Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2014.01.12. 09:22:56 / # 88423
"A fuvarközvetítőknél a címarány átlagosan kb. 150 fuvar/fő." És eddig több volt? hetvenöt

nazoli 2014.01.12. 09:09:15 / # 88512
avatar
És hol van a szavazás állása?

tomajer 2014.01.12. 08:42:54 / # 88497
Igen igen:-) Technikai hozzászólások lettek törölve. Lehet szavazni az a lényeg. Ez a szavazógép elég tuti ahhoz, hogy tömeges csalás ne fordulhasson elő. Amit kiszedtem, az egy csalási lehetőség volt. Gondoltam ne kössük senkinek az orrára:-)

donkihóte 2014.01.12. 06:12:44 / # 88511
avatar
tomajer ilyen. Biztos a 168óránál tanulta a cenzúrát.
alelölülő 2014.01.12. 05:54:29 / # 88510
Radír. Tomajer kérte, hogy teszteljük a szavazógépet, manipuláljuk, ha tudjuk. Utána meg kitörölte a hozzászólásokat. :-)
nazoli 2014.01.12. 00:16:14 / # 88509
avatar
Ebben van valami.
nazoli 2014.01.12. 00:12:51 / # 88508
avatar
Most mi van itt? Összevissza van a hozzászólások számozása.

telepes 2014.01.11. 23:31:16 / # 88507
avatar
Három perccel a tábla..., a GPS jel ott is van a határhoz közel de taxisunk valahol a közelben tutizik, vagy esetleg egy közeli droszton beülösre vàr. Vagy. A léparton urh-zik, de a jele a frekventàlt Roosevelten van. Vagy felelvesz egy cimet, vagy ráközvetít a tab egyet. Más... A GPS jeledet ott felejtheted a blahán, kikapcsolva a helyhozzáférésben, ehhez még segédprogi sem kell' mert a rendszer az uccsó látható pontot konzerválja te meg elmész a közeli tutiba nyomkorászni. Esetleg diszpécseri kérdés - miért nem haladsz a címre? -én már ott is vagyok! - de nem ott mutat a térkép? - akkor biztos leszakadtam a rendszerről, nálam min98den jól működik! Bizonyíts be hogy nem mond igazat, hiszen időmèrő nincs, etikàstérkép nincs!
nazoli 2014.01.11. 23:01:34 / # 88506
avatar
Nem tudja visszavonni a fuvarközvetítő engedélyét, mert egyrészt nincs a fuvarközvetítőnek engedélye, másrészt ha lesz is valamikor, azt a dolgok jelen állása szerint nem Komáromi úr fogja kiadni. Ő legfeljebb a fuvarközvetítő minősítését tudja visszavonni. De ahogy ismerem a fuvarközvetítők kreativitását, végszükség esetén át fogják hidalni ezt a problémát. Nem kerül veszélybe a taxis engedélye. Le kell szedni a fuvarközvetítőre utaló jelzéseket, és föltenni a mezítlábas jelzéseket. Vagy át kell matricázni egy másik, minősítéssel rendelkező fuvarközvetítőhöz.
nazoli 2014.01.11. 22:52:02 / # 88505
avatar
Nem tudom, hogy fele létszám lesz-e, de erősen közelíteni fog a dolog a feléhez. A fuvarközvetítőknél a címarány átlagosan kb. 150 fuvar/fő. A beülős felejthető. Az átlagos fuvar 2500 Ft körül van. Ebből ha megfeszülsz sem tudsz üzemeltetni egy taxit. Sokan emiatt fognak kihullani. Ha a fuvarközvetítő taxikat kezd üzemeltetni, akkor az lesz az érdeke, hogy minél kevesebb taxi és sofőr vigye el a fuvarjait. Nekem ne mondja senki, hogy egy taxis nem tud havi 300 fuvart megcsinálni. Ott van az a fele körüli létszám. Most arról nem beszélek, hogy van-e esélye egy taxis vállalkozónak ebben az esetben talpon maradni.
Tb 2014.01.11. 22:03:20 / # 88504
avatar
detto! kapok egy cimet, (minden azt mutatja, hogy oké) odagurulok, állok màr vagy 5-6 perce a cimen amikor megjön egy droid, hogy ò kapta a. cimet! Megkérdeztem és tényleg!!! Amúgy Tomimajer a pólya barátja! ezzel a pólya dicsekedett el, csak meghallottam véletlenül...
hiénakutya 2014.01.11. 21:39:07 / # 88503
Nem ismerős, de nagy koponya volt, bárki is írta. :-D hetvenhárom
törölt felh. 2014.01.11. 21:13:31 / # 88502
avatar
Én ezt megtanultam. Kivülről fújom. Ismerős? :-) "A gépkocsikkal kapcsolatos szigorítások teljesítése csupán anyagi kérdés, tehát ezek a létszámot nem korlátozzák, viszont korlátozzák azoknak a körét, akik képesek taxi-gépkocsit üzembe helyezni és üzemben tartani. A budapesti taxi piachoz jelenleg két olyan befektető is köthető, akik külön- külön is százmilliós-milliárdos nagyságrendű pénzek fölött diszponálnak. Ezeknek a befektetőknek, - vagy bármely megfelelő nagyságú tőkével rendelkező másiknak – semmilyen gondot nem fog okozni az alapvetően pénzügyi nehezítések teljesítése. "
hiénakutya 2014.01.11. 20:55:13 / # 88501
"A fuvarszervező, hogy megtartsa a már megszokott bevételét, kénytelen lesz brutálisan megemelni a tagdíjat." Vagy: nem emel tagdíjat, hanem taxikat üzemeltet és taxisokat foglalkoztat inkább. Nem lesz fele létszám, ne reménykedj. hatvannégy
sóher 2014.01.11. 20:07:47 / # 88500
avatar
Gondolkodom, hogy mi lenne a megoldás..... Felvetődött, hogy egyszerre egy adott időpontban mindenki kikapcsolja a készülékét. Ebben az esetben van olyan verzió, hogy a diszpécser kénytelen kiadni urh-n a címet. A másik verzió, nem hiteles információ. A fuvarszervező ha nem a rendeletnek megfelelően működik vagyis nem tudja üzemeltetni a csendes címkiadást Komáromi Úr szépen visszavonja a fuvarszervező engedélyét. És ezzel együtt veszélybe kerül a fuvarszervezővel szerződésben lévő vállalkozók taxiengedélye is. Van egy megoldás persze, ami, mint tudjuk a büdös életbe nem lesz kivitelezhető még akkor sem ha 3-4 hónap alatt 1000-1500 ember kerül az utcára. Ez pedig az lenne, hogy lematricázunk. Ez ugyan drasztikusnak tűnik, de a végeredmény így is úgy az lesz. A taxisok száma szerintem közel megfeleződik. A fuvarszervező, hogy megtartsa a már megszokott bevételét, kénytelen lesz brutálisan megemelni a tagdíjat. Vagy kiírja magát a budapesti taxi történelméből. A taxis vagy fizet nem keveset vagy lematricáz és szabadúszóként folytatja a szakmát. Őszintén mondjuk meg, hogy az utcáról szinte ugyan ezt a bevételt meg lehet most csinálni, mint a fuvarszervező által "kiközvetített" megrendelésekkel havi cirka 80000 forintért.

nazoli 2014.01.11. 18:34:33 / # 88496
avatar
Megkérdeztem a kérdéseddel kapcsolatos dolgot. Arról tudnak, hogy valaki mutatott az egyik etikásnak egy ilyen programot, de arról nem, hogy ezt valaki használta volna és megdőlt vele, nem. Azért mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy milyen előnye származik ebből. Magamtól nem tudok rájönni. Ráadásul a 6x6-nál, ahol nem látsz semmit a körülötted történő dolgokról.
tomajer 2014.01.11. 18:13:16 / # 88494
Nincs. Nem akarom megosztani a válaszokat. Meg ez egy teszt.... egyáltalán mit tud?!? Aztán akár közösen is összeállíthatunk egy kérdéssort.
alelölülő 2014.01.11. 18:06:41 / # 88493
Olyan válasz nincs, hogy igen, de nem ezt, hanem egy működőt.
tomajer 2014.01.11. 18:05:29 / # 88492
Nno. Háát küldtek nekem egy "bombabiztos" szavazógépet.... Gondolom mindenki látja. Kipróbáljuk mit tud. Mindenki lelkesen megpróbálhatja befolyásolni! Én meg a háttérből figyelem :-) Ha beválik, akkor lehet hogy használjuk majd.

Vin 2014.01.11. 14:43:46 / # 88491
avatar
Ez most annyi hogy kihullott 1-2 aki pl. a Wesselényiből megnyomta hárommal a Hotel Mátyást,és a sárgaság okozta nehezen azonosíthatóság leple alatt teleportált. Ettől ugyanúgy megmarad a probléma,ami miatt itt többen sírnak. Elég szar az hogy pont akkor szakadsz le a rendszerről,amikor eléd érkezik 1 cím,5 sec és a macisajt megállítja melletted az addig mögötted álló kollégád,akinek a tabján látod hogy címre tart,téged meg az agyvérzés kerülget és lezongorázod az üres kottát,mert nincs mit levenni..
Oldalszám: 89