Hozzászólások száma: 265
Oldalszám: 14
Témakörök > Droszt Híradó > Én azt szeretném,hogy ne változzon semmi 2013 március 1vel.És te?mit szeretnél. A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nemertem 2012.09.20. 17:34:12 / # 40021
avatar
Miért kellene kidobni egy 80-100 ezer km-t futott dízel motort? Mi a baj a a nyilvántartással ha megfizetnek és be van vallva a munkád ellenértéke?
anyad 2012.09.20. 17:31:05 / # 40020
avatar
Kőkemény Autóvizsga: Igazából nem tudom,hogy milyen autód van de közlöm veled ha dízel az már olyan 80-100 ezer kilométer után dobhatnád ki a motorját. Fuvarszám nyilvántartás:Ebbe sem gondoltál bele szerintem rendesen.meg még van itt bőven ami nekünk Taxisoknak igen kemény volna.
nemertem 2012.09.20. 16:51:12 / # 40019
avatar
Megyek már, megyek te kis senkiházi.
Bao 2012.09.20. 16:42:53 / # 40018
avatar
A topik ciméből felvetett kérdéstől eltávolodtatok. Ha már változás, akkor legalább a min. tarifát határozzák meg!

fair 2012.09.20. 16:40:36 / # 40017
avatar
Már tomajert is beszabályoznád? Mondd meg neki miként kell itt írnia. Belém meg golyót repítenél? Tessék menni húzni az igát, mert nem lesz tripla nullás papírod!:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nemertem 2012.09.20. 16:34:53 / # 40016
avatar
/forum/topic/forumid/37200&action=read 249 És itt vetődik fel a kérdés.Az a kérdés, hogy nem a kedves fair kollégáról és társairól kellene kiderülnie hogy kicsoda-micsoda?Nem véletlenül őt kellene elüldöznöd innen a retkes náthába kedves tomajer ahelyett, hogy engem fenyegetsz?Bár a droidrendszer felszámolása számodra bizonyosan személyes veszteséggel is járna ezért megértem fájdalmadat.Mint regisztrált hozzászóló szeretnélek megkérni továbbá arra, hogy chatelgetés helyett hozzászólás formájában fogalamzd meg a mondanivalódat.Köszönettel.
nemertem 2012.09.20. 16:27:20 / # 39858
avatar
Nos örülök, mert végeredményben kiderült nem volt hiábavaló, hogy nemertem kolléga kicsit odabaszott az állóvíznek.Bár a nagy kritikusok többsége nem tud építő jellegű kritikával szolgálni mégis néhányaknak köszönhetően ezen a pár oldalon több olyan javaslat hangzott el, amit sem az otsz sem a tgfsz sem semmilyen más gittegyletben hónapok alatt sem hallottam egyáltalán felvetődni sem.Kimondhatjuk az elhangzottak alapján, hogy a jelenlegi rendszer úgy szar ahogy van.Rossz a taxis szemszögéből és az állam oldala sem túl rózsás.Ezt a jogsértő helyzetet kedves fair kolléga elismeri és meg is erősíti egy másik fórumban, idézem: fair válasz |       2012.09.19. 12:57:29  (249) Te vagy a rabszolga, a droidok rabszolgája. Te tartasz el bennünket, neked van rettegni valód, mert neked van veszteni valód is. Nekünk már nincs. Mosolyogva nézem ahogy rettegsz, hogy legyen nullás papírod. Ezt érheted el, ez a maximum, hogy nullás papírod van. Ne lázadj, szolgálj, eredj dolgozni. Ránk, droidokra, szolgáld ki a szaros seggünket. Előzmény: nemertem 2012-09-19 09:58:40 (228) Nos kérem és erre még a kiscsillag büszke is pedig pont csak egy töltényt érne meg a szaros kis segge a szaros kis életével egyetemben. Kinek jó az ilyen helyzet?A droidtartóknak és a fuvarközvetítőknek, legtöbbször kapcsoltan.Az ő félreállításuk pedig igen egyszerű mivel ők szolgáltatják az okot hozzá.És nem is kell nagyon erőlködni elég csak megkeresni a megfelelő állami hatóságokat.Csodálkoznék, ha nem tűnne fel nekik, hogy a bevételi számláik mögött nincsen tényleges teljesítés, hogy a nyilvántartásukat rendszeresen törlik és így tovább. Ezután már csak „néhány dolgot kellene szem előtt tartanunk”: -új taxiszabályzat egységesen -létszám befagyasztása -fix tarifa nappali, éjszakai km díjjal -engedélyek számának visszaszorítása a kereslet-kínálat egészséges szintjére -a vállalt határidőn belül a vállalkozások fejlesztése mind eszközök, mind pedig szakképesítés szintjén, kifutással de azért minimum kritériumoknak teljesülnie kellene szerintem. Ebben az esetben az állam megkapja amit akar,a taxis megél mert meg tud élni tisztességesen.Más választása nem is lesz mivel ha nem tisztességgel végzi a munkáját nem lesz neki egy idő után.Legalábbis taxi nem.A droidtartók és a fuvarszervezők pedig visszakerülnek a megfelelő helyre. Én ezt szeretném és nem hiszem, hogy egyedül vagyok vele.

puccos 2012.09.20. 15:54:16 / # 40015
avatar
Én nem mondom azt, hogy ez igy ebben a formában jó. Sőt! Igy ebben a formában hányingerem van az egésztől. A szakma egy nagy nagy feketegazdaság. Ami rossz neked, nekem, az államnak,meg mindenkinek, aki nem a rendszer haszonélvezője. A második bekezdéstől pontról pontra egyetértek a véleményeddel. Bizony igy kellene ezt csinálni.
hiénakutya 2012.09.20. 14:19:54 / # 40014
És most fölsoroltál egy rakás anomáliát, amely ezt a nagyszerűen önszabályozó piacot kíséri. Ez logikailag elég hitvány, hiszen, ha azt mondjuk, hogy a piac összességében működik, akkor egyúttal a működés természetes velejárónak tekintjük mindazt a szart, ami kíséri ezt a működést. Én erre nemet mondok. Nem, szerintem nem normális a közterhek megkerülése, szerintem nem normális a napi tizen-sok órás munka, nem normális, hogy a tisztességesen játszani próbálók beledöglenek a terhekbe, nem normális, hogy a piachoz jutás puszta lehetőségéért is fizetni kell más vállalkozásoknak, esetenként szervezett bűnözői csoportoknak, nem normális, hogy irreális kedvezményekben kell részesíteni a megrendelőket, és nem normális a korrupció sem. Igen, nagy valószínűséggel a különböző helyek kisajátítása sem normális. Ha ezekre a kísérőjelenségekre úgy tekintünk, mint természetes velejárókra, akkor a piac jól működik. Ha azonban ezeket a jelenségeket tünetként kezeljük, akkor ki kell jelentenünk, hogy a piac beteg. Menjek végig egyenként az összesen, és vezessem le neked, hogy melyik miért és hogyan függ össze a túlkínálattal? Magyarázzam el egy taxisnak azt, hogy miben él? Nézzük meg inkább azt a helyzetet, amikor nincs piaci túlkínálat, és a rendszer szabályozottan működik! Tegyük föl, hogy van egy létszámszabályozás, melynek következtében eleinte mérséklődik, majd később megszűnik a túlkínálat! Tegyük föl, hogy a létszámszabályozás és egy megfelelő szankciórendszer következtében bekerülni nehéz, kikerülni könnyű! Tegyük föl, hogy a tevékenység jövedelmezősége lehetővé teszi a hosszú távon való gondolkodást, tervezgetést! Tegyük föl, hogy a taxizás biztos megélhetést, szilárd egzisztenciát biztosít a gépkocsivezetők számára! Kérdéseim: - Ha van egy biztos megélhetést, szilárd egzisztenciát nyújtó, hosszú távon megtartható foglalkozásod, akkor azt kockáztatod-e túlszámlázással, adócsalással, a másik taxis befenyítésével? - Ha a kereslet-kínálat arányai megfelelőek, akkor rákényszerülsz-e arra, hogy bármilyen feltételt elfogadva megtűrj magadon mindenféle élősködőket? - Elmész-e alkalmazottnak olyan helyre, ahol csak feketén, vagy szürkén hajlandóak foglalkoztatni, ha a taxizásra való jogosultsággal egyébként te magad rendelkezel, és bukhatod, ha szabálytalanságon kapnak? - Jársz-e tizenéves pusztulattal és ahelyett, hogy megfelelően karbantartanád, inkább fizetsz-e tolást, ha egyébként a bevételeidből simán cserélgetheted az autódat mondjuk 5-6 évente? - Ha kilövik alólad az autót/elviszi az asszony a válásnál/viharban rádől egy tűzfal, akkor el kell-e menned droidnak, vagy esetleg könnyebben juthatsz hitelhez, (amit aztán vissza is tudsz fizetni), ha egy olyan állásod van, amiről a bank is tudja, hogy a jövedelmezősége nem pusztán a vakszerencsén múlik? Számít-e majd valamit a hitelfelvételnél, hogy a NAV által kiállított jövedelemigazoláson nem minimálbér, hanem annak többszöröse szerepel? Most több nem jut eszembe.
202 2012.09.20. 14:19:37 / # 40013
avatar
Helyesbítek: Az Általános forgalmi adóba

202 2012.09.20. 14:16:39 / # 40012
avatar
Konkrét a jövőkép. Olvassatok vissza! 1,Mit mondott a főtakony új vezére? 2,Mivel kontrázott a seggnyaló D.Z ? Ettől már csak egy ugrás, hogy új kategóriák legyenek a címkiadásnál! No kollégám ! Papír-cerka oszt lehet számolni mennyi az annyi ! Az Áfá történő bejelentkezést decemberben lehet eszközölni.

puccos 2012.09.20. 13:04:30 / # 40011
avatar
Jó. Akkor ne fussuk a köröket. Leirom neked ahogy, amiben én látom a változásokat.A piac egyértelmüen önszabályozó, mert mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja, képes eltartani közel hatezer taxist.Nincs tulkinálat, mert ha az lenne, nem lennénk csak háromezer négyszázan vagy kétezer nyolcszázan. De mind a közel hatezer taxis megél valahogy.Hogy hogy? Ugy hogy a rendszer kiskapuit kihasználva bizonyos csoportok (autókiadók,droidtartók)nem fizetnek semmilyen járulékot,közterhet.Igy megéri nekik fenntartani a rendszert a mi kárunkra. Na meg relative a szerencsétlen "alkalmazottnak"is, mert keres napi tizenkét tizenhat óra munkával a leadó után jó esetben négy ötezer forintot. Se kutyája, se macskája. Cigire meg kajára elég. Ha szerencséje van még két órára be is van jelentve. Ez a fajta a szakmában nagyon nagy százalékban van jelen.A vállalkozó meg döglik bele az adókba. Amiben én látom a változást.Egységes arculat, fix, jut is marad is tarifarenszer, egy vállalkozás egy autó. Nagyvonalakban. A fuvarszervezők részéről. Naprakész fuvarszám nyilvántartás, felvett cim arányos képviseleti dij (takkdij) fizetés, napi nyolc órás munkaidő,cimre érkezéskor azonnali órainditás. Taxicsekk, pos ,törzsutaskártya után ne csak a taxis adja a kedvezményeket hanem a fuvarszervező is szálljon be a költségekbe.A hatóság részéről. Kőkemény ellenőrzés, a fuvarszervezőktől szúrópróbaszerüen lekért felvett fuvarszám nyilvántartás, havonta, vagy félévente kiadott adó (tb jogosultság) kártya . Egy műszaki vizsgáztató állomás, ahol szakemberek döntik el hogy melyik autó alkalmas személyszállitásra, és nem némi csuszópénz fejében. Ha eszembe jut még valami, akkor sikitok.
Bao 2012.09.20. 12:01:57 / # 40010
avatar
Kösz, dobjunk be 100 obelixet. Ti meg keletisek néztek. :)
hiénakutya 2012.09.20. 12:01:53 / # 40009
De ki gátol meg benne? Válaszolok, mert nem akarlak szívatni. Az a fuvarszervező gátol meg benne, akivel a túlkínálat miatt kénytelen vagy szerződni. Az összes létező problémát vissza lehet vezetni a túlkínálatra. Mindet. Az minden bajunk forrása.
hiénakutya 2012.09.20. 11:58:30 / # 40008
Képzeld azt el, hogy minden budapesti taxis csak százezer forintot dobna be - mindegy mire. Az több mint fél milliárd... És azért írtam, hogy "mindegy mire", mert az bármire elég lenne. De ez egy olyan utópia, hogy felejtsd el.
puccos 2012.09.20. 10:47:36 / # 40007
avatar
Egy a sok közül.Azonnali órainditás a cimre érkezéskor.
tomajer 2012.09.20. 10:17:02 / # 40006
Jajjmá... mennyi a tagdíj?:-DDD
Bao 2012.09.20. 09:30:17 / # 40005
avatar
Kivel van szerződve? :)
csogu 2012.09.20. 09:10:44 / # 40004
Ok, akkor miről dumáljunk?:-)) Mit szóltok, megérkezett az ősz:-)
vapi 2012.09.20. 08:36:59 / # 40003
avatar
Nem érdemes itt vitatkozni itt addig,míg a 60-75ezres "fuvarszervezési" díjat, a napi 10000-es bérletidíjat kicsengetik a "fuvarszervezőnek" a 165-ös tarifa mellet!!!
Oldalszám: 14