Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Megválaszoltam már Marci! Aki fel van készülve az hátradőlhet és élvezheti a 280 adta lehetőségeket. Gyűjthet a következő autó cseréjére, mehet nyaralni, szórakozni, miközben a többi taxis az életéért küzd. Az úgynevezett szotyi cégek sorsát pedig a 280 majd elintézi, ha tudja, a minőségi szolgáltatással.
Igen Ricsi! És tudod a jófajta, olyan remegős típusú volt, ami úgy omlik a szádban! Sajnos nem maradt belőle, így nem tudlak meghívni vacsizni! :)
Maci! Ha Te mindenben fel vagy készülve, akkor dőljél hátra és élvezd a 280 adta lehetőségeket. De aki a rendelet tervezet első tárgyalása előtt vásárolt az akkori szabályozásnak mindenben megfelelő munkaeszközt, mondjuk 2005-ban, 2006-ban, 2007-ben, 2008-ban, 2009-ben, 2010-ben, s még van egy kis hitel, vagy lízing tartozása, annak a taxisnak adjunk már egy kis esélyt az életben maradáshoz és ne véreztessük már ki teljesen néhány hónap alatt, miközben eddig mindent megtett annak érdekében, hogy kulturáltan tudjon szolgáltatni.
Jól van na! Mentségemre legyen mondva, túrógombócot ettem és igen erős evés utáni agyi hypoxiám van! :)
Szerintem összesen kettő időpontra van szükség: 2013.09.01 - rögzített hatósági ár 2015.07.01 - minden más, szín, életkor, környezetvédelmi besorolás és minden más műszaki paraméterek. Ha ezek megvannak, akkor talán és hangsúlyozom talán! vállalható a rendelet taxis szemmel is.
Hogy az utóbbi napokban rólam kialakult sötét és lehangoló képet némileg enyhítsem (úgysem fog menni, megértem), az alábbi levelet küldtem el e-mail formájában a TGFSZ-nek, konstruktív javaslatként: Zsolti! A javaslatom a következő lenne: Nehezem bár, de elfogadom a taxis rendelet különböző pontjait, vagy ha úgy tetszik az egészet egységként. Attól tartok nincs más lehetőségem. Azt azonban nem tudom elfogadni, hogy egyes elemeinek a bevezetésére nem kapok elegendő felkészülési időt, illetve úgy kell alkalmaznom, hogy tudom, hogy azzal az autóval amelyikkel végre kell hajtanom, nem tudok 2015 július 1. után dolgozni, tehát cserélnem kell. Konkrétan a színre, életkorra és a környezetvédelmi besorolásra gondolok. Ha tárgyalások útján el is tudjátok érni, hogy a 2013.09.01. és a 2014.09.01. között műszaki vizsgáztatott taxik esetében is csak 2014.09.01-től legyen kötelező a szín, ha ez az autó 2015.07-01. után a műszaki paraméterek miatt nem lesz alkalmas taxinak, akkor a 10 hónapra le kell fóliáztatnia a taxisnak az autóját, majd utána le kell szedetnie róla a fóliát az eladáshoz. Ez a beruházás teljesen feleslegesen terheli ebben az esetben a taxis amúgy sem túl vastag pénztárcáját, miközben éppen arra kellene koncentrálnia, hogy az esetleges NAV tartozását rendezze, vagy előteremtse a következő autója taxi üzemmódba helyezését. Ezért azt javaslom, hogy a tárgyalások a Városházával térjenek ki arra is, hogy milyen lehetőség van - a rendelet hatályba lépésének időpontjában érvényes engedéllyel rendelkező taxisok esetén - arra, hogy a rendelet színre, életkorra, környezetvédelmi besorolásra és az egyéb műszaki paraméterek bevezetésére vonatkozó határidejét egységesen egy időben vezessék be, 2015.július 1-től. Így a taxisnak kicsivel több, mint kettő éve lenne a felkészülésre, miközben a 2013.09.01-én bevezetendő rögzített hatósági árat alkalmazva lehetősége lenne előteremteni az anyagi feltételeket a rendeletben előírtak betartására. A rendelet hatályba lépése, 2013.09.01. után taxi üzemmódba kerülő autók esetén természetesen már lehetne alkalmazni a rendelet összes pontját, hiszen a taxis pontosan fogja tudni, hogy milyen feltételeknek kell megfeleljen az autója, nyilván nem fog megvásárolni olyan autót amivel minimum 5-10 évet nem tud nyugodtan dolgozni. Így kettő év alatt az összes taxi kifutó rendszerben le lesz cserélve és 2015.07.01-től teljesen egységes lesz, úgy, hogy közben értelmetlen, felesleges kiadásokkal nem terhelik meg a pénztárcájukat. Köszönettel: Andocsi Imre (forest95)
Sőt még egy meghívót sem bármelyik gyűlésükre!
Eddig is utaltam tagdíjat! de még csak egy visszaigazolást sem kaptam!
Ha marad a szín és minden egyéb, akkor egy autócsere, egy betaxizás nem 300000Ft lesz, hanem 6-800 ezer! Az autó árán kívül!