Hozzászólások száma: 2467
Oldalszám: 124
Témakörök > Droszt Híradó > A MINI MOBIL TITKAI A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
forest95 2010.09.03. 18:36:06 / # 44438
avatar
Most én mondom azt, hogy egyetértek!-:) Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem mindig a tulajdonost kell szídni. Neki leteszik az asztalára a szabálytervezetet, ő megnézi, aztán aláírja, mert gondolja, ha nektek ez kell.....
csogu 2010.09.03. 18:35:56 / # 44437
Bocsánat, még megy a fürdővíz... A tulajdonosnak meg teljesen mindegy, hogy hogyan, csak kapjanak taxit a megrendelők és a tagdíj legyen befizetve. Vagyis? A lehető legjobban végzi a dolgát!!! Mi ezzel a gond? Mi más célja lenne egy cégvezetésnek? Boldog taxisok, miközben az utas szív, a cég meg a lét és nem lét határán evickél? Nem! Egy cégvezetésnek és azoknak, akiket ezért "tartanak", pontosan ez a feladatuk. Hogy ez nem jó a taxisoknak? Jaaahhhh kérem, azért a taxisoknak kellene tenniük, hogy az legyen. Már bocsánat és nem sértésnek szánom: De csak egy idióta várja azt, hogy az tegyen az érdekében, akivel ellenérdekben áll. Mikor vett neked egy BKV ellenőr jegyet azért, hogy ne tudjon megbüntetni? Vagy láttál már öngyilkos malacot?...csak azért, hogy neked legyen friss rántott húsi az asztalodon... Tele a kád...mentem:-))
attus 2010.09.03. 18:31:42 / # 44436
avatar
Ha Te tulajdonos lennél neked is mindegy lenne!
attus 2010.09.03. 18:30:18 / # 44435
avatar
Senki nem örül az új versenytársaknak, de be kell, hogy lássuk, hogy van az a szempont ami alapján egy kezdő a jobb szolgáltató, és van ami alapján az öreg rutinos versenyző a nyerő. Ezek alapján én a 10-15 éve taxizó, 30-40 közötti kollégákat mondanám a csúcsnak!:DDD
forest95 2010.09.03. 18:28:48 / # 44434
avatar
Egy kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától. Ez a fajta drosztolás amit itt most bevezetnek egyszerűen tragédia. Az etikások akik kitalálják és bevezettetik, másik cégeknél is etikások voltak mielőtt ide jöttek, mert nekik fontos, hogy etikások legyenek, hiszen enélkül már nem is élet az élet. És ha már más cégeknél is bevezetésre kerültek a drosztok, akkor itt ugyanazok az emberek miért ne vezettetnék be a tulajdonossal. A tulajdonosnak meg teljesen mindegy, hogy hogyan, csak kapjanak taxit a megrendelők és a tagdíj legyen befizetve.

attus 2010.09.03. 18:24:23 / # 44433
avatar
Imi nyugodtan írd oda minden hozzászólásod végére, hogy "Attus is így gondolja"! A mai termésed alapján meg van a bizadalmam, hogy hülyeséghez nem adom a nevem!:-)
csogu 2010.09.03. 18:23:10 / # 44432
Igen, ebben igazad van. Mondjuk ennek is oka van. Azok, akik az etikai szabályokat írják, arra törekednek, hogy a cégnek, ahol dolgoznak, működési elvét megismertessék az oda belépőkkel, illetve, az erre vonatkozó szabályokat, mint olyan, előírásban szabályozzák. Valóban elég kevés szó esik arról, hogy az utassal miként kell bánni, pontosabban, a sablonos dolgok le vannak írva, de maga az alap hiányzik. Hiszen azt mindenki feltételezi, hogy az magától értendő...pedig...nagyon nem. Más: Most vettem észre, hogy melyik topikba is írogatunk. Mini Mobil Meg kell mondanom, hogy szerintem kívülről ez a cég maximálisan felzárkózott a budapesti piachoz. Autópark terén maximálisan és a sofőrök megjelenésével kapcsolatban sem futottam bele mostanában semmi extrémbe. Mennem kell, köszönöm az eszmecserét. Jó munkát nektek!
forest95 2010.09.03. 18:16:24 / # 44431
avatar
Bármelyik cég etikai szabályzatát megnézed az utaskezelésről szól a legkevesebb szabály. A legtöbb a címfelvételről, cím visszaadásról, a fuvarkényszerről, az óraindításról, az öltözködésről, az ezekért járó tiltásokról és tiltásokról és tiltásokról és tiltásokról...... szól. A taxizás egyébként egy egyszerű dolog. Mi azonban sikeresen átláthatatlan káosszá varázsoljuk, amit egyes emberek ügyesen ki is használnak. Egyszerűség és hatékonyság szóba sem jöhet!
csogu 2010.09.03. 18:09:29 / # 44430
Itt csak a címfelvétellel kapcsolatos szabályok megszűnéséről teszel említést, de azon kívül van még gazdagon. Azok (részben) valóban ügyefogyottá válnának, de jönnének újak és ezenkívül a taxizás nem csak a címfelvétellel kapcsolatban tartalmaz előírásokat. Említsük csak meg az utaskezelést, min példa. Nekem az újakat szinte biztatnom kell arra, hogy NE HAGYJÁK magukat megalázni. Hiszen ez azért nem erről szól. A régieket meg pont arra kell ösztökélni, hogy kicsit próbáljunk már meg szolgáltatni. Na és ez a nagy különbség egy kezdő és egy öreg motoros között.
forest95 2010.09.03. 18:07:38 / # 44429
avatar
Csak azért van túlbonyolítva szabályokkal ez a rendszer, hogy néhány ember fontosnak gondolhassa magát, és kiélhesse hatalmi vágyát mások fölött.
forest95 2010.09.03. 18:05:19 / # 44428
avatar
Milyen szabályokról beszélünk? Amiket erre a dilettáns rendszerre hoztak? Semmilyen szabályra nem lenne szükség, hiszen nincs kódkapú, sok nyomás, késés, címtévesztés, utastévesztés és sorolhatnám azokat a kifejezéseket amik sokáig ismeretlenek voltak a magyar nyelvben. Igen vagy nem gomb nyomása. Utánna haladás a kresz szabályainak betartásával a címre, érkezés után óraindítás és fuvarozása a megrendelőnek. Ha rendeléskor megkérdezi a kedves, hogy mennyi idő alatt lesz a taxi a kapujában, a telefonos csak ránéz a monitorra és már mondja is!
osztap 2010.09.03. 18:01:05 / # 44427
Köszönöm ez a lényeg!
csogu 2010.09.03. 17:58:45 / # 44426
Na igen, befektetés. Talán itt van a kutya elásva. Mondd, minek fektessenek be milliókat, amikor erre semmi motivációjuk sincs? Van versenyhelyzet ezen a téren? Nincs. Amíg nincs, addig nem is lesz. Majd meglépi valamelyik cég és akkor nyomul utána a többi pikk-pakk. Technikai feltétele meg van, a lehetőség adott, csak még nem éltek vele....eddig. Onnantól kezdve még(!) értéktelenebb lesz a régi taxis, sőt, Ő lesz a legalja. Sokkal könnyebb újakkal dolgozni, akik a szabályokat, amik egy 10-20 éve kezdőnek extrémek, természetesen fogadják és be is próbálják tartani.
osztap 2010.09.03. 17:58:32 / # 44425
Igen hiába vagy Törökbálinton elöbb menj vissza Gazdagrétre utána vissza T.Bálintra,az utas meg csak várjon van ideje.
forest95 2010.09.03. 17:58:14 / # 44424
avatar
A helymeghatározáson alapuló rendszerben sem kell tudnod, hogy hol a cím! Ha a rendszer csilingel, hogy kapásod van, abban biztos lehetsz, hogy nincs messze tőled. Csak egy igen vagy nem gombot kell nyomnod és a navigáció majd teszi a dolgát!
osztap 2010.09.03. 17:54:51 / # 44423
A droszton azt sem kell tudnod hol a cím csak állj be azt várakozzál ez nem kerül befektetésbe.
forest95 2010.09.03. 17:54:12 / # 44422
avatar
Miért nem érdekük? Az érdekük, hogy jó messziről küldjék a taxist a címre?
csogu 2010.09.03. 17:52:07 / # 44421
Tévedsz! A legfőbb érdekük, mert akkor lehet csak igazán elosztani a címet a jusson is és maradjon is elv alapján...és akkor lehet csak igazán elárasztani a szakmát kezdőkkel.
forest95 2010.09.03. 17:52:05 / # 44420
avatar
Marketing manager, meg taxiüzletág igazgató, meg ki tudja még milyen titulusok a velük járó fizetéssel. Kell ez nekünk? Ettől nem lesz taxisbarát, a munkát ésszerűsítő, egyszerűsítő, könnyítő a cég! Ettől nem lesz gazdagabb, boldogabb, elégedettebb, pihentebb és mosolygósabb a taxis!
osztap 2010.09.03. 17:49:47 / # 44419
Nem érdekük a GPS alapú cimkiadás,szóba sem kerül.
Oldalszám: 124