Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.01 10:16
Így legalább értem, hogy miért értelmetlen a válaszod.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.01 10:10
Ajjaj! Ezt elbasztam!
"Ha jól értem, akkor az a problémád, hogy a cégeddel szerződésben álló taxisok lenyúlják a fuvarokat egymás tőled valamilyen módszerrel (Batyu, névjegykátya osztogatása
stb.), és akik ezt elkövetik, a címarányos fizetés miatt kevesebbet fizetnének neked. Javíts ki, ha nem jól írom."
Te érted ezt? Mert én nem.
A kijelölés folyamán valamit áthúztam valahová, és nem figyeltem oda, mi kerül föl a lapra, meg maradtak is ki belőle dolgok. Ezért van ez a katyvasz. Én sem nagyon értem a saját szövegemet.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.29 22:58
Na, már neked is vannak tapsosaid.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.29 22:56
Ha jól értem, akkor az a problémád, hogy a cégeddel szerződésben álló taxisok lenyúlják a fuvarokat egymás tőled valamilyen módszerrel (Batyu, névjegykátya osztogatása
stb.), és akik ezt elkövetik, a címarányos fizetés miatt kevesebbet fizetnének neked. Javíts ki, ha nem jól írom.
Mi lenne, ha felderítenéd, hogy kik azok, és hogyan jutnak előnyhöz, illetve hogyan hoznak téged hátrányos helyzetbe? Kiszűrnéd a batyut, kiszűrnéd a fuvarlenyúlót. Megtalálnád azokat, akik számodra ezt a hátrányos helyzetet előidézték. És tőlük hajtanád be a veszteségedet.
De nem ezt teszed. Helyzetedből adódóan a könnyebbik megoldást választod, és ugyanannyi tagdíjat szedsz mindenkitől. Így nem te károsodtál, hanem a becsületesen dolgozó taxis. Te pénzednél maradtál, ő meg nem. Neki kevesebb jutott. Rálőcsölöd a taxisra a veszteségedet. Arról nem is beszélve, hogy minden egyes új tag fölvételével, a régieket megkárosítod. Több felé oszlik a címmennyiség, arányosan kevesebb jut a régieknek.
Látod e logika miatt van az, hogy sem te, sem a többi cégtulaj soha nem fogja a taxisok érdekeit szem előtt tartani. Nagyon világosan (?) leírtad a lényeget. A taxisokkal való szerződéses viszonyotokban minden egyes pont a saját érdeketeket szolgálja. A taxist figyelembe sem veszitek. Csak annyiban, hogy ő is van, és betolja a pénzt a zsebetekbe. Arról nem is beszélve, hogy minden egyes új tag fölvételével, a többi régit is megkárosítod.
Ezt ne tekintsd vegzálásnak. Csupán tényközlés.
Mert így működnek a fuvarszervezők.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.02.29 10:15
Jó arány.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.29 02:09
A kérdés nem ez volt.
Nem azt kérdeztem, hogy milyen törvények köthetők hozzád. Az volt a kérdés, hogy ha – egyszerűsítve az eredetit – ilyen nagy érdekképviselő voltál, mégis miért tart ma itt a szakma.
De legalább egy most egy értelmezhető írást közöltél.
Először engedj meg egy személyes kérést. Ha lehetséges lenne, akkor ezt a Lépartos megjegyzésedet vond vissza, legalábbis a rám vonatkozó részét. Mert az tényszerűen nem igaz. Ha rosszul emlékszel, akkor mondd azt, ha nem tudod, ki vagyok, akkor mondd azt, de ne próbálj úgy feltűntetni, hogy én beszéltem rá az embereket a Léparton bármire is. Pláne azt sugallva, hogy aztán kihátrálva a saját javaslatom mögül, cserben hagytam az általam felpiszkált taxisokat. Te is tudod(?), hogy az a T5-ösök ügye volt. Nekem soha semmi közöm nem volt hozzájuk. Mindenkire simán azt mondod, hogy hazudik. Akkor amit te csinálsz, az mi?
Azt is el kellene mondanod, hogy a Léparton te próbáltad arra rávenni az embereket, inkább menjenek a te frissen visszakapott cégedhez, mintsem szövetkezetet alapítsanak. Nem fennhangon szónokolva ugyan (olyat kaptál volna a Czainkó Zolitól, meg az 5-ös Gyuritól, hogy még mindig valamelyik kórház intenzívén feküdnél), hanem csak úgy sunyiban.
Az előzőek tükrében az, hogy az eredményeidről beszélsz, számomra álszent dicsekvésnek tűnik. De senki sem akarja elvenni az eredményeidet. Lehet, hogy kifejezetten csak neked köszönhetők az általad felsorolt törvények, rendeletek. Bár sehol nem látom a lex Horváth meghatározást. Látok azonban magam előtt egy sereg, közfeladatot ellátó személy státuszú taxist, amint a buszsávon, nem becsatolt biztonsági övvel halad, és bekasszírozza az éhenhaláshoz is kevés bevételét, aminek tekintélyes részét a cégtulajok zsebébe töltögeti. A kérdésem erre irányult. Lehet nekem buszsávom, meg bármilyen státuszom, ha éhen döglök, közben el kell tartanom egy rajtam élősködő réteget.
Akkoriban a buszsáv volt a feladat, most az, hogy helyre tegyük a fuvarszervezők (akik közé te is tartozol),és a taxisok felbillent viszonyrendszerét. Ez nem kicsi, és könnyű feladat.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.29 01:27
Én nem is értem. Mi azzal a baj, hogy nem vagyok milliomos? Csak akkor lennék tisztességes szakszervezetis?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.02.28 18:24
Végre egy értelmezhető írás.
Nem fogom elmulasztani a választ, de most mennem kell.
Téma: Csogu, az éhező csodafakír
Hozzáadva: 2012.02.28 17:15
Fogadok, hogy a Csogu számlájára megy alóvé.
Aztán majd jól fölzabálja. És visszahízik.
Téma: Csogu, az éhező csodafakír
Hozzáadva: 2012.02.28 16:59
Maxeralsó. :-DD
Jól látom, hogy te is beszálltál?