Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.07.07 12:15
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi a Főváros taxikoncepciója.
Meg arra is, hogy nekünk van-e.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.07.06 17:54
Írd meg!
Ha nem teszed, soha nem lesz!
Ha akarod, segítek.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.07.06 17:48
Térképében az agyával!:-DD
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.07.06 17:42
Ez most nem olyan. Csak én a kicsi fehéret nyomom a nagy zöldre. A foci nem hoz lázba.
Persze azért megnézném a Tomit, ahogy vetődik, meg a Zsoltit, amint bedob egy biciklicselt!:-DD
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.07.06 11:17
Vannak. Például a pigpong!
Téma: Könnyebben, de drágábban jutnának droszthoz a taxisok egy javaslat szerint
Hozzáadva: 2011.07.05 13:31
Megpróbálok nagyon higgadtan reagálni ennek a Komárominak a nyilatkozatára.
Ezt mondja az Info Rádiónak, a budapesti drosztdíjakról. (A 159-ben lévő linkre rákattintva meg lehet hallgatni.) „Országosan, a megyeszékhelyeken, az egyik legkevesebbet itt (értsd Budapest)kell fizetni.”
Vettem a fáradságot, és végigtelefonáltam a megyeszékhelyeket.
Kaposvár, Szeged, Székesfehérvár, Tatabánya, Debrecen, Nyíregyháza, Szolnok, Békéscsaba: nincs droszthasználati díj!
Veszprém: 4.000 Ft.
Szombathely: 12.000 Ft.
Pécs: 14.000 Ft.
Salgótarján: 12.000+2.000 illeték.
Miskolc: 12.000+2500 illeték.
Zalaegerszeg: 18.000 Ft.
Eger: 18.750
Győr: 36.000
Szekszárd: 32.000 Ft/negyedév!!!
Ezek után nem igazán tudom értelmezni azt a kijelentést, hogy az egyik legkevesebb. Ha a legtöbbtől számítom visszafelé, mivel ebben a viszonylatban nem igazán lehet a másik végéről, akkor a harmadik legtöbb. Az egyik legkevesebb értelmezhetetlen. 18 közül a harmadik legdrágább.
Most nem tudom eldönteni, hogy ennyire tudatlan, vagy minket néz ennyire hülyének? Viszont kezdem érteni, hogy miért is vannak rendőrviccek.
A taxiállomás hálózatot a mi pénzünkön hozták létre. Egy tábla kihelyezése, mindennel együtt lehet 100.000 Ft. A jelenleg meglévő hálózat eddig kb. 150.000.000 Ft-ba kerülhetett. Ha lelkiismeretesen karbantartják, és ellátják az ellenőrzési feladataikat is, az egész nem kerülhet többe, mint 20-30 millió/év. Ehhez képest befizetünk 160-170 milliót. Már a többszörösét bekaszálták rajtunk! Most meg a zsírt akarják eltűntetni ezzel a BKK közös kasszával. És még rá is akarnak tenni az emeléssel évi 72 milliót! Nem rossz üzlet!
Én a TGFSZ helyében erre a nyilatkozatára is reagálnék. Erőteljesen.
Téma: Könnyebben, de drágábban jutnának droszthoz a taxisok egy javaslat szerint
Hozzáadva: 2011.07.04 21:38
"Fárbás Tibor, a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezetének alelnöke az InfoRádióban korábban arról beszélt, hogy a drosztdíj-emelésből befolyó összeget a főváros költségvetése a Taxi Állomás Kft. költségvetésének racionalizálásával válthatná ki.
Komáromi Endre ezzel kapcsolatban elmondta: a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Kft. megszűnik, feladatkörét 2012. január 1-től a Budapesti Közlekedési Központ veszi át. Hozzátette: a Budapesti Közlekedési Központhoz minden közlekedéssel foglalkozó fővárosi cég, így például a parkolást, a behajtási engedélyeket kiállító cég feladatkörét átveszi, ezzel hozva létre egy közös budapesti közlekedési kasszát."
No hát a közös kasszában tud eltűnni teljesen pénz! Akkor már nem lesz nyilvános, és semmi közünk sem lesz hozzá!
Csak gratulálni tudok az elöljáróságnak, ehhez a virtigli megoldáshoz!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.07.04 18:25
A 20-as, meg a Tomi beállt a kapuba, és nem lehetett mellettük elrúgni a labdát!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.30 20:07
OK.:-DD
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.30 18:08
Szerintem tudná ő ezt magától is.
Ha meg nem, akkor kirúgjuk a lámpáját!:-D