Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxisfelvonulás
Hozzáadva: 2010.03.23 16:38
A Zóna esetében igazat adok. Kritikán aluli a tevékenységük!
Téma: Taxisfelvonulás
Hozzáadva: 2010.03.23 16:33
Igazad van. De ez az előny csak nagyon rövid ideig marad meg, ha nem lépnek az eddig nem csökkentő cégek. Tovább fog folytatódni az eddigi tendencia, és "üzleti modell".
Marad itt a tarifa, lassan elszivárognak a magánmegrendelők, még jobban szól a rádió, még több taxis megy át a szotyikhoz, egyre többen lesznek, egyre több megrendelést tudnak elvinni, és szépen mindenki átszokik hozzájuk!
Ez várható, ha a nem szotyik nem csökkentenek.
Van az az ár, amikor már nem számít a minőség. És meg kell mondjam, hogy minőség tekintetében sem annyira rosszak, mint hiszitek. Semmi érdekeltségem nincs náluk, nem akarok a szószólójuk lenni, csupán kipróbáltam őket vagy 50-60 esetben, és soha sem volt velük különösebb gondom.
A
Téma: Közlekedéssel kapcsolatos információk (nem sztároknak)
Hozzáadva: 2010.03.23 16:21
Mi is fogunk! No nem azért, mintha gazdagok lennénk.
Nem tudom, megfigyeltétek-e, hogy ha egy utat felújítanak, azt úgy csinálják, hogy utána normális közlekedésre alkalmatlanná is teszik egyúttal?
Nem szabad balra kanyrodni, visszafordulni, leszűkítik, járdaszigeteket építenek, nem szabad megállni, várakozni, stb. A belvárosi utcákban nem tudsz a taxival megállni még egy percre sem, hogy kirakd, vagy fölvedd az utasodat, mert mindenütt ott vannak ezek a kibaszott karók! Pedig ez, azért hozzá tartozna egy európai szemlélethez! Mármint, hogy meg lehessen állni a taxival.
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.03.20 16:58
Egy pillanatig azt gondoltam, hogy a saját gondolataidat írod, és tudod, hogy ki volt az illető. De csak egy pillanatig.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2010.03.19 03:57
"A Budapest Taxi igazgatója szerint a piac egyik legnagyobb és mindeddig megválaszolatlan kérdése ma, hogy miként lehet a veszteséges üzemelést hatékonyságnöveléssel kompenzálni."
Fingja sincs róla! Pedig már régen ki van találva!
Kisebb létszám kell tulaj úr, és akkor mindenki meg tud élni!
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2010.03.19 03:55
Csak még mielőtt engem néznétek hülyének.
Figyeljétek ezt a dumát. Nem költségérzékeny, piacidegen, közbeszerzési pályázaton ellehetetleníti a versenyt, hatékonyságnövelés, és emeljenek az olcsó taxik.
"Vitatja a hatósági ár bevezetésének kedvező hatásait Dióslaki Gábor, a Budapest Taxi ügyvezető igazgatója, aki a jelenlegi piaci környezetben ugyancsak kizártnak tartja az áremelés lehetőségét. A fix tarifa sem megoldás, mert nem költségérzékeny és egyben piacidegen is, ilyen intézkedés egy versenypiacon nem alkalmazható - fogalmazott Dióslaki. A mintegy 250 gépkocsival működő társaság vezetője szerint a fix tarifa a közbeszerzési pályázatokon is ellehetetleníti a versenyt.
Az üzemanyagkártyák használatának bevezetése egyetlen taxitársaság szerint sem tudja értékelhetően kompenzálni a magas benzinárakat. Dióslaki úgy véli, az ilyen megoldások literenként néhány forintos megtakarítást jelenthetnek, ennél pedig többet ér, ha a taxis olcsóbb kutaknál tankol, tekintve, hogy az egyes töltőállomások között akár 10-15 forintos árkülönbség is tapasztalható. A Budapest Taxi igazgatója szerint a piac egyik legnagyobb és mindeddig megválaszolatlan kérdése ma, hogy miként lehet a veszteséges üzemelést hatékonyságnöveléssel kompenzálni. Dióslaki szerint elsőként az olcsó taxitársaságoknak kell lépniük, vagyis azoknak, amelyek az alacsony tarifákkal veszteséges működésre kényszerítik a többi céget is. A taxipiacon uborkaszezonnak számító nyári hónapokban megmozdulhatnak a befagyott tarifák. Hausz Gyula szerint az üzemanyagárak már most is a tűréshatáron mozognak, márpedig egyes piaci előrejelzések idén nyárra már 350 forint körüli benzinárat várnak. Ez a szint Bakucz József szerint lépéskényszert hoz majd, nem zárható ki tehát, hogy már nyáron árkorrekció indul el a fővárosi személyszállításban."
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2010.03.19 03:45
Akkor miért adják ki a csövön? A Mákosházi úr ezt nem tudja? Hogy lehet az, hogy ezt egy egyszerű taxis tudja, a cégtulaj meg nem? Neki ezt tudnia kell! Hát az övé a cég, és akkor már ő mindent tud!
Azt nyilatkozta, hogy nem kell nekünk a fix tarifa, mert akkor hol a verseny?
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2010.03.18 17:32
Komolyan. Én nem is értem, hogy min vitatkoztok. Ezt úgy kell számolni, hogy Vác oda-vissza, jó, legyen 70 km. Az kb. 6 liter üzemanyag, ami, mondjuk, 2000 Ft. Még mindig marad 2800!
Ez nem elég, arra a kis időre? Szerintem ez mindenkinek meg kell érje.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.17 17:38
Csak már látnám!
Egyébként ott volt a Tomi, a másik oldalon. Szólj neki, vagy a Lakatosnak, hogy így oldottad meg, mert a jövő keddet is elbukod!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.03.17 17:16
Adjunk tippeket?