Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Szóval ez az egész dolog sántit. Megint olyan dologgal foglalkozik a fuvarszervező iroda, ami nem biztos, hogy a dolga lenne.
A közlekedési szabályok betartatására van egy hivatal, amelyet a mi pénzünkből tartanak fent. Még ha ők elkapnak se biztos, hogy fizetnem kell, ha nem tudják hiteltérdemlően bizonyítani a szabálytalanságot.
Az időméréssel kapcsolatban is ezért van fenntartásom. Ha akarom minden általam megmért ember késik egy kicsit. Ki és milyen módon bizonyítja, hogy valóban késés történt? De megfordítom a kérdést. Hogyan tudom bebizonyítani, hogy nem késtem és nem követtem el szabálytalanságot a címre haladáskor. Vagy az időmérő és az etikás szava szentírás, én pedig sose mondok igazat? Egy állítás ott, egy tagadás itt, kinek van igaza? Szerinted ez egy korrekt megoldás? Szerinted ez nem fogja növelni a feszültséget a társaságon belül?
Helló drusza! Nekem csak az a kérdésem, hogy ki és milyen módon fogja bizonyítani, hogy a delikvens valóban elkövette a szabálytalanságot? Vagy egyszerű bemondásos alapon bárki, bárkit elmeszelhet 3 napra? Mert ebből úgy gondolom lesz még kellemetlenség!
Egyébként láttad mostanában az Antikát? Elég nagy területre van szükség, ha ő szétszóródik! Lehet, hogy azért nem ír, mert különjáratra van szükség az agya és a keze közötti információ áramláshoz.
Mikor megölelitek, hajoljatok jó közel a füléhez, mert nagyothalló egy kicsit. Szereti, ha hangosan beszélnek hozzá!
Helló druszám! Itt vagyok, itt vagyok! Várom az Antikát. Szépen csendben. Addig sem kapok minden hozzászólásom után egy 30-40 perces telefont amiben megkérdőjelezik az elmeállapotomat.

Téma: Nézze meg, hogyan trükköznek a norvég taxisok!

Hozzáadva: 2007.07.04 15:08

Én ezt nem értem! Miért baj a 16%? Illetve mi a baj? Ez sok vagy kevés? Nekem tegnap a Góré azt mondta, hogy SEHOL A VILÁGON NINCS FIX TARIFA! Akkor szerintem az ottani fogyasztóvédelemnek csak az lehetett a baja, hogy túlságosan kevés a különbség ugyanazon az úton. Na most akkor vagy a taxisoknak kéne hozzánk továbbképzésre jönni, vagy a fogyasztóvédelmnek tanulmányútra. Ez lenne a földi paradicsom, ami nálunk van! Szerintem az ilyenek miatt vettek fel minket az Unióba. Tanítani kell Európát, mert mi lesz velünk, mert mi lesz vele a Balkán nélkül!
Persze mondhatod Góré, hogy mi a fenének evezünk, mikor mehetnénk busszal, vagy fagyiskocsival, vagy bármi mással is a folyó partján. Csakhogy mi szeretjük a kihívásokat, szeretünk evezni is. Csak az nem tetszik nekünk, hogy nem eltakarítod az akadályokat előlünk, hanem egyet kettőt még be is húzol elénk néha. Nemcsak te! Ne érezd úgy, hogy csak veled van a baj. Nem utálunk mi téged, de sokkal jobban is szerethetnénk, ha nagyságrendekkel kevesebb akadályon kéne feljutnunk. És az sem zavarna minket, ha te mindig előttünk járnál és mindig egyre jobb motorcsónakban ülnél.
Hát ezt szépen kikerekítetted Górékám! Örülök neki, hogy sikerült örömöt szereznem neked és megint érezheted, hogy mennyivel felettünk jársz szakmai tudásban, érvelési képességben, stb. Az a baj, hogy nagyon nehéz veled leülni beszélgetni, mert aki nem veled ért egyet az mind szakmai rálátással nem rendelkező, dilettáns. Csak azok a jó taxisok akik karlengetve kiabálják neked, hogy hajrá Góré, szeretnénk minél kiszámíthatatlanabb munkaidőben, minél többet dolgozni, minél kevesebb pénzért, hiszen ezért élünk és nem azért, hogy holmi szabadidővel és annak káros hatásaival foglalkozzunk. El kéne végre fogadnod, hogy mi nem egy hajóban evezünk. Egy irányba haladunk, mert a cél ugyanarra van, szeretnénk mi is a folyó legfelső szakaszára érni, de két teljesen különböző hajóban ülünk. A tiéd egy könnyű motoros, a miénk egy túlterhelt evezős. Aki könnyen és elöbb akar feljutni az megpróbál átülni hozzád. A feltétel az, hogy segítenie kell neked, a mi dolgunkat egy kicsit megnehezíteni, hogy minél kevesebben és minél lassabban érjünk fel. És miután te jársz a folyón előrébb, telerakod a folyót fizetőkapuval. Ha fizetünk neked mindig egy kicsit előrébb mehetünk. Pedig annak idején nem erre kaptál megbízást, hanem arra, hogy a belógó akadályokat eltakarítsd az utunkból és könnyítsd az előrejutásunkat. Ez az egész nem csak rólad szól így, csak te vagy az aki a hangját legjobban hallatja, hogy erre gyertek, én egyengetem az utatokat a legjobban, nálam kell a fizetőkapunál a legkevesebbet fizetni stb, stb. Ha egyetlen fizetőkapu sem lenne a folyón, akkor is lehetne evezni felfelé rajta. Nem azzal van a baj, hogy fizetőkapuk vannak, hanem azzal, hogy nem biztos, hogy a legjobb helyen. Szívesebben fizetnénk esetleg többet is, ha tényleg a legrövidebb és legkönnyebb pályát jelölnék a kapuk.