Felhasználó hozzászólásai
Téma: RENAULT Mégane Grandtour. Tények, tapasztalatok. Vegyem? Ne vegyem?
Hozzáadva: 2018.02.08 08:40
Sok mindent nem néztem rajta, mert nagyon mocskos idő volt :-(
Elméletileg a jövő héten ütődik nyélbe az üzlet.
Mentem vele egy kört. Teljesen rendben van, érzetre. Persze ezt az tudná megállapítani, aki sokat ment már ugyanilyennel.
Nekem a skoda után nagyon jó érzés volt.
Talán vele eljutok odáig, hogy nem sírom vissza a mercit ....
A mercivel mentem oda, és vele is mentem tovább ugye ... nem éreztem, hogy húú de sokkal jobb a merdzsó ... amit a skodánál mindig.
Mondjuk igaz, hogy a merci betöltötte a húszat, ez meg három és fél éves sincs.
Nna lehet véleményezni.
2014 augusztusi 90 000 Km automata Vagyis ECV 1.5 Dci Limited változat.
Jahhh ... és 2.900 000.- pézt kérnek érte.
Motor és sebességváltó
Üzemanyag | Dízel |
CO2-kibocsátás | 110 g/km |
Környezetvédelmi osztály | EURO 5 |
Hengerelrendezés | Soros |
Hengerek száma | 4 henger |
Sebességváltó | Szekvenciális (6 fokozatú) sebességváltó |
Hajtás | Első kerék |
Hengerűrtartalom | 1 461 cm³ |
Fogyasztás, gyorsulás- és sebességadatok
Városi fogyasztás5,1 l/100km
Országúti fogyasztás3,7 l/100km
Vegyes fogyasztás4,2 l/100km
Végsebesség190 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra12,1 s
Maximális forgatónyomaték240 Nm
Maximális teljesítmény81 kW, 110 LE
Gumiméret205/55 R16
Ha ez a fogyasztás valós ... jó ... ha hat körül tudom tartani, akkor azért szuper lenne.
Nekem a superb 1.9 pdtdi simán ette nappal a nyolcat, kilencet. :-(
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.02.08 06:28
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.02.07 12:19
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.02.07 11:44
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.02.07 09:41
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.02.07 09:39
Azért azt a könnyebb megoldani:-)
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.02.07 07:14
Jönnek a Mercedes önvezető taxijai: mit szólnak majd a taxisok?
Nnajó ... de ha nincs kormány, hol lesz a csillag??? :-P (tomajer)
A német vállalat szerint az önvezető technológiák a kezdeti időkben leginkább a taxikban lehetnek sikeresek.
A taxik lehetséges jövőjének egy meghatározó tényezőjévé válhat a Daimler és a Bosch által közösen indított úgynevezett robo-taxi projekt. Ennek keretein belül fejlett önvezető technológiákkal felvértezett taxik jelennek majd meg az utakon, és nem valamikor a távoli jövőben, hanem akár hónapokon belül. A robo-taxi közúti tesztelése ugyanis várhatóan még az idén meg fog kezdődni.
Erről maga Volkmar Denner, a Bosch első embere beszélt, ezenkívül Wilko Stark, a Daimler alelnöke is megszólalt az üggyel kapcsolatban. Utóbbi német szakember elárulta, hogy riválisaitól eltérően a Daimler nem egy már meglévő sorozatgyártású autót pakol tele az új önvezető technológiáival, hanem egy olyan új modellel rukkol elő, amit már a kezdetektől fogva robo-taxinak fejlesztenek.
Ola Källenius, a Mercedes kutatási és fejlesztési részlegének a vezetője nemrégiben arról beszélt, hogy a legfejlettebb, Level 4-es és Level 5-ös autonóm technológiák olyan drágák lesznek, hogy első körben leginkább taxikban lesz értelme bevetni őket, ahol segítségükkel ki lehet váltani a drága emberi munkaerőt.
Mint ismeretes, az autonóm vezetésre képes autók tudását egy ötös skálán mérik, és a Level 5 lesz a legfejlettebb, kormány és pedálok nélküli szint. E tekintetben jelenleg a nemrégiben általunk is tesztelt Audi A8 a világ legfejlettebb autója, mely a világon elsőként vonultat fel Level 3-as tudást. A Mercedes várhatóan 2020-ban dobja piacra első Level 3 kompatibilis modelljét.