Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.10 14:39
Egyébként pedig, rájöttem a megoldásra ...
Miképpen legyen mindig makulátlan az autóm műszaki állapota ?
Mától a jattot mindig a műszerfal mögé fogom dobni, ott gyűljön !!!
A szervízben majd kiszedik, ha azt akarják, hogy ki legyen fizetve a munkadíjuk.
- Mától nincs adósság ! :)
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.10 14:20
Nekem mindig tele a tankom (is) !
Ha harmincezer, hát harmincezer. Nem érdekes, mert "fussa baromira", pedig klímázom állandóan. Ha állok is ! Kell a "hűvös eleganciámhoz" + a térkép sem gyűrődik úgy, miközben tanulom a "fehér foltokat". A lóvét is jobb számolni, ha nem ragad, tehát kerül amibe kerül.
Már én is magabiztosan keresem a hibáimat ... :)
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.06.10 13:52
" Körönként egy 20 - as " ! :)
)
Még a lőlapon is a 10 - es a legnagyobb.
- És tudjuk jól, hogy minden lövés nem lehet 10 - es, ez még a "Sólyomszemnek" sem sikerült ... :)))
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.10 11:47
Én már ma kiállok a mezőre és fogom a helyet... :)
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.06.10 11:40
Még mindig jobb pontért visszaadni, ha érzed, hogy nem érsz oda, mint egy napért, mint máshol !
Ha 3 pontot összeszed valaki ilyen rövid idő alatt, ott valami BAJ van !
Vagy amatőr, vagy nem is tudom ... :(
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.06.08 13:02
Lassan már a HOBBYTAXIS is hiányzik ...
Ez tényleg a vég ! :)
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.05 17:03
Úgy érzem, elbeszélünk egymás mellett. Azt még véletlenül sem gondolom, hogy nem akarod figyelembe venni az általam leírtakat. :)
Ha nem rabolom az idődet, elmondok egy rövid mesét.
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy nem túl nagy taxis cég. Nagyratörő terveik azonban voltak és szigorú, írott Etikai Szabályzatuk is. Ellentmondást nem tűrően alkalmazták is és szankcionáltak mindenkit, vita helye kizárva alapon.
Csak, hogy ...
A diszpécserek egyik fele rendszámot, míg a másik fele autót adott bérbe a cégen belül. Na már most, innentől kezdve a velük üzleti kapcsolatban állók kivételes bánásmódban részesültek. Ők voltak a "törvényen kívüliek", bármikor és bármit megcsinálhattak tiltás nélkül, hiszen egyébként csúsztak volna a leadóval, ami ugye megengedhetetlen és üldözendő !
És már is minden stimmel ...
Ami az egyiknél bocsánatos bűn, a másiknál "fővesztés terhe mellett büntetendő".
Akinek nem tetszik, az pedig tovább állhat.
Itt a vége, fuss el véle !
Azért én még mindig hiszek a "pártatlanság vélelmében" ... :)
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.05 15:41
Igen, pont erről beszélek én is !
Ha egységes szabályok vonatkoznak mindenkire, akkor legyenek is azok és következetesen alkalmazandóak.
De nem ez a tapasztalat !
Ezzel nem az a baj, hogy elnézőek vagytok időnként, vagy sem. Sokkal inkább az, hogy van akivel igen és van akivel nem !
Már pedig ez "következtetgetésekre inspirálja a földi halandót" !
És ez a nem jó szerintem ... :(((
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.04 12:38
KÉRDÉS A TAXI4 - NÉL DOLGOZÓKHOZ !
Ki az aki Egyenlőbb az Egyenlők között ... ?
A néhány hónapja történt bekeményítés folytán, a pénzügyi tiltásba kerülés esetén (elmaradt tagdíj, megváltandó bünti, pacsi, stb.) arról volt szó, hogy a diszpécser sem oldhatja fel, csak a vezetőség !
Na már most, a gyakorlat szerint pedig vannak kollégák, akiktől ezért elvették a címet és tiltásban tartották a kifizetésig és van akit pedig nem. Elég volt, hogy megigérte a másnapi befizetést és már is lojalitást élvezett a diszpécser részéről. De, hogy teljesített, mikor másnap nem is volt nyitva a pénztár ?
Nem érdekes ... ? :(
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.06.03 12:49
:DDD
" Az élet olyan, mint az autóvezetés. Csak addig látsz, ameddig a fényszórók világítanak, de mégis megteszed az egész utat ... "