Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxisoknak is jár egy kis kikapcsolódás (képekkel)
Hozzáadva: 2008.08.28 15:51
Ha a próba topikban sikerült,akkor itt is sikerülni fog. Pekingi kép 1:
Téma: próba
Hozzáadva: 2008.08.28 15:49
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.08.27 17:28
Valahol itt keresd a Sportpályát a 2008.augusztus 9.-i állapotok szerint:
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.08.27 02:48
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) egymillió forint eljárási bírságot szabott ki a 4-es metrót kivitelező BAMCO Közkereseti Társasággal szemben és megtiltotta az átkötő alagút építését, annak kiviteli tervének jóváhagyásáig. Az indoklás szerint az építkezés engedély nélkül zajlott a hatóság figyelmeztetése ellenére.
A DBR Metro Projekt Igazgatóság (építtető) vétkessége nem állapítható meg, mivel igyekezett a jogsértő tevékenységet megakadályozni. Egyrészt utasította a kivitelezőt az építési engedély betartására, másrészt pedig a hatóságot haladéktalanul értesítette a jogsértő helyzetről - áll a közleményben.
Kapcsolódó írások
Tarlós nyílt levélben érdeklődik a metróról
Be kell temetni a metróalagutat? A közlemény arra is felhívta a figyelmet, hogy amennyiben a határozatában előírtakat nem tartják be, akkor a hatóság ismételt eljárásban újabb bírságot szab ki.
A déli pajzsot 15 napja állították le a Gellért térnél, azt követően, hogy az NKH felfüggesztette a 4-es metró alagútjának építését a Gellért térnél. Az építkezést azért kellett leállítani, mert a kivitelező egy úgynevezett átkötő alagút kifúrására nem kért engedélyt.
Az eset kapcsán Tarlós István, a fővárosi Fidesz-KDNP frakciószövetség elnöke hétfőn nyílt levélben fordult Demszky Gáborhoz, amelyben egyebek mellett választ vár a főpolgármestertől arra a kérdésére, hogy ki, miért felelős az 537 milliárd forintos beruházásban, illetve mennyi kötbért kell fizetnie a fővárosnak, ha a Fővám téri befejezetlen állomás előtt hosszabb időre meg kell állnia a fúrópajzsnak.
Tarlós István szerint logikus az a vélekedés, amely szerint a főváros érdekében állhat a fúrás Szent Gellért téri megállítása, hiszen így a pajzsok később érnek el a Fővám térig, és így kevesebb kötbért kell fizetniük.
Demszky Gábor erre úgy reagált, hogy Tarlós István nem a budapestiek, hanem a hibázó kivitelező érdekeit védelmezi, hiszen nem a jogszerűséget és a biztonságot, hanem az időleges leállást sérelmezi. "Ráadásul ő is tudja, hogy a Bamco kötbért követelhet, ha a Fővám térre előbb érkezik, mint ahogy a Hídépítő fogadni tudja a pajzsokat, ám a Gellért téren történtek miatt a DBR léphet fel többletköveteléssel" - tette hozzá.
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.08.27 02:43
Helló Apuka!
Sajnos nagyon vegyes a társaság nálunk (is) !
A bkvfigyelőt egy 18 éves gyerek csinálja,tapasztalatunk szerint,inkább szenzáció hajhász és szerényen fogalmazva nem mindig fedi a valóságot,amit ír,ezekért már többször volt nézeteltérésünk nekünk is vele,több cikkjét kételkedve fogadok, hogy igaz-e, mert olyanokat ír le, amiért már rég kirúgták volna a járművezetöt.
Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra
Hozzáadva: 2008.08.14 12:08
A tavaszi sztrájkokat követően megkötött megállapodás pontjai alapján jelenleg is folynak a tárgyalások különböző témakörökben a Munkáltató és a Szakszervezetek között.
Munkabizottságok
Jelenleg egy közös munkacsoport keretében a BKV eddigi működési tapasztalatait vizsgáljuk. Szakszervezeti oldalról igazgatóságonként, területenként összegyűjtjük és jelezzük azokat a problé-mákat, amelyek zavarokat, nehézségeket okoznak a szervezet működésében. Ezek feltárása után megtesszük azokat a javaslatainkat, amelyek szerintünk egy hatékonyabb működést eredményeznének.
Egy másik közös munkacsoportban a BKV rövid, közép és hosszú távú stratégiájának kidolgozását tartalmazó anyag készítése folyik.
A Metró KDSZ folyamatosan részt vesz mindkét bizottság munkájában.
Kollektív Szerződés
A BKV Zrt. vezetése csak úgy volt hajlandó 2009. december végéig meghosszabbítani a Kollektív Szerződést, ha néhány pont-jának közös felülvizsgálatára hajlandóak a Szakszervezetek.
A Munkáltató módosításai két részre bonthatók. Az egyik rész csupán arról szól, hogy az időközben történt törvényi változásokat átvezetnék a KSz-be. A másik rész viszont a szociális tételeket érintené, amelyek együttesen hozzávetőleg 3 milliárd forintos juttatást tartalmaznak. (Legnagyobb részét a havi és év végi tikettek, a nyugdíjpénztári és egészség-pénztári hozzájárulások teszik ki.) A Munkáltató a tárgyalásokon javaslatokat fog tenni a jelenlegi juttatások helyett valamilyen cafeteria rendszer bevezeté-sére, valamint az önkéntes egészség-pénztári és nyugdíjpénztári hozzájáru-lásának bizonyos mértékű korlátozására. Természetesen a Kollektív Szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet, a változtatáshoz a KSZ aláíró Szakszer-vezetek beleegyezése szükséges. A szakszervezeti oldal nem hajlandó olyan módosításokra, amely a munkavállalókat hátrányosan érintené. A munkáltató ezután fogja ismertetni konkrét elképze-léseit, erről részletesebb információt most még nem tudunk.
A megállapodásban rögzített határidők
Szeptember végén, a határidők lejártával derül ki, hogy a tavasszal kötött megállapodás pontjai teljesülnek, vagy sem. A Főváros vezetésének is addigra kell letennie az asztalra a BKV finanszírozására készített forgatókönyvét. Ezek ismeretében lesz eldönthető, hogy valóban teljesültek-e a megállapodás-ban rögzített követeléseink.
A friss információk a Metró KDSZ következő Hírleveleiben továbbra is olvashatók lesznek.
.
Téma: Az Illatos úti Ebrendészeti Telepen totális telt ház van.
Hozzáadva: 2008.08.13 14:21
Tegnap,meg ma, még bírkát is lovagoltam. . .:)))
Téma: Az Illatos úti Ebrendészeti Telepen totális telt ház van.
Hozzáadva: 2008.08.12 12:37
Ma készült a tanyán,de már csak egy példányban.:))))
Téma: Az Illatos úti Ebrendészeti Telepen totális telt ház van.
Hozzáadva: 2008.08.12 12:23
Akkor egy kicsit hasonlít az enyémre.
Téma: Az Illatos úti Ebrendészeti Telepen totális telt ház van.
Hozzáadva: 2008.08.12 12:23
Akkor egy kicsit hasonlít az enyémre.