Név Borsos Ádám
Becenév AdamGyak
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Pécsi Taxisok

Hozzáadva: 2009.10.04 21:11

A cikkre reagált a kiskolléga úr, hogy előtt a Pécs Sün's csapatát erősítette a pécsi kolléga úr.
Ó igen, el kell ismerjem túl közel volt a központhoz hogy észrevegyem :)
Szeretnék jelentkezni :))) Minimális helyismeretem ugyan van, de erős tájszólásom is, addig megtanulnám artikulálva mondani hogy 001 :D

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2009.10.01 16:22

A hármas a kütyüs tarifa ?
Ricsi, a Kerepesin hol van büfé ?

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2009.09.27 16:01

Most írjam ki a számod ? :))))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.09.11 12:16

Hááát ... :)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.09.10 18:36

Kint vagy bent ?! :-)

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2009.09.09 17:19

http://homar.blog.hu/2009/09/09/trefas_taxiszamla_kulfoldieknek Tedd ki ha van kedved:)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.09.08 19:53

Ezt az oktáv-on találtam: Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning A tanfolyam célja: hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak kommunikációs készsége javuljon: * Tudatosan kommunikáljanak az ügyfelekkel élőszóban és telefonon egyaránt * Probléma - feltárási és - megoldási technikákat ismerjenek meg * Képessé váljanak cégük üzleti céljainak elérése érdekében az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony megoldására Főbb témakörök: * A kommunikáció, mint a kölcsönös megértés művészete * A személyes és a telefonos kapcsolattartás jellegzetességei * Önismeret – ügyfélismeret hatékonyságunk szolgálatában * Emberi játszmák az ügyfélszolgálaton * A panaszkezelés szabályai * Csak minden 27. elégedetlen ügyfél reklamál! * Az aktív hallgatás és kérdezés titkai * Kapcsolattartás a belső vevőkkel * Stressz-kezelés, önmenedzselés