Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.19 15:34

Az elmúlt időben volt szerencsém viszonylag sokat (persze nem eleget!) beszélgetni hozzáértő emberekkel, bizonyos a taxizást érintő dolgokról. Többek között az árképzésről is. Mindenképpen megpróbáltak meggyőzni arról, hogy törvényi támogatás nélkül nincs lehetőség kikerülni az ördögi körből és az utazóközönség a megrendelők nyomására kénytelenek vagyunk az árakat csökkenteni és így nagyobb piaci lehetőségeket teremteni. Aztán most olvasom a címoldalon az egyik cikket és próbálom értelmezni az ott olvasottakat. A cikk részletesen foglalkozik a legmagasabb hatósági ár módosításának időszerűségével és számszerű adatokat és számításokat tartalmaz ezekre nézve. Van azonban néhány mondat benne ami felett nem szabad elsiklani. Ezek szerint 2004 novemberben történt egy törvénymódosítás, amely a helyi önkormányzatok, Budapesten a Fővárosi Önkormányzat kezébe adta ármegállapítást és annak alkalmazási feltételeit. Tehát, hogy legmagasabb hatósági ár, vagy rögzített hatósági ár kategóriába kerülhessen a taxi. 2005-ben a Fővárosi Közgyűlés napirendre is tűzte, majd a Fővárosi Közgyűlés szakmai bizottsága a BKIK illetékesei és a szakmai érdekképviseletek javaslatára, ill. az ő támogatásuk hiányára hivatkozva a rögzített hatósági ár lehetőségét elvetette és a legmagasabb hatósági ár kategóriba sorolást meghagyta. Kérdés: ki vagy kik voltak a BKIK szakmai illetékesei, ki vagy kik voltak a szakmai érdekképviseletek illetékesei? Gyakorlatilag kinek vagy kiknek köszönhetjük a mostani negatív árháborút illetve kit vagy kiket kellene elmozdítani a helyükről, hogy ne adhassanak több ilyen javaslatot. Kik azok a szakmai érdekképviselők akik nem a taxisok érdekeit nézik elsősorban? Mennyi idő alatt és mit kellene tenni ahhoz, hogy a Fővárosi Közgyűlés újra napirendre tűzze a kérdést? Mert, hogy erre van lehetőség az biztos, csak meg kell találni a módját!

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.16 19:23

Lehetne ezzel kapcsolatban esetleg személyes találkozót megbeszélni?

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.16 19:19

Jó!
Elégedj meg annyival, hogy most egy kicsit jobban érzem magam. De szerintem ezzel nem csak én vagyok így!
Ha valóban igazak a hírek a Taxi2000 házatájáról, akkor a fuvarszervező irodák tulajdonosai és vezetői felé kinyilvánított minden tiszteletem és munkájuk elismerése mellett, az elmúlt napok eseményei miatt némi elégtételt érzek, ahogy most alakultak a dolgok. De legalábbis tanulságos! Remélem ezzel nem sértek meg senkit!
Talán tényleg nem kéne megvárni, hogy úgy járjunk, mint a vidéki kollégák!
Ez egészen addig nem fog megvalósulni, amíg erőszakkal meg nem valósítjuk magunknak. Szerintem az utolsó csepp a pohárban a mostani tarifacsökkentéssel egyben bevezetendő tagdíjemelés. Ha ezt benyeljük és nem teszünk ellene semmit, akkor megérdemeljük a sorsunk. Ez nem csak az RT-re vonatkozik, mert előre láthatólag minden másik fuvarosztó cégnél be fogják vezetni. Fel kéne már ébredni a szundikálásból! Jó reggelt kívánok!
Ha a méhecskék összefognak, akkor csapatba szerveződve egy náluk akár többezerszer nagyobb ellenfelet is képesek ártalmatlanná tenni!!!
És ez csak egy szösszenet abból a rengeteg szemfényvesztésből, amit kapunk. Észre kéne már mindenkinek vennie, hogy a saját maguk gazdagodása érdekében tönkretesznek minket. Tarifacsökkentés tagdíjemeléssel. A tagdíjemelés magyarázata: költségnövekedés. Tisztelettel megjegyezném, a mi költségeink is növekednek!
Sajnos megint van valami, amit bármennyire is szeretnék magamban tartani, sajnos nem tudok. Arról van szó, hogy a tarifacsökkentésben élenjáró tulajdonos uraktól egyfolytában azt hallgatjuk, hogy a piac nem bír el magasabb tarifát, sajnos a gazdasági helyzet az emberek vásárlóképessége a bányászbéka popsija alatt van. Ezt a problémát úgy tudjuk kiküszöbölni, hogy megpróbáljuk a hatékonyságunkat javítani, az üresen megtett kilómétereket csökkenteni. Namármost itt jön az, ami szöget üt nap, mint nap a fejembe mostanában. Mint tudjuk beindult a Sziget fesztivál. Ez együtt jár azzal, hogy arról a területről megnő a fuvarok száma. Végre lehetne a magasabb tarifával kicsit többet keresni. Ha nem lenne teleszórva a város különböző kedvezményes kártyával. Természetesen az utazóközönség jogosan szeretné igénybevenni azt ami jár neki. Tehát lőttek a drágább fuvarozásnak. És most jön az ami szöget ütött a fejembe. Az olcsó fuvarozás mellé mit hallgatok egész éjjel? Mindenki pörögjön vissza amilyen gyorsan csak tud, lekapcsolt szabadjelzővel, mert itt állnak az utasok sorban kezükben az olcsókártyával és roppant türelmetlenek. Sietnek haza. (a transzferáras fuvarozás miatt akár ki is dobhatjuk a taxióránkat és mostantól a szabadjelző is erre a sorsra juthat, hiszen, ha nem világíthat akkor minek van?) Akkor hol is van az a hatékonyság növelés? És ehhez hozzájön még az is, hogy amikor visszapörög a taxis, tehát lőttek a hatékonyság növelésének, végigállja a dugót, pöfékeli az "olcsó üzemanyagot", egyszercsak kapja a "jó hírt", mehet is tovább egy pár kilóméterrel, mert a diszpécser elvezényli egy környező címre. Sorbanállás megint a dugóban üresen. Tehát a jelszót megkaptuk, HATÉKONYSÁG NÖVELÉS, aztán mindjárt saját maguk keresztül is húzzák ezt. Tisztelt tarifacsökkentésben élenjáró, hatékonyság növelést hírdető tulajdonos és érdekvédő urak! Jó lenne eldönteni, hogy mi is legyen! Vagy tényleg ennyire nyeretlen kétéves, hülyének néztek minket? Meddig akarjátok még próbára tenni a türelmünket? Lassa, lassan elő fog türemkedni a szellem a palacból!