Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 12:33
Szégyellem a kérdést, de kik azok a személyszállítók?
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 12:21
Hacsak nem:
luxus felár.
És aki szeretné ezt a taxameterébe, annál már jogosan lehetne jó magasra rakni a lécet (tárgyi és személyi téren).
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 10:00
Hát igen....
Ez necces.
Bevallom eddig úgy gondoltam, hogy nem is érdemes a kérdéssel foglalkozni, hisz a fix tarifa az fix, tehát ettől eltérni nem lehet, nevezzük is azt akárhogy, transzfel, transzle vagy mákoshógolyó.
Szal aszittem a fix tarifa, majd magától megoldja a kérdést.
És ez elégedettséggel is töltött el, mivel a transzferezgetésben csak a kufárok menekülési útvonalát láttam. Vagyis azt, hogy majd szépen betranszferezhetnének mindent(ár alatt) oszt kenhetjük a hajunkra a fix tarifánkat. Ezt a kiskaput meg mindenképp be kéne zárni.
Viszont amit írsz az is tök jogos.
Hmmm...
A megoldást nem is sejtem, de a kérdés jó....
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 14:43
Semmit! Mert semmi köze hozzá, ahogy a kufároknak sem lenne. Ez két ember döntése,egyezsége.
Vagy ha a közértben arra biztatnak, hogy legközelebb is ott vásárolj az etikátlan?
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 14:33
Nézd. Tankolnom is muszáj, fizetnem is kell, mégpedig pontosan annyit, amennyit kérnek érte.
De mehetek minden nap más kútra, nem érzem ettől magam túlzottan kiszolgáltatottnak...
A kiszolgáltatottság abból ered, hogy a fuvarok döntő többsége megrendeléses, stb.
Ez a cucc ezt nyílván nem olhatja meg.
De, ha talán (fix tarifával)sikerűl visszaterelnünk az utcára azokat a fuvarokat amik oda valók, akkor a még nyílván megmaradó megrendeléses piac kezelésére teljesen alkalmasnak tűnik. Vissza a startvonalra, aztán a rászorultság és árverseny hiányában már nem tud újra elszabadulni a pokol. No cégjelzés az autón, stb.
Addig is ez az izé nem tud rászorultsági helyzetbe hozni – a párhuzamos használhatóság miatt – viszont kellő elterjedés esetén a telefonosok hatalmát mégis gyengítheti.
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 14:19
Hát én úgy emléxem nem azért szoktak rá a rendelésre mert feltalálták a telefont :))
Rákos-küsőn meg a fix tarifa után sem fog kiállni a földútra....
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.10.04 07:37
Jah, és jól tudjuk, aki a szálloda elé rendel az legtöbbször nem onnan jön. Hogy fog örülni amikor 20 perc múlva megjön az E bötűs opelja.
Minden etikás E kat. lett hirtelen vagy csak akinek volt kedve nyakkendőzni?
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 07:17
Természetes, hogy egyelőre gyerekcipőben jár még az egész, építeni nem lehet rá, de hát rajtunk áll, hogy teszteljük, oszt majd csiszolódik.
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 07:09
Hát a cikk eleje meseszerű :))
De mikor odaértem, hogy majd kiegyeznek a cégekkel, egy kicsit sírásra fordult a szám.
A kufárok nyilatkozatairól nem is beszélve.....
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2012.10.04 07:03
Ahova nem kell belépni, onnan elég könnyű kilépni: egy gombnyomás.
Azt teljes mértékben aláírom, hogy jelenleg a tarifakérdés a gyenge pontja. De hát a fixtarifára hajtunk, nem? Azzal sztem nagyon szépen ketyeghetne, lényeg, hogy nem lennél a fuvarközvetítőhöz kötve, nem a rabszolgája, hanem az előfizetője lennél. Valszeg több ilyen alkalmazás is meg fog jelenni, és gombnyomással válthatsz "céget" akár percenként. Az árverseny értünk folyhatna a "jutalék" rovására.
Mert persze, hogy nem ingyen....
De asszem a mai cégeknél sem a takdíj fáj a legjobban(nekem legalábbis).