner, a Bosch első embere beszélt, ezenkívül Wilko Stark, a Daimler alelnöke is megszólalt az üggyel kapcsolatban. Utóbbi német szakember elárulta, hogy riválisaitól eltérően a Daimler nem egy már meglévő sorozatgyártású autót pakol tele az új önvezető technológiáival, hanem egy olyan új modellel rukkol elő, amit már a kezdetektől fogva robo-taxinak fejlesztenek.

Ola Källenius, a Mercedes kutatási és fejlesztési részlegének a vezetője nemrégiben arról beszélt, hogy a legfejlettebb, Level 4-es és Level 5-ös autonóm technológiák olyan drágák lesznek, hogy első körben leginkább taxikban lesz értelme bevetni őket, ahol segítségükkel ki lehet váltani a drága emberi munkaerőt.

Mint ismeretes, az autonóm vezetésre képes autók tudását egy ötös skálán mérik, és a Level 5 lesz a legfejlettebb, kormány és pedálok nélküli szint. E tekintetben jelenleg a nemrégiben általunk is tesztelt Audi A8 a világ legfejlettebb autója, mely a világon elsőként vonultat fel Level 3-as tudást. A Mercedes várhatóan 2020-ban dobja piacra első Level 3 kompatibilis modelljét.

Lassan egyetlen gyártó se maradhat ki a robottaxibizniszből:-)

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.02.06 07:10

Elküldtem neki emilben is, de nem jelzett vissza :-(

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.02.05 12:14

Mivaaaa? :-)