Felhasználó hozzászólásai
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2006.05.24 15:50
Eladnám az autómat! Mercedes Vitó 112CDI. 1999-es gyártású, 2000 juniusában lett üzembe helyezve, még a megrendelőlapja is megvan. Soha nem volt sérülve, mindig szakszervízben volt szervizelve. Jelenleg 295000km van benne. Extrákról csak annyit: a tolatóradartól a programozható gyári webasztóig, a szintszabályzós légrugózástól a motoros pillangóablakig minden benne van
Téma: 120 Ft/Km Mini Mobil Taxi
Hozzáadva: 2006.05.22 16:11
Mindenkinek az.CSAK TENNI NE KELJEN SEMMIT SE!
Téma: 120 Ft/Km Mini Mobil Taxi
Hozzáadva: 2006.05.22 11:29
Naggyából egyet értek a Csoguval. Azt tudom mondani, hogy igaza van a Józsinak, EZT ÉRDEMLITEK! Amíg van lószar, lesz veréb is! És nem lehetettlen, hogy holnap valamelyik nagy cég is bejelenti az ehhez hasonló dömpingárát, és ti pedig majd szépen, BÉGETVE, mentek és fizetitek a fuvarszám megemelkedése miatt, megemelkedett tagdíjat. Aztán majd sírtok fűnek-fának, hogy milyen sanyarú is a ti sorsotok! Mielött félre értenétek, én egyáltalán nem értek egyet ezzel a tarifával, és az én autómban NEM IS LESZ EZ BENNE! EZT GARANTÁLOM! A Józsi tényleg hátat fordított a problémák megoldásának. Ő legalább megpróbálta, ti pedig sokan, és legtöbben, ezt nem mondhatjátok el magatokról. További kellemes zokogást, és jó bégetést mindenkinek.
Téma: Mennyivel kell majd kevesebbet fizetni...?
Hozzáadva: 2006.05.20 15:10
Azért a nem tudunk, és a nem teszünk között igen nagy a külömbség. Ha más sem fizetné nekik be az apanázst, mindjárt másképpen nézne ki ez a beszélgetés, és a reptéri tender is! Addig is BEE- BARI-BEE!
Téma: AKTUALITÁSOK
Hozzáadva: 2006.05.13 19:55
Én többet adnék neki! 1m x 1m x 1m. Egy egész köbmétert!
Téma: Nyílt levél, a mélyen tisztelt Főosztályvezető s.k.-hoz
Hozzáadva: 2006.05.10 14:01
Itt van három időrendbe szedett történet arról, miért is szakítottam én az érdekeink képviseletével. Az első több évvel ezelőtt történt. A második tavaly decemberben. A harmadik, pedig most április végén.
-Valamikor teljesen elítélhetően, vagy nem, én voltam a pusztaszeri droszt „felelőse”. Voltunk vagy nyolcan a brigádban, aztán engem kitettek a cégtől. Ezt már egyszer meg írtam, de a történet szempontjából lényeges. Amikor visszakerültem a Budához, szúrta a szememet, hogy két srácnak – a régi brigádból- alacsonyabb a kategóriája, mint amilyen megilleti. Ezt a megfelelő helyen szóvá is tettem, elismerték a problémát, és berendelték őket pótszemlére. Ott korrigálták is a hibát. A két srác, pedig úgy köszönte meg az értük tett felszólamlásomat, hogy közölték, - Én ne csináljak nekik programot.- A köszönöm az valahogy teljesen lemaradt!
-Decemberben a Margit-híd budai felhajtójának lámpájánál nézeteltérésbe kerültem egy civil autóssal. Szó szót követett, majd verekedés lett belőle. Ők hárman voltak, én egyedül. Vagy tíz percen keresztül tartott a mérkőzés, közben több taxi is elment mellettünk. Nekem lett egy nagyméretű kék folt a karomon, és egy bordám eltörött. Az ellenfelek ennél rosszabbul néztek ki. Volt olyan taxis, aki csak éppen rám nem dudált, hogy álljak már arrébb, mert éppen zöld a lámpa, és nem fér el tőlünk.
-Most április vége felé a Zöld Pardon alsó kijáratánál álltam egyedül a fakultatív droszton. Megérkezik mögém egy csapattársam, odajön, és el kezdi mesélni a következőt. Az Alkotás úton az egyetemnél is nagyon megy a munka, már kettőt fordult onnan. Én megkérdeztem tőle, nem zavarták-e el, mert ott ez elő szokott fordulni? Azt mondta, hogy nem. Volt ugyan egy mezítlábas aki, jött, beállt a sor elejére, és az első arra jövő utast el is vitte. Erre, ő annyira felbosszantotta magát, hogy majdnem kiszállt a kocsiból, hogy megfegyelmezze a kollégát, elmondása alapján tettleg. Én mondtam neki, hogy az éjszaka nehéz kenyér, és ilyenek elő szoktak fordulni. Még váltottunk pár szót, majd mondta, húzd fel az ablakot, meg ne fázz, és beült ő is a kocsijába. Majd talán egy fél perc múlva jött az első utas, beült hozzá, és bő gázzal elhaladt. Én megkérdeztem tőle a rádión, hogy mit is mondott az előbb a hiénákról? Válaszképpen közölte: - Mit tegyek, rúgjam ki a kocsiból?
Mindehhez csak hab a tortán, amit a cégek a reptéri pályázattal tesznek. Reménykedtem, most talán gerincesek lesznek, és beintenek a reptérnek, és közösen elutasítanak mindenféle egycéges felvetést, kialakítva egy egységes, akár fix áras fuvarozást, de sajnos most sem sikerült csalódnom bennük. Ez tette fel a pontot az i-re. Én elég sokat járattam a számat a mások, és természetesen a magam érdekében is, ennek ezennel a részemről vége. Mindenkit úgy, és ott, és annyira taposhatnak meg, emennyire csak bírnak. Egy kezemen meg tudom számolni azokat a srácokat, akiknek én elmennék segíteni. Biztosan jó lesz majd az új taxistörvény. Hogy kiknek az borítékolható.
Téma: Nyílt levél, a mélyen tisztelt Főosztályvezető s.k.-hoz
Hozzáadva: 2006.05.09 20:35
A TGFSZ-t elfelejtették meghívni. Legalább is a felsorolásban nem láttam. Szerintem ez nem véletlenül van így, sok dologban kicsit más a véleménye mint a többi ugynevezett érdekvédőnek. Sajnálattal látom, hogy az általam kitalált cikkem címe szálóigévé válik lassacskán! Ez lett a mi szlogenünk.
Téma: Nyílt levél, a mélyen tisztelt Főosztályvezető s.k.-hoz
Hozzáadva: 2006.05.09 09:06
Én csak egy helyesbítést szeretnék kérni tőled.
A szakma képviselői helyett, kérlek írd azt, hogy: a szakma haszonélvezői. A többivel nagyjából rendben van.
Téma: Budapesti taxisok: -több sebből vérzünk-
Hozzáadva: 2006.04.24 10:56
Igen, Csogu, tényleg ennyi! Ennyire képesek csak a kollégák, csak a sírás, csak a műbalhé!
Amikor tenni kéne valamit, megmozdúlni, kiállni saját magaért akkor, egyszerre tele lesz a nadrág barna krémmel. Hogyan tovább? OLDJA MEG MINDENKI A SAJÁT PROBLÉMÁjÁT AHOGY TUDJA! A két tarifa átállításból az egyik, a cégváltásbóladódik, UGYE!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2006.04.15 13:22
Azért szerintem volt, van, és lesz a dobókockánál nálam rosszabb taxis is. Teljesen megértem, ha aléátszámot nem olyanokkal akarják feltölteni mint én!