Hozzászólások száma: 3872
Ugrás a hírhez Oldalszám: 194
Témakörök > Hírek fórumai > Max Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kardhal 2012.06.24. 10:32:43 / # 329878
avatar
A ténnyek:Elnézést kérünk a kedves utazóközönségtől,azért nem tudunk autót küldeni mert az előző cimen állnak az autóink(ingyen),mert a vállalkozói szerződésben ez áll.Sajnos ezen a tényen nem tudunk változtatni mert Önők és esetleg még a taxis is jól jár.
kardhal 2012.06.24. 10:23:32 / # 329877
avatar
Fuvarvásárlás,ár alatti visszapörgetétes szerződések, pacsipénzek, 75 ezer tagdíj(most)és még lehetne sorolni,ez a Te jövőd.
kardhal 2012.06.24. 10:13:32 / # 329876
avatar
Cselekedj szived szerint,és ne másokat ítélj Ők nem a tarifa miatt vesztettek utast.Egy videót megnéznék egy kedd esti müszakodról,köszi.A filmforgatás kölcségét állom.
művészúr 2012.06.24. 10:05:12 / # 329875
avatar
Boccs, hogy így beleszólok, de az utolsó bekezdésedben egy nagyon sajnálatos tényre tapintottál rá. Sajnos a mostani cégemnél jócskán tapasztalom a "minden áron való megrendelő megtartás" árnyoldalait. Leszögezem, nem tudom, hogy lehetne megtartani azokat ( bár szerintem nem is kéne ) az "utasnak látszókat", akik rendszeresen szívatják a taxist - jó esetben váratják, rosszabb esetben lemondják, legrosszabb esetben EBBEN A SORRENDBEN! Biztos nem lennék jó marketinges, de az ilyeneket inkább köszönettel eltanácsolnám a cég megrendelői közül.(...egyszer csak körbe ér az összes cégnél és megtanulja becsülni minimálisan is a másik ember munkáját...) Nálunk óránként legalább 10 (!) megégést szoktam hallani. Normális ez?!Mindezt teszik szánalmas, nyomott tarifával... Úgyhogy én úgy látom, pihentetheted Te az ugart, nem nő abból többé búza, csak ocsú... És ez szar dolog...
csogu 2012.06.24. 08:55:40 / # 329873
Megszokott módszerem, hiszen olvashattál már tőlem ilyet. Szembesítem a vitapartnert a tényekkel, amikkel általában nem tud mit kezdeni. Kellemes napot neked!
mano10 2012.06.24. 08:51:59 / # 329872
NEM írok regényt, de nagyon jól eldumálsz mellettem mindig. Igazi szakszervezetibizalmi-agitprop fideszfunkcisan. Kérlek, hívj Butának bátran, na most már tényleg uzsgyi az erdő, vége a manóinváziónak, pá!
csogu 2012.06.24. 08:39:18 / # 329871
Te így látod, én szinte teljesen másként. Ettől függetlenül, mint ember, nem vetlek meg, miért is tenném? Ez a "pici" különbség van köztünk... A Penta meg a harc és a kihívás... Te így látod, én másként...mégsem hívlak butának, maximum, naivnak....rálátással nem rendelkezőnek. Az eredmény borítékolható volt, és többen ezt meg is tettük, nem utólag "okoskodunk", de mindenkinek meg van a szabad választási joga, hogy úgy boldoguljék, ahogy tud. Ezt egymás szemére vetni?... Tudod Mano, inkább egy "szotyinál" (bár az átlag tarifánkat összevetném...és nem vagyok abban biztos, hogy Te nyernél), mint egy olyan céget erősítve, akik most ássák a szakma sírját, pár száz taxis érdekében. Mindegy, hagyjuk...bár folytathatod, ahogy jólesik...én képbe kerültem veled, nincs további vitaalapunk egymással. Legyen hasznos napod! Mindenesetre köszönjük a mostani cégednek az ingyenes kiállást, az óraindítás idejének a kitolását, a csekkes rendszert, az inget, a nyakkendőt, a kauciót, a POS terminált és nem is olyan sokára a pár százezres egységes átmatricázást...a 10 éves korhatárt és sorolhatnám....majd a kilobbizott csendes címkiadást. Köszönjük... ...és hogy neked ennek nem keserű az íze? Hááát Istenem, ízlések és pofonok...jó nagy, olyan igazi csattanós pofonok.
mano10 2012.06.24. 08:17:25 / # 329870
Mivel soha, sehol semmilyen funkcit nem vállaltam, meg tudtam maradni önálló személyiségnek. Úgyhogy szerintem szotyizhatok ezerrel, de arról regényt kéne írni, ami az elmúlt 22 évben történt. Az én szememben a T5 a szép, de ocsmány véget ért(holding) múlt a hibáival együtt, a Penta a harc, a kihívás, ahol többszáz kollega hagyott cserben egy maroknyi csapatot, a City a -körülményekhez képest- normálisan működő jelen és remélem a jövő. Az ízét én érzem a dolgoknak, el tudom dönteni,milyen, de azért köszi a segítséget. Nem keserű. Nagyon nem.
csogu 2012.06.24. 07:42:48 / # 329869
Azért gondolom ismered a volt és jelenlegi céged múltját? Amennyiben igen, akkor meg az egyik legkevesebb jogod neked van szotyizni bárkit is, hiszen most annál a cégnél vagy, akik a mostani napraforgók terméséhez a talajt megdolgozták, a magokat elültették és addig védték a "termést", ameddig most az nem kezdett el rátok avasodni. Keserű az íze? Helyes.
mano10 2012.06.24. 07:35:29 / # 329868
Ó, hát ha ettől minden világos..... Szólhattál volna hamarabb! (az úttörő ahol tud, segít.)
csogu 2012.06.24. 07:32:05 / # 329867
Ok, így már minden világos, köszi.
mano10 2012.06.24. 07:30:04 / # 329866
Csak most, csak neked: ex Tele5 10, ex Penta 10, most City 675. Én mindig vállalom a dolgaim, nem vagyok egy noname nickmatyi. Egyébként ezt itt rengetegen tudták eddig is, de most remélem, a saját szotyolázóidnál is rákérdezel, és színt vallanak szépen sorba. (aztán jöhet: kicsikocsi, 66666, vasember, Csahos, unzoweiter....) Hajrá, csogubá, mentsd meg a világot!!!
csogu 2012.06.24. 07:20:51 / # 329865
mano10, Te különben melyik cégnél nyomod?
mano10 2012.06.24. 07:08:31 / # 329864
166,99 Ft-ér.
csogu 2012.06.24. 07:05:25 / # 329863
A Maxnál?
törölt felh. 2012.06.24. 06:49:16 / # 329862
avatar
Milyen viteldíjjal lehet fuvarozni nappal a lakossági illetve a céges megrendeléseket?

csogu 2012.06.24. 05:30:43 / # 329861
Kedves Remix! Nagymező utca: Igazad van, a rendőrség valóban élhet a szabályszegés kiszabásával, nem nekünk kellene ezzel foglalkozni. Viszont, gondolom azzal Te is úgy vagy, hogy ha valaki miatt sokszor piszkálnak, akkor előbb-utóbb odacsapsz egyet, hogy rend legyen, ne téged csesztessenek miatta. Na, ezzel a rendőrök is pontosan így vannak. Jönnek, kérnek, megértőek, de amikor már a tízedik, huszadik kérés ellenére is azt tapasztalják, hogy semmi eredménye a normális beszédnek, akkor rommá büntetnek minket. Nem szeretnénk, ha pont a Mi cégünk miatt állnának folyamatosan a szőnyegszélén, mert a rövidebbet úgyis Mi húzzuk. Ezért ez a külön szankció…illetve azért, mert felnőtt, hivatásos jogosítvánnyal rendelkező, PÁV II-n megfelelő emberek nem értenek a kérésből…sajna. A szerződött helyek együttműködése: Pontosan a Nagymezőben lévő srácok voltak a legsegítőkészebbek. Folyamatos kapcsolatban voltunk velük és takarították nekünk a helyet…csak Mi nem tudjuk állni…főleg nem folyamatosan. Igen, igazad van, feltételezhetően sorsukra hagyva levették napirendről a kérdést, mert Mi nem tudtunk oda autót biztosítani. A területfoglalási engedély, meg nem is annyira egyszerű, mint ahogy azt hinnéd…és attól még odaparkolnának, ahogy az önkormányzati drosztokon is megteszik ezt a civilek. Szóval nem megoldás. Az óraindítással kapcsolatosan két féle véleményt fogalmaznék meg. 1, Szívem szerint onnantól indítanám az órát, ahogy felvettem a címet…de ha ez a múltban működő dolog, már a fantasztikum határán is túlmutat, akkor legalább a címre érkezéskor. 2, Egy olyan céget említesz meg példaként, hogy ott jól működött, akik a magán megrendelőinek a 70%-át az elmúlt 2 évben bukta el. Köszönjük, nem kívánjuk a példájukat követni…és én nagyon remélem, hogy november előtt nem emelünk a tarifán. Tudom, azoknak, akik simán csak céget váltanak és ott pörögnek ahol épp „jobban megy”, azok a pillanatnak élnek…sajna a szakma ma ezért tart ott, ahol tart…többek között…szóval azoknak mindig is a maximális kiaknázás a cél és a lehetséges megoldás…úgy, mint ahogy a Nomád népek élnek. Viszont azok a gazdák, akik egy adott földből akarnak megélni hosszú-hosszú évekig, azok néha évekig nem vetnek egy területre, hagyják a földet pihenni, hogy majd később jobb termést hozzon. Mi nem vagyunk Nomádok, a nomádizmust meghagyjuk másoknak, Mi hosszútávra tervezünk…
remix 2012.06.24. 04:55:45 / # 329860
avatar
Kedves Csogu! Tisztelettel érdeklődnék Tőled,hogy a nagymező utcai parkolások miatti figyelmeztetések hatására készült egy általános,mely a forgalmi szituációt hivatott büntetni. A kérdéses szabálysértés miatt a rendőrség amúgy is kiszab(hat) 5-20 ezer ft-ig helyszíni,kamera felvétel tekintetében 30 ezer forint egyszeri szabálysértési bírságot. Kell ezt még egy hét megválthatóval büntetni? A helyszínen nagyon nehéz megállni szabályosan,majdhogynem lehetetlen. A szórakozóhelyek gazdái nem törődnek a szerződött partnerek megállásának korlátaival,azokat sorsukra hagyva levették napirendről a kérdést. A door-man csapat kisebb gondja is nagyobb ennél. Sokszor az ellenőri autón kivül más már nem is fér oda szabályosan. Minden helynek van terület foglalási engedélye ill. kellene hogy legyen.Talán ha ezt forszírozná valaki,megoldódna ez a helyzet (máshol is mert máshol sem egyszerű szitu a megállás) Más:Egyre nehezebb a drosztokról is "normális" áron dolgozni. Leginkább kártyás ügyfél vagy törzsutas jut a "halandónak". Ha már ez így van nem lehetne az óraindítási szabályokon kicsit enyhíteni? Taxis ahogy a cimre érkezik, indithatna órát,ill a megrendelés felvételét követő 5-ik percben automatikusan. Erre a központ felhivná az utas figyelmét. Igy végre lassan visszatérnénk az alapnak vehető állapothoz,hogy ha valaki rendel egy kocsit,azt nem fürdés közben teszi meg,mert tudja,hogy a taxameter ketyeg. Igy csökkenthető lenne a sok körözgetés a 420 ft-os nyállal a megállások miatti kamera felvételek és elsődlegesen a kihasználatlan munkaidő.Az üresjárat. A szolgáltatás onnantól fizetős kellene hogy legyen,hogy megérkeztünk a kedvesért,ugyanis onnan már mi tesszük bele az időnket és a benzint a kőrözgetéssel,a járó motorral klímázással,stb majd utána elutazunk jó esetben 600ft-ot. Vagy legalább nem lehetne üzemanyag kompenzáciot beépíteni az alapdijba? Ez a Bp taxinál kíválóan működik,kutyát nem érdekli,ráadásul a fuvar- bevétel együtthatója mindjárt más képet mutat. Az a cég amugy is emelni fog nagyon hamar,talán nekünk is kellene lépni valamit,mert ez a 167 ft,ez nagyon gatya... köszöntem széken...

Csaholó 2012.06.08. 08:37:03 / # 329855
avatar
Hát a riportokból annyira ez nem sikerült!!Legalább is mindenkinek nem!! Látva a görög tv adást,meg tudom érteni hogy az ember,miért nem ember!Mert nem emberül bánnak vele!!
606 2012.06.04. 19:34:15 / # 329854
avatar

Oldalszám: 194