Hozzászólások száma: 78
Ugrás a hírhez Oldalszám: 4
Témakörök > Hírek fórumai > Critical mass felvonulás a Fővárosban A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
művészúr 2012.08.30. 04:23:03 / # 75452
avatar
Ez is és az "53" - cikk is a demsky - féle libcsi csürhe Isten verte hagyatéka az elburjánzott szabályok alóli felszabadításokkal együtt. Ezért kavarog a gyomrom, amikor elhajtok az Erzsébet tér környékén, amit ( ugyebár ) nekünk építettek, mint élhető városnegyedet... Érdemes lenne egy - egy hajnaltájt kizavarni ezeket, hogy nézzék csak meg: Mit hozott a szabadosság, amit teremtettek?! Üvegcserép, szeméthegyek, saját hányásukban fetrengő - szinte - gyerekek, hajléktalanok alól a járdán keresztbe folyó pisafolyam... Meg az a két indokolatlan csöcs - szobor a "Gödör" mellett... Hangoskodás az utcákon, átrohangálás - vagy éppen direkt baktatás - tilos helyeken a főútvonalakat keresztezve; általános káosz és bunkóság. Megnézném a fejét, egyik másik döntéshozónak - és kívánom is nekik -, ha egyszer egy ilyen portyán saját porontyaikkal szembesülnének!
hiénakutya 2012.08.29. 19:42:50 / # 75451
És jól hiszi.
tomajer 2012.08.29. 11:08:33 / # 75450
Néha az ember azt hiszi szellemi fogyatékosok ülnek bizonyos székekben.... Ujjé!!! Részegen is lehet bringázni végre! "A kerékpáros- és borturizmus számára is rendkívüli jelentőségű az a múlt héten életbe lépett jogszabály módosítás, ami a főútvonalak kivételével mostantól lehetővé teszi, hogy a biciklisek alkoholt fogyasszanak" – írja a Turizmusonline.hu.

Csaholó 2012.08.29. 10:25:11 / # 75449
avatar
Kedves Tom! Küld el nekik,a Lánchíd és az Alagút tábláit,ami ilyen piroskarikában van kitéve,némi ídő korlátozás kiséretében!!! Aztán küld el Vitézy úrhölgynek,hogy kerékpározásból is kéne,Min.50,000-Ft-os vízsgát tenni,és útdíjat fizetni!!!Ha nekünk kell fizetni évi fix.összeget azért a helyért amit nem is használunk,kelljen nekik is azért amit használnak!!!!

Csaholó 2012.08.29. 10:11:32 / # 75448
avatar
Van de találkozunk netán,nem lesz! Az az üzenet neki:Amennyit betartatok szabályokat,annyit várjatok el közlekedési társaitoktól,vagyis mondhatnám,a NAGY semmit!!!!! Amikor átbringázol a piroson,gondolj rám,igyekszem hogy eltaláljalak keresztbe,csak hogy példa légy a könyvben!!
tomajer 2012.08.29. 09:27:05 / # 75447
Van bőr a kisgyerek arcán:-) 15 pirinyó kérés egy biciglis sráctól

Csaholó 2012.04.23. 08:05:28 / # 75446
avatar
Hát én nem tudom!Lehet velem van a baj,de éjszaka 90%-ban csak szabálytalan bringással találkozom!!Ja meg a táblákat nem ismerő taxisokkal!!A közlekedési szabályokra fittyet hányó/leendő taxisokra/pizza futárokkal!!!!! Lehet én is szegném a szabályt,ha nem lennék azonosítható!!!!!!! Biciklitaxi,futármotor,sofőrszolgálat!!!! Vizsga,engedély,nyilvántartás,semmi,csak vagyunk,kaszálunk,és élünk!!??? Critical?Hát az!Ja a kékcsíkos-okat nem is említve!!
művészúr 2012.04.21. 13:36:29 / # 75445
avatar
Ha rajtam múlna, a listára sem kerülnénk... Egyszerűen utálom őket!
művészúr 2012.04.21. 13:35:10 / # 75444
avatar
Lacikám! Te aztán jól felszívódsz állandóan, aztán a legkülönfélébb helyeken kerülsz elő! Mi van már a csepeli történettel és a kis videó feladványokkal?! Mi ez a lazsálás? :-))
MCCCXCII 2012.04.21. 09:35:30 / # 75443
„[i]A felvonulás kezdete előtt és a rendezvény végén a kerékpárosok a KRESZ szabályai szerint közelítik meg, illetve hagyják el az érintett helyszíneket. A várhatóan jelentősen megnövekvő kerékpáros forgalom miatt kérjük a közlekedőket, hogy fokozottan ügyeljenek egymásra.[/i]” Azért erre roppantul kíváncsi vagyok! :))
tomajer 2012.04.20. 18:14:06 / # 75442
[b]Forgalomkorlátozások a Critical Mass kerékpáros felvonulás miatt Április 22-én, vasárnap, a Föld Napján rendezik meg a Critical Mass kerékpáros felvonulást. A rendezvény miatt a fővárosban számos útvonalon kell forgalomkorlátozásokra, lezárásokra számítani. A korlátozások érintik a tömegközlekedés járatait is.[/b]

tomajer 2011.10.11. 12:03:37 / # 75439
[b]Budapest a világ tizedik biciklibarát nagyvárosa Budapest megelőzte Londont, Bécset, New Yorkot, San Franciscót, eddig mégsem kapott túlzottan sok figyelmet a tény, hogy fővárosunk tizedik helyen végzett a világ összes biciklibarát nagyvárosa között.[/b] A felmérést a tanácsadással és kommunikációval foglalkozó Copenhagenize.com készítette, amelynek fő profilja a kerékpározás népszerűsítése, a kerékpárkultúrával kapcsolatos kutatás, marketing illetve a városok élhetőbbé tétele. A vállalat nevét adó ige, azaz ’koppenhágizálás’ egyfajta békés forradalom, melynek célja arra ösztönözni és abban segíteni mind a városok vezetőit, mind pedig a civil szervezeteket, hogy a kerékpározás elfogadott közlekedési eszközzé váljon. Ennek következtében aztán egyéb előnyöket is élvezhet a városlakó, legyen szó akár a légszennyezés csökkentéséről, akár fenntartható közlekedésről, nem beszélve a társadalom egészének egészségéről, mely mindezek következtében kisebb terhet ró az állami költségvetésre. A Copenhagenize index keletkezése Az előző évtizedben indított kezdeményezésből keletkező vállalat az idei év elején döntött úgy, hogy hasznos lenne kidolgozni egy mutatót, amely szakmai szempontok alapján rangsorolná a városi biciklizés fő központjait, és annak ellenére, hogy kezdetben csupán saját, belső célra szánták a biciklibarát nagyvárosokat sorrendbe állító mutatót, végül félévnyi információgyűjtés és kutatást követően mégis 80 várost vizsgáltak a világ legkülönbözőbb pontjain. Szempontok A városok összesen 13 kategóriában szerezhettek 4-4 pontot, és az így szerzett 52 ponthoz bónuszpontokat adtak hozzá. A szempontok a következők voltak: 1. Milyenek és mennyire befolyásosak a kerékpárosok érdekeit képviselő szervek és civil szervezetek? 2. A kerékpár a társadalom egésze vagy csak egy szubkultúra által alkalmazott közlekedési eszköz? 3. Milyen lehetőségekkel könnyítik meg a kerékpározást (pl. kerékpárparkolók, kerékpár számára kijelölt hely a vasúton vagy autóbuszon)? 4. Milyen a városi kerékpáros infrastruktúra? 5. Rendelkezik a város széleskörű városi kerékpárkölcsönző programmal? 6. Mi a kerékpározók nemének aránya? 7. Mi a kerékpározók illetve a kerékpárral megtett utak aránya a közlekedésben? 8. Mennyit nőtt a kerékpárral megtett utak aránya a közlekedésben 2006 óta? 9. Milyen biztonságosnak érzik a kerékpározók a városi biciklizést, mennyire érzik szükségesnek a sisakviselést? 10. Milyen a politikai hozzáállás a városi kerékpározáshoz? 11. Milyen az autósok és a társadalom egészének hozzáállása a városi kerékpározáshoz? 12. Milyen hangsúlyt fektetnek a várostervezéssel megbízottak a kerékpáros infrastruktúrára, és ismerik a legjobb nemzetközi gyakorlatokat? 13. Milyen erőfeszítéseket tesz a város az átmenő forgalom és a sebesség csökkentésére? Budapest A 36 pontot szerző Budapest eredetileg három másik várossal holtversenyben végzett (az Egyesült Államokat New York kivételével egyetlenként képviselő Portland, a mexikói Guadalajara és a németországi Hamburg mellett), és csupán bónuszpontok döntöttek fővárosunk javára. A jelentés szerint Budapesten nagyszerűen működnek a kerékpáros érdekeit képviselő szervezetek, figyelemre méltó a kerékpározás társadalmi elfogadottsága, amelyet a helyi szubkultúrák is támogatnak, a kerékpárral megtett utak aránya tekintetében közelítünk az 5%-os álomhatárhoz, és világszínvonalúak a kerékpározás elfogadottságára tett erőfeszítések is. A dicséret mellett javaslatot kaptunk arra is, hogyan lehet még többet tenni azért, hogy Budapest még feljebb mászhasson a biciklibarát nagyvárosok ranglétráján. A szakértők szerint ugyan tiszteletre méltó a Critical Mass-en megjelent hatalmas tömeg, ugyanakkor rá kellene venni őket, hogy ez a rengeteg ember minden nap kerékpárra szálljon. Továbbá intenzívebbé kellene tenni a politikai lobbizást és a pozitív marketinget, fejleszteni az infrastruktúrát, valamint több döntéshozó politikust állítani az ügy mellé. Habár a szakértők a beszámolóban azt is pozitívan értékelték, hogy például az Andrássy úton megfelelően helyezték el a járda és az autók között a biciklisávot, nem valószínű, hogy ki is próbálták a budapesti kerékpárosok által annyit vitatott, és nemsokára átépítésre kerülő utat. Ettől az apróságtól eltekintve Budapest tizedik helyezése a listán mindenképpen örömhír számunkra, és ugyan bizonyára sokat számítottak a végeredmény szempontjából a szubjektíven odaítélt bónuszpontok, remélhetőleg abban igaza van a felmérés készítőinek, hogy Budapest legendává válhat, és egyfajta példaképpé Kelet-Európa számára. Szerző: Homok Szilvia

művészúr 2011.10.02. 17:43:44 / # 75438
avatar
Azért ez a mai futóverseny - tüntetéses fölvonulás kompozíció nem volt semmi. Aki ezeket kitalálja, az egész esemény (ek) időtartama alatt féllábon állatnám! "A franc bele!"(Uma Thurmann - Pulp Fiction)

piszkos fred 2011.10.01. 18:15:39 / # 75437
avatar
miért akkoriban nem izzadt a lábad? :))))
művészúr 2011.10.01. 16:19:58 / # 75436
avatar
Én KIZÁRÓLAG ITTHON, VAGY KOCSMÁBAN ISZOM! Ha dolgozom soha!!! Nem szabad! De úgy imádok berúgni egy - két jó zene mellett... ( most éppen: Yngwie J.Malmsteen - Marching out - a second album....K...va jó) Anno, mikor még nem voltam "büdös lábú baxis", egyszer észre vették a pongrác úti FUCK, hogy a golf II - ben sevenen vogymukk... Akkor még megúsztam 3 cd és 2 kazival... :-))
MCCCXCII 2011.10.01. 15:46:51 / # 75435
Szerencsés! Én még iszom valami „rövidet”, mert kocsival vagyok, azután még dolgozom egy kicsit. Kíváncsi vagyok, mikor fujtattattattak .. Fújatnak velem szondát :)))
művészúr 2011.10.01. 14:43:12 / # 75434
avatar
Akkor elég bánatos a "szivar"...:-)) ÉN VISZONT MÁR 75% - OS ITTAS VAGYOK ÉS EZ NEKEM JÓ! :-))
MCCCXCII 2011.10.01. 14:26:24 / # 75433
Ja ez. Ez egy nem dohányzó matrica. Én meg a a videót néztem, hogy mit, hol lehet látni? Na, ennyit rólam! (és még nem is ittam) :))
művészúr 2011.10.01. 13:56:19 / # 75426
avatar
Ehunn!!!:-))

művészúr 2011.10.01. 13:51:32 / # 75429
avatar
Kár lett volna a lökhárítómért! (...humanista vagyok mi?):-))

Oldalszám: 4