Hozzászólások száma: 585
Oldalszám: 30
Témakörök > Droszt Híradó > Közlekedéssel kapcsolatos információk (nem sztároknak) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2009.01.14. 15:14:05 / # 74040
avatar
Én sose mentem 130-al a kocsival:)))))Föleg nem a városba:)))
málna 2009.01.14. 14:51:25 / # 74039
avatar
Mi az,hogy visszavonták???Először bepánikoltatnak mindenkit,majd visszavonják..?Már nem olyan intenzív,mint ahogy várták?Mi a büdös francért kapják ezek a fizetésüket?Talán így lesz...Talán úgy...Én így végezném a munkámat,éhenhalnék! Apropó,munka..A mai napomat sikeresen elkúrták! Gratulálok OMSZ! (Csak Pest megyére reagáltam,nem pedig országosan!)
csogu 2009.01.14. 14:25:58 / # 74038
Hogy-hogy nem publikus? Nem zártkörű tárgyalás volt, nem NB-i ügy, akkor mitől nem publikus? Nem értem...
tomajer 2009.01.14. 13:59:42 / # 74037
Sajnos nem publikus, a történet. Majd eccer talán....:-)
tomajer 2009.01.14. 13:58:39 / # 74036
Visszavonták a piros riasztást Mindenhol visszavonták a piros riasztást, de estére újabb ónos eső és havazás várható.
szega 2009.01.14. 13:31:27 / # 74035
avatar
Úgy látszik a fogdaőrök közben észrevették, hogy elfelejtették elvenni a laptopját. :))
szega 2009.01.14. 13:23:35 / # 74034
avatar
Téged kiengedtek? Vagy elmaradt a tárgyalás?:))
tomajer 2009.01.14. 13:14:41 / # 74033
Mert az MTI közzétett 12 db képet, és az járja körbe a Magyar sajtót. Ez is köztük van:-)
szega 2009.01.14. 13:10:18 / # 74032
avatar
Persze, nekem teccet!
csogu 2009.01.14. 13:07:00 / # 74031
Hmmm...azért valld be, az enyém sokkal izgalmasabb történet:-))
szega 2009.01.14. 13:05:09 / # 74030
avatar
Ezt nem is lehet a gugliban megtalálni, ez a Te kútfejedben született, de nem rossz! Közel jártál:)) Szal a 70-es évek végén kitalálták, hogy tehermentesítik az un. belvárost és kijelölték a mentesítő útvonalat. Ez lett a Kálvária u., Aradi vértanúk u. Először felüljáróról is születtek álmok, de aztán valami józanabb polgár rávezette a főnökséget, hogy hülyén nézne ki a felüljáró a Székesegyház hátterében.:( De nem is a miért a lényeg hanem a hogyan! Egyszerűen ástak egy árkot, bezsaluzták, kiöntötték betonnal aztán visszahordták a földet. Majd hülyék lettek volna fúrni!:)) Egyébként a 80-as évek elején tervezték és a 90-es évek elején adták át a forgalomnak.
csogu 2009.01.14. 12:55:23 / # 74029
Ha ezt így megtalálod a google-ban, akkor esküszöm viszek neked cigit...gyalog:-))
csogu 2009.01.14. 12:53:21 / # 74028
Kolvenak mondanám, hogy ne nyomjon a Népfürdő tutiból 3-al a Visegrádi 5-re mert: Nem ajánlja a 130-as tempót a rendőrség :-)))

baupexim1 2009.01.14. 12:52:29 / # 74027
avatar
A gugli a legjobb barátod:D
csogu 2009.01.14. 12:41:57 / # 74026
Nincs semmi bajom, ha csak az nem, hogy lehet az asszony nem örül annak, hogy a nagytakarításra tervezett napján itthon vagyok... ...kirohant vett pár kiló sót és az utat sózza vele...innen gyanítom, hogy nincs ínyére az itthon létem:-) Ha nem tévedek a pécsi alagút egy véletlen műve. Még anno a Török megszállás alatt XI. Bahmund basa elásott kincsei után kutattak 1894-től pár kincskereső. Pázmándy Péter Tóth Elemér Ők ketten voltak az ásatás vezetői. Bahmund kincse sosem került elő, de mivel az ásatás pénzhiány miatt félbemaradt, a lukat senki sem temette vissza. Így találta ezt a II. világháború is, ahol az ásatás kapott egy bombatalálatot, ami kiszélesítette, illetve kimélyítette. A háború után a pécsi városközség húzott belőle hasznot, mert már csak le kellett betonoznia és kész is volt. 1961-ben Kelemen Tivadar adta át a forgalomnak.
szega 2009.01.14. 12:33:53 / # 74025
avatar
Jóvanmáááá! Megjött vagy miért vagy ilyen hisztis? Azt hittem van valami apropója. Egyébként tényleg izgi arra felé az élet télen, nem véletlenül szeretek Budán dolgozni! Pécsen asszem összesen nincs 1 km út, ami vízszintes lenne. Egyébként azt tudod, hogy hogyan készült a pécsi alagút?
csogu 2009.01.14. 12:24:53 / # 74024
Na, most döntsük el, hogy fitogtatni akarod a tudásod, vagy csak megint megtaláltál magadnak?:-) Azért arról, mert megtetszett ez a kép. Van annyi beleérző képességem, hogy tudjam, aki sofőr, az átérzi, hogy mit érezhet az, aki egy ilyen úton megindul lefelé...és ez így képen barón néz ki:-)) Na azééé arról...meg mert tomajer lusta kimenni fényképezni:-))
szega 2009.01.14. 12:16:17 / # 74023
avatar
Miért pont a pécsi alagútról raktál fel képet? Máshol nincs jég?
tomajer 2009.01.14. 12:15:13 / # 74022
Mitől ónos az ónos eső? [i]"Télen gyakran előfordul, hogy a felső és alsó hideg légréteg közé nulla foknál magasabb hőmérsékletű légréteg szorul – írja a National Geographic magyar nyelvű weboldala. Ilyenkor a felső rétegben keletkezett hó a középső rétegben esőcseppé olvad, majd az alsó fagyos légrétegben jégdaraként vagy ónos esőként érkezik a csapadék, attól függően, hogy a részecskéknek volt-e elég idejük jéggé fagyni. Az ónos eső olyan víz, amely folyékony halmazállapotú és 0 celsiusnál alacsonyabb hőmérsékletű (túlhűlt víz). Ahhoz, hogy a víz szilárd halmazállapotú legyen, nem elég a fagypont alatti hőmérséklet: hétköznapi esetben a hűlő víz "hibák"mentén, szennyeződéseken, vagy az edény falánál, határfelületen kezd kristályosodni. Az ónos eső a földet éréskor válik szilárd halmazállapotúvá, a halmazállapot-változást az ütközés indítja el, és igen gyorsan, robbanásszerűen lezajlik, megfigyelhető, hogy gyakran még el sem tud simulni a földön, minden csepp helyén kis dombocska keletkezik."[/i]
tomajer 2009.01.14. 12:09:13 / # 74021
Óvatosan! Azért a természet az úr! ....... ....... Mit lehet tenni? A téli gumi elengedhetetlen, de ilyenkor az sem megoldás, mert ekkora jegesedésre nem lehet felkészülni, sem a személy-sem pedig a tömegközlekedésben. A gyalogos-forgalom is veszélyes, kerékpárra, motorra ülni meg szinte kész öngyilkosság. Annyit lehet talán tenni, hogy a házunk előtti járdát felhamuzzuk, felszórjuk fűrészporra, már amennyiben van ilyen anyagunk kéznél. Ha pedig minden áron el kell mennünk valahova, akár fáslit tekerünk, akár zoknit húzunk a lábbelinkre, akkor is veszélyes marad a mutatvány, de talán egy kicsit enyhíthetjük a veszélyt. Mindenesetre aki teheti, maradjon otthon, aki pedig úton van, legyen nagyon óvatos, és vigyázzon magára és másokra. Mi mindenkiért izgulunk és szorítunk, hogy ne legyen nagy baj!
Oldalszám: 30