Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2014.01.10. 17:08:43 / # 88457 |
Kezdjük elölről:-)
1; A számítástechnika tényleg szinte bármire képes. csakhogy ahhoz meg kell írni a szoftvert.
2; Ez a szoftver meg még nem tart ott.
Konkretice sehol nem tart. Örülnek, hogy ebben az alfa verzióban stabil.
Az újraiosztással én is találkoztam De leginkább akkor, amikor megszakadt közben a kapcsolat. Sőt. amikor vissza akartam utasítani, vagy egyáltalán nem reagáltam rá.
Ha normálisan felvettem, akkor nem.
De gyűjtsetek. Legalább van a fejlesztőknek és a vezetésnek min rágódni.
Én nagyon szeretném, ha ez a szoftver jó lenne.
Előzmény: #88455 dr.Kotász 2014.01.10. 16:08:00 |
|
dr.Kotász | 2014.01.10. 16:16:07 / # 88456 |
Kifelejtettem még a legérdekesebbet.
Soha semmilyen formában nem hallok cégen belül bérelt autóval dolgozó taxist morgolódni.Sőt újabban teljesen elcsendesedtek,mintha nem is lennének.
Még azok a kollégák is csendben vannak éjszaka,akik azért szerették a hangjukat hallatni.
Tolják a napi tizest,tankolnak és még a családnak is jut.
Nekem ez 1-2 címből ami rámesik nem igazán megy.
Előzmény: #88455 dr.Kotász 2014.01.10. 16:08:00 |
|
dr.Kotász | 2014.01.10. 16:08:00 / # 88455 |
Néhány apróság a befolyásolással kapcsolatban.
Kézivez mellett szól az,hogy pld. valaki próbacímmel próbálja a tabot.
Seperc alatt kapott próbacímet.
Droid hangosan beköszön,hogy megindulunk dolgozni.
1 perc múlva mondja,hogy elfogadtam,megyek a címre.Persze,mert a napi tíz rugót be kell fizetni.Felvillan a cím,majd eltűnik és jön az üzenet,hogy újrakiosztásra kerűlt.Címet megjegyezve odamész kiváncsian,majd látod,hogy jön a droidtaxi és viszi a fuvart.
30 méterre a címtől dobta rám a fuvart.Utas már nálam bent űlt,amikor a tabon megjelent az üzenet az újrakiosztásról.Mögém állt a celebtaxis és a diszp utasítására át kellett az utasnak szálnia hozzá.Nálam ekkor is végig a tabon előttem volt a cím és a név.
Kell még bizonyíték,vagy azért már érezni,hogy valami nem gömbölyű?
Gyűjtünk még,ha kell.
Tomajer te tudod a legjobban,hogy a számítástechnika ennél milliószor is többre képes.
Előzmény: #88435 tomajer 2014.01.10. 14:49:14 |
|
tomajer | 2014.01.10. 15:54:51 / # 88452 |
Nagyon értenek hozzá....
Jé... egyetértünk... pedig nem nagyon szoktunk:-)))
Előzmény: #88450 donkihóte 2014.01.10. 15:53:13 |
|
tomajer | 2014.01.10. 15:53:49 / # 88451 |
Ez sokkal egyszerűbben ellenőrizhető.
Másik készülékkel sokra nem mész, ha a kártyát amin kommunikál csak egy eszközhöz rendelik.
A "szakmai" kérdésekbe nem mennék bele, mert mindre tudok ugyanilyen példát az urh-val. Tök fölösleges.
De jut eszembe: megnézted az általam (2014.01.10. 15:20:57 (1273) betett képet a TGFSZ kérdőívének fő kérdéséről?
Mit szólsz hozzá?
És még a tesztnél vagyunk. Szerinted, amikor mindenhol kielégítő színvonalon működik, hányan fogják visszasírni a zuerhás háromperces rohangálást???
... persze a batyusokon kívül?!? :-)
Előzmény: #88448 no name 2014.01.10. 15:36:47 |
|
donkihóte | 2014.01.10. 15:53:13 / # 88450 |
|
Korlátozhatják a készülékben a hozzáférést, de ez egyrészt jogi aggályokat vet fel...
A legtöbb cégnél a cég nevén vannak a készülékek, x idejű bérleti szerződésed van rá. Ha jól tudom. Ezért nincs jogi aggály.
"...senki nem gátolhat meg abban, hogy vegyek egy másik készüléket, akár egy mobilt, és feltelepítsem rá a programot."
Dehogynem. Pl. a program tulajdonosa. Egyszerűen úgy írja, íratja meg, hogy csak bizonyos készülékeken futhat, vagy valahogy regisztrálni kell, esetleg kell a telepítéshez egy kód. Rengeteg eszköz van a kezében.
És hát meg is kell szerezni az alkalmazást. Ha nem adja?
Előzmény: #88448 no name 2014.01.10. 15:36:47 |
no name | 2014.01.10. 15:44:12 / # 88449 |
|
Minden fuvarszervező irodába eljuttatni egy példányt,(mondjuk kiakasztani a bejáratnál) és tagdíj fizetéskor mindenki alá tudná írni. Ez elég reprezentatív lenne, csak ügyesen leegyszerűsítve kellene feltenni a kérdéseket, hogy könnyű legyen válaszolni.
-Ne engedjünk már ennyi szart lenyomni a torkunkon.
-Nem is értem hogy juthattunk ideáig, van e még egy szakma (vállalkozás), amit kívülről próbálnak ennyire megnyomorítani.
Előzmény: #88444 nazoli 2014.01.10. 15:23:02 |
no name | 2014.01.10. 15:36:47 / # 88448 |
|
Azt hiszem hogy ez a rendszer közel sem ellenőrizhető olyan egyszerűen, mint az urh. Korlátozhatják a készülékben a hozzáférést, de ez egyrészt jogi aggályokat vet fel (bár ezt a kufárok nagy ívben leszarják, lásd kirúgott kollégák),másrészt senki nem gátolhat meg abban, hogy vegyek egy másik készüléket, akár egy mobilt, és feltelepítsem rá a programot.
-Az igazságosságról meg csak annyit(figyelj tomajer): Egy egyszerű példát mondok. Olyan szerencsém van, hogy kifogok egy ketyegős fuvart. Ha szarul megy a bolt, megtehetem (megtehettem)hogy ráguruljak egy távolabbi címre. Most esélyem sincs rá, mert nem is hallom. Más: Éjjel kivisznek a perifériára, de nem is kell olyan messzire, elég zuglóig. Elég nagy kerület, viszonylag kevés rendelés. Mit csinál a taxis? Megáll valahol, és eltölt 2-3 órát várakozással, vagy mivel teljesítmény kényszer van, fogja magát és bemegy a belbe, ahol meg annyian vannak mint a nyúlszar.
Vicc az egész.:(
Előzmény: #88441 no name 2014.01.10. 15:12:44 |
nazoli | 2014.01.10. 15:27:43 / # 88447 |
|
Nehogy a végén oda jussunk, hogy körzetbe bejelentkezés kézzel. Ami most Dr K:E: szerint tilos.
Előzmény: #88446 tomajer 2014.01.10. 15:23:13 |
tomajer | 2014.01.10. 15:23:45 / # 88445 |
Hááát oda kell dugni az orra alá:-)
Előzmény: #88444 nazoli 2014.01.10. 15:23:02 |
|
tomajer | 2014.01.10. 15:23:13 / # 88446 |
Igen.
Létezik egy aprócska program, amit fiatalok játéknak írtak, hogy megviccelhessék a barátaikat.
Kikapcsolja a gép saját Gps-ét, és olyan kordinátát küld el a rendszernek, amilyet akarsz. Kvázi oda teszed magad a térképen, ahova akarod.
És ehhez nem kell a gps vétel, hiszen kikapcsoltad.....
Előzmény: #88442 nazoli 2014.01.10. 15:19:11 |
|
nazoli | 2014.01.10. 15:23:02 / # 88444 |
|
Igen. Ha van valami használható javaslatod arra vonatkozóan, hogy miképpen lehetne eljutni minden taxishoz ezekkel a dolgokkal, azt nagyon szívesen venném.
Előzmény: #88441 no name 2014.01.10. 15:12:44 |
tomajer | 2014.01.10. 15:20:57 / # 88443 |
Erre gondolsz?
Előzmény: #88441 no name 2014.01.10. 15:12:44 |
|
nazoli | 2014.01.10. 15:19:11 / # 88442 |
|
Jut eszembe. Mi az, hogy kirakta magát? Ez valami segédeszközzel elkövetett trükk?
Előzmény: #88426 Bao 2014.01.10. 12:34:51 |
no name | 2014.01.10. 15:12:44 / # 88441 |
|
Csak oda kéne dugni minden taxis orra alá.
Előzmény: #88417 nazoli 2014.01.10. 11:53:34 |
tomajer | 2014.01.10. 15:12:01 / # 88440 |
Óriási veszélyforrás a GPS zavaró / átverő készülék?
Ugyan egyre terjed a GPS (és sokszor kombináltan mobil) zavaróegységek használata, sajnos sokan bele sem gondolnak, miféle következményekkel jár ezek használata. Pl. halállal.
Előzmény: #88439 tomajer 2014.01.10. 15:06:44 |
|
nazoli | 2014.01.10. 15:07:00 / # 88438 |
|
Nem tudok semmiről.
Előzmény: #88426 Bao 2014.01.10. 12:34:51 |
tomajer | 2014.01.10. 15:06:44 / # 88439 |
Ricsi tud ilyenről:-)
De ez technikailag megoldható....
GPS vételt szándékosan zavaró készülékek
Super Mini szivargyújtó GPS blokkoló
És ezeket egy perc alatt találtam a gugliban.
Előzmény: #88436 2014.01.10. 14:59:11 |
|
törölt felh. | 2014.01.10. 14:59:11 / # 88436 |
|
Szóval azt hallotátok, hogy valamilyen eszközzel ezt valaki megcsinálta?
Majd azt is írjátok meg, hogy hogyan!
Előzmény: #88434 tomajer 2014.01.10. 14:39:40 |
tomajer | 2014.01.10. 14:49:14 / # 88435 |
Én azt mondtam, hogy a plusz mai rendszere alkalmatlan rá és nem azt, hogy lehetetlen.
Fel se merült bennem, hogy védjem a pluszt, vagy bármely fuvarkufárt ebből a szempontból.
Ahogy a Marci mondja: A címelosztást, a legkönnyebben a központi géppel lehet befolyásolni. (de annak is nyoma lesz és bizonyítható lesz) És fogják is, (sajnos) de ma a plusz rendszere erre technikailag képtelen.
"És harcolni, meg embereket győzködni meg inkább azért kellene, hogy ne napi 3 fuvar jusson átlagosan fejenként, hanem annyi, amennyiből fenn is lehet tartani egy vállalkozást."
Ez meg egyszerű matek. Mennyi cím van összesen a cégnél x taxisra?
Ha napi három jut fejenként, és havi átlagban napi hármat is kap minden ügyfél, akkor rendben. Ha nem, akkor nincs rendben.
És akkor még tudjuk, hogy fuvar és fuvar között is van különbség.... azzal meg sose fogunk tudni mit kezdeni, hogy aki a fuvar fölött diszponál, az ne mazsolázhassa ki. Bárhol, bármilyen rendszerben.
Itt meg a kutyának van igaza. Az igazi megoldást csak az jelentheti, ha normálisan meg lehet élni, és nem szorul senki trükkökre. Nna ettől messze vagyunk, amíg túlkínálat van a piacon.
Talán a City állhat a legközelebb a megoldáshoz, mert ott legalább a belső kínálatot szabályozzák.
Előzmény: #88424 nazoli 2014.01.10. 12:11:40 |