Témakörök > Hírek fórumai > Az aktuális helyzetről úgy általában A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
csogu | 2014.02.03. 10:09:22 / # 85954 |
Nem.
Előzmény: #85953 Bao 2014.02.03. 07:30:00 |
|
Bao | 2014.02.03. 07:30:00 / # 85953 |
|
Nem tűnt fel!
Sőt láttam fehér rendszámos armadát az astorián is.
Egyébként főnökként mit gondolsz, vagy olyan pozicióban, hogy meghozd, mi a helyes megállás az úgynevezett helyeitek közelében?
Például az egész nagymező a tiétek???
stb...
Előzmény: #85952 csogu 2014.02.03. 06:58:09 |
csogu | 2014.02.03. 06:58:09 / # 85952 |
Ez is aktuális helyzet...
Sajnos azt kell mondanom, hogy még ez is sok...
|
|
donkihóte | 2014.01.30. 06:17:35 / # 85951 |
|
Vajon a nyuggert és a rendelet alkotóit miért érdekli annyira, hogy a megrendelő minél hamarabb kapjon kocsit?
A reptéren is 2006 óta ezzel a dumával növelték mindig a létszámot, hogy nem lehet lefogyás.
Miért?
Ny. EU-ban várhat 20 perceket aki taxizni akar, nálunk rögtön kell? Miért?
|
indi50 | 2014.01.30. 00:35:40 / # 85950 |
Én csak megjegyezném, hogy utána a másik cégtől is elpártol a jelzett ok miatt és szép lassan a kör bezárul és megtanulja, hogy ha taxit hívott, akkor menni kell.
Előzmény: #85894 csogu 2014.01.29. 07:43:41 |
|
tomajer | 2014.01.29. 21:51:25 / # 85949 |
Háámég te is itt beszélhecc szabadon:-)
Előzmény: #85948 Bao 2014.01.29. 21:47:40 |
|
Bao | 2014.01.29. 21:47:40 / # 85948 |
|
Még szerencse, hogy tomajer hithű liberális, így beéri a tökéletes Orwelli kontrollal (terrorral).
Mi lenne ha a kommunista énje dominálna benne?
Lehet kiirtatná a tab ellenzőit.
:)
Előzmény: #85939 szálka 2014.01.29. 14:46:20 |
Bao | 2014.01.29. 21:29:10 / # 85947 |
|
Ki kéne találni egy úgynevezett tab szabadság ellenőrző munkakört a bkk-nál, mondjuk 50% éves emelés fedezné.
Előzmény: #85946 telepes 2014.01.29. 21:00:58 |
telepes | 2014.01.29. 21:00:58 / # 85946 |
|
Ne!!!!
Nem milyen régen kapott fuvart, hanem Ki mikor tette legrégebben szabad állásba a tabot. Hiszen kaphat címet URH-n, lehet beülöse, órák óta lehet a állandójával, stb ilyenkor szünet, pihen, cége válogatja. Az etikásnak, időmérőnek az utcán és a diszpinek bent látnia, szankcionálnia kell ha nem így tesz.
Előzmény: #85942 tomajer 2014.01.29. 18:19:27 |
telepes | 2014.01.29. 20:37:39 / # 85945 |
|
...már régóta SZÁLKA VAGY A SZEMEMBEN:-) Ketyegő?
Már láttam ilyet, két szín utasútvonal, szabadon megtett útvonal, még a km/h adatot is tudta adott kijelölt szakaszra.
Ledöbbentem, aztán megijedtem.
Előzmény: #85939 szálka 2014.01.29. 14:46:20 |
tomajer | 2014.01.29. 18:47:59 / # 85944 |
Hááát ugye a téma az időfaktor és nem más:-)
Arról volt itten nagyban szó, hogy taxis szakmai szempontok alapján jó lenne figyelembe venni az időt mint tényezőt a távolság mellett... helyett.
Már csak azt kéne eldöntenünk, minek az idejét vegye figyelembe a rendszer.
Jelzem remélhetőleg, ha sikerül a BKK-nál erre vonatkozóan valamilyen használható szabályértelmezést kapni, akkor nem fog akarni a BKK ebbe beleszólni, tehát ez kvázi cégszintű feladat. Minden cégnek van lehetősége (vagyis jó lenne ha lenne) olyan rendszert kialakítani ami szerinte célravezető, és a rendszer is stabilan és lehetőleg visszaélésmentesen tudja kezelni.
Tehát az ezirányú ötletelés... ötletelés.
A cél: Használható rendszer kialakítása.
Előzmény: #85943 csogu 2014.01.29. 18:25:01 |
|
csogu | 2014.01.29. 18:25:01 / # 85943 |
Vagy hogy kinek mekkora hitele van, vagy hány gyereke van, vagy mekkora a f...a:-))
Előzmény: #85942 tomajer 2014.01.29. 18:19:27 |
|
tomajer | 2014.01.29. 18:19:27 / # 85942 |
Hááát van benne valami...
Velem lehet beszélni:-)
Habár szerintem minden cégnél büntetendő kihágás, fuvarban szabaddá tenni magad.
De tudok ennél még egyszerűbb ötlettel is előállni... csak elgondolkozás szintjén.....
Mi van, ha a rendszer azt figyeli ki milyen régen kapott fuvart. Tudom, megint az jár jól, aki hosszúba nyúlt bele.. de az már így is úgy is jól járt... és bármelyikünkkel megeshet.
Ennek még egy olyan szexepilje is lenne, hogy kezdéskor kis előnnyel indulsz a pályán (ami szintén mindenkinek adott) hangulatjavító intézkedésként:-)
Előzmény: #85935 telepes 2014.01.29. 11:34:48 |
|
telepes | 2014.01.29. 15:58:28 / # 85941 |
|
Éppen nem ez lett volna az iromány lényege, mer persze hogy lát, ha ráér, ha akar, ha tudja ismeri a trükkösöket, de többségében címbeolvasók.
Jó hogy Veled beszélek hiszen Te is ezf a vonalat képviseled. Címkörüli virtuális droszt, erre hegyeztem ki, a Tomajer felé a mondanivalómat.
Ha már ezt kell használnunk akkor legyen használható, taxisbarátabb. Tökéletes sosem lesz és attól nem fogom megszeretni sem.
Előzmény: #85938 2014.01.29. 13:58:19 |
szálka | 2014.01.29. 14:46:21 / # 85940 |
|
Tulajdonképpen ez maga a geokódolás, illetve amit leírtál, az annak a fordítottja.
Egy valós címhez rendel földrajzi koordinátákat. Vagy a te esetedben a műholdas mérés alapján megállapította a helyzetedet, és ahhoz keresett egy legközelebbi valós címet.
A többi már a térképszoftveren múlik.
De, ha a hozzárendelt programot úgy írják meg -a visszaélések elkerülése érdekében- hogy pontosan rögzíthető legyen az utassal megtett útvonal, és a szabadon megtett...akkor az olyan világot sejtet, ami után Orwell megnyalná a tíz ujját, ha élne.
Előzmény: #85938 2014.01.29. 13:58:19 |
szálka | 2014.01.29. 14:46:20 / # 85939 |
|
Tulajdonképpen ez maga a geokódolás, illetve amit leírtál, az annak a fordítottja.
Egy valós címhez rendel földrajzi koordinátákat. Vagy a te esetedben a műholdas mérés alapján megállapította a helyzetedet, és ahhoz keresett egy legközelebbi valós címet.
A többi már a térképszoftveren múlik.
De, ha a hozzárendelt programot úgy írják meg -a visszaélések elkerülése érdekében- hogy pontosan rögzíthető legyen az utassal megtett útvonal, és a szabadon megtett...akkor az olyan világot sejtet, ami után Orwell megnyalná a tíz ujját, ha élne.
Előzmény: #85938 2014.01.29. 13:58:19 |
törölt felh. | 2014.01.29. 13:58:19 / # 85938 |
|
Én voltam fót tulsó végén fuvarban. Oda vitt a kedves utas.
Akárhogy nagyítgattam a térképet sehogy sem akart alám utat rajzolni.
Na mondom teszt.
Kérdeztem a diszpécsertöl, hogy na vajon most szegény én hol járok.
Pontosan utca házszámra megmondta.
Tehát a lényeg csak annyi lenne, hogy ha én alattam nem rajzol térképet a készülék az nem jelenti azt, hogy ök ott bent nem tudják, hogy merre járkálok.
99,99%-ban nekik valószinüen nagyobb térkép van a gépen mint nekünk itt kint a kcsiban.
Tehát ne gondoljuk, hogy nem lát az m0-on.
Előzmény: #85935 telepes 2014.01.29. 11:34:48 |
telepes | 2014.01.29. 12:07:37 / # 85937 |
|
Még egy gondolat a történetemhez.
Akár címközeli-, akár körzetesről beszélünk, ezek ugye virtuális drosztok.
Amióta a taxi a taxi, és vannak taxiállomások mindig a sor elsőhöz ült be az utas (hacsak nincs különleges kívánsága). Az átkosban sem az vette fel a droszt csörgő telefonját aki uccsóra érkezett oda.
Namost a TAB a drosztelefon! :-)
|
baupexim1 | 2014.01.29. 11:37:06 / # 85936 |
|
"Ne menj át abba a táborba, akik nem tudják az olvasottakat értelmezni"
mintha a Nazoli topiktársat olvasnám :))
Előzmény: #85920 csogu 2014.01.29. 09:00:06 |
telepes | 2014.01.29. 11:34:48 / # 85935 |
|
Főnök ezt olvasd el, de előre szólok nem lesz rövid:-)
Történetünk főszereplői: Gyula, Ottó és a Tóth Ottó, nameg Jóskapista.
Gyula, Ottó, Tóth Ottó a dörzsöltebb fajtából, akik az urh-n is megcsinálták a pénzüket,"jó kezük volt, bevállalósak, időben odaértek, stb".
Jóskapista a kiskályhás, drosztos, tömegtaxista, aki nem érti a csendes rendszert, "csak ugatja a Tabot"
Gyula Tabon kap egy XV. Ker-i címet repcsis végzéssel a O-áson keresztül. Zsíros kanyar.
Ottó tétényben lakik, kap Tabon egy rózsakert utcát, a vége méta u a buszgarázs. Zsíros kanyar.
Tóth Ottó a Budapest szállótól URH-n felvesz egy hidegkutat, mert nincs kinn senki a periférián. Szerződött partner, a gilicére megy csekkel, de manapság már kit érdekel. Zsíros kanyar.
Jóskapista megveszi a napi három újságját lőrincen és kiáll a gilicére, a szerződött partner közelébe, innen zsíros kanyarok szoktak lenni.
Gyula címen van foglaltra teszi magát palotán, a diszpécser leellenörzi, tudja, látja végét, rendesen kezeli a Tabot a Gyula.
Gyula fel a O-ásra, végignyomja a tabot, már szabad és elégedetten utazik, jó ez a legtovább szabadon rendszer. Nincs szem előtt a O-ás kiesik a térkép látható tartományából.
Ottó indul, a camponánál már szabad, szegény milyen rövid kanyarja van, konstatálják bent. Ottó elégedett, milyen jó legrégebben szabad rendszer.
Tóth Ottónak nincs más dolga mint szünet jelről szabad állásba tennie magát az ideg-elménél hisz eddig jöttek. URh-s cím volt a csendes nem regisztrálja foglaltként. Milyen jó ez a legrégebben szabad rendszer.
Jóskapista olvas a gilicén, kb. 38 perce, lassan kirajzanak a csekkesek a cégtől. Körülötte egy kocsit jelez a program.
Gyula elköszön az utasától, elmegy a gilice felé hátha... 41 perce szabad és hoppá a Tab megszólal. Biztos én voltam a legrégebbi.
Jóskapista felnéz valaki érkezett biztos régebben várt nálam, nyugtázza.
Ottó végez a métán már 47 perce szabad, elnézek a gilice felé, gondolja, és hoppá megszólal a Tab.
Jóskapista felnéz valaki érkezett, biztos régebben várt nálam, nyugtázza. Mostmár ideges, kiszáll, viszi a Tabot, iszik egy kávét, azt nem látja hogy Tóth Ottó megérkezik a céghez, azt meg főleg nem érzékeli hogy megszólal Tóth Ottó Tabija, hiszen dugó volt és már 55 perce szabad.
Gyula, Ottó, Tóth Ottó elégedett megint megcsinálják a pénzüket.
Jóskapista pedig....
KI VOLT EFFEKTÍVE A LEGRÉGEBBEN SZABAD????:-)
És jóskapista még le sem szakadt a rendszerről, mi van ha még ez is bejön, szerintem felkötné magát.
egyetértek a címközeli virtuális droszttal, de a kialakított körön belül a legrégebben szabad állásban várakozó taxi kapja.
Bocs ha hosszab lére engedtem, ötleteket sem akartam adni, de ezek most is létező trükkök, kontroll, szankció nélkül.
Előzmény: #85900 tomajer 2014.01.29. 06:38:12 |