Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.29 08:04
Amúgy pedig ezzel nem akartalak megsérteni, taxizz ha azt tartod jónak. És örülj annak, hogy egyel kevesebben vagytok.
Üdv.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.29 07:46
Hát én nem tudom, te nyilván rakodó munkásnak mentél akkor ha ennyit kaptál. Mondjuk azért a havi 700000 nettóért kell dolgozni napi 13 órát de megéri hidd el. Még fel is kelek reggel négykor ha kell. Te pedig taxizz nyugodtan, nem mondtam én, hogy ne tedd.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.28 21:13
Még akartam írni pár dolgot csak lemerült a telefonom.
Aztán befejezem az offolást, hagy szidják tovább a pust.
Mások számára természetes dolgok, először meglepetésként értek. Kezdődött azzal, hogy be vagyok jelentve az első naptól. Nem négy órára meg minimálbérre, hanem rendesen, annyira amennyit keresek. Aztán menjek el üzemorvoshoz. Mi vaan? Ja, a főnökömet érdekli milyen az egészségi állapotom. (Most árulta el, nagyon szarul néztem ki mikor idejöttem :-)
Hozzá tartozik az igazsághoz, kb húsz éve ismerem, egyébként szerintem fel sem vett volna.
Aztán van jutalom havonta, a munkavégzés minőségével arányosan persze. Év végén prémium osztás. Egy hónap fizetett szabadság, amit nem veszek ki, azt kifizetik. Hat nap után kötelezően jár egy szabadnap, külföldön tizenkettő után.
Pénzről nem akarok írni,kb öt-hat éve kerestem ennyit taxizással.
Dióhéjban ennyi, szóval nem hiányzik a taxi, csak a barátok. A csogu ki is van készülve amikor hívogatom, persze sosem ér rá.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.28 18:11
Na a kép lemaradt
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.28 18:10
Köszi szépen.
Igen, egy kicsit taxis maradok mindig, bár ezt itt nem hangoztatom mert a buszosok nem szeretik a taxisokat. (Sajnos van rá okuk de ebbe most ne menjünk bele.)
Szerettem taxizni, voltam mezítlábas, céges is. Megjártam a taxizás minden bugyrát, de ami a végén ebből a szakmából lett az már nem taxizás csak egy kínszenvedés. Nekem a végén a mindennapi stressz miatt majdnem ráment az egészségem. Voltak akik már temettek. Én is megijedtem.
Akkor döntöttem el, hogy abbahagyom bármi áron, mert ha nem, akkor megyek a föld alá. Eleinte szó szerint lelkiismeret furdalásom volt, hogy nem megyek ki esténként melózni. Meg, hogy mit keresek én egy hotelben Bécsben, amikor szombat van és pörög a meló.
Ismerős az érzés? :-)
Remélem, hogy valami tényleg történik hamarosan, mert egy jó pár barátom még tekeri a mókuskereket.
Most már megszoktam a "normális" életet. Pedig itt is keményen kell melózni.
Amúgy ismerjük egymást személyesen?
Kicsit offtopic a kép, ma lőttem Prágában. Egy nullát kell hozzátenni.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.01.28 09:58
Hogy mennyire igazad van.
Kilenc hónapja hagytam abba és csak azt bánom, hogy nem előbb léptem.
Mondjuk valami megmagyarázhatatlan okból (önkínzás?) naponta be nézek ide.
Talán az a cirka tíz év nem múlik el nyomtalanul az ember életéből.
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2012.01.24 06:45
Na ezt sem az eszéért tartják..
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2012.01.22 09:09
Hogy én is adjak valamit, ez (buszos) kollégák által évek alatt összeszedett poi gyűjtemény.
Ha jól tudom van erre valami program amivel lehet szerkeszteni, illetve bele lehet nézni, poi expéorer vagy vmi ilyesmi.
Én úgy használom, hogy a Content mappába csináltam egy userdata mappát, azon belül egy poi és egy route mappát, és ezt a fájlt a poi mappába kell másolni. A route üresen marad.
Ezután a poi-k között megtalálhatóak lesznek.
http://data.hu/get/4647781/POI_1128_db.kml
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2012.01.22 08:56
Igen, most egy kicsit átnéztem ezeket, és nekem csak az ftr fájlok fontosak a 3,5 tonnát meghaladó tilalmak, stb. miatt.
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2012.01.22 08:32
Kicsit utána néztem, ezek figyelmeztetések táblákra, vadveszélyre, vasúti átjáróra, stb.
Nem baj ha nem sikítozik, hogy jön egy STOP tábla.