Felhasználó hozzászólásai
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.03.04 13:51
Nem így indult.
Nem mondhatom, hogy drukkoltam neki, mert hát végeredményben konkurrencia. De azt gondoltam, hogy odafigyel az emberekre.
Ezek szerint tévedtem.
Téma: Taxisfelvonulás
Hozzáadva: 2010.03.04 11:41
Erről már beszéltünk valamelyik másik topicon.
Az a gond, hogy ezt mindenkinek egyenként elmagyarázni, elég munkás dolog. Meg a kiszámításában is lennének viták.
Ha komolyan gondoljátok a kérdést, akkor kéne pár ember, akiknek vannak saját adatai, és számoljunk. Csak a tisztánlátás, és a kedélyek megnyugtatása, vagy felborzolása érdekében.
Nekem vannak. Ez idáig egy.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.03 18:56
Persze, hogy érdekel!
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2010.03.03 18:24
Szerintem ilyet Karcsi bácsi nem mondott. Tanultam.:)
De mi ebben a vicc? Ez majdnem a valóság!
Téma: droszt pécs????
Hozzáadva: 2010.03.03 17:52
Baszki! Bárcsak egy budapesti írna ilyet!
A Kollégának a kérdésére. Nehogy Pesten próbáld!!!!!!!!!!!!!!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.03 17:47
Majd a sírba vitt a dolog! 190/100!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.03 17:46
Köszönettel veszem az összehasonlítást!
Solohov mindig is a kedvenceim közé tartozott, mint a világirodalom egyik kiemelkedő alakja. Manapság nem divatos dolog a volt szovjet dolgokat dícsérni, vagy azok megbecsülésével dicsekedni, de őt mindig nagyra becsültem, és soha nem fogom megtagadni az iránta érzett megbecsülésemet. Még ha komcsinak is fog miatta nevezni bárki is. Jelentem, az Emberi sors volt az érettségi tételem irodalomból, és jelesre vizsgáztam belőle! Ez még közelebb hozta hozzám az írót. A Csendes Don, pedig a világirodalom egyik remeke! Nem tettél rossz társaságba! Még egyszer köszönöm!
Most a javaslatokról.
Már egy évvel ezelőtt nyilvánosan, a 6x6 tanácstermében elmondtam, hogy föl kell vennünk a kesztyűt, és tarifát kell csökkentenünk a T4 mintájára, mert ha nem tesszük meg, rosszul járunk!
Mit mondjak. Nem arattam a javaslatommal túl nagy tetszést. De nem is nagyon ágált ellene senki. A lényeg, hogy nem lett tarifacsökkentés.
Vagy rosszul látom? Szerintem rosszul! Mert akkoriban volt két tarifánk. Most nincs előttem a táblázat, de ha jól emlékszem 228, meg 208.
Most ezzel szemben van 126, 187, 208, 228! akkor mégis csak volt? Miért? Hát, hogy megtartsuk a kedves megrendelőink egy részét! De nem mondta ki a cég, vagy legalábbis nem elég hangsúlyosan, hogy: igen, tarifát csökkentettünk! A tagság felé még mindig úgy van kommunikálva a dolog, vagy legalábbis ezt próbálja a cég sugallni, hogy nálunk nem volt csökkentés!
Ha most gonosz akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy mi a két véglet között vagyunk. Hogy a te terminológiádat használjam, a "szar" tarifások, és a másik oldal között! Lassan a mi tarifánk ellen is küzdeniük kell a többieknek! Ha már így kihoztad belőlem.
Meg, hát igazából szerintem nem a "szar" tarifák ellen kell küzdeni. Nem tudom pontosabban kifejezni ezt a dolgot. Jó lenne küzdeni ellenük, ha lennének eszközeink. Az ezek elleni küzdelem már akkor eldlőt, amikor nem tudta, vagy nem akarta átvinni a Főváros a fix tarifára vonatkozó javaslatot. Ezt, mint tudjuk, nem fogadták el, ettől kezdve nincsenek eszközök a küzdésre. Csak idő kérdése volt ez a tarifaháború.
Ha az óccsó tarifák ellen nem tudunk, vagy nem lehet(szerintem nem lehet) küzdeni, akkor az azokat alkalmazó, és egyre inkább alkalmazó cégek ellen kell küzdeni!
Nagyon egyszerű a képlet. Legalább olyan színvonalon szolgáltatni(ezt meg tudjuk csinálni, sőt), és közelebb menni a tarifáikhoz. Amíg lehet. Hogy milyen mértékben? Ne várj tőlem számokat. A cégeknek kell eldönteni, hogy mennyivel ér többet egy 6x6, egy Fötaxi, egy City, vagy T5, és már lassan a T4-et is ide kell sorolnom, mint mondjuk egy Mini, vagy a Plus.
A Csendes Don, az nem azért íródott, hogy erre a kérdésre választ adjon. De ha figyelmesen olvastad volna, akkor a sorok között benne volt.
Idézem.
"Elment egy olyan céghez, ahol alacsonyabb a tarifa! Csak nem gondoljátok, hogy mi nem fogunk oda jutni?"
"Mindenkihez! Aki szeretne tenni valamit a taxizásért, és a saját cégéért! Keressetek a cégen belül 10 ÉRTELMES TAXIST, akik hajlandók ÉRTELMES PÁRBESZÉDET folytatni a cégvezetéssel, és akikkel a cégvezetés is hajlandó tárgyalni."
"Ezzel talán el tudunk indítani valamit."
Meg ez is benne volt.
"AMIT FÖLÉPÍTETTETEK TIZENÉVEK ALATT, ÚGY FOG ÖSSZEDŐLNI, MINT A KÁRTYAVÁR! ÉS MI NEM AKARUNK MÁS CÉGEKHEZ MENNI! ÉRTHETŐ?"
Nekem az jön le az itteni szereplésedről, hogy nagyon együtt vagytok Monostor barátoddal.
Megtennéd nekem, hogy megkéred őt, hogy ha már én válaszolok a kérdéseire, akkor ő is tegye meg nekem ugyanezt? Konkrétan a 8210-esre gondolok.
Hiányérzeted megszűntetése érdekében elmondtam, amit ezzel a tarifa kérdéssel kapcsolatban gondolok.
Most viszont megkérlek, hogy tisztelj meg azzal, hogy te is leírod a gondolataidat ezzel kapcsolatban.
Üdvözlettel:Mihail
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.03 14:41
Sziasztok!
Azért írom így, új hozzászólás címén, mert egyszerre többetekre szeretnék reagálni. De leginkább Málna, Attus és Csogu hozzászólására.
Szétvet az ideg! Biztos láttátok a Kersztapát. A végén amikor lelövik a lányát, a Pacino mutatott be egy zseniális néma ordítást, üvöltést. No, most majdnem abba az állapotba kerültem! Csoda lesz, ha tudok higgadtan írni. És nem rátok haragszom.
Málna."Ha mi nem tudunk semmit sem elérni,mert agyhalottak vagyunk, és Ők sem mert az újabb üzleti terület fontosabb számukra mint a jelenlegi megőrzése, akkor sehogy!!!" Tegyé még mögé annyi felkiáltójelet, hogy az egész kibaszott oldal tele legyen vele!!!!!!!!!
Tibi! Nem mi vagyunk agyhalottak, hanem azok, AKIK NEM LÉPNEK IDŐBEN! Konkrétan. 6x6, T5, City, Fötaxi! És nem a tagság!
A már meglévőnek a tekintélyes részét elvesztették! Szerintem cégenként 20-30%-ot létszámból, fuvarszámból egyaránt. Mi a faszt kell még elveszíteni, hogy rádöbbenjenek a helyzet komolyságára? Értendő ez alatt a mi, taxisok, és a cégek helyzete is! Bár ebből a szempontból mi vagyunk könnyebb helyzetben. Átmegyünk oda, ahol még lesz meló. De a cég, amelyik elvesztette a tagságát, SZOPNI FOG! Uraim! SZOPNI FOGTOK! Tehetetlenül, széttárt karral nézik, hogy elfogy alóluk a cég! És ezt nem bántásként, vagy kárörvendésként mondom!
AMI FÖLÉPÍTETTETEK TIZENÉVEK ALATT, ÚGY FOG ÖSSZEDŐLNI, MINT A KÁRTYAVÁR! ÉS MI NEM AKARUNK MÁS CÉGEKHEZ MENNI! ÉRTHETŐ?
Attus!
Értem én a te küzdelmedet. Gőzborotva, mosó, kultúrált szolgáltatás. De ez kibaszott kevés! Te , ennél többet nem tudsz tenni! Ez a maximum, amit egy taxis tenni tud. De hát ezt a szotyik is tudják! Most akkor mi van? Kinek kell mit lépnie? Én mit küzdjek? A Málna mit küzdjön? OK. Ő egy kicsit továbbment ennél. A Csogu mit küzdjön? Ő már eljutott arra a szintre, amire mi majd ezután fogunk! Elment egy olyan céghez, ahol alacsonyabb a tarifa! Csak nem gondoljátok, hogy mi nem fogunk oda jutni?
Mi a faszt tudunk mi egyszerű balfék, ostoba, tudatlan stb. taxisok tenni, összefogni az alacsonytarifás cégek ellen? Mi, semmit! Mi oda fogunk menni hozzájuk, mert ott jobban szól a rádió! Ennyit tudunk tenni! Mondja meg már végre valaki, hogy a picsába tudunk összefogni? Esküszöm, próbáltam ezt már több esetben megtudakolni kultúrálta stílusban, de SOHA EGY KIBASZOTT ÉRTELMES VÁLASZT NEM KAPTAM SENKITŐL! Én összefogok! De hogyan? Mit csináljak? Kivel fogjak össze? Ki ellen? Mondjátok meg!!
Elárulok egy titkot, bár nem vagyok fölhatalmazva rá. Egy páran, a 6x6-nál, két kolléga ötletére összejöttünk, úgy 10-12-en, és rávettük a tulajdonost, Zengő Zoltánt, és az ügyvezetőt, Orbán Lajost, hogy beszélgessünk. Kihangsúlyozom, hogy nem én voltam az értelmi szerzője a dolognak! Csak azért mondom, hogy nem akarom más babérjait learatni!
Abból indultunk ki, amit itt mindenki előszeretettel hangoztat, hogy érdekellentétek vannak a cégek, és a tagság között. Próbáljuk meg az érdekeket közelíteni egymáshoz, agy érdekazonosságra jutni, nem csak ELLENSÉGESKEDNI, ÉS SIRÁNKOZNI. Ne csak pofázzunk, hanem csinálunk is valamit.
Fontos! Beszélgessünk! Nem asztalt borogassunk, ordítozzunk, anyázzunk! Nem. Beszélgessünk.
A dolognak az az eredménye, hogy eddig két alkalommal beszélgettünk a Lajossal, két alkalommal a Zolival, egyszer a Medgyes Petivel(fuvarszervezőnk, ha valaki nem ismeri). Eseti összejöveteleinkre megkaptuk használatra a cég tárgyalóját. Hogy mikor, kivel, mit, arra nem vagyok felhatalmazva. Arra sem, hogy kik vesznek ebben részt. Ha úgy gondolják, akkor megmondják. De a faliújságon el lehet olvasni a neveket, URH számokat.
Nem állítom, hogy hűde nagy eredményeket értünk el. De azt legendát sikerült megcáfolnunk, hogy a vezetés nem áll szóba a tagsággal. Velünk szóba álltak. Már ez is egy eredmény. És lehet, hogy ki tudunk belőle hozni valamit. És még mielőtt megkérdezné valaki, hogy milyen alapon mertük ezt megtenni, megmondom. Mert azt gondoltuk, hogy ez eredményes lehet! És valószínűleg a cégvezetés is úgy gondolja. És a dolog folyamatosan működőképesnek tűnik.
Nomármost.
Kiáltvány!
Mindenkihez! Aki szeretne tenni valamit a taxizásért, és a saját cégéért! Keressetek a cégen belül 10 ÉRTELMES TAXIST, akik hajlandók ÉRTELMES PÁRBESZÉDET folytatni a cégvezetéssel, és akikkel a cégvezetés is hajlandó tárgyalni.
Aztán ha lesz ilyen csapat, több is, esetleg leülhetünk egymással is beszélgetni. Aminek, ugye, megint csak lenne értelme.
Most meg lehet mutatni, hogy van bennetek taxis virtus. Hozzatok össze ilyen csapatokat.
Én ezt az összefogást tudom felajánlani.
Ha valaki tud jobbat, mondja meg. De könyörgöm, ne akarjatok az utcára vinni senkit, mert az értelmetlen, és sikertelenségre van ítélve!
Ezzel talán el tudunk indítani valamit.
Elnézést a hangnemért, a stílusért, meg a helyesírásért. Ez így spontán kijött. A tartalomért vállalom a felelősséget.
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2010.03.02 18:10
Hát ezért imádok utazniiiiiiiiiiiiii!