Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2017.03.03 22:48
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2017.03.03 22:46
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2017.03.03 22:46
Téma: Kemény lépésre készül Budapest - kiszórnak szinte minden taxit
Hozzáadva: 2017.03.03 07:48
A cikkben kiszámolt 200 ezer forintot ha megszorzom 3000-el az 600 millió.
Ha ebből kifizetek 300 embert (diszpécserek, irodisták, telephelyesek) fejenként 500 ezerrel (bértömeg) akkor marad cca.450 milla.
Az évente 5,4 milliárd.
Amit a cég offshore anyacége kiszámláz és szépen kiszedi az adó alól.
Abból már jut parizer a kenyérre...
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2017.03.03 07:39
A reptéren van szép (?) új parkoló, de rend szerintem sosem lesz. A parkoló elején tábla: kizárólag budapesti engedéllyel rendelkező taxik számára. A parkolóban 10-15 szabad jelző nélküli "hiéna", néhány fehér rendszámmal. A nepperek a váróban, nyakukban "official taxi", "yallow taxi" feliratú fityegők, diszkózöld betétes edzőcipő, susogós mackó, emberszag. Balekvadászat.
Ha talál egyet akkor telefon a "földszintre" jön a samesz viszi a "majmot" 15 ezerért a Royalba, 4 ezres leadóval.
Szép első benyomás egy külföldinek.
Mellesleg az ominózus uber kontra sárga taxi videóban szereplő szürke Focus is nekik dolgozik.
Azt hogy mennyi munkát visznek el mi is csak akkor tudtuk meg amikor a "tisztel" urak elmentek "migránsozni" 2015 nyarán és hirtelen lettek vidéki fuvarok is valamint az összfuvar szám is legalább 30%-al megugrott.
É akkor még nem esett szó arról hogy mezei taxis próbáljon meg fuvart felvenni (vagy egyszerűen csak beállni) a fejpályaudvarok drosztjaira, a Deákra vagy a Népligeti buszpályaudvarra.
Szóval, volna itt mit csinálni de úgy látszik ez senkinek nem az érdeke.