Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.08.12 22:40

"A taxisok nem szeretnék például adminisztratív módon szabályozni, meghatározni a taxisok számát. Dani Zoltán, a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetségének elnöke szerint ugyanakkor az a szabályozás is csökkentheti a piacon lévő taxis vállalkozók számát, amely szerint január 1-jétől csak az kaphat engedélyt, aki például rendszeresen fizeti az iparűzési adót, s nincsenek elmaradásai. Az érdekvédő szerint a ......" Igen. Meg azt is szeretnénk, hogy ne legyen normális tarifánk, meg legyen jó magas tagdíjunk, meg soha vissza nem járó kauciónk. Meg napi 24 órát szeretnénk dolgozni, és az összes bevételünket leadni a cégtulajoknak. Majd megélünk az asszony fizetéséből. De én még annak egy részét is fölajánlom a mélyszegénységben élő cégtulaj javára. Nekem elég, ha szól az URH, megvan a napi egy söröm, meg a doboz cigim. A gyerekkel meg majd lesz, ami lesz. Mi a francnak jött a világra! Most baszhatja. Rosszkor van, rossz helyen. Az ostoba. Meg azt is szeretném, sőt akarom, hogy engem a TFTSZ képviseljen ezeken a tárgyalásokon! Különösen ez a nagyon szimpatikus úr.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.08.12 17:54

Nekem egyik hónap 6, a másik 7. De azért jó sokan küldtek adatokat.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.08.11 21:32

Ne komojtalankoggy! Nem rád gondoltam!:-D Úgy általában. Csak tudtok saccolni.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.08.11 19:55

Válaszolna nekem valaki egy nagyon egyszerű kérdésre? Mekkora egy átlagos fuvar távolsága? Mindent beleszámítva.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.07.23 11:33

Az a bajom, hogy ezzel a hozzáállással újabb húsz évre el lesz baszva az egész. Nem csak a te, vagy a TGFSZ hozzáállásáról beszélek, hanem az összes, ebben az egyeztetésben, vagy mi a bánatban résztvevő szereplőről. A Fővárosi embereknek gyors és látványos eredmény kell, bármi áron is. Úgy értem, hogy a mi kárunkra. Fogalmuk sincs az egészről, viszont most ágyaznak meg maguknak évekre. És ugye azt ilyenkor bizonyítani kell, hogy tettek valami fontosat, ráadásul az érdekképviseletek, a szakma egyetértésével. Aztán ha ez szar lesz, akkor majd meg fogják magyarázni, hogy ez az utasnak milyen jó. Hogy a ti – értsd az összes szakmai képviselő – miért vesztek részt ilyen formában és tartalommal ebben az egész szemétségben, igazából nem nagyon tudom megmagyarázni. Vannak elképzeléseim. Felszínen maradás, új karrierek kiépítése, esetleg valami tovább, feljebblépési szándék. Ebből viszont semmi jó sem fog kisülni. És a másik problémám az, hogy az eddigiekből számomra világossá vált, hogy egy csomó hozzá nem értő, és beszari ember alkotja ezt a bennünket képviselő társaságot. Amit a legjobban hiányolok, és már nem egy alkalommal elmondtam, az a koncepció. 1. Hol tartunk. 2. Hová akarunk eljutni. 3. A kettes pont megvalósulásának érdekében milyen konkrét intézkedéseket kell hozni. A bevezetés után pedig a működés folyamatos kontrollja, és szükség esetén a hibák kijavítása. Ha ez megvan, akkor világos, egyértelmű és célravezető szabályokat lehet alkotni. Amíg nincs meg, addig csak a sötétben tapogatóztok, és az egész szakma fogja a kárát látni. A tisztességesebb része minden bizonnyal. De hosszabb távon az utas, és az állam is.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.07.21 18:41

Igazából ez ellen az egész ellen ordítva kellett volna tiltakozni az összes, taxisokat képviselő szervezetnek! Először is - a hazai körülmények szem előtt tartásával - egy alapelgodolást kellene felállítani. Aztán ahhoz kellene igazítani a konkrét intézkedéseket. A tarifát, a létszámot, a homogén autóparkot, meg minden egyéb követelményt. Amíg ez nincs meg, addig hiába csináltok akármit, jó dolog biztosan nem fog kisülni belőle. Most az történik, hogy részleteket fogtok kidolgozni anélkül, hogy ismernétek a célokat!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.07.21 12:08

1. Ha a fix tarifa nem megalapozott a Főváros véleménye szerint, akkor meg kell őket győzni arról, hogy megalapozott, és miért megalapozott! Azt is jó lenne tudni, hogy miért nem tartják megalapozottnak. Vagy szimpatikusnak. Vagy minek. 2. Ha a fix tarifa alatt arra gondolsz, hogy a kilométerdíj állandó, akkor viszont másképpen kell fogalmazni, mivel így félreérthető, és félre is fogják érteni. Nekem is beletelt egy kis időbe, hogy megértsem. Vagy lehet, hogy mégsem értem jól? Mit is nem értek jól? Már magam sem értem. 3. Lehet, hogy ez a változó kilométerdíj (sávos tarifa) szimpatikusabb a Fővárosnak, de bele kell gondolni abba is, hogy az utas, és a taxis is a rögzített kilométerdíjra van szocializálódva. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt most kell megváltoztatni. Vagy ha ezt akarják, akkor ezt döntsék el ők! És nem úgy, hogy azért, mert ez szimpatikusabb. Nem muszáj mindenben majmolni. Vagy ha majmolunk, akkor a legfontosabban is majmoljunk. Mondjuk a létszámkérdésben is! Erre vonatkozó munkacsoport miért nem alakult? 4. Vannak a Fővárosnak saját, jól képzett közgazdászai. Talán az ő közreműködésüket is lehetne kérni. Persze a taxis szakmai, és tapasztalati, bevételi lehetőségekre, kiadási kötelezettségekre és kényszerekre vonatkozó iránymutatások mellett. A jövedelmezőséget nem is említettem. De még az is lehet, hogy ők tudnának nekünk újakat mondani! 5. Nem költség alapú számítást végezni teljesen értelmetlen! Nem is értem, hogy hogyan gondolod ezt! (Bár sajnos az az érzésem, hogy a legtöbb kollégától ilyeneket fogsz kapni.) 6. A TGFSZ hírlevél szerint van egy Fötaxi munkacsoport is. Mi az, hogy Fötaxi munkacsoport? Mit keres a Fötaxi ezen a tárgyaláson? Miért nincs ott akkor a többi cég is? Nem az a bajom, hogy a többi nincs ott, mert szerintem egyiknek sincs ott semmi keresnivalója. De a Fötaxinak sincs! (Javaslom, hogy a tarifa munkacsoportot, külön felkérés alapján, a Plus Taxi képviselői alkossák!:-D) 7. Nem hinném, hogy csak félezren akarnánk tenni valamit magunkért. De az előzőek fényében megértem azokat a kollégákat, akik nem akarnak tevékeny részt vállalni a saját kivégzésűkön. 8. Már említettem, hogy meg kellene tanítani a Főváros illetékeseit a szakma minden irányból való áttekintésére. Úgy látom, hogy ennek az ellenkezője folyik. Magyarán. Ők mondják meg nektek, hogy mit kell csinálnotok! 9. Koncepciót még mindig nem látok. Illetve látok, csak nem a taxizásra vonatkozót. 10. "Kicsit" rövidnek tatrom a határidőt. 11. Számomra zavaros a TGFSZ hírlevélben olvasható Antal Attila által írt dokumentum. 12. Aggódom.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.07.19 17:57

Nem ez az egy. Csak erre tettem a választ.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.07.18 08:55

:-((((((

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.07.07 16:27

Szájhős.