Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.11.21 21:31
Kérdések kollega nyomán..
Hogy lehet,hogy csak egy autó van lent(cimbim) és hirtelen előjön egy cseh gyártmányú (Mondeó) és viszi az utast Balatonfüredre?
És hogy lehet,hogy a cimbim meg csak kispestig jut?
És lehet ,hogy mégse megyek sehova?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.11.17 21:26
Azért meg fogom irni a tapasztalataimat!
Úgyse tudják meg ki irja(remélem)
De,hogy lehet,hogy 150EU-ért egy 8 éves BMW vitte le a digókat Szegedre?
Csak a szélvédő matrica árulkodott a tulajdonosról..
És egy bálna Merci dolgozik (ezüst) amikor velem csak fekete autóval akartak szóbaállni!
Ja,és szeretem ezt a fórumot,mert néhány s..g-et leszámitva itt igazi Taxisok vannak!!!
Téma: Félni kell a MÁV Biztosítótól?
Hozzáadva: 2006.11.17 21:15
Egy nagyon különleges ügyosztály
Ilyen kemény sztorit utoljára Vietnámban hallott a Homár, úgyhogy kissé
szkeptikusan, de azért a netto kurvaanyázást leszámítva vágatlanul teszi
közzé Buksi MÁV-biztosítós történetét:
Szarul induló történet, szarul folyatódik - a vége meg még nem
látszik, de sok jót nem ígér. Péntek du-i csúcsforgalomban döcögök
kifelé az Alkotáson, hogy legyűrjem a hazáig tartó 200 km-t. Sor
megáll, vele én is - csikorgás, csattanás a seggemben, egy bamba tyúk
belecsókolt. Szar ügy. Betétlap kitölt, majd 2 nap múlva téves
biztosítómegadás miatt korrigáljuk - eddig normális ügymenet.
Károkozó biztosítója - MÁV Általános Bizotsító Egyesület (kiírom,
hadd tudja meg mindenki, az is, aki itt van biztosítva, hogy mekkora
trágyadombba fizetik a zsét, csak mert 327 Ft-tal kevesebbet kell
betolni a kötelezőre, mint a következő legjobbnál).
Ügyfélszolgálat - Isten háta mögött. Km-es sor, persze, hogy kivárom,
elvégre ráérek, táppénzen vagyok. Kedves kislány felszabadul - persze
a kárigény nem az ő asztala - újabb 10 perc várakozás. Történet
előad, papír benyújt - várjak, amíg ellenőrzik, fizetve van-é-e a
kötelező. Mi sem természetesebb.
Eltelik 10 perc, majd 20, majd 40, majd 1 óra, semmi. Tömeg
szaporodik persze, mindenki ugyanarra vár. Arra, hogy a két
hölgyemény a két számítógép előtt kiadja az eredményt. Úgy mondjuk
elég nehéz, hogy az egy órából ketten együtt 10 percet vannak a gép
előtt, 50-et meg az isten tudja hol (ma kiderült - cigizni). Közben
az ember jól megfigyelheti a munkamenetet és -morált is - lesújtó.
Végre sikerül. Újabb papírok, kárfelvétel.
"Boldogan" húzom a belem haza, és már válogatom a szervízt, hogy hová
vigyem javíttatni - ki van a legközelebb, a legrugalmasabb nyitva
tartással. Kora hajnalban bevágtázok a szervízbe, előadom, miért
zakatom őket.
- Melyik biztosító?
- MÁV.
- Akkor csak úgy tudjuk vállalni, ha Ön vállalja, hogy kifizeti a
javítást.
- Bocs, nem a biztosító fizet???
- De, csak a MÁV olyan sok pénzzel lóg, hogy nem csináljuk meg, csak
ha az ügyfél kifizeti.
Jaaaa, nem elég szopás, hogy összetörik a verdát, még fizessem én,
aztán anyázzak én a biztosítóval. Fasza. Mondám: akkor először
utánajárnék, mire számítsak a biztosítónál (napok, hetek, hónapok
vagy évek), de mondja meg mennyi lesz. Összegtől kisebb infarktus,
majd miután fellocsoltak, tünés dolgozni, mert persze a táppénznek
már vége.
Telefon a biztosítónak - 15 percnyi próbálgatás után (persze van 15
szám, de mindegyik ugyanarra a tetves automatára kötve, és b*sznak
felvenni a telefont) végre valakit mikrofonvégre kapok - probléma
vázol. Tanács: ezt a központban tudja elintézni.
- Telefonszám?
- Adhatok, de úgysem veszik fel, menjen személyen.
Anyád.
Központ, hajnalok hajnala - probléma vázol - ez nem az ő asztaluk,
hanem a kárszakértő cégé (Autoconsulting Kft, említsük meg őket is,
érdemes), akik természetesen ugyanott izélik a rezet, mint a MÁV ÁBE
ügyfélszolgálat. Örülök nagyon, hogy tologatnak ide-oda, mint óvodás
a matchboxot.
Kis naivan hívogatom az Autoconsulting telefonszámát- 5 csengés, majd
hangposta - 16. után feladom - ez így nem lesz jó. Nézzük a
biztosítót. 30 perc után (kicseng, vagy foglalt, miután az automatán
a megfelelõ melléket beveri az ember) valaki, megunva a csengetést,
anélkül, hogy beleszólna, visszateszi a kagylót - de miután túl
gyorsan cselexik, csak a 3.ra sikerül neki megszakítani a vonalat.
Fejem lilul - rühellem, ha elba**ák az idõmet és a pénzemet. Újabb 15
perc után végre egy ismerős hang - a tegnapi högy, de persze
lepasszol, hogy ők nem a kárszakértő, hanem a biztosító, és ad a már
ismert és használhatatlan Autoconsultingos mellé még 2 telefonszámot.
Készségesen hozzáteszi, hogy a 3-as melléket válasszam. Persze.
A kapott két szám érdekes módon ugyanahhoz a most már gyűlölt
MÁV-Biztosítós hangautomatához van kapcsolva, amin már 45 perce
játszom. Újabb 45 perc után feladom, de a fejem már akkorára dagadt,
mint a brit gyógyszertesztelõké. És még csak 10:15-öt írunk. A
délelőtt halvány kisérletek közepette telik, mert dolgozni is kell
sajnos. De du. 1-re annyira bedurrant az agyam, hogy kölcsönkértem
egy verdát és kimentem Zuglóba, feltenni azt az egy szájbavert
kérdést. És persze kértem egy telefonszámot, amit hajlandóak
felvenni.
Persze az Autoconsulting állítja, hogy ők felveszik, és nem értik, "a
MÁV-osok" miért nem veszik fel (persze egy légtérben vannak, kb 3
méterre egymástól, de nem, nem tudják, nem látják). Amikor
szembesítem őket a tényekkel - 5 csengés és hangposta - közlik, hogy
most cserélik a telefonközpontot. Aha. Én meg Móricka vagyok. (Nem,
csak egy balek ügyfél, aki természetesen a f*sznak a rossz végén
áll.)
Az kérdést persze készségesen megválaszolják - nagyon örvendetes, egy
óra utazás, pár lityi benya árán. És hogy teljes legyen a kép - mára
már egy gipszkarton fal takarja el a dolgozókat, hogy az ügyfél ne
lássa az össznépi tök- és pinavakarást, ami munka címén folyik, és
ami miatt nem képes senki felvenni a telefont az ügyfélszolgálaton.
Nem tudom, hogy fogják elérni őket, ha ne adja az isten, de
pótszemlét kell kérni. Előre rettegek, hogy valami BTK-ba ütköző
hülyeséget fogok csinálni. Állítólag azért húzták fel a falat, mert
egy ügyfél nekiállt kint borogatni az asztalokat a látványos
semmittevés és a nemfizetési hajlandóságuk
magas foka miatt, és akit ezért bilincsben vezettek el a rendőrök.
De most legalább tudom, hogy ha egy MÁV-biztosított marha belém jön,
akkor nem kék-sárga papír kell, hanem fizetési kötelezettségvállalás
a javításra, vagy helyben kicsengettetni egy kalap pénzt vele.
Mindenki jobban jár. Ő nem ront két Bonust, én meg nem szopatom magam
ezekkel a majmokkal, infarktusközeli állapotot előidézve. Akik meg
ott van biztosítva, az jobban teszi, ha villámgyorsan vált, mert
fizetni kell példásan, de hogy baj esetén csak lófa**t kap vissza, az
is biztos...
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.11.16 18:15
Még másfél hét és megyek hozzájuk és majd mesélek mindenkinek!
Én felvállalom a Zónát mert tényleg csak robotok vagyunk (leszek) de EL KELL tartanom a családomat nekem is!
Az más kérdés,hogy az én pénzemből (is) a Citadella teraszon fogják felépiteni az új World Trade Center iker tornyokat:-)
Bár nem értem tényleg mért nem szól senki, miért kell szégyelni saját magát.
Ma találkoztam egy Zónással az Ecométeresnél és amikor kérdezték,hogy kié lesz a Zónás tarifa majdhogynem félrehúzódott és csont csupasz autóval jött oda?!
Miért nem vállaljuk fel magunkat??
Téma: Félni kell a MÁV Biztosítótól?
Hozzáadva: 2006.11.16 17:58
Sziasztok!
Én is csak lebeszélni tudok mindenkit, nekem nem voltak hajlandok visszafizetni a kötelezőm maradékát(2.hónap)miután eladtam az autóm és vissza akartam kérni a különbözetet.
Az volt a válasz ,hogy addig nincs pénz amig a rendőrségi nyilvántartásban nem szerepelnek az új vevő adatai..
Ja,és amikor megkötöttem anno a kötelezöt igértek füt-fát és utána persze jött a különbözeti csekk,és végül többet fizettem mint a régi(AB Aegon) biztositómnál.
Szóval mindenkit lebeszélek!!!!!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.11.13 23:34
Köszönöm a biztatást!
Azt hiszem én leszek a 81-edik százalék:-)
Mindenképpen kipróbálom,és mesélek is!
Tegnap amikor kilátogattam a reptérre,12 autóból 1db feketét láttam,az is a kezdő bemutató passát volt.Volt Skoda,Lacetti,Merci kisbusz stb.. mind fehér vagy ezüst!
Ez nem lenne baj,de engem csak fekete autóval vesznek csak fel!!
Na mindegy,beállok én is a sorba,mert kiváncsi vagyok,az autó cserém is aktuális volt és amivel mindenki igy van bármelyik társaságnál is van- a családot pedig el kell tartani!!
Sajnos a nagy pénz ismét nem a mi zsebünkben landol...
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.11.09 20:23
Vessetek meg,de én most akarok belépni a zónához..
Egy cimbi agitál nagyon aki ott van,de az is igaz,hogy a másik haver visszajött inkább a Főtaxihoz..