Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Tudod miért vesz föl háromszor annyit? Mert motivált, és tud dolgozni. Meg kinn van a 24-ből 20-at. Ha csak a munkaidőt szabályozná valaki, sokkal jobban mennének a dolgok. Nem kell havi 400 órát dolgozni. Napi 8, oszt pont.
Tamás! Én sem szeretek három perccel rohangálni a címekre, de ennek a problémának nem ez a megoldása. A problémát az okozza, hogy sokan vagyunk, kevés a fuvar, túlosztott a piac (sok a cég), és a létszám háromnegyede hülye a taxizáshoz. A GPS is csak akkor jelent megoldást, ha jók az arányok. Egyébként meg csak újabb problémákat szül. Bécsben a szuper rendszer ellenére is csak 50 %-os a kihasználtság. Azt meg egy kis szakmai felkészültséggel is el lehet érni. Sőt. Jobban össze tudod rakni a melódat odafigyeléssel, mint GPS-sel. Én már a 80-as években láttam ennek az elődjét. Úgy működött, hogy be kellett jelentkezned egy körzetbe, és ha rád, került a sor, megkaptad a fuvart. A dolgok természetéből adódóan mindössze arra volt jó, hogy az utas egy viszonylag korrekt időt kapott a központtól a kiérkezésre. Nem fog neked a mostani 30 %-os kihasználtságodból 50-et csinálni. De még 40-et sem. Ha valaki nem tud taxizni, az GPS-sel sem fog tudni. Képes lehet rá, de nem fog tudni. Képes lehet rá mindenki, akinek van jogsija, stb. De ez még nagyon kevés. Megint az a szindróma jön elő, hogy jaj Istenem, csak gondolkodni ne kelljen, és mindent rakjanak a szánkba. (Mondjuk lennének ötleteim, hogy miket kellene az ilyen szájakba rakni.) Egész egyszerűen utáltok taxizni, meg dolgozni. Beugrok a kútra, olvasok, szunyókálok, kinek mi tetszik. Beszarok. Verem a farkam, és rám tolják a melót. Az senkinek nem jut eszébe, hogy odafigyeljen a saját szakmájára. Kérdeztem valakitől, aki "számít" ebben a történetben, hogy látott-e már ilyet működni. Azt mondta, hogy igen, egy teherautós cégnél. Úgyis ránk fogják lőcsölni ezt a szart (ha megvennék a normálisan működőt, azt mondanám, hogy talán, de csak talán egy kicsivel jobb lesz), és többet fogsz vele szenvedni, mint gondolnád. Vissza fogod sírni a jó kis nyomkodós rendszeredet.
Nem tudom, hogy kitől vették azt az őrültséget, hogy ez a GPS majd jelentősen növeli a kihasználtságot. Egy-két százalékot talán, de alapjában véve nem. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyet úgy megcsinálni, hogy korrektül működjön, nem két nap. Igaz, vannak külföldön jó minőségben hatékonyan működő rendszerek, de azokat senki nem akarja megvenni. Majd itthon gányolnak valami szart, amivel megint csak mi fogunk szenvedni. Ahány cég, annyi rendszer.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.04.21 01:25

Ennyire nem megy a KÖKI?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.04.21 00:57

És még ilyenből kéne több.:-DD Vagy jobban meg kellene becsülni? Vagy hogy is volt?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.04.21 00:56

Nagyon ráérsz hiéna.:-DD

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.04.21 00:52

Az a baj ezzel, hogy ez sem az utasnak, sem a taxisnak nem jó. Mikor megtudja az utas nevét, már görcsben van a gyomra. Amikor az utas meglátja a taxist, az ő gyomra is görcsbe rándul. Jó kis utazás lesz. Nekem is van egy ilyen kedvencem. Az első esetnél fölajánlottam, hogy hívok neki egy másik taxit. Sietett. Megbeszéltem vele, hogy legközelebb is így fogok eljárni, ezért legyen kedves szólni a központnak, hogy húzzanak le róla. Ő nem telefonál sehova. A füle hallatára én kértem a központot erre. Válasz: csak az utas kérésére. Ebben maradtunk. Azóta semmi baja velem.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.04.21 00:39

Gyula pontosan leírta a történetet. A vitapartnered vagy félreértette a dolgot (A Gyula estében az óraindítás szabályait nem ismerő (ami azért bocsánatos bűn), normális utasról beszélünk, aki megy a dolgozóba, nem gondolom, hogy ,,retkes megrendelő'' lenne.), vagy egyáltalán nem érti, vagy nem akarja érteni. De lehet, hogy más van a háttérben. Gyula ott követte el e hibát, hogy nem ajánlotta föl rögtön azt a lehetőséget, hogy hív egy másik taxit a retkes..... ööööö kedves utasnak. Azt is teljesen jól leírta, hogy mit érzett a "fuvar után, közben, meg úgy egyáltalán. Akiben még a folyamatos agymosás és vegzatúra ellenére maradt valamennyi önérzet, az így érez. Akiben ebből egy csipet sincs, az meg észre sem veszi a dolgokat. Annak ez természetes.
Kiképeztem a kiscsávót. Jól csinálja.:-DD