Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2009.12.30 04:41
Ha nem titok, válaszolnál egy kérdésemre?
Az autópark, amivel dolgoztok, az a tiéd, vagy a sofőrök tulajdonában vannak az autók?
Lehet, hogy nem vagyok elég figyelmes, de számomra, ez még eddig nem derült ki.
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.12.30 04:37
Valamelyik Pásztor mondta, hogy taxis mindíg lesz!
Ez annyit jelent, hogy te nyugodtan tönkremehetsz, mindig lesz olyan pancser, aki elkezdi. Aztán kiköt valamelyik cégnél, idővel ő is tönkremegy, és minden kezdődik elölről.
Nagy élettapasztalatra, és bölcsességre valló megnyilatkozás, de a maga szempontjából igaza van.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.12.29 05:09
Nem pont te, de azért voltak szponzorai, és adták alá a lovat rendesen!
Írt egy csomó baromságot, és soha, senki nem ugatta le, csak most, hogy a lelketekbe gázolt!
Pedig a stílusából mindíg is látszott, hogy ilyen.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.12.29 04:58
Tudod, ha mindenki olyan tisztességesen dolgozna, mint a Gyuri, nem itt tartanánk!
És ez minden cégre vonatkozik!
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.12.29 04:47
Ezt én nem tudom, hiszen nem nálatok vagyok.
Én a 6x6-náldolgozom, és ha csak nem visznek közvetlenül egy sor közelébe, és nem üres, vagy max. 1-2 autó áll benn, nem állok be! Nem egyszer látom viszont, hogy a kollégám, lekapcsolt szabadjelzővel megy át a városon a megszokott sorába!
Nem is olyan régen, még mindenki a T4-hez ment, mert ott nagyon ment a bolt. Most már nem megy?
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.12.28 16:18
Kérnénk visszajelzést a fejleményekről!!!:)
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2009.12.28 15:26
Úgy látszik, hogy értelmezési problémák vannak.
Nem tettem kifogásokat, hanem véleményem volt.
A megoldásra már sok esetben tettem javaslatokat, csak nem feltétlenül ezen az oldalon. De azért egy mondatban megpróbálom összefoglalni az eddig tett javaslataim lényegét.
Akiknek ez életcéljuk, vagy ebben kéozelik el a jövőjüket azt tudom ismét nyomatékosan javasolni, hogy TANULJANAK MEG TAXIZNI, SZÁMOLNI, TAKARÉKOSKODNI, ÉS NEM ELMENNI DROIDNAK, éa akkor, ha talán minden problémájuk nem is fog megoldódni, de könnyebb lesz a helyzetük!
Ha jót akarsz az embereknek, akkor nem vetíteni kell, hanem a realitásokból kell kiindulni.
Szivesen.
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.12.28 14:40
Átlag fuvar hossza legyen 6 km.
6x164= 984
984+300=1284
1284+200(valami bele is ketyeg)=1484
1484:6km=247
Ennyi biztos megvan, + jatt.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2009.12.28 14:32
Elovsatam az "álmodat" is.Nem akarok végigmenni rajta, de a City majdnem olyan, kis különbségekkel.
Ha lenne még 3 City, szerinted nem lenne ma ugyanez a problémahalmaz?
Dehogynem!
Miért ne maradna a másik cégnél taxis?
A taxis oda menne, ahol kevesebb a "tagdíj", és több a meló! Tegyük fel, van három ilyen cég!
Az egyikből valakit kirúgnak, átmegy a másikhoz, majd a harmadikhoz, aztán ha már sehová nem veszik föl, csinál egy céget a többi kirúgottal együtt, vagy beáll a már meglévők egyikébe, és tovább rongálja a renomét. Kénytelen lenne többet fizetni a kevesebb munkáért, mert meg kellene élnie!
Aztán a közgyűlésekről ne is beszéljünk! Mondvacsinált okokkal kirúgnak, kirúgatnak embereket, csak mert valamelyik főnöknek nem tetszik, és a tagság asszisztál hozzá!Gusztustalanabb, mint egy magáncég!
Lehetne tisztességesebb, de nem az!
Nem a tulajdonviszonyokkal van a baj, hanem az emberekkel! Legyen az tulajdonos, szövetkezeti tag, taxis vállalkozó, vagy droid!
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.12.28 13:49
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam. Ez biztos, hogy több, mint 176! Nem tudom, melyik cégnél vagy, de ez a 167-es tarifás cégnél - elkértem a kollégától a papírt - 273 Ft volt. Plusz jatt.