Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
donkihóte 2020.02.22. 08:38:07 / # 350905
avatar
Az egyik tipped lehet, hogy közel jár az igazsághoz. Ha pedig valamelyik "szervezetet" keresnénk mögötte, én ezekre az európai hírű akármire gondolnék, ez ismét kapcsolódik az egyik tippedhez. Ők ellenzik állandóan a fixet a droidjaik érdekében.
focilabda 2020.02.22. 06:26:20 / # 350904
Nem így akartam, de már nem tudom módosítani... A saját oldalát akartam beilleszteni nem a libsioldalt..😬
focilabda 2020.02.22. 06:21:12 / # 350903

Én azt gondoltam, hogy agyon ostromolták már a posztját.....

De nem 🥴Itt kellene...

tesco gazdaságos 2020.02.21. 23:28:57 / # 350902
Ez a hónap kommentje, jót nevettem. Ha mész liberalizálni a svájci taxispiacot ugye szólsz nekem.is? Hordóra ne legyen gondod azt majd intézem én. 🤣🤣🤣
Viccet félre téve, szerintem egy másik taxitársaságot akarnak helyzetbe hozni vagy a veres próbál visszatérni. Ezek a futóbolondok meg csak a tereprendezők. 
Bao 2020.02.21. 22:20:29 / # 350901
avatar
Persze Tomajer... Róla meg még nem is hallottál, nemde?


cheater 2020.02.21. 21:39:23 / Módosítva / # 350900
A fuvaradatok elmentésére? Hát miért akarja ő elmenteni a fuvaradatainkat? Nem, rosszul mondom, nem mindenkiét, csak a mezitlábasok fuvaradatait. Mi ő, valami ellenőrző szerv? Retorziót fog alkalmazni? Mi alapján? És csak a mezitlábasoknak? Minden adat abban a másodpercben fenn van a NAV szerverén, rögzítésre kerül ahogy a taxis el kezd dolgozni, ahogy befejezi a munkát és hogy a két időpont között milyen fuvarokat teljesitett és mennyiért.

Én meg elmegyek Zürichbe és megmondom a svájci taxisoknak, hogy ezentúl ha elkezdik a munkát hozzám be kell jelentkezniük. 

- Miért, ki vagy te? 
- Hát én vagyok a svájci liberális izé.. és feladatomnak érzem, hogy jobbá tegyem a svájci taxizást. 
- Dehát mi már be vagyunk kötve a helyi Finanzhoz.
 - Az nem elég jó, azt én felülbráltam. 


Ez konkrétan ugyanez, ez lenne egy szint ezzel a palival. 


Idejön, hoz magával egy hordót, feláll rá és a képembe hazudik?!? Hogy egyeztetett a taxisokkal, és a taxisok is ezt akarják? Kik? Kikkel egyeztetett? Ki mondta ezeket a badarságokat neki, mondja már meg a nevét, hadd tudjuk meg mi is. Valamelyik érdekképviseleti szervezet? Melyik volt az? 


Ez egy futóbolond.
tesco gazdaságos 2020.02.21. 21:13:16 / # 350899
Szerintem a fuvaradatok elmentésére gondolt, csak hát buta mint a föld. Gondolom még jogosítványa sincs ennek a szerencsétlennek. Patrióta keveri szart de nagyon. Le kellene valahogy állitani Bodnár urat! 
cheater 2020.02.21. 20:46:14 / # 350898
Ez a pali még azt sem tudja mi az az online pénztárgép és ennek milyen szerepei vannak. Azt mondja a nyomi, hogy a mezitlábasokat be kell tömöríteni egy szervezetbe - ami természetesen ingyen lesz - és akkor majd lehet ellenőrizni, hogy adott mezitlábas mikor, mennyit dolgozik.Milyen szervezetbe? A mezitlábasok kapnak egy ingyenes céget?  Ki fogja fizetni, Én? 

És akkor mi van, ha megtudja, hogy a mezitlábas 4 órát dolgozik? Vagy ha 8-at... vagy ha 11-et? Akkor mi lesz? Minden taxis be van kötve a NAV-hoz, Ő a taxis és a NAV közé akar ékelődni? De miért? Felülbírálja a NAV-ot? 

Ez konkrétan egy hülye.
tomajer 2020.02.21. 19:15:14 / Módosítva / # 350897

Amíg ő az ellenség, addig nem kell tartanunk semmitől :-P

Valaki kiképezte különben, mert nagyon óvatos volt. 

Maradjunk annyiban, hogy az árkérdésről majd beszélünk, ha sikerült rendetrakni a városban :-)

Bao 2020.02.21. 18:20:37 / Módosítva / # 350896
avatar


A "felszabadult Budapesten", "Szabad a taxi" "remek" cikkében említett "stoplis gumicsizma" zaját felváltotta a "zoknis szandál" ámokfutó csattogása...

Köszönjük Szvobodának, Tomajernek, stb....

https://www.facebook.com/magyarliberalisok/videos/144437270017296/UzpfSTEwMDQ4MzcxMzY6Vks6Mjk3MzY0ODkxOTM2MTcxNw/

donkihóte 2020.02.19. 12:26:05 / # 350887
avatar

Valaki mondja meg ennek a szarházinak, hogy rendben, legyen alacsonyabb a kilométer-díj, de akkor az alapdíj tartalmazzon 1.5-2km utazást és telefonos rendelésnél a címfelvétel pillanatában indul az óra. És a többi,  jelenleg ingyen nyújtott, a BKK járművein viszont pénzbe kerülő szolgáltatás is legyen fizetős. Aztán mongyonle.

focilabda 2020.02.19. 10:21:25 / # 350886

Keresgéltem a dávid facebúkján, de nem találtam, hogy ott is nyomta volna a taxis témát.

Pedig szívesen válaszolgattunk volna neki 🙂

cheater 2020.02.18. 22:11:24 / # 350884

Én azt javaslom Dorosz Dávidnak, hogy fusson neki a matematikai érettségi vizsgájának újra. Szívem szerint beültetném egyszál magában egy osztályterembe, kapna egy kockás papírt, egy ceruzát és egy matektanárt - remélhetőleg épp azt aki valaha vizsgáztatta - és kezdje el kiszámolni egy budapesti taxis költségeit. Az lenne a feladat, hogy jöjjön ki neki a minimálbér és ehhez igazítsa a tarifát. Aztán pislogjon. 


Ehhez tőlem minden segitséget megkapna, tételesen mellékekelem a taxizással kapcsolatos költségeket - mert jól kivehető, hogy ezekkel nincs tisztában. Tőlem még annyi előnyt is kap, hogy nem veszem elő a rejtett költségeket, pedig nem tudok olyat szakmát ahol ezt ne vennék figyelembe. 


Amihez viszont ragaszkodom, hogy tegye ki maga mellé a Munka Törvénykönyvét és ne felejtsen el időnként belenézni, különös tekintettel a bérpótlékokkal kapcsolatos rendelkezésekre. 


A taxirendelet (már nem is tudom, 2012?)  hatósági árat is hozott magával - nagyon helyesen. A hatósági árat évente illik felülvizsgálni, ez megtörtént az évek alatt, egyszer. Erre írja Dorosz Dávid, hogy folyamatos emelés és drágulás. 

Ezzel a hihetetlen mértékű egyszeri emeléssel sem értük el a kilométerenkénti 1 eurot. Azt kell mondjam, Dorosz Dávid nem egy matekzseni.


Ha Dorosz Dávid a végtelenül bugyuta és ezer oldalról támadható látványintézkedése helyett érdemben tenni akarna, akkor azt is javaslom neki, hogy első körben nézzen körül a budapesti taxis piacon a fuvarszervezők feltételei között. Ha a hatósági árat szeretné csökkenteni, ahhoz a költségeinket kellene első lépcsőben csökkenteni. Költségcsökkentésre rögtön van is javaslatom: gondolkozzon el azon, hogy jelen pillanatban Európa közepén, hogy a fenébe kérhet valaki 25%-ot fuvarszervezési díj gyanánt.  

Extra felhívnám a figyelmet, hogy nem a haszonból kéri, hanem a teljes egészből. Mindezt úgy, hogy költsége semmi, még az áramot a te telefonodról fogyasztja, minden kötelezettsége annyi amennyit a Magyar Állam feltételül szabott neki, más országban még ennyi sem. 

A taxist hatósági ár szabályozza, a rajta uralkodó és gazdasági erőfölényét kihasználó fuvarszervező pedig annyit kér amennyit akar. Dorosz Dávid - erre választ várok - ez igy helyes? A költségcsökkentést nem a nagyoknál kellene kezdeni? Ott a leghatékonyabb. 

Zárójelben jegyzem meg, hogy annak sem ártana utánaolvasni mi az eltérés fuvarszervező és taxivállalat között, mert ahogy a számokkal az indoklásában dobálozott elég egyértelmű hogy sejtelme sincs. 



A taxispiacon tevékenykedő minden kollegámnak pedig azt javaslom: kapaszkodjon mindenki, visszajöttek a futóbolondok.

hiénakutya 2020.02.17. 23:09:13 / # 350883
Az Ubert nem kell visszaengedni, mert nem lett elküldve. Esetleges működésükhöz egyébként nem csak a fővárosi rendelet nem biztosít számukra megfelelő környezetet, hanem az országos sem. Szerintem ők nem térnek vissza.
szálka 2020.02.17. 20:19:45 / # 350882
avatar

Pont azt kapjátok, amit megérdemeltek. Semmiféle összetartásra nem képes hőbörgő társaság, akik csak köpködni tudnak. Legfeljebb a céltábla változott. 

tesco gazdaságos 2020.02.17. 19:56:30 / # 350881
Egyértelmű volt, hogy ha Tarlósék buknak veszélybe kerül a fix. Kb 2 millió budapesti lakos van és 6 ezer sofőr. Nagyon jó kampányfogás lesz majd: vissza engedtük az ubert. Eltöröltük a fixált tarifát! Amúgy meg teljesen mindegy mennyi lesz a tarifa, aki most se ül taxiba az majd akkor se fog ha olcsóbb. Inkább arról szól a dolog, hogy újra fel akarják osztani a piacot. Vajon melyik cégnek fog kedvezni az új rendelet? És mennyire fog ez ártani nekünk sofőröknek? 
donkihóte 2020.02.17. 18:40:17 / # 350880
avatar
Rohadjon meg az összes, önállóan gondolkodni képtelen, irigység és gyűlölet vezérelte szar taxis. Ez a gonosz, bosszúálló moslékbanda pedig gyorsan elfelejtette, hogy a sok fasz nagyban hozzájárult a győzelmükhöz. 
tesco gazdaságos 2020.02.17. 16:40:59 / # 350879
Sok kolléga szavazott a Tarlósék ellen, nem gondolták, hogy az új város vezetés megváltoztatja a taxirendeletet. Sajnos csak a mainstream médiát fogyasztják és nem néznek jobban utánna, hogy ki mit nyilatkozott taxi ügyben az akkori ellenzék részéről. Persze, most már ők is be vannak rezelve, hogy mi lesz ha törlik a fixet. Tipikus az élelmet adó kézbe való beleszarás történt....
karika 2020.02.17. 16:16:25 / # 350878
avatar
Aki hülye haljon meg...ledegradálódik közénk aztán arra szavaz akiről tudja,h kinyírja a szakmáját. Én sem szeretnék a szerző szintjére degradálódni,de hova tűnt a józan paraszti ész?
Bao 2020.02.17. 06:51:43 / Módosítva / # 350876
avatar
Ja, el sem kellett volna kezdenie, elég fertelmes cikk!

"budapesti szinten enyhült valamelyest a stoplis gumicsizma taposó nyomása október 13-án, nem titkoltan az én voksommal is"


"a taxisok ma még agyi reflexekre képes kisebbsége, azaz krémje a Bede-féle vadhajtásos barnablogon próbál meg kiállni az igazáért, akkor meg is érdemli, hogy azokkal azonosítsák, akikkel egyébként nagy százalékuk sajnos tényleg azonos is."


"Nem velem történt, de a kevés megbízható taxisforrás egyikéből tudom, hogy igaz. A tavalyi önkormányzati választások éjszakáján helyben győztes, és már ehhez illő hangulatba hergelt momentumosok taxit hívtak Újpestre, hogy a központi ünnepség helyszínére hajtassanak. A bőven a vállalt időn belül ki- és rendelkezésükre álló taxisofőrnek köszönés helyett az arcába fröcsögték: “–Végetek lesz nektek is, most végre elbánunk veletek, mocskos hiénák.” A kolléga mindezek után zokszó nélkül teljesítette a fuvarfeladatot, ahogy azt az alvállalkozói szerződése megkívánja, (ahelyett, hogy jól pofán veregeti a nagyratörő társaságot, miután lefújja, ahogy én tettem volna.) - áthúzva  a cikkben.
Én, némi gellerrel, tulajdonképpen ezekre a kipirult arcú ifjúmámorosokra adtam le a voksom. És ma, fentiek ismeretében, ha újra lehetne szavazni, újra ugyanabba a karikába rajzolnám a két, egymást keresztező vonalat. "


Hmm...


Oldalszám: 230