Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Köszönöm!
6-os a DSG. 
És nem akarok vele egymillát menni! :-)
Van neki hátra nagyságrendileg 7 éve.
7x 40 ezer, az 280 ezer.
Jó eséllyel, a következő kettőstömegűcserét, nem én csináltatom :-)
De mindjárt nyitok neki egy új topicot, hogy ha itt rönóról akarnának beszélgetni, akkor ne rondítsunk bele ....

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2018.04.27 09:12

Ez egy 2015-ös VW Touran navija.  Többet még nem tudok róla ....

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2018.04.26 06:10

Erről tudsz valamit?

Hááát, amennyibe ez kerülni fog, sajnos .... :-(
Ez ugyan a politikába tartozik, de....
Kikérem magamnak, hogy én bármelyik politikust szeretném!!!
Szeretem az anyámat, a páromat, a gyerekeimet, a kutyáimat:-)

Renault vásárlás kútba esett.
Mondhatnám, persze nagyképűen, hogy mégsenem akartam rönót venni, de inkább bevallom, hogy megszívattak vele:-(
Négy hónap várakozás után, úgy változtatták, az eredetileg korrekt feltételeket, hogy azt nem voltam hajlandó elfogadni.
Így aztán, kénytelen leszek másik topicot nyitni :-)

Reszkessetek, egy hét múlva jövök dógozni! :-)

Hádde végeredményben igazuk van.  Ez volt a cél.  És továbbra is ez lesz!
Ha rajtam múlik, most 1000.- os alapdíj van :-)

Megszavazták: drágább lesz a taxizás Budapesten

Majd ha túl drága lesz a tarifa, az emberek nem szállnak be a taxikba - mondta Tarlós István az új árakról.

Drágább lesz a taxizás július 1-jétől Budapesten – erről döntött a Fővárosi Közgyűlés.

Az alapdíj júliustól 450-ről 700 forintra nő, a kilométerdíj 20, a percenkénti várakozási díj pedig 5 forinttal emelkedik.

Tarlós István arról beszélt a szavazás előtt:

majd ha túl drága lesz a tarifa, az emberek nem szállnak be a taxikba, hanem tömegközlekedéssel fognak közlekedni.

A taxisok több, mint 87 százaléka kérte azt, hogy a közgyűlés rendezze a fix tarifát - mondta el az ülésre meghívott Krisán László, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara távozó elnöke. Az indoklás szerint annyira alacsony nyereség várható a taxizásból, hogy keveseknek éri meg ezt az üzletet választani, főleg amióta a taxik felelősség-biztosítása megdrágult és az online pénztárgépet is kötelezővé tették a taxikban.

A taxisok egy másik kutatása még ennél is nagyobb egyetértést mutatott ki: a dokumentum szerint 99,3 százalék azt akarja, hogy drágább legyen a taxizás. A meglepő számot nem épp profi módszertannak hozták ki, a Taxisok Világa magazin Facebook-oldalán megkérdezték a követőket, mit gondolnak, így jött ki a 309-2-es végeredmény.

Vitézy Dávid, a BKK volt vezérigazgatója csak a Facebookon írt a javaslatról: szerinte a Fővárosi Önkormányzatnak az utasok érdekeit is figyelembe kell vennie, nem múlhat kizárólag a taxisokon, az ő kezdeményezésükön a tarifa emelése. Ráadásul a csalókkal szemben továbbra sem lépnek fel, nincs megfelelő ellenőrzés, sem közös fővárosi taxiapplikáció és diszpécserszolgálat, és az Uber által elterjesztett modellnek a legalizált formáját sem készítették el.


Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2018.04.25 07:34

Az szomorúságos lesz :-(