Felhasználó hozzászólásai
Téma: Pécsi Taxisok
Hozzáadva: 2009.10.04 21:11
A cikkre reagált a kiskolléga úr, hogy előtt a Pécs Sün's csapatát erősítette a pécsi kolléga úr.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:31
Ó igen, el kell ismerjem túl közel volt a központhoz hogy észrevegyem :)
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.01 16:30
Szeretnék jelentkezni :)))
Minimális helyismeretem ugyan van, de erős tájszólásom is, addig megtanulnám artikulálva mondani hogy 001 :D
Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:22
A hármas a kütyüs tarifa ?
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:21
Ricsi, a Kerepesin hol van büfé ?
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2009.09.27 16:01
Most írjam ki a számod ? :))))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.11 12:16
Hááát ... :)
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.10 18:36
Kint vagy bent ?! :-)
Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2009.09.09 17:19
http://homar.blog.hu/2009/09/09/trefas_taxiszamla_kulfoldieknek
Tedd ki ha van kedved:)
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.08 19:53
Ezt az oktáv-on találtam:
Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning
A tanfolyam célja:
hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak kommunikációs készsége javuljon:
*
Tudatosan kommunikáljanak az ügyfelekkel élőszóban és telefonon egyaránt
*
Probléma - feltárási és - megoldási technikákat ismerjenek meg
*
Képessé váljanak cégük üzleti céljainak elérése érdekében az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony megoldására
Főbb témakörök:
* A kommunikáció, mint a kölcsönös megértés művészete
* A személyes és a telefonos kapcsolattartás jellegzetességei
* Önismeret – ügyfélismeret hatékonyságunk szolgálatában
* Emberi játszmák az ügyfélszolgálaton
* A panaszkezelés szabályai
* Csak minden 27. elégedetlen ügyfél reklamál!
* Az aktív hallgatás és kérdezés titkai
* Kapcsolattartás a belső vevőkkel
* Stressz-kezelés, önmenedzselés