Név
Becenév kámbi078
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxisoknak is jár egy kis kikapcsolódás (képekkel)

Hozzáadva: 2008.08.28 15:51

Ha a próba topikban sikerült,akkor itt is sikerülni fog. Pekingi kép 1:

Téma: próba

Hozzáadva: 2008.08.28 15:49

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.27 17:28

Valahol itt keresd a Sportpályát a 2008.augusztus 9.-i állapotok szerint:

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.27 02:48

A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) egymillió forint eljárási bírságot szabott ki a 4-es metrót kivitelező BAMCO Közkereseti Társasággal szemben és megtiltotta az átkötő alagút építését, annak kiviteli tervének jóváhagyásáig. Az indoklás szerint az építkezés engedély nélkül zajlott a hatóság figyelmeztetése ellenére. A DBR Metro Projekt Igazgatóság (építtető) vétkessége nem állapítható meg, mivel igyekezett a jogsértő tevékenységet megakadályozni. Egyrészt utasította a kivitelezőt az építési engedély betartására, másrészt pedig a hatóságot haladéktalanul értesítette a jogsértő helyzetről - áll a közleményben. Kapcsolódó írások Tarlós nyílt levélben érdeklődik a metróról Be kell temetni a metróalagutat? A közlemény arra is felhívta a figyelmet, hogy amennyiben a határozatában előírtakat nem tartják be, akkor a hatóság ismételt eljárásban újabb bírságot szab ki. A déli pajzsot 15 napja állították le a Gellért térnél, azt követően, hogy az NKH felfüggesztette a 4-es metró alagútjának építését a Gellért térnél. Az építkezést azért kellett leállítani, mert a kivitelező egy úgynevezett átkötő alagút kifúrására nem kért engedélyt. Az eset kapcsán Tarlós István, a fővárosi Fidesz-KDNP frakciószövetség elnöke hétfőn nyílt levélben fordult Demszky Gáborhoz, amelyben egyebek mellett választ vár a főpolgármestertől arra a kérdésére, hogy ki, miért felelős az 537 milliárd forintos beruházásban, illetve mennyi kötbért kell fizetnie a fővárosnak, ha a Fővám téri befejezetlen állomás előtt hosszabb időre meg kell állnia a fúrópajzsnak. Tarlós István szerint logikus az a vélekedés, amely szerint a főváros érdekében állhat a fúrás Szent Gellért téri megállítása, hiszen így a pajzsok később érnek el a Fővám térig, és így kevesebb kötbért kell fizetniük. Demszky Gábor erre úgy reagált, hogy Tarlós István nem a budapestiek, hanem a hibázó kivitelező érdekeit védelmezi, hiszen nem a jogszerűséget és a biztonságot, hanem az időleges leállást sérelmezi. "Ráadásul ő is tudja, hogy a Bamco kötbért követelhet, ha a Fővám térre előbb érkezik, mint ahogy a Hídépítő fogadni tudja a pajzsokat, ám a Gellért téren történtek miatt a DBR léphet fel többletköveteléssel" - tette hozzá.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.08.27 02:43

Helló Apuka! Sajnos nagyon vegyes a társaság nálunk (is) ! A bkvfigyelőt egy 18 éves gyerek csinálja,tapasztalatunk szerint,inkább szenzáció hajhász és szerényen fogalmazva nem mindig fedi a valóságot,amit ír,ezekért már többször volt nézeteltérésünk nekünk is vele,több cikkjét kételkedve fogadok, hogy igaz-e, mert olyanokat ír le, amiért már rég kirúgták volna a járművezetöt.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.08.14 12:08

A tavaszi sztrájkokat követően megkötött megállapodás pontjai alapján jelenleg is folynak a tárgyalások különböző témakörökben a Munkáltató és a Szakszervezetek között. Munkabizottságok Jelenleg egy közös munkacsoport keretében a BKV eddigi működési tapasztalatait vizsgáljuk. Szakszervezeti oldalról igazgatóságonként, területenként összegyűjtjük és jelezzük azokat a problé-mákat, amelyek zavarokat, nehézségeket okoznak a szervezet működésében. Ezek feltárása után megtesszük azokat a javaslatainkat, amelyek szerintünk egy hatékonyabb működést eredményeznének. Egy másik közös munkacsoportban a BKV rövid, közép és hosszú távú stratégiájának kidolgozását tartalmazó anyag készítése folyik. A Metró KDSZ folyamatosan részt vesz mindkét bizottság munkájában. Kollektív Szerződés A BKV Zrt. vezetése csak úgy volt hajlandó 2009. december végéig meghosszabbítani a Kollektív Szerződést, ha néhány pont-jának közös felülvizsgálatára hajlandóak a Szakszervezetek. A Munkáltató módosításai két részre bonthatók. Az egyik rész csupán arról szól, hogy az időközben történt törvényi változásokat átvezetnék a KSz-be. A másik rész viszont a szociális tételeket érintené, amelyek együttesen hozzávetőleg 3 milliárd forintos juttatást tartalmaznak. (Legnagyobb részét a havi és év végi tikettek, a nyugdíjpénztári és egészség-pénztári hozzájárulások teszik ki.) A Munkáltató a tárgyalásokon javaslatokat fog tenni a jelenlegi juttatások helyett valamilyen cafeteria rendszer bevezeté-sére, valamint az önkéntes egészség-pénztári és nyugdíjpénztári hozzájáru-lásának bizonyos mértékű korlátozására. Természetesen a Kollektív Szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet, a változtatáshoz a KSZ aláíró Szakszer-vezetek beleegyezése szükséges. A szakszervezeti oldal nem hajlandó olyan módosításokra, amely a munkavállalókat hátrányosan érintené. A munkáltató ezután fogja ismertetni konkrét elképze-léseit, erről részletesebb információt most még nem tudunk. A megállapodásban rögzített határidők Szeptember végén, a határidők lejártával derül ki, hogy a tavasszal kötött megállapodás pontjai teljesülnek, vagy sem. A Főváros vezetésének is addigra kell letennie az asztalra a BKV finanszírozására készített forgatókönyvét. Ezek ismeretében lesz eldönthető, hogy valóban teljesültek-e a megállapodás-ban rögzített követeléseink. A friss információk a Metró KDSZ következő Hírleveleiben továbbra is olvashatók lesznek. .
Tegnap,meg ma, még bírkát is lovagoltam. . .:)))
Ma készült a tanyán,de már csak egy példányban.:))))
Akkor egy kicsit hasonlít az enyémre.
Akkor egy kicsit hasonlít az enyémre.