Hozzászólások száma: 68
Ugrás a hírhez Oldalszám: 4
Témakörök > Hírek fórumai > A létszámról A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2013.12.09. 18:48:45 / # 51266
Kicsit én is nosztalgiáztam és újraolvastam ezt a majd nyolcéves cikket. Háát ma már van nekünk BKK-nk. Efelé kell terelgetni őket. A taxis legyen az érték, ne a pénz!!! Látjuk a tévutat... "közvetett létszámszabályozás" az elképzelés, ahogy ezt évekig ugattuk hangosan nem vált be. Ma már a BKK vezetői is látják, hogy egyetlen darabbal nem lesz kevesebb taxi... és azt is láthatják, hogy van aki tegyen a BKK ízlésének megfelelő autót a lerongyolódott taxis alá....:-( /... vagy a friss munkanélküli segge alá...:-(/

Taxi9 2011.02.12. 19:57:56 / # 51265
avatar
" Tehát, akkor maradjunk annál a verziónál,ahol az állam is és a taxis is jól jár ! " Van ilyen ? De van ám ! Egy éven belűl rendezhető a helyzet ! Gondolom már ma is a 24. órában vagyunk. 2006 óta esetleg újabb ötlet a részetekről ? A hamvába hullottakat ne itt ! / please /
Bao, a FŐNÖK! 2008.04.09. 05:20:14 / # 51264
avatar
Én szeretem a krumplilevest!

Kovács Zoltán 2008.04.08. 13:49:35 / # 51263
avatar
Amikor apró kis szösszenet "tanulmányomban" ezt le mertem írni, majdnem meg lettem kövezve. Pedig a veszély valós. Olcsó munkaerő van bőven, és egyre több lesz. Ész ide nem kell, helyettesíti a GPS. Pénz pedig amit be kell fektettni, halomban hever a bankoknál.
tomajer 2008.04.08. 10:23:28 / # 51262
Csumi drága komám, mi nem effelé haladunk??? Szerinted hány egyéni vállalkozó van ma köztünk, aki tényleg a saját vállalkozását viszi? Egyre több a droid, egyre erősebbek, egyre nagyobbak a droidtartó cégek. És akkor ne beszéljünk a rendszámbérlésról, ami hivatalosan szintén ugyanennek látszik, hisz azokat az autókat is ők üzemeltetik papíron. Tehát pont erről beszéltem, hogy egyszercsak gondol egy nagyot valaki, akinek van x mennyiségú fölösleges befektetni való pénze, és alkot egy új taxitársaságot. Alkalmazotti alapon természetesen, a már most is létező olcsó munkaerőre alapozva. Ezt védené ki, egy komolyabb szakmai követelmény, egy legalább egy éves, legalább egymillióba kerülő iskolával, mert nem lehetne egy hónap alatt ezer droidot beönteni a szakmába. Bárki, bármi nagyot találna ki, kénytelen lenne velünk számolni, nem tudna belőle bennünket kihagyni, mert helyettesíthetetlenek lennénk. De most, én /szerénységem ugye határtalan:-)))/ egy milliárd szabad tőkevel olyan taxitársaságot alkotnék, hogy a többiek három hónap múlva elkezdhetnék lehúzni a rolót. Egy év múlva a kezemben lenne az egész piac, s én diktálnám a feltételeket. Ugye ebbe azért érdemes lenne némi pénzt beleölni. Addig létezünk, amíg ez senkinek nem jut az eszébe, vagy kevés pénzzel, kevés szaktudással vág bele.
Kovács Zoltán 2008.04.08. 09:15:27 / # 51261
avatar
Hogy, hogyan van, azt nem tudom. De, ott a sofőrök túlnyomó többsége a világ bármely pontján, bármelyik időpillanatban 1 fok eltéréssel megmondja Neked pontosan, merre is van kelet.
Bao, a FŐNÖK! 2008.04.08. 08:48:38 / # 51260
avatar
Hogy van ez? A x. taxis újságnak a számában az volt,hogy bécsben minimum egy saját garázs is kell,hogy valaki taxis lehessen! :) ???
Csumi 2008.04.07. 19:41:54 / # 51259
avatar
Na de ne felejtsük el ,hogy miért! Azért, mert ott nem úgy működik egy vállalkozás, hogy 1 vállalkozás 1 autó, hanem 1 vállalkozónak van x mennyiségű autója, amire minél olcsóbb munkaerőt ültet. FIZETÉSÉRT!!!
Kovács Zoltán 2008.04.07. 09:14:52 / # 51258
avatar
Bécsben, szinte mást sem látsz, csak nem fehér alapszínű taxistát. A sógorok pedig nincsenek is messze!
kibic 2008.04.05. 19:08:40 / # 51257
avatar
Legyen igazam:D
tomajer 2008.04.05. 18:25:51 / # 51254
Apró kis részletkérdések:-) Öt év mulva visszatérünk a témára jó? Tíz év múlva, meg nem tudom lesz e még magyar nyelvű változata a hallotaxinak:-( Ne legyen igazam.

kibic 2008.04.05. 17:45:57 / # 51256
avatar
Ugye azt tudod hogy nem a tanfolyam miatt lettünk ennyivel kevesebben. Amig tized annyi befektetéssel százszor annyi profitot termelnek addig biztos lehetsz benne hogy nem foglalkoznak ezzel a sportággal.Arról nem beszélve hogy sokkal könnyebben utólérhetőek lennének itt.A helyi mikrokultúrából is kicsit kilógnak,és az autóvezetés sem a fő erősségük.:D
tomajer 2008.04.05. 17:34:32 / # 51255
Az a tanfolyam pont szart nem ért. (én olyasmira gondolok, ami a cikkben van leírva) De húszezerről, hatezren lettünk tőle. A sárga veszedelmet meg te gondold át, a nyugati világ taxistársadalmát megnézve. Nem olyan lehetetlen az. Nálunk, nem török, nem arab, hanem vietnámi, és kínai kolónia él egyre nagyobb számban. Ma még viccnek tűnik az ÓCÓTAXI, de hidd el, ha elkezd megvalósulni, már késő lesz. Nem én fogok a legjobban zokogni, legfeljebb megtanulunk kínaiul:-)
kibic 2008.04.05. 15:56:41 / # 51253
avatar
Re:rádiótaxis topik 12706 Szerinted attól a baromi hasznos tanfolyamtól mennyivel lettünk kevesebben?Mennyivel taxizunk gazdaságosabban? Komolyan gondolod hogy ez ebben az országban bármennyire is neheziti a szakmába kerülést? Ennél azért sokkal komolyabb embernek néztelek:-) Azt a sárga veszedelmet is gondold át szerintem még egyszer.

Péntek 2006.03.01. 11:23:27 / # 51201
avatar
Neked van engedélyed ? Igen akkor téged ez nem érint. Egyébként azon filozófálunk,hogy egy ujjonan kezdő taxisnak legyen sok akadálya. Akár anyagi vonzatban akár szakmailag !

Csumi 2006.03.01. 10:23:40 / # 51202
avatar
Ember! Le a kalappal előtted ! Te aztán tudhatsz taxizni! Nekem még nem sikerült 25 munkanappal számolva 16666,6-Ft-ot csinálni MINDEN NAP!!! Ugyanis így jön ki 6 hónap alatt a 2.5 millió! ..ja és bruttó! nem tankoltál, nem ettél stb...aztán meg ugyan miért jössz Te Hollandiával? Hol vagyunk mi Hollandiától? Bármilyen szinten is....ennyi erővel példálózhatnánk az USAval is. Mindenesetre irigyellek, hogy neked 1 gurigát nem nehéz összeszedned. Az átlag taxisnak bizony marhára az! egyébbként minélmagasabb összegekről beszélgetünk mint "taxi licensz" annál valószínűbb, hogy egyre kevesebb kézben lesz az az az x mennyiségű engedély, annál biztosabb, hogy rabszolga leszel..gondold végig mégegyszer. köszi. hali.

Péntek 2006.03.01. 09:19:06 / # 51204
avatar
Ez is igaz ! Befektetés nélkül nincs üzlet!!
törölt felh. 2006.03.01. 09:05:39 / # 51203
avatar
Hollandiában 10.000euro egy taxi licensz azaz 2.500.000ft ami nálunk kb átlag 6havi bevétel mielőtt valaki belekőt bevétel nem kereset.Tehát aki dolgozni akar rakjon össze ennyit és uzsgyi 1gurigát nemnehéz összeszedni de 2.5mft-on már sokan elgondolkoznának,hogy akarnak-é taxizni vagy semm.

Péntek 2006.03.01. 08:03:32 / # 51200
avatar
Kedves BB ! Az egy gurtni lehet hogy nekem is sok, de csak adnál kölcsön,"picike felárért":-)))))))

Csumi 2006.03.01. 04:55:03 / # 51199
avatar
...én meg csak azt remélem, hogy ezt a topicot "illetékes elvtárs" nem olvassa....még a végén ötleteket kap....mennyit akartok még fizetni a semmiért? hány korlátot akartok még magatoknak, (és nekem) a meglévő 100 000 mellé? mert azért azt ne gondoljátok, hogy ez ránk nem lesz érvényes csak a most kezdőkre! Már most is a szabályok szabályának a kiegészítő szabályát tanulgatjuk, cégenként mást, és mást...

Oldalszám: 4