Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.03.28 11:26

Minden mondata érvényes ma is.

2014. március. 26. 08:59 2014. március. 26. 14:12 w.hvg.hu

Tóta W.: Nem kell, hogy szeress

Választani lehet szerelem nélkül is. Ahogy autót szoktunk. Ha nem tesszük, döntenek helyettünk a szerelmesek.

Nincs kire szavazni, jaj. Mindenki olyan gáz. A kormányzás szar, az ellenzék béna, különben is minden párt tele van ciki arcokkal, a programjuk meg kidolgozatlan, illetve hülyeségek vannak benne. Nincs is más megoldás tehát, mint kukit/puncit/kétfarkú kutyát rajzolni a szavazólapra, vagy elmenni helyette bulizni.

Vonzások és választások

Különös probléma ez. Azért különös, mert amúgy naponta választjuk a kicsit kevésbé szart. Felvágottat és háztartási gépet, tévéműsort, hírportált, autót és kütyüt.

Mindegyiknek van valami hibája. Gyenge minőség, korlátozott élettartam, rejtett hibák, szoftvergondok, vagy ha ezeket ki is tudjuk küszöbölni, akkor drága, sokat fogyaszt és hamar lemerül. Egyetlen termék van, amitől tökéletességet várunk el, és az a politikai párt. Ez azért van így, mert a betegség, az elhajlás lett a norma. A rajongás.

Egy autónál könnyedén tudomásul vesszük, hogy tankolni kell, sokba kerül, adózni kell utána, elromolhat, és nincs benne minden extra. De nem is akarjuk feleségül venni, hanem arra használjuk, amire való.

Nem kell bele szerelmesnek lenni. Kivétel ez alól a veteránautósok és márkabuzik szűk szubkultúrája, akiknek ez a hobbijuk, és így természetes, hogy szerelemből választanak. Viszont autót bütykölni egészséges hobbi, közjogi méltóságokért rajongani azonban veszélyes, önpusztító deviancia.

Mégis milliók érzik úgy, hogy addig nem választanak pártot, amíg nem találják meg a tökéleteset. A herceget fehér lovon. Pártában maradnak évről évre, mert finnyás ízlésükig senki sem érhet fel. Ha valaki szóról szóra felmondja, amit gondolnak a világról, amikor épp nem a tükör előtt illegetik magukat, akkor nekiállnak cikizni a bajuszát.

Vannak ezeken belül, akik direkte azért nem választanak, mert az annyira kispolgári, az igazán menő arc ezzel is demonstrálja nagyságát, hogy lebeg a pártok felett, mint Sólyom László, aki mellesleg addig lebegett, amíg le nem verték az égről. Ha elmenne választani, azzal lealacsonyodna, és még azt hinnék róla, hogy nem veti meg magasról ezeket a pojáca politikusokat, tehát nem is jobb arc náluk.

Vásárolj magyar árut!

A taxistól vagy a bármixertől érdekes módon nem tartózkodunk ilyen kínos távolságtartással, senki sem feltételezi ugyanis, hogy barátkozni vagy szeretkezni akarnánk velük. Üzletet kötünk. Ideje volna észrevenni, hogy a párt egy termék, és választani közülük nem igényel több odaadást, mint telefont, szalámit vagy autót venni. Még csak nem is presztízsáru, csak eszköz. De ugyanúgy nem mindegy, mint az autó vagy a telefon típusa. Tartós fogyasztási cikk.

Magyarországon meghonosodott, sőt lassan egyeduralkodóvá válik az a képzet, hogy a pártválasztás érzelmi, becsületbeli és szellemi azonosulást jelent, rajongást, verekedést a telepi játszótéren amiatt, hogy melyik a jobb zene. Kétségtelenül vannak milliónál is többen, akik ebbe kétségbeejtően beleélik magukat. Ők tuti elmennek szavazni. Az a réteg, amelyik szerint a kormánnyal és a miniszterelnökkel érzelmi viszonyban kell lennünk, és ráadásul meg is találta az igaz szerelmet, na az biztos választó. Nyilván halmozottan hátrányos helyzetű emberek ők politikai tudatosság szempontjából, de attól még joguk van választani, és élnek is vele.

És ők fognak dönteni, ha a többiek elhiszik, hogy választani csak úgy lehet, ahogy ők teszik. Hogy a politizálás menetelést, ostoba ömlengést, feneketlen gyűlöletet, beszűkült tudatot és paranoiát jelent, és hogy nincs ennek alternatívája, csak ugyanez pirosban, zöldben meg barnában. Hogy nem elegendő kiválasztani azt, amelyik a legkevésbé para, amelyik egy kicsivel tisztességesebbnek tűnik, ahonnan hallatszik néha egy értelmes mondat, vagy legalább kérdés. Vagy aki annyit mond, hogy nem kell őbelé szerelmesnek lenni, nem is erre szerződik, mert nem ez a normális viszony hatalom és nép között. Megkeresni, szavazni rájuk, és aztán visszatérni a hétköznapokhoz anélkül, hogy onnantól mindenben egyet kellene érteni velük. Ha pedig nem teljesítik, amit elvártunk tőlük, akkor négy év múlva szívbaj nélkül szavazni másra. Ennyi az állampolgár dolga, nem az, hogy szeresse a miniszterelnökét.

Ha ezt sem teljesíti, akkor döntenek helyette azok, akik szerint viszont igenis szeretnie kell, különben rossz ember. Azután már nem lesz választása.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.03.28 07:38

Ingyen sör meg virsli, természetesen ....  
....minden Május elsején a ligetben :-)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.03.27 18:21

Azért, az eleje is ütős:-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.03.27 11:40

Ezt már valamelyik másik topicban átbeszéltük.
Mindenki tudja, hogy nem gazdaságos, nem a taxiból vette, és sose fogja visszahozni az árát.
Nem tudjuk, miből van, de semmi közünk hozzá.  Örökölhetett egy nagyobb összeget, nyerhetett a lottón.  Egész addig magánügy, amíg nem bizonyosodik be az ellenkezője.  Mármint az, hogy nem tisztességesen jutott hozzá.

És akkor, hogy miért?
Ki tudhassa azt?
Én pl tuti egy Teslát vennék, ha nem volna jobb dolgom, amire költsek.
És persze taxikáznék vele.
Ilyen autó volt a vágya.  Megengedhette magának.  És jobb taxikázni, mint otthon hallgatni az asszonyt.

Ez az én elképzelésem.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.03.27 09:30

Frissítés: A társaságnak nincs köze a kezdeményezéshez

Sikerült elérni a társaság egyik alapító tagjával, Wéber Rolanddal beszélni, aki a szervezet nevében elhatárolódott az akciótól. Állítja, hogy egy, az Európai Taxis Társasághoz nem köthető freemailes címről küldték ki a felhívást, és a honlapot  sem ők üzemeltetik. Wéber elmondása szerint a több törvény - köztük például a választás rendjéről szóló törvény  - megsértését is felvető felhívás miatt már napokkal ezelőtt feljelentést tettek a rendőrségen.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.03.27 09:24

Több mint egy hete kitárgyaltuk, a holdingos topicban.

Csinált valaki egy kamuhonlapot, és egy kamuemilcímet. 
Aztán ezt felhasználva küldött egy köremailt, minden újságnak.  Így nekünk is.
Még én is bedőltem nekik.  Persze amikor a Sapka mondta, hogy neki semmi köze hozzá, akkor csak felmentem a honlapra, és ott már látszott, hoyg kilóg a lóláb.
De ezt egy nem szakmabeli sose veszi észre.....

A videó megtekintése után mindenki levonhatja a megfelelő tanulságot.

Tegnapelőtti hír volt nálunk is, hogy az Arizona állambeli Tampa városában az Uber egyik önvezető módban közlekedő Volvo XC90-es autója elgázolt egy nőt aki az úton próbált meg átkelni. A szerencsétlenül járt nőt kórházba szállították, ám sérülései annyira komolyak voltak, hogy már nem tudták az életét megmenteni.



A rendőrség azóta közzé tette a jármű fedélzeti kamerájának felvételét, amit az amerikai ABC 15 Arizona nevű tv csatorna adott le. A felvételből kivágták ugyan a becsapódást, de a szituáció egyértelműen felismerhető. A látási viszonyok nagyon gyengék voltak és a gyalogos sem volt észrevehető egészen az ütközés pillanatáig. Az áldozat valószínűleg nem hirtelen lépett le az úttestre és bár a sötét miatt egy emberi vezető sem tudta volna elkerülni az ütközést, felmerül a kérdés, hogy a radarok miért nem vették észre a nőt?

Főleg, hogy azok képalkotó képességét nem befolyásolhatná a sötétség. Számos szemszögből vizsgálható a szituáció, de a fenti videó alapján mindenki döntse el maga, mit gondol a helyzetről:



Az eset után az Uber átmenetileg kivezette a teljes tesztflottát az utakról. Pedig már olyan városokban folyt az éles tesztelés, mint San Francisco, Pittsburgh, és Torontó.

Sajnos nem ez az első eset az Uber önvezető autóinak tesztelésekor bekövetkezett balesetek tekintetében. Még 2017 márciusában Tempe városában egy 3 autót érintő balesetet okozott egy Uber-Volvo XC90, itt is volt sofőr a volán mögött. A rendőrségi vizsgálat megállapította, hogy NEM az önvezető autó hibázott.

Forrás: motor1.com

Téma: próba

Hozzáadva: 2018.03.21 20:51

Akkor nem tudom.
Én rókát használok, azzal nincs ilyen gond.  Amíg nem jelentkezek ki, addig bejelentkezve marad.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.03.21 17:11

Drága lenne az egy taxisnak :-P

Nnanana!
Azért, az az app kicsit többet tud, mint a többi cégé.
Pont azért, hogy ne lehessen kijátszani.

A fuvarszervezők díját, meg nem határozhatják meg, mert, nem ármegállapító hatóság őfeléjük, az önkorményzat.
Ártörvény.
Csak az abban konkrétan meghatározott termékek és szolgáltatások ára szabályozható, az ott megnevezett hatóságok által.