Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ormi | 2014.10.18. 21:04:45 / # 336413 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ez egy kabzsi fasz azt hiszi hogy milliomos lesz a taxibol csak o marad remelem elpusztul o is ugy ahogy elpusztitott masokat
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárga csoda | 2014.10.17. 23:15:22 / # 336393 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Javasolnám ,hogy egy sajtótájékoztató keretében lerántani a fátylat Metál úrról és az ő "tömegeket" megmozgatni képes pár fős gittegyletéről....a Peredi féle oktatóbrigád sem mellékes..
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szálka | 2014.10.17. 09:20:51 / # 336369 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ott is válaszoltam. "Örülnek" is nekem, amikor el-el gurul a gyógyszerem... Mivel sokszor hivatkozási alap a Halló, ezért talán nem volt céltalan ide (is) írni.
Előzmény: #336364 alelölülő 2014.10.17. 03:24:08 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alelölülő | 2014.10.17. 03:24:09 / # 336364 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól megválaszoltad nekünk a rádión hallottakat. Ha találkozok a kollégákkal, majd én is válaszolok rá. Igaz, valamelyest korrekt irányba mozdult a rendőrcsizma, nekem csak az nem tetszett a válaszából, hogy miért írta, hogy konkrét dátum kell, más szóba se jöhet. Honnan tudhatja, hogy a döntéshozók mit fogadnának el és mit nem? Ő éppúgy csak javaslatot tehet, mint bárki más.
Előzmény: #336358 szálka 2014.10.16. 19:12:04 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szálka | 2014.10.16. 19:47:05 / # 336361 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gyanítom, hogy a végéről kezdted olvasni a hozzászólást és alulról a második sornál már megtelt az a 3 bit, amit a nyakadon hordasz.
Előzmény: #336359 Amsel 2014.10.16. 19:34:02 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amsel | 2014.10.16. 19:34:54 / # 336360 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jaa !Irjál valami faszát !!!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amsel | 2014.10.16. 19:34:02 / # 336359 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Remélhetően Franky olvasta az utolsó előtti sort ! Ez a stilus jellemző rád hosszú évek óta. Sokszor mondtam már,most is kérlek (azt ugye szabad ?) ne hisztizz !
Előzmény: #336358 szálka 2014.10.16. 19:12:04 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szálka | 2014.10.16. 19:12:04 / # 336358 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nyílt levél a ......... és itt elkezdhetném sorolni az összes olyan jelzőt, amit a közeli és távoli múltban használtam a taxizásból élőkre. Mindenekelőtt leszögezem: sehogy sem szeretném megbántani azokat, akik életének természetes velejárója a józan gondolkodás! De itt van a taxisok egy széles csoportja, akik kibogozhatatlanul belevesztek az irracionalitás bizarr mocsarába. A szellemi alultápláltság olyan fokát sikerült megismerni, amire normális ember aligha talál szavakat. Aktuálisan itt van nekünk az október 15-i dátum, és a téli gumi használatának kötelezettsége. A rendelet előírja? Igen. Az időjárás indokolja? Nem. Volt lehetőségünk módosítást eszközölni? Nem. Jelenleg van-e legitim fővárosi közgyűlés, ahová fordulhatnánk? Nincs. Sok értelme nem volt idő előtt a BKK-hoz fordulni, mert azon kezdtünk volna vitatkozni, hogy ki a megmondhatója, milyen időjárás lesz majd 5-10-20....akárhány nap múlva. Az tűnt célszerűnek, ha kivárunk és a határidő leteltével párhuzamosan kérünk méltányos eljárást - vagy legalább félrenézést- az esetleges ellenőrzések során.... Tulajdonképpen korrekt választ kaptunk Komáromi Endrétől, és akinek megvan az a minimális képessége, hogy olvasni tudjon a sorok között az rájöhetett, van egy kis mozgástere. Jogalkalmazóként sok mást nem mondhatott, látványos engedményeket nem tehetett. Íme egy részlet a válaszából: "BKK Zrt. ellenőrzi a Taxi Rendelet betartását, amelynek során végzi a taxik előzetes jármű megfelelőségi vizsgálatát. Október 15-től március 15-ig csak az a taxi gépkocsi kaphat megfelelő minősítést, amely az ellenőrzésen téli gumival jelenik meg. Amikor a hőmérséklet (akár éjszaka is) +7 C alá csökken, a BKK Zrt. közterületen megkezdi ezen rendeleti előírás ellenőrzését." És ami miatt belekezdtem ebbe az egészbe...Mit tesz, mit mond a taxis? Inkább nagy betűvel: a TAXIS A teljesség igénye nélkül sorolom: - de akkor miért kell a minősítésre téli gumival menni - ha nyáron mehetek téli gumival, akkor télen miért nem mehetek nyárival - engem miért érdekeljen, hogy éjjel 7 fok alatt van a hőmérséklet, ha nappal dolgozom - mi van akkor ha Budán hidegebb van 7 foknál, de én Csepelen dolgozok, akkor melyik számít - miért nem bízzák rám, felnőtt vagyok - kapják be a faszom - miért nem november elseje a határidő Tényleg csak szemezgettem azokból, amit telefonon elszenvedtünk ma a Gáborral, vagy az URH-n. Tudjátok mit? Le vagytok szarva. És kizárólag azért fogalmaztam ilyen szerényen, mert kifinomult és művelt vagyok. Néhány üdítő kivételtől eltekintve az égvilágon semmit nem érdemes tenni értetek.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomajer | 2014.10.16. 14:33:53 / # 336352 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eddig csak lékelték, most teljesen szétvernék Tarlós taxirendeletétEgy éve hatályos a budapesti taxirendelet. Két cég már talált kiskapukat, most a kormány gyakorlatilag az egészet lenullázná az Uber beengedésével. Hibrid elitA hatóságilag rögzített tarifákat és a sárga színű autók használatát 2013. szeptemberétől tette kötelezővé a taxisoknak a fővárosi önkormányzat. A 450 forintos alapdíj, a 280 forintos kilométerdíj, a percenkénti 70 forintos várakozási díj már akkor hatályba lépett, az egyéves türelmi idő elteltével, 2014. szeptembertől pedig már csak sárga taxikkal lehet fuvarozni a fővárosban. Mostanra azonban több rést is ütöttek a szereplők a szigorú rendeleten. A szállodai vendégeket fekete és ezüst metál Mercedes-limuzinokkal, a legdrágább viteldíjakért fuvarozó MB Elit Taxi jelentős presztízsveszteségnek érezte a besárgítást, a főpolgármesternél kezdett lobbizni felmentésért. (Az MB Elit Luxury Taxi Szolgáltató Kft. tulajdonosa az Archos Befektető Zrt., amely Mohl László, a Főtaxi igazgatósági tagjának érdekeltsége.) Még az is szóba került, hogy a fix tarifa alól is kibújhassanak, akár 1000 forintos alapdíjat is kérhessenek. A cég vezetője, Kádár László 2013 szeptemberében az Indexnek bizakodva, azt mondta, Tarlós István nagyon empatikus a cégükkel, hiszen számukra a fekete szín elvesztése a fő jellemzőjük, vagyis az elegancia megvonását jelentené. A taxis szakmában viszont ugyancsak ellenszenvvel fogadták a kivételezés lehetőségét. Nem volt kérdés, más taxisok is készen állnak fellépni a besárgítás ellen, ami az éppen hatályba lépett rendelet eljelentéktelenedéséhez vezetett volna. Bár heteken át lebegett a lehetőség, az MB Elit végül nem kapta meg a felmentést a fővárostól. Ez azonban nem tántorította el a társaságot az elegancia megőrzésétől, hiszen – amint azt a cég honlapján közli – 2004 áprilisában azért jelent meg a taxi jellegű személyszállítás piacán, hogy prémium szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára. A fekete Mercedes-limuzinok nem is tűntek el a szállodák elől. Az MB Elit hibrid konstrukcióban folytatja szolgáltatását. Sofőrjeik egyik része besárgította autóit és Elit Taxiként a rendeletnek megfelelő feltételekkel fix tarifával fuvaroz. Másik részük feketén hagyta a Mercedest és személyszállító vállalkozóként fuvarozza a szállodai utasokat – továbbra is megalkudott díj szerint. A személyszállító vállalkozó autójában nincs taxióra, nem történik készpénzmozgás, az utasok a szállodában fizetnek. Mivel nem taxik, rájuk nem vonatkozik a taxis rendelet, így sem a fix tarifa, sem a sárga szín; nem viselhetnek taxi jelzést és taxis drosztra sem állhatnak. Kádár László a VS.hu-t arról tájékoztatta, jelenleg 140 gépjármű taxiként fuvarozik, és a BKK által meghatározott jelzéseket viselik. Ezen túl 40 gépjármű személygépkocsis-személyszállító kategóriába tartozik, akik a Nemzeti Közlekedési Hatóság által kiadott engedély alapján végzik tevékenységüket. A cég honlapján ez utóbbi, nem fix tarifás személyszállítási szolgáltatásról nem közöl információkat, csak a taxistársaság – fővárosi taxirendelet szerinti – tarifáit közli. Kádár László a VS.hu-nak ígéretet tett, a társaságot érintő változásokat hamarosan tartalmazni fogja weboldaluk. A BKK megkeresésünkre arról számolt be, az Elit személyszállító vállalkozóit is ellenőrzik. "Az ilyen autók ugyanis hívásra nem mehetnek ügyfélért, leintésre nem állhatnak meg, valamint taxiállomáson utast nem vehetnek fel."
- 20 százalék diszkontAz összességében 30 százalékkal drágult és egységessé tett tarifák nem feltétlenül jelentették azt, hogy minden taxis cégnél ennyivel többet kellett fizetni a fuvarért. A Budapest Taxi húzta ki elsőként a szőnyeget a rögzített hatósági ár alól, a rendelet hatályba lépésével feltöltő kártyát vezetett be. A négyezer forintos kártyával 5, a nyolcezressel 10, a 11 ezer forintos kártyával 15 ezer forintnyit lehetett leutazni. A Taxigépkocsi-vezetők Független Szakszervezete, az Országos Taxis Szövetség együtt tiltakozott a kedvezményadás miatt Tarlós Istvánnál. Úgy látták, ezzel kiszabadították a palackból a szellemet, ismét vég nélküli árleszorító versenybe hajszolják egymást a társaságok. Ennek ismét a taxisok isszák meg a levét, hiszen elvenni csak tőlük tudnak, kipótolandó a kedvezmény miatt kiesett bevételt. Attól tartottak, a társaságok emelni fogják a belépési kauciót, és a fuvarszervezőknek járó havi leadó díjat. Horváth Csaba, a Budapest Taxi tulajdonosa egy éve úgy nyilatkozott, a kártya nem ütközik egyetlen jogszabályba sem, erre vonatkozó hatósági állásfoglalást, tiltást nem kaptak. A BKK taxis divízió vezetője, Komáromi Endre ugyanakkor a panasz kapcsán megállapította, a kártya ellentétes az ártörvénnyel, mivel rögzített hatósági árról van szó, amelytől semmilyen irányban nem lehet eltérni. A kártya kedvezményt ad, és a főváros taxirendeletével is szembemegy. Ugyanakkor a BKK által indított vizsgálat azt is feltárta, hogy a taxitársasághoz tartozó sofőrök nem szenvedtek emiatt vagyoni hátrányt, ezért a BKK azt vélelmezte, hogy a TGFSZ nem a taxisok érdekében lépett fel. Mindenesetre ma már a Budapest Taxi csak vállalati partnereinek ad kedvezményes utazást a taxikártya használatával. "Megfelelő szabályozás esetén akár 20 százalékos költéscsökkentést" ígérnek – a TGFSZ szerint ez is a fixtarifa kikerülését jelenti – magánutasoknak a kártya nyújtotta előnyként csupán a fizetési könnyebbségre hivatkozik.
- Amit nehéz lehet überelniA fővárosi fixtarifa letöréséért, a nagy nehezen kialakított szabályozás felrúgásáért legtöbbet mégis a kormány készül tenni. Legalábbis a taxisok ezt olvassák ki a "személygépkocsival díj ellenében végzett közúti személyszállításról" szóló kormányrendelet legutóbb frissített tervezetéből. Ebből ugyanis kikerült az "elkülönült diszpécserszolgáltatást" végző vállalkozások működésének engedélyhez való kötése. A kormányrendeletről két éve tartanak az egyeztetések a személyszállítással foglakozó érdekképviseletek és a kormány között. A jogszabály tavaszi verziója még azt tartalmazta, hogy "az elkülönült szervezetben működő diszpécserszolgálat a tevékenységét a közlekedési hatóság által kiadott engedéllyel végezheti." A hatályba lépés előtt álló tervezetben ez már nem olvasható, csupán bejelentési kötelezettséget ír elő a diszpécser szolgáltatást végzőnek. Feltételként elegendő az előírt pénzügyi háttér és az adótartozás-mentesség. A taxisok szerint ez egyet jelent azzal, hogy a kormány zöld utat ad a taxisok kenyerét elvevő webalapú fuvarközvetítő szolgáltatóknak. Ezek között is a legnagyobb potenciálú Ubernek, ami a Google fennhatósága alatt működik. Ahová az Uber belépett, ott hamarosan demonstrációkat szervezetek a taxisok, nyugat-európai fővárosokban például tavasszal tartottak tiltakozó felvonulásokat. Az Uber lényege, hogy a személyszállítást bárki végezheti, akinek van működőképes autója. Belép a rendszerbe - a toborzás Magyarországon hónapok óta tart – a diszpécserszolgálat kiközvetíti a fuvarost az utasnak, aki interneten tudja megrendelni a szolgáltatást. Megadja a pozícióját, úti célját, a rendszer pedig közli a tarifát. Ha rákattint, megérkezik egy fehér rendszámtáblás mezei autó, egy se taxis, se személyszállító engedéllyel nem rendelkező civil sofőr, aki teljesíti a fuvart. Készpénzmozgás nem történik, az utas online átutalással fizet, ebből az Uber 20 százalék fuvarközvetítési díjat levesz, a többit átutalja a fuvarosnak. "Az egész lényegében olyan, mintha egy ismerőnek adnál 5 ezer forintot, hogy kivigyen a reptérre. A pénzáramlás se tiszta és nem feltétlenül adóköteles, hiszen a rendszer utalja a sofőr magánszámlájára. Ki fogja ezeket a jövedelmeket ellenőrizni?" – mondta a VS-nek a budapesti taxis piacot jól ismerő forrás. A taxisok számára ezek a szolgáltatók a megélhetésüket veszélyeztetik, mivel Budapesten nem kötelezi őket a fővárosi taxisokra vonatkozó rendelet, így a fix tarifák használata sem. Az Uber – vagy ha lesz más hasonló szolgáltató, akkor az – megteheti, hogy a jelenleg érvényes 280 forintos kilométerdíj helyett akár 200 forintért vagy ez alatt vállalja el a fuvart. Ebben az árversenyben esélyük sem marad a taxisoknak. Könnyen belátható, miképpen rendezheti át nem csak a fővárosi, de az országos személyszállítási piacot is, ha megjelennek az engedélyhez nem kötött civil autósok, és átveszik a taxisok szerepét. Mint megírtuk, a hazai taxis érdekképviseletek a nyár elején még nem készültek demonstrációra az Uber közelgése miatt. Ígérték, csak akkor tiltakoznak, ha nem azonos feltételekkel lép a magyar piacra a vállalkozás. A rendelet tervezete miatt további kétségük nincs efelől, úgyhogy elkezdték szervezni az országos tüntetést. A rendelet tervezetét egységesen utasítják el az egyeztető tárgyalásokon résztvevő szakmai és érdek-képviseleti szervezetek, amelyek eddig gyakran képviseltek egymással ellentétes véleményeket. A kormánynak viszont sikerült egységbe kovácsolni őket. A rendeletre nemet mond a TGFSZ és az OTSZ mellett a Magyar Kereskedelmi és Ipar Kamara, a Budapesti Kereskedelmi és Ipar Kamara szakágai, a Fuvarozók és Vállalkozók Országos Szövetsége, a Magyar Taxisok és Személy Szállítók Egyesülete. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a nol.hu kérdésére azt mondta: jelenleg a tervezet közigazgatási és szakmai egyeztetése folyik, az előkészítő munka várhatóan november végéig lezárul. Az előterjesztésről, és annak hatályba léptetéséről csak ezután születhet döntés. Az egyértelműnek tűnik, hogy a taxisok szava, érdekérvényesítő képessége nem a legsúlyosabb a jogalkotás munka során. Erre utal a megváltoztatott rendelet illetve az NFM ugyanis tavaly novemberi tájékoztatása. Eszerint bár a taxis személyszállításról szóló kormányrendelet a korábbi tájékoztatásnak megfelelő ütemezésben keresztülment a közigazgatási egyeztetésen és kihirdetés előtt állt, "időközben megkezdődött és jelenleg is zajlik a személyszállítási szolgáltatásokról szóló törvény módosítása. A jogszabályi környezet jelentős újításokat is tartalmazó változásai miatt a korábban kidolgozott előírások ismételt áttekintése vált szükségessé. A kormányrendelet tervezetének jelzett körülményekhez igazodó átalakítása folyamatban van."
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franky | 2014.10.16. 12:22:58 / # 336350 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Régen írtam erre a felületre. Na nem azért, mert nem lett volna téma, inkább időm nem engedte, illetve a szabad véleménynyilvánítás igen széles területet ölelt át, amit néha üdítő olvasni, de nem gondoltam, hogy szerepelnem kéne. Most azonban kikívánkozik. Nem minősíteni kívánok, mert megteszi azt maga a hozzászóló a tartalommal. Sőt, ha valaki ideges, néha akár ez magyarázat is lehet egy-egy túlzó megfogalmazásra. De arra mindenképpen felfigyeltem, hogy egy felkiáltójeles "szolga" szó belekerült a rendszerbe. Szolga. Érdekes meglátás. Mivel egy társadalmi szervezet alapvetően tagokból áll, akik mindenképpen egyenrangúak, ez talán egy kicsit erős szó... Szolga. Kiknek a szolgája? Akik fizetik a tagdíjat? Egy kis félreértés van itt. Ez nem egy szolgáltatás. Ez egy társadalmi csoport, akik egy közös cél érdekében létrehoztak egy szervezetet, ahol mindenki a tagdíjfizetésével jogot szerez arra, hogy tevékenyen részt vegyen a szervezet működésében, szavazzon, a szervezet mindennapi működését irányító személyeket megválassza, leváltsa. Nem jegyet szerzett a rabszolgatartásra, nem szolgákat fizet. Mivel az ilyen hozzászólások a szervezet működését, célját veszélyeztetik, ezért a tag ilyen esetben nem "érdemes" arra, hogy a szervezet tagja legyen. A szakszervezet nem a vezető. A szakszervezet a tagok összessége. Minden fizető tag. A tag természetesen megfogalmazhatja bírálatait. Lehet, hogy ezzel segít, lehet, hogy ezzel előremozdít valamit. De arra semmiképp nem jogosít, hogy bármelyik tagot nyilvánosan "szolgázzon", megalázzon. Az pedig végképp elképesztő, hogy azokat, akik önzetlenül, ingyen végeznek bármilyen tevékenységet a TGFSZ berkein belül, szolgázza valaki. A tagság minden tagja tevékenyen vehet részt a munkában, mint említettem. Ez alapján minden fizetővendég szolga. Te is, kedves dühös hozzászóló. Te is szolga vagy. Hát szolgáld a célt, szolgáld a szakmát. De valahogy ez máshogy hangzik, ugye? Ne valamelyik fizető tagot szolgáld... A szakszervezet céljait, az elérendő eredményeket szolgáld. És némi felvilágosítással azért élnék. Nem azért folyik a munka, mert valaki kiverte a balhét. Azért folyik a munka, mert néhányan többet próbálkoznak tenni, mint mások. Nem csak szabadidejükben, hanem munkaidőben is szakítanak időt, hogy járják a kötelező vagy javasolt helyeket. Ide is megjegyzem, amit már máshol is. Nem panaszkodni kell fórumokon, mert az rohadtul könnyű. Tessék mozdulni, vállalni feladatokat, menni a megbeszélésekre, agyalni, levelezni. Ja, hogy az már nem buli, mert felelősséget jelent? Hát kérem az is, ha másokat nyilvánosan megsértünk, megalázunk. A különbség, hogy míg az első esetben előbb-utóbb akár sikeres felelősség is lehet, az utóbbi esetében csúf eredmények várhatóak. És most lehet engem is gyalázni. Feri
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alelölülő | 2014.10.16. 00:49:48 / # 336346 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyesítsd a két topikot "Valaki ígyis-úgyis megszivat" címmel, és akkor mehet minden nyugodtan. Meg amúgyse számít
Előzmény: #336335 tomajer 2014.10.15. 18:59:29 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amsel | 2014.10.15. 19:29:35 / # 336337 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönöm hogy áthoztad !
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomajer | 2014.10.15. 19:01:27 / # 336336 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az áthozott hozzászólásoknál, ne a "válaszra" kattintsatok, hanem új hozzászólásként, mert meg fogok őrülni azzal, ha mindet nekem kell ide átcibálnom:-)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomajer | 2014.10.15. 18:57:03 / Módosítva / # 336335 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg szívattok??? --------------------------------------
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomajer | 2014.10.15. 17:33:22 / # 336321 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomajer | 2014.10.15. 06:25:11 / # 336292 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
058 | 2014.10.14. 19:47:44 / # 336269 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MOST JÖTTÖK RÁ HOGY SZOPATNAK BENNETEKET?????????TAXI RENDELET,AMIT MEG FŐZTETEK AZT EGYÉTEK IS MEG!!!!!!!!!!!!MOST AKARTOK SZTRÁJKOLNI????????ELŐBB KELET VOLNA,NAGYON GYEREK CIPŐBE VAGYTOK MINDENBE,GYENKUCIK VAGYTOK AZ ÖSSZETARTÁS IS 1 NAGY O BA VAGYTOK!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dog | 2014.10.14. 18:19:58 / # 336266 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-2 nap semmit sem számít. Az a baj,hogy ezek az agyatlan bkk-sok a naptárt nézik és nem a hőmérőt.
Előzmény: #336261 alelölülő 2014.10.14. 16:14:50 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alelölülő | 2014.10.14. 16:14:51 / # 336261 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A dátum nem biztos. Lehet, hogy 1-2 nappal előbb készült.
Előzmény: #336260 hiénakutya 2014.10.14. 14:34:38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hiénakutya | 2014.10.14. 14:34:38 / # 336260 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt meg elloptam, faszbukra teszem fölfele. :-P
Előzmény: #336258 alelölülő 2014.10.14. 14:33:38 |