Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2012.08.23. 12:12:39 / # 93421
Te is tudod, ha egy tömegben várakozik három négyezer taxi... Akkora droszt nincs is:-)))
tomajer 2012.08.23. 12:12:14 / # 93420
Minek? Lesz toi-toi... te intézed:-)
csogu 2012.08.23. 12:11:38 / # 93419
Abban jó pénz van? Mármint a szcientológiában.
tomajer 2012.08.23. 12:11:22 / # 93418
Megint hülye vagy.... de ebben persze semmi újdonság:-) Te is tudod, ha egy tömegben várakozik három négyezer taxi, attól még mindig fél a hatalom. Ráadásul, ha tényleg megcsináljuk, hogy ellehetetlenítjük a címkiadást azon cégeknél akik ezt önként nem teszik meg, tökéletes káoszt tudunk egy fél nap alatt csinálni. A lényeg: Nem két órás autókázásban kell gondolkodni!!!
MrBadGuy 2012.08.23. 12:10:51 / # 93417
avatar
Vitaindítónak akkor viziónálnék is ide valamit amit mondjuk akarhatnánk. Nagyon vadnak fog tűnni, de első körben nem az „ úgyse lehet” meg „nem mennek bele” stb, stb-t kellene reagálni, hanem egyszerűen: akarnánk-e a következőeket (ha mondjuk varázsütésre holnaptól így lehetne): fix tarifa, cirka 1 liter benzin(vagy gázolaj) ára, évenként felülvizsgálva és ~10% eltérés esetén az előző évi benzin átlagárhoz igazítva mindennemű akciózás, bújtatott tarifa-csökkentési lehetőség kizárása magasabb alapdíj min 500 kiállási és (címen)várakozási díj visszaállítása egyetlen, lehetőleg szinte non-profit, cím-szolgáltató, ahova a taxis előfizethet, egy hónapra, egy napra, egy órára vagy akár egyetlen címre is Rendszeres ellenőrzés, egy a fentitől független szervezet által, mely egyúttal a felmerülő etikai ügyeket is kezeli egységes etikai szabályzat Utazási feltételek kidolgozása, közzététele KRESZ módosítás Vannak ötleteim a részletekre és a megvalósításra is, de mindenekelőtt ebben( vagy hasonlóban) kellene megegyeznünk. Persze ha meg már ez is szét lesz cincálva akkor kár erőlködni...

csogu 2012.08.23. 12:09:52 / # 93416
Közben azért néha haza lehet ugrani?:-)))
csogu 2012.08.23. 12:07:19 / # 93415
Amíg együtt vagyunk, "félelmetesek" vagyunk... Főleg, ha közben grimaszokat vágunk, és vezényszóra mindenki vádlira feszít!:-))
tomajer 2012.08.23. 12:06:54 / # 93414
Ezt lehet törvényesen. Úgy jelentjük be a demonstrációt, hogy végének mondjuk 2013 dec. 31.ét jelöljük meg:-)
Bao 2012.08.23. 12:05:09 / # 93412
avatar
Pintér figyel! :)

csogu 2012.08.23. 12:03:03 / # 93402
MI AZ AMIT AKARUNK? Hoppá, már most készülünk karácsonyra?:-))
tomajer 2012.08.23. 11:56:19 / # 93413
Nna ez nem szokott összejönni! Mert mindenki mást. Konkretice, olyan szabályozást, amibe ő belefér, de úgy különben minél többen kiesnek. Ez van. Ilyenek vagyunk. Per pill, asszem mindenki azt szeretné ...... különböző okokból, hogy ebből a rendelettervezetből ne valósuljon meg semmi. Persze akkor maradunk, a langyos lejtmenetben és ugyanúgy végünk. Szóval változás kell, (ene) de nem ilyen, nem ennyi idő alatt, nem ebben a sorrendben. Nna akkor fussunk neki, hogy lehet ezt elérni. Ma már látszik, hogy csak radikális fellépéssel. Nincs miről tárgyalgatni, és akivel tárgyalni kéne, amúgy se akar tárgyalni, legfeljebb tárgyalgatni. Ő megmondja a tutit, és meghallgatja a véleményünket. És itt a pont. Mert figyelembe nem veszi:-( Nna ezért született, a TGFSZ levele, amiből nem értem miért szűrte le bárki is, hogy őket kéne seggberúgni?!? Nem túl gyorsreagálásúak, az igaz, de meg kellett futni azokat a köröket, ahol bebizonyosodott, hogy azoknak van igaza, akik ezt régen hangoztatják. Nna sz'al az én magánvéleményem szerint meg kell szervezni, egy akkora demonstrációt, ami rádöbbenti a döntéshozókat, hogy nem tehetnek meg akármit. Hogy ez mekkora? Háááát.... Kvázi teljes. Forgalmazás megszűnik, minden mozgóképes taxi egy helyen.... A részletek persze ennél igényesebb kidolgozást követelnek. De a lényeg, hogy nem széled szét a tömeg, mint aki jól végezte dolgát. Amíg együtt vagyunk, "félelmetesek" vagyunk, ha elkezdtünk nyomikázni, megint csak terelgethető birkacsorda.
MrBadGuy 2012.08.23. 11:51:35 / # 93401
avatar
Azért ez vicces: azt írod: "Ha azzal foglalkznának amivel kellene akkor nem itt tartanánk." Közben meg megpróbálod azonnal szétbombázni, ha vki azzal akar...
MrBadGuy 2012.08.23. 11:42:19 / # 93400
avatar
Tudja itt valaki mi az amit AKARUNK??? Nem ezt kéne itt először összekalapálni? Aztán kitalálni, hogy lehet megvalósítani... Aztán, hogy lehet elérni, hogy megvalósítsák, hogy lehet pl seggberúgni a triót(ha nem áll mellé) stb.stb. A sorrend nem mindegy, tehát az első kérdés mindenképp végre az lenne: MI AZ AMIT AKARUNK?

MrBadGuy 2012.08.23. 11:33:03 / # 93399
avatar
BIG like!!!
MrBadGuy 2012.08.23. 11:31:27 / # 93398
avatar
Ez most úgy van, hogy vesz 10000,-ért és utazhat ~12-ért. Tehát ha az órában az egyetlen 240-es tarifa lesz, ő akkor is utazhat ~200-ért, így minden marad a régi, mert továbbra is rendelni fog, ahelyett, hogy beülne az előtte állóba. Oláhúr(meg a többiek) meg majd megtalálja a módját, hogy a különbözetet mi fizessük és a zsebünkben csak a 200 maradjon. Kézpénz kímélésre tökéletesen megfelelne a szimpla bankkártya is.
törölt felh. 2012.08.23. 11:18:44 / # 93397
avatar
Ugassad legyélszives a Telegdy, Kovács, Farkas triónak is!!!
törölt felh. 2012.08.23. 11:17:25 / # 93396
avatar
Úgy tünik mintha meg lennél lepödve:) Ha azzal foglalkznának amivel kellene akkor nem itt tartanánk. Csak sajnos a többség nem tudja mi neki a fontos. Ebböl következik, hogy a fontos részek nem a többségnek (TAXIS) kedvez :)
tomajer 2012.08.23. 10:42:44 / # 93395
Hát eszt ugatom.
MCCCXCII 2012.08.23. 10:33:27 / # 93394
Már bocsánat, hogy bátorkodom beleszólni, de ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, szinte mindenkinek az a legnagyobb gondja, hogy festeni, vagy fóliáztatni kell a kocsikat. De, ezen belül a legnagyobb problémát a szín okozza, hogy sárga-fekete, vagy ezüst-bilikék legyen. A tervezett „A” változatban: 12 § 8. és 9. pontja foglalkozik a droszt használati díjával, amelyben a „mindenkori költségeket” figyelembe kel venni, és „évenként kell megállapítani. A 15. § és a 16. § a taxi viteldíjképzésével foglalkozik. Ez megállapít egy hatósági árat, egy maximált tarifát, de egy árva szóval sem említi, hogy a mindenkori költségeket figyelembe kell venni. Úgy látszik, hogy egy taxisnak nincsenek költségei. Pedig ha csak a drosztdíj emelkedését veszem alapul, amit emelni fognak évente, akkor ha mással nem de legalább ezzel az összeggel növekszik a taxis költsége. Arról már nem is beszélek, hogy az „évenkénti ármegállapításról” még gondolatban sincs szó. A „B” változatban ugyan ezek szerepelnek. No, most ezek után nem értem a tisztelt taxis urakat, és hölgyeket. A legfontosabb probléma a szín? Ha tisztességes jövedelmet lehetne realizálni a taxizásból, akkor akár negyedévente átfestetném, vagy fóliáztatnám a kocsit, akár libaürülék zöldre, vagy Túró Rudi pöttyösre, ha ezzel hozzájárulhatok a főváros arculatához. De, amíg a tisztességes megélhetésünk nincs biztosítva, sőt inkább a teljes tönkretételünk felé tendál az ügy minden rendeletalkotással egyetemben, addig szerintem a színeken vitatkozni olyan, mint amikor a vágósertés vitatkozik a böllérrel, hogy a böllérkés nyele milyen színű legyen. :)))

málna 2012.08.23. 09:13:53 / # 93301
avatar
Ááháááá! Szientológia! Szóval igaz, hogy Tom Cruise-al nyaralsz....?:))

Oldalszám: 230