Név
Becenév kámbi078
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

20.-áig javaslom, hogy menj el arra az állatmenhelyre a 17.kerületbe,ahonnan én hoztam ki a kutyámat!!! A fő szabályok: nincs altatás,nem csak kutyák vannak,hanem szinte minden háziállat,100-150 kutya tuti hogy van,kinézed a kutyókat,kapsz egy pórázt,menj el vele sétálni,akár több napig, barátkozzatok, hozd el a családtagjaidat,mutasd meg nekik is, és ha azonnal, vagy pár nap múlva úgy döntesz, hogy viszed,akkor ingyen viheted. Ha bármi gondod van , akkor visszafogadják, vagy az ő engedélyükkel elajándékozhatod. A kutyák érdekében itt az internetcímük, javaslom,hogy a webnaplójukat nézd át, ott van a heti mentések,nem egyet altatás elött az Illatosról mentettek,a heti örögbefogadások,és a gyógyítások,mert egy minikórház is van benne,természetesen a keresőben ott az összes örögbefogadható állat. www.noeallatotthon.hu Kérem a moderátorokat,a jó cél érdekében ne töröljék az internet címet,köszönöm!!!
De ne legyen ám mellé tagdíjemelés !!! Az elmúlt években, a tarifaemelések többsége után jött a tagdíjemelés. A tagdíjemelés után pedig a kilépések. Bocsi, hogy innen a partvonalról beleszóltam. . . :))))

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 13:05

Idézet még egy áprilisi gyűlésről,melyen az egyik kollégám a szabadidejéből részt vett: "A találka első mondata az volt: Azért gyűltünk itt össze, hogy a patika elhelyezését megbeszéljük." Erős érdekérvényesítő képessége lehet a patika tulajdonosának, lehet, hogy a Gyógyszerész Kamara, és a Szakszervezet is segíti ???

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 12:05

Egy kis múltídéző: Ezek az épületek túl öregek ahhoz, hogy modernnek tekinthetnénk őket, de még túl fiatalok ahhoz, hogy eséllyel pályázhatnának védettségre. Ráadásul sokszor gyenge minőségű anyagok is beépültek, ami felgyorsítja állaguk romlását, funkcióvesztésüket. Mi marad az utókorra ebből az időszakból? Cikksorozatunk ennek jár utána, az elsőnek bemutatott épület a Kőbánya és Kispest határán található közlekedési csomópont. Az eredeti épület, amelynek a bontásába néhány hónapja kezdtek bele, a MÁV Tervező Intézet (MÁVTI) berkeiben, Kővári György és munkatársai - Koppányi Imre és Koppányi Miklós - tervei alapján épült. 1978-ban fogtak neki az építkezésnek, az avatásra 1980. március 29-én került sor, a 3-as metró Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest közötti, II/A szakaszának átadásakor. A metrón utazók száma 1980-ban - az újabb szakaszok átadásának eredményeképpen - 60 százalékkal haladta meg az 1975-ös szintet. Az akkori sajtó szerint "a pálya minden kilométere - a hozzá tartozó üzemeltetési és karbantartási költséggel együtt - 1,5 milliárd forintba kerül." Egy metróvezető akkoriban 6000 forintot keresett havonta. A nagy forgalmú csomópont nem csak az érintett X. és XIX. kerületnek nyitott új közlekedési lehetőséget, hanem az átszállóforgalom céljait is szolgálta: kapcsolatot jelentett a belváros, a környék, a repülőtér és a MÁV vasútállomásnak köszönhetően a vidék felé is. A végállomásra eleve csak gyalogosforgalmat terveztek, az autó- és buszforgalom a Sibrik Miklós úti felüljárón át haladt és halad ma is. A gyalogos felüljárót nem csak közlekedési, hanem egyéb funkciókkal is ellátták: ide kerültek a jegypénztárak, de volt itt ABC áruház, újságos, ajándékárus, nyilvános WC is. Az alsóbb szintekről felfelé mozgólépcső segíti a közlekedést. A gyalogos felüljáró előre gyártott, a helyszínen szerelt acélszerkezetű vázas, könnyűszerkezetes födémmel. Oldalait egyes részeken üveglapokkal, más részeken az akkor korszerűnek számító műanyag lapokkal borították. Mára talán kicsit megutáltuk és gagyinak tartjuk a túl sok műanyagot, de emlékezzünk vissza a tévében sugárzott "Mert ez műanyag..." reklámra: az anyaghasználat nagyon is jellemző a korra. Jellegzetes homlokzati elemmé vált a narancssárga műanyagból kialakított szendvicspanel, benne a nyolcszögletű, alumíniumkeretes ablakokkal. A műanyag homlokzati elemeket a balatonkenesei SIRÁLY Vas- és Műanyagfeldolgozó Szövetkezet készítette a vitorlás hajók készítéséhez kifejlesztett technológiával. A kivitelező a 21. sz. Állami Építőipari Vállalat volt. A tervező Kővári György 1934-ben született. A diploma 1957-es megszerzése után a MÁVTI-nál helyezkedett el, így munkái együtt követik a MÁV 60-as, 70-es évekbeli történelmét. Huszonöt évesen készítette el a Kazincbarcikai vasútállomás terveit, 1967-ben a balatonfüredi vasútállomást és a budapesti Baross téri aluljáró-rendszert tervezte meg. A 70-es években a metrót építő METRÓBER-nél dolgozott, a kapcsolódó létesítmények tervezésével foglalkozott. Budapesten az akkori Marx tér (ma Nyugati tér) áttervezése fűződik még a nevéhez. 1961-62-ben, majd 1969-ben az ő vezetésével építették át a Déli pályaudvart. 1980-ra tervezte meg a Kőbánya-Kispest metró végállomást, amelyet 1981-ben adtak át a forgalomnak. 1982-ben a Demján Sándor nevéhez is kapcsolt Skála Metró építésze. Kővári György 1982 január 26-án hunyt el, akkoriban a MÁV kórház rekonstrukciós tervein dolgozott.

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 11:46

Ennyi fénykép láttán,(különösen az utolsó három után),már majdnem statikusok vagyunk:))), szerintem mindenki nagyjából érzékeli,hogy milyen vasszerkezetre,vasvázra épült a KÖKI, és innentről mindenki el tudja dönteni,hogy a kidöntött konzol ténylegesen életveszélyessé tette a KÖKI-t,vagy esetleg helyreállítható, a konzol visszaállításával, vagy egy vagy több új konzol beépítésével megszüntethető az életveszély??? Itt van újra az életveszély tárgya:

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 11:32

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 11:31

2008.04.28.-i felvétel:

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.10 11:29

Szóval, megépítették:)))), vagy bontották??? a nagy lyukat:

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.05 11:49

Kitérek majd az építő cégre is, csak sajna nagy a lemaradásom, amit szórólapon osztogattak, nem semmi terv !!! Felhívom a figyelmeteket,arra a kék konténerpalotára,amit a gyorsforgalmiról is láttok! Pár éve,talán 2-3, kiírtották az erdőt miatta.Mit gondoltok, jópénzért hány nap alatt lehet lebontani??? Lehet,hogy nem véletlenűl építették konténerekből, ők már tudtak valamit??? Értékes lehet alatta a föld?

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2008.08.05 11:43

Minket ? Semmi? Semmiről nem tudunk hivatalosan,ami képjeink,tervrajzaink vannak, azt mind magánszorgalomból szereztük be,vannak kollegák,akik a lebontott KÖKI árussoron dolgoznak, tőlük és a haver eladóktól próbáljuk beszerezni az információkat. Semmilyen tájékoztatást nem kapunk hivatalosan, állítólag fog járni a Metró és a másik kijáratnál lesz egy konténertartózkodónk, k@rva jó lesz télen !!! Hogy a Cégnek mekkora buli ez,mert ott minden a Cég tulajdonában volt,szinte kivágtak mindenkit pik-puk, pedig a zuhanyhíradó szerint elég szépen kellett jattolni ,annó,mikor megszerezték a bérleti jogot, a Hentesről nem is beszélve, aki 10 milka föllött tett be és saját üzletet épített több évre előre szerződve. Nem véletlenül hozta az őrző-védő embereit, volt egy kis csihi-puhi. . .