Hozzászólások száma: 68
Ugrás a hírhez Oldalszám: 4
Témakörök > Hírek fórumai > A létszámról A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mlábas 2006.02.28. 22:32:33 / # 51252
avatar
Erre gondoltam én is.
tomajer 2006.02.28. 22:17:20 / # 51251
Én csak azt vezettem le csendesen, hogy ha mindannyian emberi időt dolgoznánk, akkor pontosan ugyanennyit keresnénk. És abban igaza van mlábasnak, hogy nem normális 14-16 órákat dolgozni egy olyan szakmában, ahol emberek élete van a kezedben! ui: semmilyen szakmában nem normális ennyit dolgozni.
Zaccmester 2006.02.28. 21:53:59 / # 51249
avatar
Szerintem az mindenkinek érdeke, hogy akkor dolgozzon amikor szeretne, hagyja a családja, fizetnie kell, felébredt, nincs más intéznivalója stb... szerintem...

Bbetyár 2006.02.28. 21:53:10 / # 51248
erről beszélek Zacc, mindenki tud kasztokat felállítani, ami neki kedvez. Én a taxiengedély forintositására a példaként elhangzott 1 gurigára azt mondom, azért pont egy, mert Péntek topictársnak annyi van, ő bele fér az egy gurigás kasztba. miért nem 10? vagy 100? ja, mert azt nem éri fel!! értem Változatlanul kijelentem egyetlen megoldás van, ha magas szinvonalú szakmai képzés miatt, taxisofőrből van hiány. egyetlen mődja, hogy a szakma becsületét visszaszerezzük. nincs más út. Legyen 50,000 engedély budapesten, és mellé 2,800 taxisofőr. Aki szolgáltat és keres.
Zaccmester 2006.02.28. 21:48:20 / # 51243
avatar
Remek! Amennyiben nem szokom le a bagóról, akkor dolgozhatok 2!!! napot! Mit nekem tüdőrák, akkor is SZÍVOK. :DDD

Bbetyár 2006.02.28. 21:47:47 / # 51247
én szombaton lennék szabadnapos!!!!

tomajer 2006.02.28. 21:46:26 / # 51250
Említettem asszem, hogy nem mindig egyeztetető össze az egyéni érdek, a szakma érdekével.:-)))
Bbetyár 2006.02.28. 21:45:22 / # 51246
Hétfőn: Dolgozhatnak a dohányosok, mert nekik ugye magasabbak a költségeik. Kedden: a 2000 köbcenti feletti benzines taxival rendelkezők Szerdán: A negyvenévnél idősebb sofőrök Csütörtökön: Csak akinek limuzinja van Pénteken: A mercedesek melózhatnak Szombaton: Csak a pesti lakosok Vasárnap a Budai lakos taxisok, és a droidok, mert hétfőn leadó van. :)))))))))))))))

Zaccmester 2006.02.28. 21:38:44 / # 51245
avatar
Megfejellek, mint vakond az ásót! :D Velem akkor mi lesz? 3-4 nap kihagyás után vihetek 10 fuvart? Hm, havi 150-200 fuvar, szorozva 1000-el, vagy legyen 2000 Ft? Kösz Tomajer, költözünk hozzád. Eltartasz, ez nem kérdés, ugyi? ;) Ha már bekorlátoznád az időmet, akkor ez a legkevesebb... :P
tomajer 2006.02.28. 21:31:11 / # 51244
Viszont. Számoljunk egy kicsit. Ha van a városban napi 50 000 db fuvarigény, és van rá 5 000 taxi, akkor úgy is 10 db fuvar jut egyre, ha mindannyian 24 órát dolgoznak, és úgy is, ha csak nyolcat. Ki járna jól vele, ha valamilyen (ön)korlátozással elérnénk, hogy ugyanennyit keressünk kevesebb munkaidő ráfordítással?
Zaccmester 2006.02.28. 21:19:38 / # 51242
avatar
Ez az! Megbukott a tahógráf, mehet a kukába! Végleg! :D
Zaccmester 2006.02.28. 21:18:37 / # 51241
avatar
Azt hiszem értelek. Viszont ebben az esetben a munkaidő jelzőt erősnek érzem. A munkaidő alkalmazottaknak való (bár manapság már azoknak sem annyira). A taxis manapság vállalkozó, tehát saját magának a munkaadója. Amikor én dolgozni küldöm magam, akkor mindig dolgozom! ;) Sokaknak kell a váltójához igazodni, az is egy történet, abban az esetben megvalósul a munkaidő elmélet. Viszont a vállakozó modell akkor megy az utcára, ha úgy érzi lesz fuvar, ihlete van, vagy kikészítette a család... Vagy torlódnak a csekkjei. :( Én pedig ezek mellett még akkor is, amikor ráérek. :) Lesz olyan, amikor 3-4 nap nem megyek ki (taxizni), aztán pedig olyan is, amikor én is belecsúszok a 14-15-be. Amennyiben összevonható lesz an-blokk a munka és pihenőidő egy egész hónapra, akkor már én sem tiltakoznék. ;) Csupán a sebességet ne regisztrálja, plííííz!!!
tomajer 2006.02.28. 21:16:54 / # 51240
A félreértések elkerülése végett, én nem támogatom a tahográfot, csak csendesen hümmögtem rá, hogy hosszú távon nem ússzuk meg. Viszont, ha itt sokat taglaljuk a témát, akkor van esélyünk, hogy ezt az időt lecsökkentsük! És akkor megnyugtatásul: A taxi addig taxi, amíg szabadjelző van rajta. Mondjuk talán még összeköthetik a szerkezetet a taxiórával. De ha szabadjelző nélkül kikapcsolt taxiórával autózol, akkor magánautónak számítasz, és annyit mész "haza" amennyit csak akarsz.
mlábas 2006.02.28. 20:56:33 / # 51239
avatar
Nem, aki 14-15 órát kint van, nincs váltótársa. Nem a droszton ül, vagy megy vagy figyeli a rádiót.
Zaccmester 2006.02.28. 20:41:27 / # 51238
avatar
A váltótársra gondoltál?
mlábas 2006.02.28. 20:39:29 / # 51237
avatar
A többség átdolgozik a másik munkaidejébe.
Zaccmester 2006.02.28. 20:20:43 / # 51236
avatar
Komolyan most is gondolhatod, legfeljebb nem lesz annyi lóvé. ;)
Zaccmester 2006.02.28. 20:19:36 / # 51235
avatar
Megszakítani lehet, DE! Most nem lököm pontosan a közúti fuvarozok problémáit, de ott valami olyan van, hogy x óra vezetés után, x óra KÖTELEZŐ pihi! Emberünk zötyög az úton, oszt ha idő van, akkor parkol ahol puffan. Te ezt hogyan csinálod meg? Elvisz az utas röcsögére, akkor vele alszol, vagy Te nem mész haza, hanem alszol a TIR-be? Erre pedig ha rámásznak a rend derék őrei, akkor többet fizetünk a "már haza tartok pihenni, biztos úr!" szöveg kíséretében bírságot, mint amekkora összeg sosem lesz a becsületes taxisnál. Várom a meggyőző érveket! ;)
mlábas 2006.02.28. 19:58:42 / # 51234
avatar
Pedig a munkaidöt komolyan gondoltam.

tomajer 2006.02.28. 19:55:58 / # 51233
Ebben neked igazságod van. De! A politikus urak, szeretik az ilyen szigorításokat, mert népszerűek. És hát azért elég nyomós érvek szólnak mellette:-( Tehát hosszú távon nem árt, ha szotatjuk magunkat a gondolathoz. ui: megszakítani pl. biztos lehet majd, tehát a rogalmas munkaidőt ez nem befolyásolja.
Oldalszám: 4