A szocialista polgármester, Anne Hidalgo drasztikus lépésekkel szeretné javítani Párizs légszennyezettségi mutatóit. A most bejelentett tervek legfontosabb eleme, hogy:
2020-ig kitiltják a városból a dízelmeghajtású autókat.
Mike Harvey négy évig volt taxisofőr Wales Swansea városában. Elsősorban azért kezdett taxizni, hogy többhónapos utazgatásait finanszírozni tudja. Ez eddig annyira nem is lenne érdekes, ő azonban a sofőrködés során belevágott valamibe, ami a lehető legjobban illusztrálja munkáját:
Mindenkinek tudnia kell: Az, hogy maga az UBER alkalmazás elindul nem jelenti azt, hogy a taxizásra (személyszállításra) vonatkozó szabályok alól bárki felmentést kapott volna! Tehát, a gépkocsinak és a gépkocsivezetőnek minden feltételt teljesítenie kell, amit a jogszabályok rendeletek előírnak. Kvázi, csak taxisok regisztrálhatnak és vállalhatnak jogszerűen fuvart a rendszerben.A Uber nem a szabad verseny letéteményese
A jelen helyzetben ugyanis a Uber szolgáltatása nem több, mint egy csinos és innovatív alkalmazás, mely nem a kapitalizmus győzelmét hozza el, hanem az adóelkerülést és a tisztességtelen versenyt.
Taxiterápia segítheti át a svédeket a sötét téli napokon: aki a fővárosban taxit hív, kívánságra pszichológust is kaphat hozzá. Szakemberek tanácsait hallgathatják meg az utasok, és ehhez nem kell a rendelő díványára feküdni, elég a taxi hátsó ülésén helyet foglalni - jelentette be az egy hétig tartó akciót az egyik fuvarozócég, a Taxi Stockholm cég szóvivője, Natalia Santos.
A nagy-britanniai Rochdale egyik taxitársasága úgy hirdeti magát, hogy nála "helybéli sofőrök" is kérhetők. A tulaj szerint ez nem rasszizmus, csak igazodik a kereslethez.
A kijelölt szakasz a bicikliseknek van fenntartva, bár a taxis nem állt rá utasa körülnézhetett volna, ugyanis sikerült a szabályosan közlekedő biciklisre rányitnia a kocsiajtót, ami egy kellemetlen találkozást okozott.
New York – Frederick Amofao (46) megérdemli a borravalót! A New York-i taxis az utóbbi öt évben csaknem nyolcszor kerülte meg a földet a sárga kocsijában, mindezt a lüktető, rohanó, és türelmetlenül tülkölő sofőrjeiről híres Nagy Almában, miközben egyetlen karcolás sem érte a sárga taxiját a napi 12 órás, és nem ritkán heti hat napos munkák alatt.