Felhasználó hozzászólásai
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.05.03 13:11
És mit rítkítana tovább:
METRÓK
M2 és M3: Hétköznap késő este 7:30 perc helyett az új javaslat tíz percről szól. Ugyanígy hétvégén hajnalban és késő este.
HÉV
Csepeli HÉV: Késő este, hétvégén hajnalban és késő este ritkulna a korábbi javaslathoz képest, negyed óra helyett húszpercenként járna.
BUSZOK
- 7-es és piros 7-es busz: hétközben késő este, hétvégén hajnalban és késő este negyed óra helyett csak minden húsz percben járna.
- 9-es busz: ugyan hétközben valamelyest sűrítenék a megelőző tervhez képest, de hétvégén egyáltalán nem járna.
- 10-es busz (régi Várbusz): napközben három helyett négy-öt percenként, késő este pedig negyed órás követési idő helyett egyáltalán nem járna. Cserébe a Deák tér és a Dísz tér között közlekedő 16-os busz gyakrabban közlekedne.
- késő este több buszjáratot ritkítana az új változat a korábbihoz képest, ezek például: 23, 26, 31, 32, 36.
- késő este és hétvégén hajnalban, valamint hétközben késő este az új javaslatban tovább ritkított járatok (például tizenöt helyett húsz, harminc helyett negyven percenként): 44, 45, 67, 68, 71, 95, 99, 105, 134 (mostani 42-es), 138, 194, 200.
- 131-es busz: az új javaslat szerint késő esténként teljesen megszűnne a busz közlekedése.
- 173 (mostani 73), 173E (mostani 173GY) busz: hétközben késő este a korábbi javaslat negyed órás követési időt tartalmazott, míg a jelenlegiben öt perccel több, azaz húsz perc szerepel. Ugyanígy változna a két járat hétvégi hajnali és késő esti közlekedése: negyed óra helyett húsz percről szól az új javaslat.
- 206-os (mostani 6-os) busz: késő este hétközben negyed óra helyett húsz percre nőne a követési ideje, míg hétvégén egyáltalán nem járna, holott a korábbi, szigorúbb munkaanyag szerint körülbelül negyedóránként közlekedett volna hétvégén.
- 214-es (jelenlegi 14-es) busz: a régebbi terv szerint óránént járt volna egy-egy busz késő este és hétvégén hajnalban és este - az új javaslatban még ezt is megszüntetnék.
- 237-es: hétvégén tovább ritkulna a járat, negyvenpercenként közlekedne.
- 256-os (mostani 56GY) busz: ritkábban járna ki Hűvösvölgybe, hétvégént például húszpercenként.
- 296-os (mostani 96-os) busz: hétközben sokkal ritkábban járna, mint a korábbi javaslat szerint: húsz-harminc percenként.
TROLIK
A trolibuszok menetrendje esetében is többnyire hétközben késő este, valamint hétvégén hajnalban és késő este van különbség a korábbi és a legfrissebb paraméterkönyv-tervezet között. Tizenöt percről húsz percre nőtt a követési távolság: a 70, 72, 77, 78, 82-es trolik esetében.
VILLAMOSOK
A villmosoknál is a hétvégi hajnali és késő esti, valamint a hétközbeni késő esti járatokon akart spórolni a régebbi, 2,1 milliárdos megtakarításról szóló terv. Néhány villamos még ritkábban járna; tizenöt helyett ezekben az időszakokban húsz percenként a következők: 42, 52, 56, 61.
- 14-es villamos: hétvégén egyáltalán nem járna, holott a régebbi tervben szerepelt hétvégi menetrend is.
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.05.03 13:05
Miből engedett a BKV ZRT ? :
METRÓK
M1: hétvégén hajnalban öt, napközben háromperces sűrűséggel járna a javaslat szerint a kisföldalatti, a korábbi változat egy-két perccel ritkább közlekedést javasolt.
HÉV
Szentendrei HÉV: Békásmegyerre hétvégén összességében gyakrabban járna HÉV, reggel és késő este például negyed óránként. A korábbi változat félórát javasolt.
Ráckevei HÉV: hétköznap napközben óránkénti követést javasolt a korábbi verzió, ez megfeleződött.
Gödöllői HÉV: az Őrs vezér tér és Cinkota között késő este és hétvégenként teljesen megszűnt volna a HÉV-közlekedés - a friss javaslat szerint óránként indítanának járatokat.
BUSZOK
- 5-ös busz: valamivel gyakrabban járna, mint az április verzió szerint. Napközben, délután tízpercenként, késő este (fél tíztől fél 11-ig) félóra helyett húszpercenként.
- 8-as busz: az előző javaslat szerint egyáltalán nem járt volna késő este és hétvégén, de ezt mégis visszahoznák: 12-20 perc közötti időszakonként közlekedne.
- számos buszjárat késő esti közlekedését jelentősen megkurtította volna a 2,1 milliárdos megtakarítással számoló áprilisi változat. Az új verzióban több busz követési idejét mérsékelték késő este, például harminc percről húszra, vagy hatvan percről harmincra. Ezek a következők: 20E (jelenleg 20GY a neve), 27, 29, 34 (hétvégén is folyamatosan húsz percenként járna harminc helyett), 54.
- hétvégén hajnalban és késő este, valamint hétközben késő este a legutolsó tervhez képest sűrített járatok (többségük félóránként járt volna, ezeket húsz percre csökkentették): 66, 85, 97E, 98, 102, 120, 124, 130, 136E (mostani 136GY), 137, 152, 159, 178 (mostani 78-as), 181 (mostani 81), 182, 184, 198, 212, 257, 260, 276, 277.
- 33-as busz (jelenleg 3-as): húsz-harminc percenként járt volna a régebbi verzió szerint, az újban ezt mérsékelték, tíz-húsz percre.
- 86-os busz: késő esténként és hétvégén hajnalban és késő este egyáltalán nem járt volna, a friss javaslat viszont húszpercenként járatná.
- 103-as busz: késő esténként húsz perc helyett negyed óránként járna.
- 104 és 104A buszok: a 104-es csak napközben járna a régebbi és az új terv szerint is, de az új szerint félóra helyett húsz percenként; a 104A busz pedig mindkét terv szerint csak hajnalban és késő este járna, de hatvan perc helyett az új paraméterkönyv-terv szerint húszpercenként.
- 106-os busz: hétvégén a félórás követési időt húszpercesre csökkentették.
- 126 és 126A buszok: hétközben egész nap félóránként járt volna a régebbi tervezet szerint, ebből húsz perc lett.
- 128-as busz: hétvégén félóra helyett csak húsz percet kellene rá várni, ha a legfrissebb javaslatot elfogadnák.
- 144-es busz, 153GY busz: késő este, valamint hétvégén hajnalban megszűnt volna a két buszjárat közlekdése, az új tervben viszont feltámadnak: negyed óra-húsz percenként mindig közlekednének.
- 165-ös, 170-es (jelenleg 170GY) busz: napközben harminc helyett húsz percenként járna.
- 222-es szám alatt új busz közlekedne a Moszkva tér és Budakeszi között, igaz, viszonylag ritkán. Új busz lenne a 251-es is a friss javaslat szerint, amely a Törley tér és a Vincellér utca között járna.
TROLIK
A trolibuszok menetrendje esetében is többnyire hétközben késő este, valamint hétvégén hajnalban és késő este van különbség a korábbi és a legfrissebb paraméterkönyv-tervezet között. Tizenöt percről tíz percre csökkent a követési távolság: a 74, 75, 76, 80-as trolik esetében.
VILLAMOSOK
A villmosoknál is a hétvégi hajnali és késő esti, valamint a hétközbeni késő esti járatokon akart spórolni a régebbi, 2,1 milliárdos megtakarításról szóló terv. A jelenlegi változat visszavett ezekből több esetben.
- a következő villamosok járnának ezekben az időszakokban tizenöt helyett tíz percenként: 1, 2, 50.
- a következő villamosok járnának húsz percenként (ha a korábbit elfogadják, egyáltalán nem jártak volna ezekben az időszakokban): 12, 17, 18, 19. A 19-es villamos hétközben nappal viszont ritkábban járna, mint korábban tervezték: 7:30 perc helyett negyed óránként.
- enyhítettek a járatritkításon a 30, 30A, 41.
- a legfrissebb tervben már szerepel a 47-es és 49-es villamos is, amely mindeddig még nem tudott közlekedni a Szabadság híd felújítása miatt. Megmaradna a manapság a 47-est kiváltó 56-os villamos útvonala is.
Remélem nincs benne sok pontatlanság !!!!
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.30 15:30
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.30 15:30
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.30 15:29
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.30 14:45
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.30 02:40
"Anyaghiba" a többire rákérdek, hogy mi publikus belőle !
Tegnap este gázolás a Bajcsyn !
De most jön a lényeg: 2008 . április 24.-i dátummal a BKV-s szakszervezetek többsége írásban bejelentette a határozatlan ídejű sztrájkot, ha engedélyezik, (és miért ne?)akkor felteszem ide, az összes aláíróval, hogy végre mindenki lássa, hogy hogy történik egy sztrákbejelentés !
Aztán ki lehet elemezni !
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.28 18:17
Nem semmi volt a tegnapi kisiklás az Árpád hídnál. . .:)))
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.26 21:16
Na jó, megbocsájtok, de csak azért, mert ilyen szépen kértél ! :))))))
Cserébe kapsz egy tuti infót, csak neked, csak tőlem!!!
Nem igazak azok a média infók, hogy a metrósok nem akarnak sztrájkolni !!!
A metróvezetők minimum három szakszervezetben lehetnek benne : Metró KDSZ, FKDDSZ, (ebben vagyok én is), és a MÉDMFSZ. Csak az első, a Metró KDSZ nem akar sztrájkolni, de a média furcsa módón ezt a szakszervezetet azonosítja az összes metrós dolgozóval !!!
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.04.26 21:10
Olvasd el a 86-os beírásomat.