Név
Becenév MrBadGuy
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.08.12 14:25

Hmmm... Aza 7-es azért elég érdekes. Az vajon mi?

Téma: jogi esetek

Hozzáadva: 2013.03.04 10:02

Tudja esetleg valaki, hogy hol, milyen rendeletben van szabályozva a "személytaxi" fogalma? Kaptam ugyanis egy 20ezres csekket, mert megálltam egy droszton (nem várakoztam), csak épp nem volt fent a csillár és azt írják, így "jogosulatlan" voltam.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.12.21 08:25

Sztem nézesd meg az URH-dat vagy ne az 5-ös csatit hallgasd

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2012.10.26 13:33

E.királyné-Hermina

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2012.10.21 09:20

Hajdúkisbetyárfalva-alsó
Az újabb mosolyfakasztó válaszból már teljesen 1értelmű micsoda katyvasz van emberünk fejében. Szerintem kitűnő politikus válhatna belőle :D "Ha valóban veszteséges lenne a taxizás akkor a cégek emelnék az áraikat, mert különben a taxisok otthagynák a szakmát. Ön szerint az a megoldás, hogy kartellt kell alakítani, szerintem meg nem. Számos módon meg lehet oldani ezt a problémát, például korlátozzák, hogy hány órát dolgozhat egy taxis. Ha törvényben korlátozzák, hogy nem túlórázhat a hivatalos cégnél, akkor már rögtön felvihetnék az árakat, mert csökkene a verseny. De nem, nyilván ön azt akarja, hogy ne legyen verseny, mert így Ön és a barátai jól járnak. De például az én haverom aki nem tartozik az Önök baráti körébe, és szintén taxis, az rosszul fog járni, mivel nem fog bekerülni abba a körbe, aki hivatalosan taxizhat. Mindenesetre az amit Ön csinál, az pontosan az a kommunista minta, ami miatt nem működik ez az ország, a különböző érdekcsoportok politikai támogatást kérnek, hogy előnyökhöz jussanak. Önnek az előny konkrétan a monopólium a taxizásra és a rögzített árak. Önok megtehetik mert valahogy el tudják magyarázni, hogy miért olyan fontosak és különlegesek Önök, hogy ne kelljen versenyezniük mint mindenki másnak. Amúgy Ázsiába megyek, és már éltem ott több városban, a tapasztalatom az, hogy olyan városokban mint pl. Dumaguete a fülöp szigeteken ahol iszonyatos verseny van a szállítók között, rendkívűl jó a közlekedés és az életminőség. Ezzel szemben Phnom Penh, Kambodzsában nincs olyan verseny, mert a tuk tuk sofőrok 1 dollár alatt nem szállítanak senkit. Tudja mi az eredménye: az hogy Phnom Penhben a nap nagy részét álldogálnak, szinte soha nem megy velük helyi lakos csak a külföldiek. Többet keresnek mint a Dumagueteiek? Nem hinném, mert naponta kb. 3 külföldit szállítanak, miközben a Dumaguetei 100 helyi lakos szállított egy-harmada annyiért. A végeredmény, hogy mind a szállítók, akik egész nap álldogálnak a tuk tukuk mellett és várják a gazdagokat, mind a helyi lakosok rosszul járnak. Önök most pontosan ezt csinálják! Ha nem tudja ezt akkor olvasson el egy közgazdaságtan könyvet, hogy mik a monopóliumnak a hatásai. Üdv, Szebeni Márton"
Tudom,hogy nem fogja fel... :((( Azért belőlem kikívánkozott. Élőben is találkoztam hasonló utaskákkal :( Ott meg még vigyáznom is kell, hogy fogalmazok....
Valósnak tűnik, mert már válaszolt is: "Szép amit mond, de nem kajálom be! Egyrészt már emelték az árakat, mért ne tehetnék meg ismét? Tavaly még 150 forintért utaztam, most már 175. Ez már önmagában 17% áraemelés egy év alatt. 2011-ben az infláció csak 4% volt. Azt meg nem mondanám, hogy ha egy 10 perces útért borravalóval 1000 forintot fizetek akkor ingyen hordozzák a seggemet. A helyzet az, amit mindenki tud szerintem, hogy Önöknek régen nagyon jól ment, de aztán felnőtt a piac és jött a verseny, mint például a Taxi plusz és most már nem megy olyan jól. A jelenlegi helyzet tényleg a fogyasztónak jó. Mi a válasz? Az, hogy valahogy megpróbálnának jobban versenyezni és mondjuk tényleg kiszűrni a szakmából a hiénákat? Nem, a válasz típikusan a kommunista, magyar mentalitás, lobbizzunk, hogy kartellt csináljunk, rögzitsük duplájára az árakat. A mi kis baráti körünk majd jól jár, a többi meg nem érdekel. Az a baj, hogy ez a fajta gondolkodás már tönkre tette ezt az országot, én magyar vagyok, de hál istennek nem kell már sokáig ebben a pöcegödörben élnem. Kevés jó dolog volt itt, a taxi az egyik volt. De most már az is egy lehúzós, középszerű kartell lesz, ami leginkább a külföldieket szolgálja, mert a magyaroknak túl van árazva. Ha bele gondolok pont olyan lesz mint Magyarország!" Tiszta időpocsékolás, de én sem voltam rest: "Kedves Márton! Látom nem reménykedtem hiába. A teljes taxis-társadalom mély fájdalommal fogja fogadni a hírt, hogy elhagyja kedves kis pöcegödrünket és nem részesít többé 1000 Ft-os utazásainak áldásaiban. 10 perces, 1000-ft-os út, amit BKV-n lehet hogy egy óra alatt tenne meg, 2 átszállással, több, mint 1000 ft-ért. Persze az is lehet, hogy csak fél óra és bérlete van (nah, az sincs ingyen). Érdekli mennyi idejébe és pénzébe került ez a 10 perc a taxisnak? Nem hinném, de azért vázolom: Ha hiszi, ha nem, egy taxi gk. fenntartásának rezsi óradíja min. 1000 ft munkaóránként. Ez számos költségből tevődik össze, melyeket inkább nem részleteznék. Az a taxi ami Önért jön legalább 20-30 percet várt arra, hogy fuvart szerezzen, 5-10 percig tartott míg a címre ért, ott átlagosan újabb 10 percet kell várnia az utasra. Tehát uszkve 1 órájába került az Ön 10 perces útja, amit már tudunk, hogy 1000 a költsége. Ezután, már csak az üzemanyag árát kell taxisunknak még hozzátennie, ami erre az útra kb. 4-500 ft. Valóban enyhe, kifejezés, hogy ingyen vitte Önt, hisz még fizetett is érte. Egy ilyen fuvar a taxisnak RÁFIZETÉSES!!!! Szerencsére akadnak, más fuvarok is, bár ritkák. Még egy szomorú hírről kell tájékoztatnom: bárhová is készül (gondolom nem Albániába vagy Afrikába megy), a taxi 2-3szor ennyibe fog kerülni, pedig a taxisok költségei ott sem magasabbak (sőt!) . Persze alighanem mind kommunisták. Jó utat!"

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.10.11 04:47

Azért írta, hogy nincs 174, mert az 175 :) Egyébként 10-ből max 3 lobogtat kártyát.
Valszeg szóra sem kellett volna méltatni(meg nem is nekem szólt), de nem bírtam ki, küldtem egy emilkét neki: "Kedves Idióta! Tetszett mi, hogy szinte ingyen hordozzuk a segged, lassan olcsóbban, mint a BKV? Rossz hírem van, a taxi nem egy szociális intézmény, én magam is alig hasonlítok Teréz Anyura, úgyhogy a közértben sem kapom meg olcsóbban a kölkeimnek-valót, mint más. Bár lehet, hogy igazad van és kapzsi vagyok, ha arról merek álmodozni, hogy egyszer talán hónap végére ki tudjam fizetni az összes csekket, néhanapján fussa legalább egy új zoknira, esetleg évek óta először lehessen legalább egy szabadnapom. Mert egy átlag taxisnak bizony hasonló álmai vannak, csak azért, hogy neked "legyen valami jó a közlekedésben". Egyébként, ha érdekel, a mai tarifák 14 évvel ezelőtt lettek megállapítva, azóta a megélhetési költségek (még a taxisoké is) sokszorosára emelkedtek. Fogod? Úgyhogy a 290 Ft/km még mindig messze a reális ár alatt lenne. A kommunista szemlélet pedig, épp az, ha valaki azt hiszi szociális alapon jár neki az olcsó bérautó. Annak reményében, hogy mindebből egy szót sem sikerült felfognod, üdvözlettel: Egy taxis"